B 202 motor

Marko
Drug Član
Postovi: 8
Pridružio se: 18 Apr 2013, 00:00

B 202 motor

Postod Marko » 27 Maj 2013, 17:07

Pozdrav veliki. Da li neko moze da mi napise kakav je motor B 202 turbo ali bez interkulera. Jer tacno da ima 140 konja i nije li malo to za Saaba 900, Hvala unapred.

Korisnikov avatar
NikolaNes
Postovi: 308
Pridružio se: 09 Avg 2012, 00:00

Re: B 202 motor

Postod NikolaNes » 27 Maj 2013, 20:27

1984–1993 — 2.0 L (1985 cc) B202 16-valve turbo, 160 hp (120 kW; 160 PS)-175 hp (130 kW; 177 PS) at 5500 rpm and 255 N·m (188 lb·ft)-273 N·m (201 lb·ft)
1987–1993 — 2.0 L (1985 cc) B202 16-valve, NA, 124 hp (92 kW; 126 PS)-128 hp (95 kW; 130 PS) at 6100 rpm and 170 N·m (130 lb·ft)-177 N·m (131 lb·ft)
1990–1993 — 2.0 L (1985 cc) B202 16-valve low pressure turbo (LPT), 143 hp (107 kW; 145 PS) at 5600 rpm and 202 N·m (149 lb·ft)
–1994 — 2.0 L (1985 cc) B202 16-valve intercooled turbo (FPT) in the convertible


izbaci neku sliku motora pa ce neko od doktora da ti kaze sta i kako
moj saab je vrh...samo da proradi

Korisnikov avatar
kd23se4
Site Admin
Postovi: 5531
Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: B 202 motor

Postod kd23se4 » 27 Maj 2013, 21:39

Marko je napisao:Pozdrav veliki. Da li neko moze da mi napise kakav je motor B 202 turbo ali bez interkulera. Jer tacno da ima 140 konja i nije li malo to za Saaba 900, Hvala unapred.
140 konja malo?!? Jel tebe drma kriza srednjih godina? Slika
Radi se o potpuno istom motoru kao kod verzije od 160konja (Full presure turbo sa katalizatorom) samo fali APC regulacija i intercooler!

Sve vazne komponente (ECU, Turbo, dizne....) su isti na oba motora - samo treba "dodati" ovo sto fali - naravno sve pase "sraf na sraf" - nema budzenja Slika

Marko
Drug Član
Postovi: 8
Pridružio se: 18 Apr 2013, 00:00

Re: B 202 motor

Postod Marko » 28 Maj 2013, 06:25

Hvala na odgovoru, reko da nije zbog tezine ali ok. Verujem, jos kako je kriza bice cupavo za gorivo

Korisnikov avatar
kd23se4
Site Admin
Postovi: 5531
Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: B 202 motor

Postod kd23se4 » 28 Maj 2013, 09:13

Svi Saab-ovi 900OG imaju negde oko 1250kg - dakle manje nego moderan Polo. Svi turbo motori koji su ugradjivani, svejedno dali 140/146/160/175 konja imaju vise nego dovoljno snage.......potrosnja je kod svih turbo motora slicna grad 11-13, autoput 8-9 pa sve do 22 litra - zavisno od tezine desne noge Slika

Ubrzanja su kod B202 oko 7,5-8 sekundi, kod B201 8,5-9 - dovoljno da nerviras novopecenog vlasnika nekog novog Audi A4 TDI Slika

Marko
Drug Član
Postovi: 8
Pridružio se: 18 Apr 2013, 00:00

Re: B 202 motor

Postod Marko » 28 Maj 2013, 15:48

Hvala drugar na odgovorima. A da trose znam imao sam 900 turbo 1990 godiste, prodao sam ga jos 1997, potrosnja mu je bila previsoka, a da zlo bude vece bio je automatik, tada skoro nisam imao resenja, a danas kada sam clan ovog foruma verujem da bi resio problem, svi ste super i dosta znate.

Korisnikov avatar
kd23se4
Site Admin
Postovi: 5531
Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: B 202 motor

Postod kd23se4 » 28 Maj 2013, 16:05

Automatik kod 900OG trosi mnogo i kod 900i sa 110ks. To je BorgWarner menjac sa 3 brzine koji je bio zastareo jos kada se pojavio u 900OG.....jos problemi sa pregrevanjem ulja, nije bilo pametno terati ga preko 130km/h na duze relacije......sve u svemu lose.

Ali izgleda da nisu imali bolje resenje, a u USA da prodas kola bez automatika tesko da mozes, tako da tu ne zameram Saabu - ali tamo je gorivo (narocito tada) uvek bilo jeftinije, a ogranicenje brzine 55/65 milja na cas - tako da sa njihovog gledista menjac je bio savrsen Slika

Marko
Drug Član
Postovi: 8
Pridružio se: 18 Apr 2013, 00:00

Re: B 202 motor

Postod Marko » 28 Maj 2013, 16:54

Naravno, zao mi tog auta ali idemo dalje


Povratak na “SAAB 900 OG”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 1 gost