voda u autu

oliverche
Drug Član
Postovi: 68
Pridružio se: 29 Maj 2014, 22:45
Lokacija: Leskovac

Re: voda u autu

Postod oliverche » 28 Jan 2016, 14:19

kad vec imamo temu...a odakle mi sad ispod vozacevog sedista bas ispod patosnice a sigurno nije od od vode koju unosim obućom?
inace kod suvozaca suvo ko barut,uspela operacija

Korisnikov avatar
elas
Postovi: 17
Pridružio se: 31 Mar 2019, 16:01
Lokacija: Beograd

Re: voda u autu

Postod elas » 16 Apr 2019, 07:27

Ja sam resio to ovako,juce sam video da u nosacu filtera ima dosta vode,i nece da iscuri van kutije vec se sliva ka ventilatoru.
Izbusio par rupa fi 6 i sve je sad suvo.
Slika

Korisnikov avatar
alonso
Postovi: 251
Pridružio se: 15 Jan 2019, 00:16
Lokacija: Beograd

Re: voda u autu

Postod alonso » 11 Sep 2019, 20:46

Nisam hteo da otvaram novu temu jer je ovde već pisano o tome ... ovaj problem sam rešavao par dana pa ću objasniti na kojih par stvari obratiti pažnju... naravno, problem je - voda kod suvozačevih nogu nakon kiše ili pranja...

1. Prva stvar koju treba pogledati je dihtung guma između plastičnog kućišta filtera i požarnog zida, koja je verovatno propala... Ovako je ona izgledala kod mene, a na nekim mestima je čak nije ni bilo...

Slika

Silikon će ovde završiti posao, iako sam ja koristio obični univerzalni, bilo bi poželjno koristiti onaj za šoferšajbne (sika recimo), jer će on nakon sušenja da postane kao guma / keder. Za koji god da se odlučite, nemojte štedeti ovde i stavite debeo sloj, jer kućište ne naleže skroz na požarni zid, već ima malo prostora između, pa bi tanak sloj potencijalno puštao vodu...

Kućište je pričvršćeno sa dva plastična osigurača (zeleno na slici) , a iznad osigurača ima šraf - koji je kao vođica (plavo na slici)... Iako je taj šraf ima navoj, kod mene nije bilo nikakvih matica na njemu (pa pretpsotavljam da tome služi) ... tako da kada sam sve vraćao nazad, stavio sam podlošku i maticu kako bi kućište što bolje bilo pritisnuto...

Slika

2. Kod nekih primeraka sam video da imaju još jednu plastiku (kao poklopac) ispod one gornje plastike od brisača. Ta dodatna plastika (koje kod mene nema) praktično prekriva celo kućište filtera i voda uopšte nema kontakt sa njim... Ne znam da li je ovo kod novijih godišta, ali kod mene je nema, kao i u par klipova na youtube što sam video...

U odsustvu te plastike, voda koja se sliva sa šoferke relativno lako "preliva" preko ovog graničnika na kućištu (označeno plavom) i natapa filter i skuplja se na dnu, pa kada nivo dovoljno poraste onda preliva ka ventilatoru...

Slika

Ovde u pomoć dolazi bušenje rupa, što je @elas napisao iznad... Tako da voda koja preliva, odmah može da otiče dalje... Meni se i dalje nije sviđalo što voda na prvom mestu uopšte preliva ovde, tj što će filter veći deo vremena biti mokar... Svakako, treba izbušiti barem 3 rupe (levo, sredina i desno), kako bi voda što pre otišla ako je auto nagnut na neku stranu...

Takođe, na youtube sam video da oni koji nemaju dodatnu plastiku, običnu imaju sunđer na vrhu ovog kućišta duž onog izdignutog graničnika, pa sam tako došao na ideju da i ja postavim neku gumu duž njega, kako bih sprečio da voda uopšte preliva preko kućišta na prvom mestu...

Koristio sam dihtung gumu za vrata i prozore, stavio silikon i onda nabacio duž plastične vođice na vrhu kućišta... Dodatno sam i isekao plastičnu cev i ubacio između kućišta i ivice šoferke, kako bi odvodilo vodu odmah sa strane, da se ne skuplja na kućištu...

Tako da je ovo "finalni proizvod" - 4 stvari - silikon umesto starog propalog dihtunga, rupe na dnu kućišta; dihtung guma na vrhu kućišta duž plastičnog graničnika ; otvorena cev da skuplja vodu iza kućišta

Slika

Ova plastična cev je ovde suvišna, ako ste dobro naneli silikon ili lepak umesto starog dihtunga između kućišta i požarnog zida, ali pošto nisam siguran u debljinu sloja koji sam naneo, ostaviću ovu cev za svaki slučaj...

Na kraju, suma svega je, da što se tiče samog kućišta filtera, voda može da ulazi na 2 način:
- sa zadnje strane, ako je propao dihtung između kućišta i požarnog zida
- sa prednje strane, da u odsustvu plastike, sunđera ili gume preliva na filter pa se spušta na dno kućišta i onda ulazi ka ventilatoru

.....
Ako se voda kod suvozača pojavljuje nakon korišćenja klime, a ne nakon pranja ili kiše, najverovatnije je začepljen odvod za kondenz sa isparičava, a on se nalazi iza motora pa malo ulevo, najbolje pogledati klip...

https://youtu.be/AFHIbvDB7As

Slika


Povratak na “SAAB 9-3 SS MY 2003-”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 3 gosta