Tesko prvo jutarnje paljenje
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Tesko prvo jutarnje paljenje
Imam problem sa prvim paljenjem. Nece da upali odma vec zavergla, zazvuci kao da je upalio, pustim kljuc i on se ugasi. Onada kad drugi put zaverglamm upali odma. Kasnije u toku dana pali na prvu. Recimo odem na poso i kad krenem kuci pali bez problema ali ako odstoji duze moram iz dva verglanja da ga palim. Malo sam listao po netu i ljudi spominju slecne probleme i navode kao moguce uzroke svecice, DI kasetu, pumpu goriva i neki ventil-regulator pritiska goriva. Svecice su zamenjene pre 10-ak hiljada tako da nisu one sigurno, kaseta isto verovatno nije jer da jeste mislim da bi prvo na plinu zezao. Za pumpu neznam ali znam da kad vozim na benzin auto ide odlicno i ne pravi nikakve probleme. Sumnjam na ovaj ventil koji navodno ima funkciju da odrzava pritisak u sistemu i kad on zakaze gorivo se valjda vrati u rezervoar i sistem nije pod pritiskom pa mu za to i treba duze da upali. Meni ovo zvuci kao najlogicniji problem? STA VI MISLITE?
Mislim da je to ovaj ventil http://www.skandix.de/en/spare-parts/en ... e/1014252/ I izgleda da odogovara i od OPELA nekog...
Mislim da je to ovaj ventil http://www.skandix.de/en/spare-parts/en ... e/1014252/ I izgleda da odogovara i od OPELA nekog...
All systems go, ready for takeoff!
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
- Perkele
- Drug Član
- Postovi: 898
- Pridružio se: 16 Apr 2012, 00:00
- Lokacija: Indjija
- Kontakt:
Re: Tesko prvo jutarnje paljenje
Ja sam imao problem kad je pumpa bila pri kraju da je palio iz 5-og puta i trokirao, iste sekunde kad prebaci na plin radi kao sat!
Sad kad je pumpa nova uglavnom pali normalno ali se desi isto ponekad kad odstoji par dana da moram iz drugog puta da ga palim.
Moguce da je taj ventil jel sam i ja menjao svecice nedavno, di kaseta mi je menjana i neki novi model je, a i pumpa je nova!
Vidi sa kog opela odgovara pa mogu da nadjem po VP ceni taj ventil pa da probamo!
Sad kad je pumpa nova uglavnom pali normalno ali se desi isto ponekad kad odstoji par dana da moram iz drugog puta da ga palim.
Moguce da je taj ventil jel sam i ja menjao svecice nedavno, di kaseta mi je menjana i neki novi model je, a i pumpa je nova!
Vidi sa kog opela odgovara pa mogu da nadjem po VP ceni taj ventil pa da probamo!
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: Tesko prvo jutarnje paljenje
Ono sta sam naso je da ide na vectru, calibru, omegu, fronteru, astru....
Najbolje je po ovom bruju traziti 9118850
Cekamo KD-a ipak je on tata za te stvari
Najbolje je po ovom bruju traziti 9118850
Cekamo KD-a ipak je on tata za te stvari
All systems go, ready for takeoff!
- Perkele
- Drug Član
- Postovi: 898
- Pridružio se: 16 Apr 2012, 00:00
- Lokacija: Indjija
- Kontakt:
Re: Tesko prvo jutarnje paljenje
Ako je islo na Calibru samo daj sliku, imam drugare koji nedeljno kupusaju po jednu Calibru u kobasice!
Evo postavio sam sliku na OpelTeamSerbia pa cu videti sta oni kazu.
Evo postavio sam sliku na OpelTeamSerbia pa cu videti sta oni kazu.
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: Tesko prvo jutarnje paljenje
A na osnovu ovoga sam zakljucio da ide i na opele:
http://www.fsrs-partswebshop.nl/en/regu ... 18850.html
http://www.ebay.ie/itm/Vauxhall-Astra-C ... 1110186057
e sad dal je isti pritisak ili sta vec, nem pojma...
http://www.fsrs-partswebshop.nl/en/regu ... 18850.html
http://www.ebay.ie/itm/Vauxhall-Astra-C ... 1110186057
e sad dal je isti pritisak ili sta vec, nem pojma...
Poslednji put menjao 1 dana GRIPEN, izmenjena 19 puta
All systems go, ready for takeoff!
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Tesko prvo jutarnje paljenje
Koriguj cenu u oglasu - pokvaren ti je auto,budi savestan prodavac
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Tesko prvo jutarnje paljenje
Pa znao sam .....
- Perkele
- Drug Član
- Postovi: 898
- Pridružio se: 16 Apr 2012, 00:00
- Lokacija: Indjija
- Kontakt:
Re: Tesko prvo jutarnje paljenje
http://www.mojauto.rs/polovni-delovi/10 ... e_1998_god
Evo, javio mi se ovaj lik na Opelovom forumu, kaze kupio pogresno za svoj auto.
Vidim da pise da je isao u 2.5 V6 Calibre, ima moj drugar tih motora u delovima nekoliko pa cu videti da uzmem da stavim na auto, da ne vozim auto par dana posto je lepo vreme vozicu motor i da vidim hoce paliti normalno drugi-treci dan!
Evo, javio mi se ovaj lik na Opelovom forumu, kaze kupio pogresno za svoj auto.
Vidim da pise da je isao u 2.5 V6 Calibre, ima moj drugar tih motora u delovima nekoliko pa cu videti da uzmem da stavim na auto, da ne vozim auto par dana posto je lepo vreme vozicu motor i da vidim hoce paliti normalno drugi-treci dan!
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: Tesko prvo jutarnje paljenje
Izgleda isto, samo treba da se proveri kolko bara treba da bude za Saab-a
@Aero
Dobro si me podsetio, moram da podignem cenu, jbg, juce je registrovan
@Aero
Dobro si me podsetio, moram da podignem cenu, jbg, juce je registrovan
All systems go, ready for takeoff!
- Perkele
- Drug Član
- Postovi: 898
- Pridružio se: 16 Apr 2012, 00:00
- Lokacija: Indjija
- Kontakt:
Re: Tesko prvo jutarnje paljenje
Pa ne verujem da je potreban pritisak veci od 3 bara, retko kom autu je to potrebno!
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Tesko prvo jutarnje paljenje
Ma dzaba ti to njemu pricas moj Perkele - on se samo u pare razume.Vidis da ce sad da zakuca 10 soma ......ko da je od zlata jeeee
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: Tesko prvo jutarnje paljenje
Pazi ako zamenim ovaj regulator pritiska, cena automatski ide 30e gore
All systems go, ready for takeoff!
- Perkele
- Drug Član
- Postovi: 898
- Pridružio se: 16 Apr 2012, 00:00
- Lokacija: Indjija
- Kontakt:
Re: Tesko prvo jutarnje paljenje
Evo sta mi je napisao u PP na Opel forumu!vektor je napisao:Naslovu: Ventil pritiska goriva Calibra, Vectra, Omega, Frontera...
druze evo ti link do mog oglasa,ja sam ga greskom kupio za moju vecu,al kod mene je drugaciji,a po slici bi rekao da je to taj,pa pogledaj,ako je taj,javi se,pa cemo se dogovoriti http://www.mojauto.rs/polovni-delovi/10 ... e_1998_god
moj telefon 069/756303 i 060/7563695
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: Tesko prvo jutarnje paljenje
Ok, svraticu ja posle do Opelove radnje ovde u KV da vidim koja je cena, sacekacu jos neko strucno misljenje pa ce mo da vidimo sta i kako.
All systems go, ready for takeoff!
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Tesko prvo jutarnje paljenje
Evo ovako, pomenuti deo je ustvari Bosch 0280160560 - dakle nov ima da se poruci kod Trigeme
Polovan ide u Alfa 146 1.8 i 20; Citroen Berlingo 1.8; Xantia 1.8, 2.0, 3.0; Fiat Bravo 2.0 HGT; Marea 2.0; Lancia Kappa 2.0 i 2.4; Opel Astra 1.4, 1.6 ; Vectra 1.6; 2,5; Peugeot 106 1.4; 1.6; 205 1.9; 306 1.6, 1.8, 2.0; 406 .6; 1.8; 2.0; Renault 19 1.8, Clio I 1.2 i 1.6; Laguna -2001) 1.6, 1.8, 2.0, Megane 1.6 i 2.0
Mislim da je dosta
Polovan ide u Alfa 146 1.8 i 20; Citroen Berlingo 1.8; Xantia 1.8, 2.0, 3.0; Fiat Bravo 2.0 HGT; Marea 2.0; Lancia Kappa 2.0 i 2.4; Opel Astra 1.4, 1.6 ; Vectra 1.6; 2,5; Peugeot 106 1.4; 1.6; 205 1.9; 306 1.6, 1.8, 2.0; 406 .6; 1.8; 2.0; Renault 19 1.8, Clio I 1.2 i 1.6; Laguna -2001) 1.6, 1.8, 2.0, Megane 1.6 i 2.0
Mislim da je dosta
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- Perkele
- Drug Član
- Postovi: 898
- Pridružio se: 16 Apr 2012, 00:00
- Lokacija: Indjija
- Kontakt:
Re: Tesko prvo jutarnje paljenje
Obezbedio sam 2kom za sad, jedan ce mi dati drugar iz Indjije a drugi drugar iz BG iz Calibre 2.5 je, a to je to, Vectra 2,5 koristi isti motor.
Ako dobijem oba (a dobicu), saljem ti jedan na poklon, da ne bacas bezveze 30e u ova krizna vremena!
Ako dobijem oba (a dobicu), saljem ti jedan na poklon, da ne bacas bezveze 30e u ova krizna vremena!
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: Tesko prvo jutarnje paljenje
Nisam ni sumnjao u tebekd23se4 je napisao:Evo ovako, pomenuti deo je ustvari Bosch 0280160560 - dakle nov ima da se poruci kod Trigeme
Polovan ide u Alfa 146 1.8 i 20; Citroen Berlingo 1.8; Xantia 1.8, 2.0, 3.0; Fiat Bravo 2.0 HGT; Marea 2.0; Lancia Kappa 2.0 i 2.4; Opel Astra 1.4, 1.6 ; Vectra 1.6; 2,5; Peugeot 106 1.4; 1.6; 205 1.9; 306 1.6, 1.8, 2.0; 406 .6; 1.8; 2.0; Renault 19 1.8, Clio I 1.2 i 1.6; Laguna -2001) 1.6, 1.8, 2.0, Megane 1.6 i 2.0
Mislim da je dosta
All systems go, ready for takeoff!
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: Tesko prvo jutarnje paljenje
Brate, sta da kazem, hvala puno, nije bas tolko kriza ali ako ti tako kazes onda ok! Castim neku klopu.Perkele je napisao:Obezbedio sam 2kom za sad, jedan ce mi dati drugar iz Indjije a drugi drugar iz BG iz Calibre 2.5 je, a to je to, Vectra 2,5 koristi isti motor.
Ako dobijem oba (a dobicu), saljem ti jedan na poklon, da ne bacas bezveze 30e u ova krizna vremena!
Samo se nadam da je to problem. Videcemo...
All systems go, ready for takeoff!
- Perkele
- Drug Član
- Postovi: 898
- Pridružio se: 16 Apr 2012, 00:00
- Lokacija: Indjija
- Kontakt:
Re: Tesko prvo jutarnje paljenje
Sutra ili prekosutra mi stize za tebe, pa ti saljem u ponedeljak ili utorak, a ja cu danas staviti na moj auto pa da vidim ovih dana kakva je situacija mada je jutros normalno palio iz prve, mora da odstoji bar 2 dana da bi se manifestovao problem kod mene.
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Tesko prvo jutarnje paljenje
@Gripen & Perkele
Momci, aj probajte (za moju dusu ) jos nesto!
Posto drugar ima slican problem kao i vi samo na Mondeo-u 1.8 i ja trazio po Ford forumima i nadjem sledece resenje:
Pre nego sto upalite kola samo pritisnite gas do daske, pustite pedalu i onda probajte da upalite. Pritiskanjem pedale se provetre cilidri, izadje CO/CO2, a udje vazduh
Kod Mondeo je problem EGR koji kad se kola naglo ugase ne da da se provetre cilidri i ostane COx gas koji EGR vraca u motor.
Dakle nije kvar vec je posledica EGR - nema veze sa Saab-om al reko nista ne kosta pa probajte
Momci, aj probajte (za moju dusu ) jos nesto!
Posto drugar ima slican problem kao i vi samo na Mondeo-u 1.8 i ja trazio po Ford forumima i nadjem sledece resenje:
Pre nego sto upalite kola samo pritisnite gas do daske, pustite pedalu i onda probajte da upalite. Pritiskanjem pedale se provetre cilidri, izadje CO/CO2, a udje vazduh
Kod Mondeo je problem EGR koji kad se kola naglo ugase ne da da se provetre cilidri i ostane COx gas koji EGR vraca u motor.
Dakle nije kvar vec je posledica EGR - nema veze sa Saab-om al reko nista ne kosta pa probajte
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: Tesko prvo jutarnje paljenje
Perkele je napisao:Sutra ili prekosutra mi stize za tebe, pa ti saljem u ponedeljak ili utorak, a ja cu danas staviti na moj auto pa da vidim ovih dana kakva je situacija mada je jutros normalno palio iz prve, mora da odstoji bar 2 dana da bi se manifestovao problem kod mene.
All systems go, ready for takeoff!
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: Tesko prvo jutarnje paljenje
Probacu ujutru pa javljam....pre ce biti oko podnekd23se4 je napisao:@Gripen & Perkele
Momci, aj probajte (za moju dusu ) jos nesto!
Posto drugar ima slican problem kao i vi samo na Mondeo-u 1.8 i ja trazio po Ford forumima i nadjem sledece resenje:
Pre nego sto upalite kola samo pritisnite gas do daske, pustite pedalu i onda probajte da upalite. Pritiskanjem pedale se provetre cilidri, izadje CO/CO2, a udje vazduh
Kod Mondeo je problem EGR koji kad se kola naglo ugase ne da da se provetre cilidri i ostane COx gas koji EGR vraca u motor.
Dakle nije kvar vec je posledica EGR - nema veze sa Saab-om al reko nista ne kosta pa probajte
All systems go, ready for takeoff!
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 2 gosta