SAAB CAFFE
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB CAFFE
Ja tvrdim da nema mesta za V6, a ne da su nosaci kompatibilni izmedju fordova!
Ti ubaci motor u kola i vodim te na Nektar
Ti ubaci motor u kola i vodim te na Nektar
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- Carlsson
- Postovi: 2756
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Banja Luka
Re: SAAB CAFFE
procitaj malo bolje
to je odgovor na kako je ubacio v6
to je odgovor na kako je ubacio v6
[link_open=http://www.saabclubserbia.rs]SAAB CLUB SERBIA[/link_open]
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB CAFFE
Secas se one 92kekd23se4 je napisao:Ja tvrdim da nema mesta za V6
- Carlsson
- Postovi: 2756
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Banja Luka
Re: SAAB CAFFE
ocigledno da se ne sjeca
[link_open=http://www.saabclubserbia.rs]SAAB CLUB SERBIA[/link_open]
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: SAAB CAFFE
jel moguce da nema mesta za neki redni cetvorocilindricni?
All systems go, ready for takeoff!
- Carlsson
- Postovi: 2756
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Banja Luka
Re: SAAB CAFFE
ma ima...vidis da su ugurali v6
samo kd... voli kad ga malo ubjedjujemo
samo kd... voli kad ga malo ubjedjujemo
[link_open=http://www.saabclubserbia.rs]SAAB CLUB SERBIA[/link_open]
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: SAAB CAFFE
s njim ne volim da se ubedjujem, u startu imam utisak da gubim
All systems go, ready for takeoff!
- Carlsson
- Postovi: 2756
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Banja Luka
Re: SAAB CAFFE
istina
nadam se da nece moci da ospori ovu sliku sto je Aero postavio
ako mu uspije imam ja jos materijala
nadam se da nece moci da ospori ovu sliku sto je Aero postavio
ako mu uspije imam ja jos materijala
[link_open=http://www.saabclubserbia.rs]SAAB CLUB SERBIA[/link_open]
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB CAFFE
V6 motor je iste duzine kao R3, dakle V6 od recimo 3.0 je zapravo duzinski = R3 od 1,5 litara
R4 je u proseku duzi od V6
Priznajem da je ipak impresivno sto su ubacili, jer ovo su klipovi sa gorivnim prostorom od 0,5 litre po komori
R4 je u proseku duzi od V6
Priznajem da je ipak impresivno sto su ubacili, jer ovo su klipovi sa gorivnim prostorom od 0,5 litre po komori
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB CAFFE
Odlican!
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
Re: SAAB CAFFE
Jeste da su mu malo recnuli koseve, ali sta da se radikd23se4 je napisao:Priznajem da je ipak impresivno sto su ubacili, jer ovo su klipovi sa gorivnim prostorom od 0,5 litre po komori
- nik 900t
- Drug Član
- Postovi: 1774
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Vojka
Re: SAAB CAFFE
jesi siguran da ima papire otkud cena 400e kako sam cuo u zelezniku mozes da kupis na kilo od njih po nekim njihovim cenama.Carlsson je napisao:istina
imam broj ako nekog interesuje
Saab 900og
- Carlsson
- Postovi: 2756
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Banja Luka
Re: SAAB CAFFE
Siguran sam
A uostalom ako hoces poslacu ti broj pa zovi i provjeri
A uostalom ako hoces poslacu ti broj pa zovi i provjeri
[link_open=http://www.saabclubserbia.rs]SAAB CLUB SERBIA[/link_open]
Re: SAAB CAFFE
Bolje da tih 400e poklonis nekom u dobrotvorne svrhe. . Bolje ces proci skokom sa 3.sprata nego li kupovinom te gomile rdje. Ima li za to delova jbt?Vidis da ljudi muku muce sa delovima za Saab star 10g a kamoli sa Onime. Ovo moze kupiti neko koga novac bas bas zulja po dzakovima i bas da je lud za ovim autom.U svakom slucaju neko ko ima iole pameti razmislio bi. Tvrd je beton stvar cudnovata
Re: SAAB CAFFE
Ovo je restauracija od minimum 15k EUR. Zato i truli ispred otpada, nije stvar u ceni.
- Slavisacs
- President Saab Club
- Postovi: 5014
- Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
- Lokacija: Dobanovci
- Kontakt:
Re: SAAB CAFFE
Menjam za CsaCarlsson je napisao:@Aero nije upresovan, jos uvjek je tamo
ali ako ga uskoro neko ne uzme...vjerujem da ce u presu
A inace ima i papire....cijena 400E
Saab 9-3 MY07
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
- Carlsson
- Postovi: 2756
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Banja Luka
Re: SAAB CAFFE
ja garantujem da restauracija ovog auta ne moze ni prici toj cifri od 15k evra
@slavisa za tebe stvoren, cisto da imas sta raditi
@slavisa za tebe stvoren, cisto da imas sta raditi
[link_open=http://www.saabclubserbia.rs]SAAB CLUB SERBIA[/link_open]
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB CAFFE
a ja garantujem da ga radis u nemackoj ne bi bilo 7k evra, a ne u Srbiji. Pa farbanje 900ke u nemakoj je 3000eura (citam po forumima), ne moze interijer da kosta vise od toga.
Koji delovi? Jeste videli vi kako izgleda nekag taj auto unutra, to su sve neki standardni prekidaci i sistemi koje popravljas sam, ako si ikada zamenio kabl na tosteru ili usisivacu.
Ovo je bas sladak projekat i da imam garazu mislim da ne bi jos dugo bio na toj livadi
Koji delovi? Jeste videli vi kako izgleda nekag taj auto unutra, to su sve neki standardni prekidaci i sistemi koje popravljas sam, ako si ikada zamenio kabl na tosteru ili usisivacu.
Ovo je bas sladak projekat i da imam garazu mislim da ne bi jos dugo bio na toj livadi
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- Carlsson
- Postovi: 2756
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Banja Luka
Re: SAAB CAFFE
kd...razumjemo se
[link_open=http://www.saabclubserbia.rs]SAAB CLUB SERBIA[/link_open]
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB CAFFE
'bro jutro...
Volim stari pleh,old school, kao i rest-mod,te cu malko kuckati uz kaficu oko ove price koje smo se dotakli
Da ne zaboravim samo - zodiac,preterao si sa cenom restauracije
Elem,nekolicina nas odavde prati desavanje na oldtajmerskoj sceni kod nas (a i napolju),i mogu vam bez imalo grize savesti reci da tu situacija nije nimalo sjajna i bajna.Em sto mi kao ljubitilji generalno nemamo love za dobre,skupe i kvalitetne projekte(cast izuzecima),em sto je tako ucestalo "podmetanje noge" u tom svetu - da je to strasno!!!
Tu su se stvorili "lobi-i" ,oformile grupe,niko nikog ne hebe sto se tice pomoci,dojave,asistencije u logistici itd - ali opet da se ogradim ,da kazem - svaka cast izuzecima.
Tu negde dolazimo i do ovog "umrlog" 95,koji ce da popase presu....
Taj model saab-a generalno nije vredan na sceni automobilskih starina.
On zavrednjuje paznju nas ljubitelja saab-a,ali generalno - ne kotira se visoko.
S druge strane,modelarne godine tog auta,zadovoljavaju uslove slobodnog uvoza u nasu zemlju,i takav jedan auto,u sasvim solidnom i korektnom stanju,moze se imati u dvoristu za nekih +- 3000e,sto je manje nego bilo koja restauracija.To je jedan od kljucnih razloga zasto ga niko ne uzima.
Druga stvar je saab kao brend,odnosno zastupljenost delova prvenstveno kod nas.
Za razliku od restauracije nekog Forda,Fiata itd,ovde bi vec bio problem.Sve se mora s polja narucivati.....a to nasem budzetu ne odgovara,jer ma koliko taj deo bio povoljan,uvek se to na kraju skupi u neku ozbilnu cifru.
Kod ovih marki koje spomenuh,postoje neka alternativna resenja,gde kada recimo restaurirate starog Capri-ja,vi uzimate mehaniku sa siere koje ima u izobilju.Kod fijata se podpomazete sa ladinim delovima,ili njegovim kojih opet pa ima po radnjama ili odpadima,ali kod saab-a to nije slucaj....i to je recimo drugi razlog odbojnosti,jer je definitivno podrebna gimnastika za zavrsavanje ovog projekta.
Treca stvar je - zavrednjivanje paznje na skupovima i susretima,koji su ustvari vrhunac cele te price,gde Vi sa nekim saab-om 95,ste vec u samom startu osudjeni na recimo....simpatican smesak posmatraca,u cilju odavanja pohvala vasem trudu i entuzijazmu,ali sve bi se na tome zavrsilo.Nagrade ili neko vise kotiranje,moze u startu da se zaboravi.
Skup recimo sva tri ova primera,dovodi do realnosti koja se zove - presa.Na sve to dodajte afinitet nasih restauratora prema saab-u,nasu plateznu moc (u odnosu na svet),i sve ce vam biti jasnije....
Na sve to,ne zaboravite da u svetu oldajmera postoje 5 faza(klasa/nivoa) kvaliteta,gde recimo u prvoj klasi,u nasoj zemlji,ne postoji ni jedan auto ne bitno na marku ili model......
(to su oni primerci visoko tiraznih modela koji kostaju po 15K eura.Znaci nov, a star 30-40 godina)
Volim stari pleh,old school, kao i rest-mod,te cu malko kuckati uz kaficu oko ove price koje smo se dotakli
Da ne zaboravim samo - zodiac,preterao si sa cenom restauracije
Elem,nekolicina nas odavde prati desavanje na oldtajmerskoj sceni kod nas (a i napolju),i mogu vam bez imalo grize savesti reci da tu situacija nije nimalo sjajna i bajna.Em sto mi kao ljubitilji generalno nemamo love za dobre,skupe i kvalitetne projekte(cast izuzecima),em sto je tako ucestalo "podmetanje noge" u tom svetu - da je to strasno!!!
Tu su se stvorili "lobi-i" ,oformile grupe,niko nikog ne hebe sto se tice pomoci,dojave,asistencije u logistici itd - ali opet da se ogradim ,da kazem - svaka cast izuzecima.
Tu negde dolazimo i do ovog "umrlog" 95,koji ce da popase presu....
Taj model saab-a generalno nije vredan na sceni automobilskih starina.
On zavrednjuje paznju nas ljubitelja saab-a,ali generalno - ne kotira se visoko.
S druge strane,modelarne godine tog auta,zadovoljavaju uslove slobodnog uvoza u nasu zemlju,i takav jedan auto,u sasvim solidnom i korektnom stanju,moze se imati u dvoristu za nekih +- 3000e,sto je manje nego bilo koja restauracija.To je jedan od kljucnih razloga zasto ga niko ne uzima.
Druga stvar je saab kao brend,odnosno zastupljenost delova prvenstveno kod nas.
Za razliku od restauracije nekog Forda,Fiata itd,ovde bi vec bio problem.Sve se mora s polja narucivati.....a to nasem budzetu ne odgovara,jer ma koliko taj deo bio povoljan,uvek se to na kraju skupi u neku ozbilnu cifru.
Kod ovih marki koje spomenuh,postoje neka alternativna resenja,gde kada recimo restaurirate starog Capri-ja,vi uzimate mehaniku sa siere koje ima u izobilju.Kod fijata se podpomazete sa ladinim delovima,ili njegovim kojih opet pa ima po radnjama ili odpadima,ali kod saab-a to nije slucaj....i to je recimo drugi razlog odbojnosti,jer je definitivno podrebna gimnastika za zavrsavanje ovog projekta.
Treca stvar je - zavrednjivanje paznje na skupovima i susretima,koji su ustvari vrhunac cele te price,gde Vi sa nekim saab-om 95,ste vec u samom startu osudjeni na recimo....simpatican smesak posmatraca,u cilju odavanja pohvala vasem trudu i entuzijazmu,ali sve bi se na tome zavrsilo.Nagrade ili neko vise kotiranje,moze u startu da se zaboravi.
Skup recimo sva tri ova primera,dovodi do realnosti koja se zove - presa.Na sve to dodajte afinitet nasih restauratora prema saab-u,nasu plateznu moc (u odnosu na svet),i sve ce vam biti jasnije....
Na sve to,ne zaboravite da u svetu oldajmera postoje 5 faza(klasa/nivoa) kvaliteta,gde recimo u prvoj klasi,u nasoj zemlji,ne postoji ni jedan auto ne bitno na marku ili model......
(to su oni primerci visoko tiraznih modela koji kostaju po 15K eura.Znaci nov, a star 30-40 godina)
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB CAFFE
Slusam te pazljivo ....mozda mogu da pomognemsan_šabacisko je napisao: treba malo bolje da organizujemo postove ovde jer nekad ne mogu da nađem i ono što sam već pročitao.
Re: SAAB CAFFE
Ja sam reastaurirao Triumph Spitfire svojevremeno, znam koliko je izasla restauracija. Moj pokojni otac je restaurirao Borgvardt Isabellu, bila je veca cifra od 15k. Oba automobila su bila u boljem inicijalnom stanju od ovog SAAB-a. Moze i za 7k, moze i za 1000 EUR, ali to nije restauracija. Pri svemu tome, ovaj SAAB nije ni trazen, ni omiljen medju ljubiteljima oldtimera, pa je svako ulaganje u njega nepovratno izgubljen novac.
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 2 gosta