SAAB IN MOTORSPORT
- Viggen 93
- Postovi: 264
- Pridružio se: 23 Okt 2013, 17:41
- Lokacija: Arandjelovac
Re: SAAB IN MOTORSPORT
Jako lep kadar.
- Viggen 93
- Postovi: 264
- Pridružio se: 23 Okt 2013, 17:41
- Lokacija: Arandjelovac
Re: SAAB IN MOTORSPORT
Ko ima 900NG moze da napravi repliku.
- Viggen 93
- Postovi: 264
- Pridružio se: 23 Okt 2013, 17:41
- Lokacija: Arandjelovac
Re: SAAB IN MOTORSPORT
Ovo je 9-3 spremljen za reli, naravno i reli kros. Slike bolje govore kakva je to zapravo mašina.
Osvojio je "samo" gomilu pehara.
Evo ovde imate i u malo većoj rezoluciji.[link_open=http://s27.postimg.org/lhorlphoj/saab_9 ... ar_002.jpg]slika1[/link_open]
[link_open=http://s27.postimg.org/i9ovmeksj/saab_9 ... ar_004.jpg]slika2[/link_open]
[link_open=http://s27.postimg.org/6w2cb7a9v/saab_9 ... ar_005.jpg]slika3[/link_open]
[link_open=http://s27.postimg.org/3vgwgx9kz/saab_9 ... ar_003.jpg]slika4[/link_open]
[link_open=http://s27.postimg.org/ijwe5qzer/saab_9 ... ar_001.jpg]slika5[/link_open]
Osvojio je "samo" gomilu pehara.
Evo ovde imate i u malo većoj rezoluciji.[link_open=http://s27.postimg.org/lhorlphoj/saab_9 ... ar_002.jpg]slika1[/link_open]
[link_open=http://s27.postimg.org/i9ovmeksj/saab_9 ... ar_004.jpg]slika2[/link_open]
[link_open=http://s27.postimg.org/6w2cb7a9v/saab_9 ... ar_005.jpg]slika3[/link_open]
[link_open=http://s27.postimg.org/3vgwgx9kz/saab_9 ... ar_003.jpg]slika4[/link_open]
[link_open=http://s27.postimg.org/ijwe5qzer/saab_9 ... ar_001.jpg]slika5[/link_open]
- Slavisacs
- President Saab Club
- Postovi: 5014
- Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
- Lokacija: Dobanovci
- Kontakt:
Re: SAAB IN MOTORSPORT
[link_open=http://www.saabplanet.com/nevs-enters-i ... with-saab/]Nevs enters in STCC with Saab![/link_open]
Saab 9-3 MY07
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
- nik 900t
- Drug Član
- Postovi: 1774
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Vojka
Re: SAAB IN MOTORSPORT
super .....sta se desava sa saab fabrikom jel oni prave neke saabove
Saab 900og
- Slavisacs
- President Saab Club
- Postovi: 5014
- Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
- Lokacija: Dobanovci
- Kontakt:
- Viggen 93
- Postovi: 264
- Pridružio se: 23 Okt 2013, 17:41
- Lokacija: Arandjelovac
- Viggen 93
- Postovi: 264
- Pridružio se: 23 Okt 2013, 17:41
- Lokacija: Arandjelovac
Re: SAAB IN MOTORSPORT
Nađoh sjajan video sa trke gde je učestvovo 9000 CS. Čućete i kako komentatori nabrajaju opremu koju je tad imao 9000, a opet je otišao da se trka.
- Viggen 93
- Postovi: 264
- Pridružio se: 23 Okt 2013, 17:41
- Lokacija: Arandjelovac
Re: SAAB IN MOTORSPORT
Odličan video klip za ljubitelje autosporta, pojavljuju se sve legendarne mašine, a naravno i SAAB.
Ovo je 900 Turbo, snimak iz kokpita.
Ovo je 900 Turbo, snimak iz kokpita.
- Viggen 93
- Postovi: 264
- Pridružio se: 23 Okt 2013, 17:41
- Lokacija: Arandjelovac
Re: SAAB IN MOTORSPORT
Evo još nešto za ljubitelje ovih trka van asfalta. Iskreno mene boli duša kad gledam ovo, slušajte samo kolko je udaraca primio ovaj 900.
- Viggen 93
- Postovi: 264
- Pridružio se: 23 Okt 2013, 17:41
- Lokacija: Arandjelovac
Re: SAAB IN MOTORSPORT
Ovaj beli 9-3 što se takmiči u STCC-u i TTA ligi izgleda prelepo.
- Viggen 93
- Postovi: 264
- Pridružio se: 23 Okt 2013, 17:41
- Lokacija: Arandjelovac
Re: SAAB IN MOTORSPORT
Ovo je baš lepo videti na ulici.
- Viggen 93
- Postovi: 264
- Pridružio se: 23 Okt 2013, 17:41
- Lokacija: Arandjelovac
- Slavisacs
- President Saab Club
- Postovi: 5014
- Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
- Lokacija: Dobanovci
- Kontakt:
- Viggen 93
- Postovi: 264
- Pridružio se: 23 Okt 2013, 17:41
- Lokacija: Arandjelovac
Re: SAAB IN MOTORSPORT
Kolko je ovo lepo voziti.
- Viggen 93
- Postovi: 264
- Pridružio se: 23 Okt 2013, 17:41
- Lokacija: Arandjelovac
- Slavisacs
- President Saab Club
- Postovi: 5014
- Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
- Lokacija: Dobanovci
- Kontakt:
- Viggen 93
- Postovi: 264
- Pridružio se: 23 Okt 2013, 17:41
- Lokacija: Arandjelovac
Re: SAAB IN MOTORSPORT
Kako 9-3 leti.
- ahsirob
- Drug Član
- Postovi: 748
- Pridružio se: 08 Okt 2013, 20:06
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB IN MOTORSPORT
[link_open=http://katousama.deviantart.com/art/Saab-484385103]LINK ka stranici[/link_open]
- Slavisacs
- President Saab Club
- Postovi: 5014
- Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
- Lokacija: Dobanovci
- Kontakt:
- Slavisacs
- President Saab Club
- Postovi: 5014
- Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
- Lokacija: Dobanovci
- Kontakt:
Re: SAAB IN MOTORSPORT
Bez tona su, ali svakako vredan deo istorije Saab Sporta :)
Saab 9-3 MY07
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
- Slavisacs
- President Saab Club
- Postovi: 5014
- Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
- Lokacija: Dobanovci
- Kontakt:
Re: SAAB IN MOTORSPORT
YU reli 1984 godine
Andrej Vidić Saab99
Andrej Vidić Saab99
Saab 9-3 MY07
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
- Slavisacs
- President Saab Club
- Postovi: 5014
- Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
- Lokacija: Dobanovci
- Kontakt:
Re: SAAB IN MOTORSPORT
Reli "Nagrada Makedonije"[/b]
Treći reli po redu u šampionatu Jugoslavije za 1969. godinu.
Za 35 sati vozači su trebali da predju 1900km počevši od Skoplja preko Kragujevca, Užica, Sarajeva, Dubrovnika, Podgorice i Bitole do Ohrida gde je bio cilj relija.
U Skoplju je startovala 41 posada a na cilj relija stiglo samo njih 10. Razlog za mnogobrojna odustajanja vozača bili su teški tereni kojima je trebalo proći. Reli je obilovao mnogobrojnim odustajanjima, kvarovima i izletanjima.
Ove sezone u šampionatu Jugoslavije ušla su i dva proizvodjača automobila, reno i saab kao "fabrički timovi" i preko svojih predstavništva u Jugoslaviji rešili da pomognu našim takmičarima.
Za "Renault-Cosmos-Ina" kooperaciju, nastupili su Paliković, Novaković, Gluhak i Pušnik, sva četvorica u renoima 8 gordini u klasi do 1300ccm
Saab je preko svog predstavnika "Hermesa" iz Ljubljane ukazao poverenje Andreju Vidicu i Rajku Krešni dodelivši im dva vozila saab 96 za klasu do 1600ccm.
Vidic i Krešna su odmah i opravdali očekivanja i ukazano poverenje završivši ovaj reli na prvom i drugom mestu u klasi.
Takmičari renoa se ovog puta nisu proslavili kao na prethodna dva relija na kojima su deklasirali protivnike. Na ovom reliju samo je Đorđe Novaković stigao do cilja ali i pobede u klasi i generalnom plasmanu sto je ipak jako bitno za ovu ekipu.
Paliković je posle 400km relija morao da odustane zbog kvara na menjaču.
Aleš Pušnik je bio na odličnom putu da pobedi ali na 200km pre cilja udara u kemen koji oštećuje karter njegovog renoa i tako završava ovaj nastup.
Malden Gluhak je takodje morao da odustane zbog problema sa automobilom.
Branimir Perić Dzo je na jednom od brzinaca izleteo sa svojom mazdom tako da je to još jedan od favorita koji nije završio reli.
Na kraju relija u mnogim klasama bilo je samo po jedan ili dva auta pa je poredak bio je sledeći:
klasa do 780ccm: Branko Nađ, Ivan Rojtinić, Nestor Milanov, Fadil Čerimagić, svi u automobilima zastava 750.
klasa do 1300ccm : Đorđe Novaković (reno 8 gordini), Zoran Đurović (opel kadet)
klasa do 1600ccm: Andrej Vidic (saab 96), Rajko Krašna (saab 96)
klasa preko 1600ccm: Predrag Dimitrijević (audi 72)
Generalni plasman: Novaković, Vidic, Nađ, Krašna, Rojtinić.
Andrej Vidic saab 96
Izvor [link_open=http://exyuracing.blogspot.com/2013/02/ ... onije.html]Ex YU Racing[/link_open]
Autor : Marko Minić
Saab 9-3 MY07
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
- Slavisacs
- President Saab Club
- Postovi: 5014
- Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
- Lokacija: Dobanovci
- Kontakt:
Re: SAAB IN MOTORSPORT
Reli Novi Sad-Titovo Užice 70.
93 vozača krenulo je u borbu za bodove na drugom zimskom reliju za prvenstvo Jugoslavije 1970. godine u organizaciji AMTK Titovo Užice.
Start relija bio je u Novom Sadu a cilj na Tari.
Vozači su trebali prevaliti oko 700km sa 3 brzinska ispita, dosta etapnih vožnji i par slaloma odnosno ispita spretnosti. Skoro polovina dužine itinerera je bila pod snegom i ledom a druga polovina je vožena po relativno suvim ali teškim uslovima, na pojedinim deonicama zima i voda su odneli neke delove puta a udarnih rupa je bilo na skoro svim deonicama.
Na prvim ispitima spretnosti u Kragujevcu najbolje se snašao Jovica Paliković ali je već posle drugog ispita morao da odustane zbog problema sa vešanjem na svom renou 8 gordini.
Na prvom brzinskom ispitu najbolje se snašao Užičanin Mire Petronijević u zastavi 1300 i postigao minut brže vreme od ostalih učesnika sa mnogo jačim i boljim automobilima.
Mnogi su sumnjali u taj rezultat obzirom da je Mire bio član kluba organizatora relija.
I druga dva brzinca vožena su po snegu i ledu ali se posle svih vožnji naišlo na dosta negodovanja od strane takmičara jer je sudijska ekipa razultate sabirala ručno, nije bilo elektronskog merenja vremena pa se sumnjalo na greške i malverzacije a sve to je bilo u najmanju ruku sramno za jedno takmičenje ovog ranga. Zbog pogrešnog sabiranja bio je oštećen i Karlo Ferlež jer mu nisu lepo sabrani bodovi i vremena pa je proglašen četvrtim u klasi do 785ccm ali je posle prigovora sve ponovo pregledano i uspeo je da se popdne na najniži deo pobedničkog postolja.
U nacionalnoj klasi bilo je najviše takmičara, njih 30 je stiglo do cilja a pobedu je odneo Branko Baletić ispred Markovića i pomenutog Ferleža.
Jovica Paliković reno 8 gordini
U klasi do 850ccm najbolji je bio Damir Štimac, drugi je bio Branko Nadj pa za njima Rajičević, Maznik i Stanišić, svi u vozilima zastava 850
Klasa do 1000ccm bila i najzanimljivija i najraznovrsnija, nastupala su vozila marke fiat 850, nsu tt i tts, mini kuper i škoda. Najbrži je bio Dubravko Smiljanić u nsu tts ispred Damira Visnera u mini kuperu i Tomislava Ćirkovića u škodi. Odlično 5. mesto zauzela je još jedna gotovo serijska i prilično dotrajala škoda 1000 mb za čijim je volanom bio novnar i probni vozač Andrej Sedej.
Već pomenuti Petronijević dominirao je klasom do 1300ccm iako se mislilo da će Aleš Pušnik lako doći do pobede posle odustajanja Palikovića ali je Pušnik morao da se zadovolji drugim mestom ispred Vajovića, Novakovića(mini kuper 1300) i Novaka(reno 8).
Andrej Vidic pobedio je u klasi do 1600ccm ispred Batorija i Krašne svi u vozilima marke Saab. I u ovoj klasi bilo je propusta oko rezultata pa je tako Krašna prvo proglašen devetoplasiranima da bi se posle žalbe popeo na treće mesto.
U najačoj klasi preko 1600ccm najviše je bilo vozila marke bmw 2002 a pobedio je ljubljančanin Aleš Mrzel. Drugi je bio Gluhak ispred Mušnjaka, Santa i Perića jedinog u mazdi r100.
Andrej Vidic saab 96
Izvor [link_open=http://exyuracing.blogspot.com/2013/02/ ... onije.html]Ex YU Racing[/link_open]
Autor : Marko Minić
Saab 9-3 MY07
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
- Slavisacs
- President Saab Club
- Postovi: 5014
- Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
- Lokacija: Dobanovci
- Kontakt:
Re: SAAB IN MOTORSPORT
Reli "Sutjeska 70"
Najmasovnije takmičenje ne samo u Jugoslaviji već i Evropi i svetu voženo je 1. jula 1970 godine.
Reli se sastojao iz turističkog i takmičarskog dela.
Što se turističkog dela tiče startovalo se 1. jula u 19 gradova Jugoslavije odakle su krenule kolone takmičara prema konačnom odredištu istorijskoj Sutjesci u 8 krakova koji su se slivali iz različitih delova Jugoslavije. Učestvovali su i automobilisti i motociklisti. Tri klase su bile rezervisane za automobiliste, do 850ccm, do 1300ccm i preko 1300ccm dok su motociklisti bili podeljeni u dve klase, do i preko 175ccm.
174 takmičara iz Srbije startovalo je iz Beograda, Niša i Titovog Užica a čekao ih je put dužine preko 500 kilometara.
Iz Bosne i Hercegovine krenulo je 311 takmičara koji su startovali iz Sarajeva, Tuzle, Banja Luke i Mostara. Od Jajca gde je bila prva vremenska kontrola do cilja trebalo je preći 578km.
Iz Budve i Titograda su krenuli crnogorci koje je čekao put dug 698km do Sutjeske a u Kotoru su imali prvu vremensku kontrolu.
Za učesnike iz Hrvatske startna mesta su bila u Zagrebu, Vinkovcima, Sliptu, Rijeci i Dubrovniku. Prva vremenska kontrola bila je u Zadru.
40 slovenačkih takmičara krenulo je iz Ljubljane, Makedonci iz Skoplja a takmičari sa Kosova su startovali u Prištini. Ukupno je bilo preko 700 učesnika iz svih republika.
2. jula u Trebinju su se skupili takmičari iz svih krajeva i odatle ih je čekalo još 117km do cilja.
Pre toga je obavljen ispit tačnosti gde je deonicu dugu 10km trebalo preći za tačno 13 minuta, posle čega su svi dobili test sa pitanjima i saobraćajnim propisima koji je trebalo rešiti i predati na cilju. Takodje je vožen i ispit spretnosti.
Svi koji su došli na Tjentište dobili su po 70 dinara i bonove za 30 litara benzina kao i spomen značku i diplomu.
Takmičarima je uručeno 120 pehara i preko 200 drugih nagrada.
Takmičarski deo relija nije se puno razlikovao od turističkog, sem dve brzinske probe i noćne vožnje vozače je očekivao isti put i zadaci kao i "turiste". Ukupno 100 posada je krenulo sa starta relija u Sarajevu. Itinerer je bio dugačak 1174km i vozačima je trebalo 24 časa da ga predju. Podloga je bila od lošeg makadama do kvalitetnog asfalta.
Jovica Paliković, favorit relija, već na tehničkom pregledu je kasnio i zaradio 300 kaznenih bodova. Reno ekipi se ovaj reli očigledno nije činio bitnim čim su Jovicu poslali samog bez prateće ekipe. Jovica je zbog problema sa autom kasnio i na start relija medjutim prošao je bez diskvalifikacije.
Neki od brzih takmičara iz jačih klasa u kontrolinu stanicu u Zadru su stigli čak i pre sudija pa su morali čekati više od jednog sata na overu kartona.
Već na prvom ispitu spretnosti Paliković je počeo da nadoknadjuje zaostatak i vraća izgubljene bodove.
Na prvom brzincu najbolje se pokazao Ferlež u amiu 8 i bio najbolji u klasi do 785ccm.
U najačoj klasi dominirao je Sead Alihodžić sa bmw-om 2002.
Paliković je bio najbrži na drugom brzincu ispred Pušnika i Alihodžića. Pušnik je imao problema na svom gordiniu još od starta i čitav reli vozio malte ne bez kvačila.
I na ovom reliju bilo je problema oko rezultata. Nezvanični rezultati koji su obavljeni odmah po završetku relija bili su prilično netačni pa su vozači sami morali sabirati svoje poene i tako ispravljati greške računske komisije. Komisija je sve žalbe takmičara uzela u obzir i tek na kraju nabavila mašinu za računanje čime su greške otklonjene. Djordje Novaković se npr. sa 7. mesta u klasi posle ponovnog obračuna rezultata popeo na prvo dok je Vidic pao na treće.
Takodje je uložen prigovor na ispravnost Stajdijevog i Živanovićevog motra u fićama ali obzirom da nije bilo nikog ko bi mogao da te motore "otvori" i proveri prigovori su odbijeni i time samo potvrdjen još više problem koji su postojali u nacionalnoj klasi.
Konačni plasman po klasama na ovom reliju bio je:
Klasa preko 1600ccm: Alihodžić, Gluhak, Jakšić i Matijašević svi u vozilima bmw 2002 ti.
Klasa do 1600ccm: Novaković, Kolić prva dovjica u bmw-ima 1600 Vidic, Batori druga dvojica u vozilama saab 96.
Klasa do 1300ccm : Pušnik i Vizner u renoima 8 gorini i Radović i Vučković u nsu-ima tt
Klasa do 1000ccm: Kadić, Perović i Host, svi u nsu-ima tts.
Klasa do 850ccm: Štimac, Nikić i Raičević u zastavama 850.
Klasa do 785ccm: Stajdi, Ferlež, Živanović i Rojtinić
generalni plasman: Alihodžić, Gluhak, Pušnik, Vizner, Jakšić, Štimac, itd.
Izvor [link_open=http://exyuracing.blogspot.com/2013/02/ ... onije.html]Ex YU Racing[/link_open]
Autor : Marko Minić
Saab 9-3 MY07
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 3 gosta