OPSTA DISKUSIJA O NIVOIMA OPREME
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
OPSTA DISKUSIJA O NIVOIMA OPREME
Kojoj grupi pripada nas voljeni saab po sledecoj selekciji:
Ako se vratimo malo kroz vreme unazad i osvrnemo se na konkurenciju,dali smo imali pakete oprema kod Mercedesa w116,w123,w124 ?....ili one tek dolaze u novije vreme (Clasic,Elegance,Avangarde)
Dali je BMW imao tada pakete oprema?....ili se oduvek znalo sta je Alpina a sta "M"
Secate li se da je VW neumoljivo nutkao pakete L, LX, GLX...sto kasnije postaje Trendline,Highline itd.
Nasuprot njega Opel je imao LS, GL, GLS ....koja kasnije dobijaju druge nazive.
Ako zanemarimo sadasnje vreme - i svo ovo "pomodarstvo" sa nivoima opreme,mozete li naci saab-ovo mesto kada je sve to pocinjalo.
Dali danas kada kupujemo neki model saab-a (9-3/9-5),njegove reference u nazivu Linear ili Vektor imaju nesto vise od razlicitog modela felni ili drvenih aplikacija na tabli.....pa do razlike u dezenu platna i ostalih estetskih detalja u kabini.
Dali se oni medjusobno razlikuju kao sto se Aero razlikuje od svih njih (tradicionalno),koji ima druge trapove/kocnice,ECU,itd.
Ako se vratimo malo kroz vreme unazad i osvrnemo se na konkurenciju,dali smo imali pakete oprema kod Mercedesa w116,w123,w124 ?....ili one tek dolaze u novije vreme (Clasic,Elegance,Avangarde)
Dali je BMW imao tada pakete oprema?....ili se oduvek znalo sta je Alpina a sta "M"
Secate li se da je VW neumoljivo nutkao pakete L, LX, GLX...sto kasnije postaje Trendline,Highline itd.
Nasuprot njega Opel je imao LS, GL, GLS ....koja kasnije dobijaju druge nazive.
Ako zanemarimo sadasnje vreme - i svo ovo "pomodarstvo" sa nivoima opreme,mozete li naci saab-ovo mesto kada je sve to pocinjalo.
Dali danas kada kupujemo neki model saab-a (9-3/9-5),njegove reference u nazivu Linear ili Vektor imaju nesto vise od razlicitog modela felni ili drvenih aplikacija na tabli.....pa do razlike u dezenu platna i ostalih estetskih detalja u kabini.
Dali se oni medjusobno razlikuju kao sto se Aero razlikuje od svih njih (tradicionalno),koji ima druge trapove/kocnice,ECU,itd.
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: OPSTA DISKUSIJA O NIVOIMA OPREME
Sve ovo gore pomenuto kroz pitanja,je ustvari ono cime cemo pokusati da oplemenimo nas forum kroz razlicite topice koje smo otvorili,ali kako je to posao koji zahteva dosta prevodjenja nekih valjanih i dobrih tekstova,evo kratkog odgovora na tvoje pitanje koje si postavio.spoonman je napisao:Nego... Da li bi neko bio fin i dobar da napise (ako zna) koje su razlike izmedju Aero, Vector, Linear, Arc... ?
Linear je osnovni paket opreme kod saab-a
Vektor je visi nivo opreme od lineara,ali je vesanje nize trimovano
Arc je da kazemo "luxori" paket
Aero je vise "performance trim" nego li paket opreme....dakle celom ovom predhodnom "luxori" nivou dodata je jos jedna sportska nota.Bregaste osovine,turbo,dizne,i ECU su glavne razlike ali se i suspenzija i diskovu ralikuju kod Aera u odnosu na ostale.
Na sve to ,treba imati u vidu da ono malo ili veliko slovo "T/t" u oznaci 2.0t/2.0T ima razlike.
2.0t 175 hp Garrett GT20
2.0T 210 hp TDO4
Arc 2.0T je radjen samo za USA trziste.
Pokusacu uz pomoc ostalih uredjivaca (a i clanova foruma ako su voljni da pomognu),da sto kvalitetnije obradimo pomenute teme,ali ukratko bi to bila "gruba" podela.
Pored samih nivoa opreme,postoji i dosta edicija koje bi trebalo pomenuti (Gold,Tjugofem,Rubi,Carlsson, Anniversary,Griffin,Commemorative,Gary Fisher, Independence,Yellow,Special, itd) pa ko je raspolozen,nek pripremi tekst i slike - svaka pomoc je dobro dosla
Re: OPSTA DISKUSIJA O NIVOIMA OPREME
Mala ispravka...
LINEAR
ARC
VECTOR
AERO
Od 2002 na 9-5
Od 2003 na 9-3SS
Onda imamo...
za 9000
Milion nekih edicija...
Za CS/CDE model..
9000
CS- bazni nivo
CSE- Luxury
AERO- Sport trim, Sportski paket opreme... nama poznata PILOT sedishta, B234R motor i 225KS(2.0T/185KS za italijansko trziste)
CDE je prica za sebe...
GRIFFIN nivo...
Kao CSE, sedishta od drugacije koze, drugaciji volan i motori 3.0 V6
Aniversary modeli za sva auta maltene su imali sedista sa logoom aviona...
Ufff...
TALLADEGA
Kao tribute za talladega long run, Airflow kit u krug, cvrsce vesanje...
Carlsson...
Tribute za legendarnog vozaca, imali CRVENI DI/APC BOX (9000 CC)
Napucani malko... cca 205KS iz 2.0 motora, cvrsce vesanje
LINEAR
ARC
VECTOR
AERO
Od 2002 na 9-5
Od 2003 na 9-3SS
Onda imamo...
za 9000
Milion nekih edicija...
Za CS/CDE model..
9000
CS- bazni nivo
CSE- Luxury
AERO- Sport trim, Sportski paket opreme... nama poznata PILOT sedishta, B234R motor i 225KS(2.0T/185KS za italijansko trziste)
CDE je prica za sebe...
GRIFFIN nivo...
Kao CSE, sedishta od drugacije koze, drugaciji volan i motori 3.0 V6
Aniversary modeli za sva auta maltene su imali sedista sa logoom aviona...
Ufff...
TALLADEGA
Kao tribute za talladega long run, Airflow kit u krug, cvrsce vesanje...
Carlsson...
Tribute za legendarnog vozaca, imali CRVENI DI/APC BOX (9000 CC)
Napucani malko... cca 205KS iz 2.0 motora, cvrsce vesanje
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: OPSTA DISKUSIJA O NIVOIMA OPREME
Jel znas da sam sinoc negde procitao da SS za 2003cu nije imao Aero,nego je Vektor bio ustvari Aero.
Jel znas ti nesto o tome
Jel znas ti nesto o tome
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: OPSTA DISKUSIJA O NIVOIMA OPREME
Ma iiiidi breee .... 77 verzija za 2003cu
Re: OPSTA DISKUSIJA O NIVOIMA OPREME
pa sad tako gledaj za sva auta...
DAj bre...
Dodaju shraf i josh neke gluposti... druge felne... i nazovu limited edition...
MA ajde...
Osnovno...
LINEAR
ARC
VECTOR AERO...
Jos ima i NORDIC, to je bio paket dodatne opreme od nekih 4-5 iljada evra...
Ima jos i SALOMON... koji je isao na doplatu isto kao paket opreme...
Bussiness... glupost... za uzimanje para...
Starije 9-5 i 9-3
bez ichega, S, SE i AERO...
DAj bre...
Dodaju shraf i josh neke gluposti... druge felne... i nazovu limited edition...
MA ajde...
Osnovno...
LINEAR
ARC
VECTOR AERO...
Jos ima i NORDIC, to je bio paket dodatne opreme od nekih 4-5 iljada evra...
Ima jos i SALOMON... koji je isao na doplatu isto kao paket opreme...
Bussiness... glupost... za uzimanje para...
Starije 9-5 i 9-3
bez ichega, S, SE i AERO...
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: OPSTA DISKUSIJA O NIVOIMA OPREME
...sto kaze Kd u nekoj prici:
"Sta ti meni obelezavas ,sa tim smo zavrsili 45te kad smo skinuli obelezja sa rukava.Kad sednem u kola ja cu da vidim sta ima i sta mi treba da se doda"
...pa jeste .....samo nesto izmisljaju da otmu lovu
"Sta ti meni obelezavas ,sa tim smo zavrsili 45te kad smo skinuli obelezja sa rukava.Kad sednem u kola ja cu da vidim sta ima i sta mi treba da se doda"
...pa jeste .....samo nesto izmisljaju da otmu lovu
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: OPSTA DISKUSIJA O NIVOIMA OPREME
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- boresky
- Postovi: 419
- Pridružio se: 02 Jul 2014, 23:50
- Lokacija: Krizevci,Ex SR Hrvatska,EX SFRJ
Re: OPSTA DISKUSIJA O NIVOIMA OPREME
Mene neke stvari bune....
Gore procitam da ima razlike izmedju 2.0t i 2.0T tj,da je malo t 175Ks a veliko 210Ks.
Onda je,recimo,moj samo 2.0 al sta s turbom koji je gore?
Dalje,moja karavanka i
A na krilima oznaku SE,to je,kao drlja, ali auto ima grijana prednja kozna sjedala,dvozonsku automatsk.u klimu i tempomat.Tabla i ploca oko rucice mjenjaca je drvena.
Gore procitam da ima razlike izmedju 2.0t i 2.0T tj,da je malo t 175Ks a veliko 210Ks.
Onda je,recimo,moj samo 2.0 al sta s turbom koji je gore?
Dalje,moja karavanka i
A na krilima oznaku SE,to je,kao drlja, ali auto ima grijana prednja kozna sjedala,dvozonsku automatsk.u klimu i tempomat.Tabla i ploca oko rucice mjenjaca je drvena.
SAAB 9-5 Wagon / SAAB 900i OG
-
- Postovi: 1224
- Pridružio se: 17 Jan 2013, 00:00
- Lokacija: Novi Pazar
Re: OPSTA DISKUSIJA O NIVOIMA OPREME
To je za 9-3 SS. . . 2.0t i 2.0T.
Kod tebe je bilo S,SE,AERO,GRIFFIN. i bilo 2.0t 150hp,2.3t 185hp,2.3T 230hp i 3.0v6 200hp
Kod tebe je bilo S,SE,AERO,GRIFFIN. i bilo 2.0t 150hp,2.3t 185hp,2.3T 230hp i 3.0v6 200hp
- boresky
- Postovi: 419
- Pridružio se: 02 Jul 2014, 23:50
- Lokacija: Krizevci,Ex SR Hrvatska,EX SFRJ
Re: OPSTA DISKUSIJA O NIVOIMA OPREME
A tako,nije mi bilo bas najjasnije to s oznakama.Koliko stvari jos ima za nauciti!!!
SAAB 9-5 Wagon / SAAB 900i OG
- boresky
- Postovi: 419
- Pridružio se: 02 Jul 2014, 23:50
- Lokacija: Krizevci,Ex SR Hrvatska,EX SFRJ
Re: OPSTA DISKUSIJA O NIVOIMA OPREME
Nemogu naci ali tocno kuda utrpati SAAB 900 og iz 1981 koji ima grijana prednja sjedala,centralno zakljucavanja i elektricne retrovizore?Mozda sam u krivu ali oznaka GL se odnosi samo na motor(?).
SAAB 9-5 Wagon / SAAB 900i OG
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: OPSTA DISKUSIJA O NIVOIMA OPREME
Grejaci sedista su bili obavezni.
Centralno zakljucavanje, elektricni retrovizori i el. podizaci su stakala su bili deo tzv. "elektro paketa" - imam kuci kataloge u PDF formatu pa cu da vidim da postavim negde ili ako ne moze da ti posaljem na mail
GL - motor sa jednim karburatorom (100ks)
GLs - dva karburatora (108ks)
GLE - Einspritz - ubrizgavanje (K-Jetronic) - od.......1985 mislim da su promenili u 900i (118ks sa katalizatorom 110ks)
GL - postaje 900c (radio se do 1989)
Centralno zakljucavanje, elektricni retrovizori i el. podizaci su stakala su bili deo tzv. "elektro paketa" - imam kuci kataloge u PDF formatu pa cu da vidim da postavim negde ili ako ne moze da ti posaljem na mail
GL - motor sa jednim karburatorom (100ks)
GLs - dva karburatora (108ks)
GLE - Einspritz - ubrizgavanje (K-Jetronic) - od.......1985 mislim da su promenili u 900i (118ks sa katalizatorom 110ks)
GL - postaje 900c (radio se do 1989)
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: OPSTA DISKUSIJA O NIVOIMA OPREME
@boresky evo cisto da ne bude dosadno oko tvog auta............danas nadjem katalog cenovnik iz 1985 u kome se nalaze svi modeli 90,900
900GL je uz doplatu od 515DM mogao da ima centralno zakljucavanje, dok el. retrovizore i prozore nije imao ni kao opciju.
Tek na 900i je moglo da se doplati u okviru S-paketa od 2750DM gde jos idu alu felne, tonirana stakla, spojleri napred/nazad, el. retrovizori i podizaci, crni prozori i rucice........
Mozda je za druga trzista islo nesto drugo, ovo sto sam nasao je nemacki katalog
900GL je uz doplatu od 515DM mogao da ima centralno zakljucavanje, dok el. retrovizore i prozore nije imao ni kao opciju.
Tek na 900i je moglo da se doplati u okviru S-paketa od 2750DM gde jos idu alu felne, tonirana stakla, spojleri napred/nazad, el. retrovizori i podizaci, crni prozori i rucice........
Mozda je za druga trzista islo nesto drugo, ovo sto sam nasao je nemacki katalog
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- boresky
- Postovi: 419
- Pridružio se: 02 Jul 2014, 23:50
- Lokacija: Krizevci,Ex SR Hrvatska,EX SFRJ
Re: OPSTA DISKUSIJA O NIVOIMA OPREME
kd,coveceeee,al si me sad strefio!
Ovo moje zlo je garantirano neka mutacija.....i el.stakla i el.retrovizori i centralno i zadnji spojler i alu felne a pise u prometnoj-GL (?)
Ono "i" iza 900 znaci taj famozni K-Jetronic,ispravi me ako sam u krivu,a poklapa se i "oprema" a VIN broj mi govori da je ugradjen motor "with single carburator" meni tek sad nije nista jasno!!!!
Ovo moje zlo je garantirano neka mutacija.....i el.stakla i el.retrovizori i centralno i zadnji spojler i alu felne a pise u prometnoj-GL (?)
Ono "i" iza 900 znaci taj famozni K-Jetronic,ispravi me ako sam u krivu,a poklapa se i "oprema" a VIN broj mi govori da je ugradjen motor "with single carburator" meni tek sad nije nista jasno!!!!
SAAB 9-5 Wagon / SAAB 900i OG
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: OPSTA DISKUSIJA O NIVOIMA OPREME
"i" znaci "injectio" tj. K-Jetronic................ja bi tvoje papire/VIN trenutno zanemario i usredsredio se na kola - rekao sam ti na pocetku imas JAKO PROST nacin da utvrdis da li je auto stvarno GL!
Ako je GL onda kod tebe mora da izgleda ovako
Ako nemas ovu rucicu na kojoj pise CHOKE onda taj auto nikad nije bio GL vec su samo papiri, a kola su ustvari 900i (sto se nekako po opremi polako naslucuje)
Kod 900i i 900turbo na tom mestu se samo nalazi rupica koja sluzi za odlaganje sitnisa
Ako je GL onda kod tebe mora da izgleda ovako
Ako nemas ovu rucicu na kojoj pise CHOKE onda taj auto nikad nije bio GL vec su samo papiri, a kola su ustvari 900i (sto se nekako po opremi polako naslucuje)
Kod 900i i 900turbo na tom mestu se samo nalazi rupica koja sluzi za odlaganje sitnisa
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- Slavisacs
- President Saab Club
- Postovi: 5014
- Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
- Lokacija: Dobanovci
- Kontakt:
Re: OPSTA DISKUSIJA O NIVOIMA OPREME
Istina za rucicu... Stim da su kasnije na 900c prebacivali sa leve strane volana kao i na 90...
A ovo naslucuje da je 900i 99% ;)
Послато са Lenovo A606
A ovo naslucuje da je 900i 99% ;)
Послато са Lenovo A606
Saab 9-3 MY07
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: OPSTA DISKUSIJA O NIVOIMA OPREME
Ali ova pozicija za sajlu mi je tako smekerska da ne mogu da ti opisem - skoro mi dodje da pozelim jednog sa karburatorom
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- boresky
- Postovi: 419
- Pridružio se: 02 Jul 2014, 23:50
- Lokacija: Krizevci,Ex SR Hrvatska,EX SFRJ
Re: OPSTA DISKUSIJA O NIVOIMA OPREME
Ima nesta da neznas??
Nema tog prekidaca,meni bilo sumnjivo da bi netko nekada prepravljao toliko stvari ali nisam ni pomislio da su promasili kod uvoza ili prve registracije oznaku modela.Opet,VIN broj govori drugacije....
Nema tog prekidaca,meni bilo sumnjivo da bi netko nekada prepravljao toliko stvari ali nisam ni pomislio da su promasili kod uvoza ili prve registracije oznaku modela.Opet,VIN broj govori drugacije....
SAAB 9-5 Wagon / SAAB 900i OG
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: OPSTA DISKUSIJA O NIVOIMA OPREME
@boresky - mislim da ti je zemljak sve lepo objasnio u jednoj pesmi tako da pusti VIN i te "zapadnjacke fore i fazone".......ako je auto na Balkanu mora barem nesto da se
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- boresky
- Postovi: 419
- Pridružio se: 02 Jul 2014, 23:50
- Lokacija: Krizevci,Ex SR Hrvatska,EX SFRJ
Re: OPSTA DISKUSIJA O NIVOIMA OPREME
Masala!!!
Nek ja njega dovedem u pristojno stanje,sto tehnicko-sto estetsko,a ove fazone,kako kazes,ko ebe!Nit me ubrzavaju,nit motaju volan a niti koce kad treba.
Nek ja njega dovedem u pristojno stanje,sto tehnicko-sto estetsko,a ove fazone,kako kazes,ko ebe!Nit me ubrzavaju,nit motaju volan a niti koce kad treba.
SAAB 9-5 Wagon / SAAB 900i OG
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: OPSTA DISKUSIJA O NIVOIMA OPREME
boresky je napisao:Masala!!!
Nek ja njega dovedem u pristojno stanje,sto tehnicko-sto estetsko,a ove fazone,kako kazes,ko ebe!Nit me ubrzavaju,nit motaju volan a niti koce kad treba.
GL bi samo bio bolji za plin, za sve ostalo 900i je daleko bolji.
Inace, pisao sam vec nekom, plin sa k-glavom jedino znam holandjani da ugradjuju dobro i to rade tako sto na protokomer stave mali motoric koji uvek dok kola rade uvek drzi tanjir malo odignutim - tako kad dodje do detonacije on se ne pokrivi........nisam se udubljivao u tehnologiju, ali to je u najkracim crtama
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 4 gosta