SAAB 9-5 2.0T SE
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-5 2.0T SE
Nmoj Stevo....
Pada sneg...
Bež u toplo...
Hahahahahhahahhahha...
Pada sneg...
Bež u toplo...
Hahahahahhahahhahha...
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-5 2.0T SE
Od sutra na BG table
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
- nik 900t
- Drug Član
- Postovi: 1774
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Vojka
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-5 2.0T SE
Nisam jos, a trenutno sam u fazi trazenja garaze kako je ne bih udao. Na pozive za oglas se vise ne javljam nego sto se javljam, nisam ni sam nacisto jos uvek, zao mi matorana...
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
-
- Postovi: 1224
- Pridružio se: 17 Jan 2013, 00:00
- Lokacija: Novi Pazar
Re: SAAB 9-5 2.0T SE
lepo sam ti rekao neka je,nek bude tu kad se uzelis voznje stare skole. . . Greota dati ga a znas koliko si truda i ljubavi ulozio
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-5 2.0T SE
Danas prvih 20km u 9-5. Nije lose, moze bolje. Bice bolje. Sutra odosmo na dijagnostiku.
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
-
- Postovi: 1224
- Pridružio se: 17 Jan 2013, 00:00
- Lokacija: Novi Pazar
Re: SAAB 9-5 2.0T SE
Ajd sa srecom,izvestavaj... Nema kick u ledja kao 9K ali je udobniji dosta
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-5 2.0T SE
Kick u ledja, bubrezi na zadnjem sedistu i paljenje lamele i guma je bilo kod 900ng. Ovo nema pojma. Ali bice :)
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
-
- Postovi: 1224
- Pridružio se: 17 Jan 2013, 00:00
- Lokacija: Novi Pazar
Re: SAAB 9-5 2.0T SE
Treba ti uvek 5o konja vise od 9K da bi imao koliko toliko slican osecaj ali bice.
Ipak je to malo umereniji i ozbiljniji auto a i T7 nije agresivan kao T5
Ipak je to malo umereniji i ozbiljniji auto a i T7 nije agresivan kao T5
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-5 2.0T SE
Ma umeren my ass, vuce se kao slina. Popravicemo, mora to mnogo zesce.
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
-
- Postovi: 1224
- Pridružio se: 17 Jan 2013, 00:00
- Lokacija: Novi Pazar
Re: SAAB 9-5 2.0T SE
Vozio sam se u njemu kad je bio tip top,nema agesivnost iako ima mali stage 192ks
Ali je ladja,rupe ne oseca
Ali je ladja,rupe ne oseca
-
- Postovi: 1224
- Pridružio se: 17 Jan 2013, 00:00
- Lokacija: Novi Pazar
Re: SAAB 9-5 2.0T SE
Imas na PA teget 95 2.3t iz Pazara,bivsi vlasnik tvojeg. Taj je vrh vrhova,takav je bio i tvoj
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-5 2.0T SE
To nema sigurno, garantujem. Verovatno je neko zamenio komp.Kolja je napisao:Vozio sam se u njemu kad je bio tip top,nema agesivnost iako ima mali stage 192ks.
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
-
- Postovi: 1224
- Pridružio se: 17 Jan 2013, 00:00
- Lokacija: Novi Pazar
Re: SAAB 9-5 2.0T SE
Zato dedu ostavi da te mine zelja
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-5 2.0T SE
Deda ima i red box od 185KS pored ovog koji je u njemu. Sa njim je ubistvo u pokusaju. Videcemo, ako mu nadjem adekvatan smestaj, ostace kod mene. Da stoji na ulici nema smisla, propasce.
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
-
- Postovi: 1224
- Pridružio se: 17 Jan 2013, 00:00
- Lokacija: Novi Pazar
Re: SAAB 9-5 2.0T SE
Red Apc/DI box ima oko 205ks iz B202R koji je kod tebe tako da nemoj da zaboravis tih 20 konjica pod haubom.
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-5 2.0T SE
Jok, brate. 185. Proverio po part numberu pre narucivanja, to je red box iz takozvanog italijanskog Aera. Ima i 205, ali je ugradjivan samo u 9k Carlsson. I nemoguce ga je naci. A i da sam ga nasao, ne bi radio, posto moj auto nosi poslednju generaciju LH 2.4 sa 0 280 000 940 ECU. Ovo je najjaci moguci setup za 9k iz 92/93.
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-5 2.0T SE
Ako je 2.0t.
Ako je 2.3t onda nije najjaci setup.
Ako je 2.3t onda nije najjaci setup.
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-5 2.0T SE
Ovaj moj je 2.0t. Naravno, uvek moze da se prebaci na T5, onda nema ogranicenja, moze da se pumpa dokle hoces.
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-5 2.0T SE
Htedoh reci...
Bio i 9k CS sa 2.3T motorom...
Dakle nije najjaci setup 185HP.
Kosmicka pravda.
Yeeeeaaaa...
Pppfff hahahahhahaha
Bio i 9k CS sa 2.3T motorom...
Dakle nije najjaci setup 185HP.
Kosmicka pravda.
Yeeeeaaaa...
Pppfff hahahahhahaha
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-5 2.0T SE
Ma ja rekoh da je najjaci setup za 2.0 DI/APC LH 2.4, vise od ovog ne moze. 2.3 je naravno jaci, narocito onaj sto ima oznaku Aero :) Danas bio kod Viktora, igrao se sa Techom sat vremena, uredjaj je prost kao pasulj za koriscenje. Gresaka kod motora nema uopste, potvrdio je greske za klimu, zadnji levi solenoid ABS-a ne valja, i toliko. Svi parametri idealni, kaseta ispravna, nema knockova, protokomer u granicama normale. Probao sam i reprogramiranje imobilajzera, ali bez rezultata, sve proslo ok, ali i dalje ne radi daljinska komanda na kljucu Onda je Viktor krenuo da ga pretresa na dizalici, sredio mi odmah tork nosace motora, nasao da ne valja sledece:
- mali silen blokovi traverzne (stigao metal na metal, ne valja dibidus)
- silen blokovi zadnjih rukavaca (celi i drze ali truli)
- creva za hladnjak ulja
- dihtung dekla ventila
- cep dekla ventila
- nepovratni ventil iberlaufa
- pletenica izduva
- brezoni izduvne grane (ovo ce da bude sex)
Ovo je pored onoga sto sam i sam konstatovao ranije, s tim sto nije riknuo nijedan semering radilice, nego ima slivanje odozgo, jedna muka manje. Takodje mi je rekao da povremeno gutanje knedle nije vezano za leptir gasa jer bih odmah dobio CE na tabli, a i Tech bi ga pokazao, vec su dizne zaprljane zbog voznje na plin. Tretman je vec u rezervoaru, dokazano dobar K2 koji mnogo pomaze kod benzinaca, a kod dizela cuda pravi (ovo je iz licnog iskustva), pa cemo videti. Ako ne uspe sa aditivom, uvek mi ostaje skidanje dizni i nosenje u Ovcu kao solucija. Pored toga, treba da se operu hladnjaci jer su prljavi, pa cemo najverovatnije na napravimo jednu zajednicku subotnju akciju i da sve to sredimo. Vrlo sam zadovoljan, nista kriticno nije u problemu.
- mali silen blokovi traverzne (stigao metal na metal, ne valja dibidus)
- silen blokovi zadnjih rukavaca (celi i drze ali truli)
- creva za hladnjak ulja
- dihtung dekla ventila
- cep dekla ventila
- nepovratni ventil iberlaufa
- pletenica izduva
- brezoni izduvne grane (ovo ce da bude sex)
Ovo je pored onoga sto sam i sam konstatovao ranije, s tim sto nije riknuo nijedan semering radilice, nego ima slivanje odozgo, jedna muka manje. Takodje mi je rekao da povremeno gutanje knedle nije vezano za leptir gasa jer bih odmah dobio CE na tabli, a i Tech bi ga pokazao, vec su dizne zaprljane zbog voznje na plin. Tretman je vec u rezervoaru, dokazano dobar K2 koji mnogo pomaze kod benzinaca, a kod dizela cuda pravi (ovo je iz licnog iskustva), pa cemo videti. Ako ne uspe sa aditivom, uvek mi ostaje skidanje dizni i nosenje u Ovcu kao solucija. Pored toga, treba da se operu hladnjaci jer su prljavi, pa cemo najverovatnije na napravimo jednu zajednicku subotnju akciju i da sve to sredimo. Vrlo sam zadovoljan, nista kriticno nije u problemu.
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-5 2.0T SE
Sta su prve dve stavke?
Srpski ne znam, rukavci, travezne...
Srpski ne znam, rukavci, travezne...
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
-
- Drug Član
- Postovi: 86
- Pridružio se: 24 Jan 2013, 00:00
Re: SAAB 9-5 2.0T SE
Za pletenicu izduva imam varijantu-komšija pored moje firme već duži niz godina uvozi iz Češke ili Slovačke, nisam siguran i snabdeva brojne servise i radnje po Srbiji.
Par puta sam mu spomenuo da mi pošalje cene za članove kluba, ali zaboravi i on i ja. .
Daj mi dimenzije pletenice i javljam cenu.
Ja sam je na Škodi stavio pre par god i još uvek traje.
Par puta sam mu spomenuo da mi pošalje cene za članove kluba, ali zaboravi i on i ja. .
Daj mi dimenzije pletenice i javljam cenu.
Ja sam je na Škodi stavio pre par god i još uvek traje.
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-5 2.0T SE
Jbg kad nisam slikao, verovatno ce i Slavisa imati primedbu. Ovo napred je mesto gde se spaja most sa sasijom, iza prednjih tockova, u visini pozarnog zida, ne znam kako drugacije da objasnim. Ovo pozadi su oni veliki silen blokovi, okrugli, njih ima na stanju, pa cemo zameniti, nije ni vazno kako se zovu. Uostalom, znas onaj gumeni deo, ono sto dodje ispod motora... :))) Sad cu da potrazim u EPC-u, pa javim.
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-5 2.0T SE
Hahahahahhahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahah
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 6 gostiju