ZASTO SAAB ???
-
- Postovi: 1224
- Pridružio se: 17 Jan 2013, 00:00
- Lokacija: Novi Pazar
Re: ZASTO SAAB ???
Zadnji cistokrvni saab je 900 og. 9000 je najizdrzljiviji saab ikada
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: ZASTO SAAB ???
Meni na 150 nishta ne shushti...
Osim Joja u koznoj fotelji kad ukljucim ventilaciju...
Vrti se na 3000 rpm i to je to...
Osim Joja u koznoj fotelji kad ukljucim ventilaciju...
Vrti se na 3000 rpm i to je to...
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: ZASTO SAAB ???
Izdrzljiv...
Jeste...
Dobro uradjen... jeste...
Da li vredi 3000 evra kao polovan...
Vredi...
Moj 9-5 presao 330k km
Jeste...
Dobro uradjen... jeste...
Da li vredi 3000 evra kao polovan...
Vredi...
Moj 9-5 presao 330k km
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
- BOKI 900
- Wheeler Dealer
- Postovi: 1414
- Pridružio se: 05 Feb 2013, 00:00
- Lokacija: beograd
Re: ZASTO SAAB ???
Perkele je 90% u pravu.kolja 100%.
Tazz pristrasan ali dosta realan.
Macola samo pod jakim utiskom jer ga je tek uzeo ili niski kriterijumi sta je dobro.
Moje vidjenje saab-a.
Bez ljutnje.
Tazz pristrasan ali dosta realan.
Macola samo pod jakim utiskom jer ga je tek uzeo ili niski kriterijumi sta je dobro.
Moje vidjenje saab-a.
Bez ljutnje.
Love SAAB, never GM
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: ZASTO SAAB ???
Bitno da smo mi jedna vesela druzina...
Hahahahahahahahahah
Hahahahahahahahahah
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
- Jolly
- Postovi: 657
- Pridružio se: 09 Okt 2013, 14:45
- Lokacija: Leskovac
- Kontakt:
Re: ZASTO SAAB ???
Iskreno, verujem da bi se ponasao kao Macola da sam kupio Saab. Saab mi se generalno dopada, stvar koja mi je ruzna, posebno kod starijih (modeli devedesetih, jer sam takvog imao prilike da probam) je instrument tabla, ne dopada mi se nikako, ni kvalitet, ni zavrsna izrada ni dizajn. Ali mi se jako dopadaju neka resenja i prakticnost auta.
@Perkele
Sekta je VW, nemoj da mesas :D
@Perkele
Sekta je VW, nemoj da mesas :D
- BOKI 900
- Wheeler Dealer
- Postovi: 1414
- Pridružio se: 05 Feb 2013, 00:00
- Lokacija: beograd
Re: ZASTO SAAB ???
Iskreno,sto noviji to tuzniji kvalitet,vozio sam saab 85 a vozio i 93 2010.
Po meni postoji po kvalitetu rangiranje do 94-97god u zavisnosti od modela,posle toga do 2003-2005 takodje raspon godina zbog modela,do 2007god kraja,posle toga vec krece pakovanje svega i svacega do news-a koji nisam video modelna 2013-14 ali verujem da je tek to sramota za saab znacku.
Po meni postoji po kvalitetu rangiranje do 94-97god u zavisnosti od modela,posle toga do 2003-2005 takodje raspon godina zbog modela,do 2007god kraja,posle toga vec krece pakovanje svega i svacega do news-a koji nisam video modelna 2013-14 ali verujem da je tek to sramota za saab znacku.
Love SAAB, never GM
- nik 900t
- Drug Član
- Postovi: 1774
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Vojka
Re: ZASTO SAAB ???
saab 900ng je komplet saab znaci vec je bio razvijen pre nego sto je GM uleteo u pricu saab je jedino morao da prilagodi platformu prema GM, 9 5 je prvi zajednicki projekat saaba i GM i 9000 je zajednicki projekat sa italijanima zato sto saab nije imao lovu jednostavno mala prodaja na godisnjem nivou je razlog, velika greska saaba je sto dugo nisu imali nikakav dizel motor , a ni karavana u ponudi, da su se malo ugledali na volvo druga bi prica danas bila, generalno saab motori su jako osetljivi na sve bilo stari ili novi znaci trazi maksimalno odrzavanje oko motora, jedina stvar kod saaba barem ovi stariji je sto je lim bas jak uopste karoserijski barem 900og je tenk kako god da ga dignem na dizalicu sva vrata se lepo otvaraju........ motori su skloni da uvek negde balave ja vodim muku sa ovim mojim uvek neki kurac zadnjih mesec dana sam presao 3000km sa 900og barem 5 stvari mi je otkazalo a sve gledam da bude koliko je moguce perfektno nekad se zapitam sto sam uopste kupio 900og bolje da sam uzeo neki 2.2d pa ko jebe registraciju saab 9 3ss je spolja ok motori ok ali unutra je kao u opelu a kao vozis visu klasu tako su sjebali i 9 5 sa restajlingom najvise unutra kao opel zato su i pukli i daj boze da krenu ikad sa proizvodnjom ali tesko
Saab 900og
- BOKI 900
- Wheeler Dealer
- Postovi: 1414
- Pridružio se: 05 Feb 2013, 00:00
- Lokacija: beograd
Re: ZASTO SAAB ???
Ispade na kraju da ipak i nije pouzdan i da je tako tako je.
Sto se tice saab-a starog 25godina dali si zaista mislio da nece stalno nesto da otkazuje.
Ti ga vozis kao da je 2005godiste i da je passat karavan a to nije.
Ako nije umoran izgledom umoran je godinama,svi semerinzi gumice lageri,dihtunzi,i sl.stvari su morale da popuste za 25 godina,a tvoja cipela mu dodatno pomaze u tome.
Kada kupis kola tog tipa toliko stara nisi to uradio da bi presao sa njim za mesec dana 5000km vec da uzivas ponekad u starcu
Sto se tice saab-a starog 25godina dali si zaista mislio da nece stalno nesto da otkazuje.
Ti ga vozis kao da je 2005godiste i da je passat karavan a to nije.
Ako nije umoran izgledom umoran je godinama,svi semerinzi gumice lageri,dihtunzi,i sl.stvari su morale da popuste za 25 godina,a tvoja cipela mu dodatno pomaze u tome.
Kada kupis kola tog tipa toliko stara nisi to uradio da bi presao sa njim za mesec dana 5000km vec da uzivas ponekad u starcu
Love SAAB, never GM
-
- Postovi: 1224
- Pridružio se: 17 Jan 2013, 00:00
- Lokacija: Novi Pazar
Re: ZASTO SAAB ???
Saab 900NG nije skroz saabov.Platforma od opel vectre A,on je bio u planu jos krajem 80tih
- nik 900t
- Drug Član
- Postovi: 1774
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Vojka
Re: ZASTO SAAB ???
to sam i napisaoKolja je napisao:Saab 900NG nije skroz saabov.Platforma od opel vectre A,on je bio u planu jos krajem 80tih
Saab 900og
- nik 900t
- Drug Član
- Postovi: 1774
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Vojka
Re: ZASTO SAAB ???
@boki meni na saabu sad pise 198 000km sad ces da kazes da je to neka kilometraza pa da je auto star i 50godina valjda su ga pravili da se vozi a ne da stoji ispod staklenog zvona ja sam igrom slucaja vozio zadnjih mesec dana saaba i presao okruglo 3000km pa mogu da kazem is prve ruke neke stvari, nemoj sad da nabrajam koja kola koja su 90god pa se masovno voze svakodnevno i presla su duplo vise pa ne slinave toliko a na mojoj 900ki sam menjao skoro sve dihtunge i semeringe pa uvek neki problem da li slinavi na menjacu ili na motoru...... menjacko ulje sam menjao za 10 000km 3 puta isto toliko i motorno ja sam tvrdoglav pa cu srediti da mi motor ne slinavi pa makar ga izvadio napolje ali ocigledno je da saabovi motori imaju problem sa curkanjem ulja mozda je 9000ka i najmanje pogodjena, da je u pitanju neka druga marka davno bih se ja kurtalisao ovih kola ali valjda me jos nesto drzi neznam koliko
Saab 900og
- stevak
- Postovi: 455
- Pridružio se: 30 Jan 2014, 13:09
- Lokacija: Zemun
Re: ZASTO SAAB ???
Jeste li pomislili da svi ti problemi nastaju zbog našeg načina održavanja, a? Nama je skupo da stavimo original deo nego sečemo uši da bi krpili dupe a onda se čudimo odakle problemi.
Imam jednog druga koji obožava golfa 2 jer mu naprimer brava za vrata košta par stotina dinara. To što ih je do sada zamenio 20 puta nema veze.
A mog CS-a sam kupio sa 260k km i pre čipovanja oterao na Dino gde je pokazao 125 ks na točkovima, a rečeno mi je da je to 150 na radilici. Čipovanog ga vozim 40k km i često koristim tu njegovu snagu pa opet nemam baš nekih problema zbog toga.
Imam jednog druga koji obožava golfa 2 jer mu naprimer brava za vrata košta par stotina dinara. To što ih je do sada zamenio 20 puta nema veze.
A mog CS-a sam kupio sa 260k km i pre čipovanja oterao na Dino gde je pokazao 125 ks na točkovima, a rečeno mi je da je to 150 na radilici. Čipovanog ga vozim 40k km i često koristim tu njegovu snagu pa opet nemam baš nekih problema zbog toga.
ex SAABotražitelj <9000CS>
- BOKI 900
- Wheeler Dealer
- Postovi: 1414
- Pridružio se: 05 Feb 2013, 00:00
- Lokacija: beograd
Re: ZASTO SAAB ???
Nik ima to sve smisla a dali si pomislio koliko je tvoj saab pre tebe presao km recimo zadnjih 5godina?
Mozda ni toliko koliko ti za jako kratko vreme.mnogi su stajali stajali i stajali.a vw opel ford i sl.smeca se voze non stop.
Nekada je bolje po auto kad se vozi svakodnevno nego da drema mesecima na jednom mestu obicno napolju.
P.s znas li sta te drzi sigurno.pa kosta te koliko nisi nikad pomislio da hoce a nebi da izgubis lakocom 2 ljubicaste plus svo tvoje vreme i lezanje pod njom.
Mozda ni toliko koliko ti za jako kratko vreme.mnogi su stajali stajali i stajali.a vw opel ford i sl.smeca se voze non stop.
Nekada je bolje po auto kad se vozi svakodnevno nego da drema mesecima na jednom mestu obicno napolju.
P.s znas li sta te drzi sigurno.pa kosta te koliko nisi nikad pomislio da hoce a nebi da izgubis lakocom 2 ljubicaste plus svo tvoje vreme i lezanje pod njom.
Love SAAB, never GM
-
- Postovi: 1224
- Pridružio se: 17 Jan 2013, 00:00
- Lokacija: Novi Pazar
Re: ZASTO SAAB ???
Ne postoji SAAB kome nesto ne curka iz motora. Jednostavno obelezavaju svoju teritoriju,sto se to pre shvati manje ce kasnije boleti. Meni curka pomalo na poklopcu ventila al me bole hajca
- nordic
- Drug Član
- Postovi: 459
- Pridružio se: 20 Maj 2013, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: ZASTO SAAB ???
meni do 157k nije nista curkalo, tj mozda jeste nekad u belgiji pa su menjali,sredjivali ili sta god, mrzi me da prevodim elektronsku servisnu sa flamanskog.. (uglavnom kada sam dovezao bio suv kao barut) i onda uzmem da skinem karter da proverim i od tada slini karter.... ne gubi ulje, tj na 9-10k nista ne dolivam, potrosi malo....ali ono gadno izgleda ispod... sada ima 168k... B205... vise nemam zivaca...za 40k kada opet budem skidao insistiracu da mi da majstor garanciju da nece sliniti na karteru
Svadjanje na forumu je kao ucestvovanje na specijalnoj olimpijadi...Cak i ako pobedis opet si retardiran!
- Macola
- Drug Član
- Postovi: 122
- Pridružio se: 11 Jun 2014, 02:54
Re: ZASTO SAAB ???
Interesantno,
Dohvatili ste se jedne jedine rečenice iz mog poetski nastrojenog posta, i sada je prežvakavamo na 500 načina.
Pitam se kako ne primetiste ono što rekoh o posebnosti i tvrdoglavosti firme, što me je najviše i privuklo?
To o sinonimu izdržljivosti i to da su ga američki trgovački putnici masovno kupovali i vozili, jednostavno sam saznao od mojih prijatelja koji žive u USA i iz raznih novinskih članaka.
Naravno da nisam lično ispitao na mom komadu. To se i ne može videti za tako kratko vreme.
Kada pregazi 500+K (ako ikada to izvede), onda će 900ng za mene biti sigurno sininom izdržljivosti. Dakle, za oko 4 godine i nešto preko, trebalo bi da ispunim kvotu od 500+k i tada ću znati.
Ukoliko naj*bem sa održavanjem u međuvremenu, ostaviću ga kao pomoćni auto radi njegove posebnosti (možda ga se i otarasiti, ko zna?).
U svakom slučaju sam bio vrlo svestan da kupujem jedan od "večnih automobila", tj. auto koji kad jednom kupiš više ga ne možeš prodati pa da vrištiš na sred ulice. +-1000 eura u životu nikog nije ubilo. Kroz cigarete sam sa dva pakla dnevno, za 37 godina spalio jednu ozbiljnu dvospratnu kuću, napunjenu do vrha stvarima. Toliko novca je otišlo kroz cigarete...
Pa što se ne bih poigrao sa Saab-om?
Nemam niske kriterijume jer sam probao razna mnogo moćna kola, od slonova, preko bembara sedmica, raznih velikih audija, raznih besnih sportaća i slično.
Znam kako može biti sastavljen dobar auto, takođe znam i koji je auto bio neprikosnoven oko najmanje buke u kabini, odnosno udobnosti, kojim se može sa 100Km/h preći preko ležećeg i da se samo čuje jedno tiho "puć". To je bio Citroen CX 2500 Palas, auto u kom većina kada prvi put sedne pali već upaljen motor.
Najudobniji i najtiši auto ikada, i to znaju samo oni koji su ga vozili. U njemu je vožnja kao da ste pod vodom. Tom raritetu danas ne može po udobnosti ni prismrdeti ni jedan moderan auto, osim možda Majbaha i sličnih ogromnih ala od mnoooo para. A Palas je tada koštao reda većeg Mercedesa. Škola takvog vešanja i te prakse je nestala pre tri decenije.
----------------------------------------------------
Saab 900s je daleko ispod profila neke npr. velike mečke ili velke bembare velikog audija... (da ne provociram novu raspravu o markama, jer svaka bolja fabrika ima bar par moćnih modela...), ali je inženjerski trud vidljiv u njemu, pri čemu ima svojih briljantnih finesa, takođe i mana (pričam konkretno o 900s jer u druge nisam zavirivao).
Najpreciznije, u ovom momentu, za uložen novac je pružio neuporedivo više od trenutnih kandidata za iste pare. Sa cenom za koju se može kupiti mlađi Jugo sa 100k pređenih.
I tačka na to.
Auto koji se vozi redovno i svakodnevno, održava sve gumene elemente u optimalnom stanju (a ima ih mnogo). Auto koji stoji nekoliko godina parkiran, kada se posle toga redovno koristi, propiša ulje na sve strane i tome je teško stati na rep jer gumeni elementi više nisu tog kvaliteta...
Uradiću do sebe ono što mogu da ga dovedem u stanje minimalnog korisničkog održavanja, pa će vreme pokazati svoje...
Tvrdoglav ja, tvrdoglav on, pa kom opanci - Tom i DŽeri...
Dohvatili ste se jedne jedine rečenice iz mog poetski nastrojenog posta, i sada je prežvakavamo na 500 načina.
Pitam se kako ne primetiste ono što rekoh o posebnosti i tvrdoglavosti firme, što me je najviše i privuklo?
To o sinonimu izdržljivosti i to da su ga američki trgovački putnici masovno kupovali i vozili, jednostavno sam saznao od mojih prijatelja koji žive u USA i iz raznih novinskih članaka.
Naravno da nisam lično ispitao na mom komadu. To se i ne može videti za tako kratko vreme.
Kada pregazi 500+K (ako ikada to izvede), onda će 900ng za mene biti sigurno sininom izdržljivosti. Dakle, za oko 4 godine i nešto preko, trebalo bi da ispunim kvotu od 500+k i tada ću znati.
Ukoliko naj*bem sa održavanjem u međuvremenu, ostaviću ga kao pomoćni auto radi njegove posebnosti (možda ga se i otarasiti, ko zna?).
U svakom slučaju sam bio vrlo svestan da kupujem jedan od "večnih automobila", tj. auto koji kad jednom kupiš više ga ne možeš prodati pa da vrištiš na sred ulice. +-1000 eura u životu nikog nije ubilo. Kroz cigarete sam sa dva pakla dnevno, za 37 godina spalio jednu ozbiljnu dvospratnu kuću, napunjenu do vrha stvarima. Toliko novca je otišlo kroz cigarete...
Pa što se ne bih poigrao sa Saab-om?
Nemam niske kriterijume jer sam probao razna mnogo moćna kola, od slonova, preko bembara sedmica, raznih velikih audija, raznih besnih sportaća i slično.
Znam kako može biti sastavljen dobar auto, takođe znam i koji je auto bio neprikosnoven oko najmanje buke u kabini, odnosno udobnosti, kojim se može sa 100Km/h preći preko ležećeg i da se samo čuje jedno tiho "puć". To je bio Citroen CX 2500 Palas, auto u kom većina kada prvi put sedne pali već upaljen motor.
Najudobniji i najtiši auto ikada, i to znaju samo oni koji su ga vozili. U njemu je vožnja kao da ste pod vodom. Tom raritetu danas ne može po udobnosti ni prismrdeti ni jedan moderan auto, osim možda Majbaha i sličnih ogromnih ala od mnoooo para. A Palas je tada koštao reda većeg Mercedesa. Škola takvog vešanja i te prakse je nestala pre tri decenije.
----------------------------------------------------
Saab 900s je daleko ispod profila neke npr. velike mečke ili velke bembare velikog audija... (da ne provociram novu raspravu o markama, jer svaka bolja fabrika ima bar par moćnih modela...), ali je inženjerski trud vidljiv u njemu, pri čemu ima svojih briljantnih finesa, takođe i mana (pričam konkretno o 900s jer u druge nisam zavirivao).
Najpreciznije, u ovom momentu, za uložen novac je pružio neuporedivo više od trenutnih kandidata za iste pare. Sa cenom za koju se može kupiti mlađi Jugo sa 100k pređenih.
I tačka na to.
Auto koji se vozi redovno i svakodnevno, održava sve gumene elemente u optimalnom stanju (a ima ih mnogo). Auto koji stoji nekoliko godina parkiran, kada se posle toga redovno koristi, propiša ulje na sve strane i tome je teško stati na rep jer gumeni elementi više nisu tog kvaliteta...
Uradiću do sebe ono što mogu da ga dovedem u stanje minimalnog korisničkog održavanja, pa će vreme pokazati svoje...
Tvrdoglav ja, tvrdoglav on, pa kom opanci - Tom i DŽeri...
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: ZASTO SAAB ???
Sir i vojna muzika...
Amin opet.
Amin opet.
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
- Macola
- Drug Član
- Postovi: 122
- Pridružio se: 11 Jun 2014, 02:54
Re: ZASTO SAAB ???
Da. Baš tako.
Svaki auto sa 18 godina starosti je uporediv sa čovekom od 50 godina.
Podosta ih je već u groblju, podosta bolešljivih, a neki izgledaju kao da imaju manje od 40 i u sličnoj su formi.
Tako je to...
Svaki auto sa 18 godina starosti je uporediv sa čovekom od 50 godina.
Podosta ih je već u groblju, podosta bolešljivih, a neki izgledaju kao da imaju manje od 40 i u sličnoj su formi.
Tako je to...
- nik 900t
- Drug Član
- Postovi: 1774
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Vojka
Re: ZASTO SAAB ???
ja kad sam uzeo ovu moju 900og sam unapred znao da je vencanica i stim sam se odmah pomirio prodati ga necu sigurno ili cu ga ostaviti ili voziti nema trece skoro sam dobio ponudu od nekog lika na benz pumpi da ga prodam rekao sam necu jebes sve kad sam se iznervirao i napatio sa ovim kolima a to mi niko nemoze platiti, kad popizdim kupicu neku 9000ku bice mi lakse evo burazer vozi svoju svaki dan i bole ga ku.....menja ulje i plocice
Saab 900og
- Jolly
- Postovi: 657
- Pridružio se: 09 Okt 2013, 14:45
- Lokacija: Leskovac
- Kontakt:
Re: ZASTO SAAB ???
Stvarno ne znam sta je vama. Vodite raspravu oko necega sto je evidentno, trazite savrsen auto. Takav ne postoji, posebno ako je pravljen devedesetih. Svi imaju te iste mane, manje ili vise, curka ulje, krci zvecka, jos kada su bili novi, a ne posle tolikog vremena. Zar ja mladji od vecine vas i po godinama i po vozackom iskustvu moram to da vam kazem?!
Poenta je zabave u voznji i uzivanju. A auto koji se vozi pun gas stalno, mora cesce da pokazuje mane, POSEBNO AUTOMOBILI KUPLJENI PREKO KO ZNA KOJE RUKE IZ UVOZA. Druga stvar automobili iz devedesetih i ranije (ja licno volim tako i za automobile novije proizvodnje), zahtevaju cesce odrzavanje, da se auto zagreje pre bilo kakve ostrije voznje i trajace.
Kao da nikada niste vozili Juga- uzimam ga za primer jer je "najgori" i svi ga pljuju. Nikada nisam oprao motor od kada ga imam, drago mi je ako curka ulje, mada do sada nisam primetio fleke sem na mestima gde sam ja prolio. Ako ode neka guma, zamenis i teras dalje. Redovni servisi i pun gas kada se zagreje. Pregazio 150 000 bez generalne, sto na plinu, sto na benzinu. Nedeljno prelazim oko 210km, poslednjih dva meseca manje.
Poenta ne trazite dlaku u jajetu, redovno odrzavajte i uzivajte, uostalom, nista ne kosta, proveriti gume, ulje i vodu i ako treba doliti ulja u motor.
Neko napisa da je pet puta menjao ulje u menjacu za 10 000KM!!! Ej, meni to nikako ne moze da bude normalno.
Zna se na koliko se menja ulje u menjacu, osim ako ne curi, onda zamenis gume, natankas i zdravo.
Poslednjih dana samo neko kukanje na forumu, stvarno mi nije jasno sta je vama, totalna promena kod svih.
Inace, juce mi Bagzi dao da provozam njegovu masinu, samo cu vam reci da se jos uvek kezim od uveta do uveta. Nisam ocekivao da moze onako da povuce, takav osecaj sam imao samo u nekim dosta skupljim i jacim automobilima, dok u automobilima sa motorima te kubikaze, poredjenje sa Saabom je kao da vozis kocije. Tvrdoca trapa kako volim, lepo ubrzava, lep osecaj na volanu, precizan menjac anatomska sedista, pregledan napred, nista ti vise ne treba.
Poenta je zabave u voznji i uzivanju. A auto koji se vozi pun gas stalno, mora cesce da pokazuje mane, POSEBNO AUTOMOBILI KUPLJENI PREKO KO ZNA KOJE RUKE IZ UVOZA. Druga stvar automobili iz devedesetih i ranije (ja licno volim tako i za automobile novije proizvodnje), zahtevaju cesce odrzavanje, da se auto zagreje pre bilo kakve ostrije voznje i trajace.
Kao da nikada niste vozili Juga- uzimam ga za primer jer je "najgori" i svi ga pljuju. Nikada nisam oprao motor od kada ga imam, drago mi je ako curka ulje, mada do sada nisam primetio fleke sem na mestima gde sam ja prolio. Ako ode neka guma, zamenis i teras dalje. Redovni servisi i pun gas kada se zagreje. Pregazio 150 000 bez generalne, sto na plinu, sto na benzinu. Nedeljno prelazim oko 210km, poslednjih dva meseca manje.
Poenta ne trazite dlaku u jajetu, redovno odrzavajte i uzivajte, uostalom, nista ne kosta, proveriti gume, ulje i vodu i ako treba doliti ulja u motor.
Neko napisa da je pet puta menjao ulje u menjacu za 10 000KM!!! Ej, meni to nikako ne moze da bude normalno.
Zna se na koliko se menja ulje u menjacu, osim ako ne curi, onda zamenis gume, natankas i zdravo.
Poslednjih dana samo neko kukanje na forumu, stvarno mi nije jasno sta je vama, totalna promena kod svih.
Inace, juce mi Bagzi dao da provozam njegovu masinu, samo cu vam reci da se jos uvek kezim od uveta do uveta. Nisam ocekivao da moze onako da povuce, takav osecaj sam imao samo u nekim dosta skupljim i jacim automobilima, dok u automobilima sa motorima te kubikaze, poredjenje sa Saabom je kao da vozis kocije. Tvrdoca trapa kako volim, lepo ubrzava, lep osecaj na volanu, precizan menjac anatomska sedista, pregledan napred, nista ti vise ne treba.
- Macola
- Drug Član
- Postovi: 122
- Pridružio se: 11 Jun 2014, 02:54
Re: ZASTO SAAB ???
Jolly,
Skoro da ti ne treba pregled pozadi, jer se svi u retrovizoru brzo pretvore u tačkicu .
Šalim se malo...
Bilo koji auto ne treba da se šiba po gasu dok nije u punoj radnoj temperaturi.
Mora tako ako se misli da potraje, i ne treba žaliti cenu ulja.
Pozz
Skoro da ti ne treba pregled pozadi, jer se svi u retrovizoru brzo pretvore u tačkicu .
Šalim se malo...
Bilo koji auto ne treba da se šiba po gasu dok nije u punoj radnoj temperaturi.
Mora tako ako se misli da potraje, i ne treba žaliti cenu ulja.
Pozz
- Jolly
- Postovi: 657
- Pridružio se: 09 Okt 2013, 14:45
- Lokacija: Leskovac
- Kontakt:
Re: ZASTO SAAB ???
Dosla cudna faza ljudima, samo im treba koja voznja za dusu da se oraspoloze, da izadju iz garaze malo i iskoriste lepo vreme. :)
Sala uvek. :) Ajde, svi na voznju i da vidimo neke lepe slicice, stiglo je leto, napokon :)
Macola, sutra cu da ti uslikam sta mi pise na retrovizoru, jer ne mogu ogledalo da slikam pod blicem, a nema ulicnog svetla trenutno. :)
Sala uvek. :) Ajde, svi na voznju i da vidimo neke lepe slicice, stiglo je leto, napokon :)
Macola, sutra cu da ti uslikam sta mi pise na retrovizoru, jer ne mogu ogledalo da slikam pod blicem, a nema ulicnog svetla trenutno. :)
- Macola
- Drug Član
- Postovi: 122
- Pridružio se: 11 Jun 2014, 02:54
Re: ZASTO SAAB ???
HAARP, Šarp, ajkula, Drakula, kanta, kofa, cisterna, vanzemljaci, i ostali ment(o)alni uticaji...Jolly je napisao:Dosla cudna faza ljudima, samo im treba koja voznja za dusu da se oraspoloze, da izadju iz garaze malo i iskoriste lepo vreme. :)
Sala uvek. :) Ajde, svi na voznju i da vidimo neke lepe slicice, stiglo je leto, napokon :)
Direktno u vugla! Dijametralno suprotno od "Iz glave", što bi rekao moj legendarni zemljak Mića Turčin, ko na primer:
http://www.youtube.com/watch?v=ASIcOVwyQvI
Svaki dan bar 200-300Km minimalno. Taj tip terapije imam. Jedino što je dosta kratak deo posmatranja lepih objekata jer je na žalost pretežno međugradska vožnja, i malo po dotičnom gradu...
Ne znam? Sad si me zaintrigirao do pejdžera.Macola, sutra cu da ti uslikam sta mi pise na retrovizoru, jer ne mogu ogledalo da slikam pod blicem, a nema ulicnog svetla trenutno. :)
Ako misliš na minus dioptriju u vidu brzog nestajanja objekta, video sam to mnogo lepo na R8, koji ima sve 4 vuče i ide kao kad bomba eksplodira...
A ako je nešto drugo tek onda me gricka crvić šta je to?
Pozdrav drugar
P.S.
A što se Juga tiče. Imao čika napucanog teget, koji je išao kao zmaj. A moj pobratim 1.6 (Lančija Dedra) sa "kratkim" diferencijalom 13:53 koji se zatekao od prethodnog motora koji je bio 1.3.
Pa moralo je da se proba sa tim kratkim, bar dva meseca, dok nismo ugurali ono što treba, tj. 17:64.
Joj kako je to ubijalo sa tim kratkim Prva brzina totalno beskorisna i po suvom...
Mljac!
Priđeš nekoj bembari na autoputu i preskočiš ga pravougaono. Prosto ne stigneš da mu vidiš zabezeknutu facu .
Posle te on stigne ali tada više nije ni bitno...
A moj pobra, picajzla za prvo mesto među picajzlama. Možeš samo da zamisliš kako je uspeo da ušuška Juga, kao da je strane proizvodnje. Ništa da zvecne na jugu. Čovek je stavljao sunđerčiće i gumice pod sve šo može da zvecka .
- bogdank
- Drug Član
- Postovi: 83
- Pridružio se: 27 Maj 2012, 00:00
- Lokacija: Zemun
- Kontakt:
Re: ZASTO SAAB ???
Tiši i od tog Citroën-a je moj 93ss!!! Uživajte u ljubimcima...
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 3 gosta