SAAB ponuda iz Srbije
- panter72
- Postovi: 15
- Pridružio se: 26 Jan 2018, 10:51
Re: SAAB ponuda iz Srbije
za taj plavi sam cuo da je lupan.. a i mislim da meni kabrio nije bas opcija,nemam drugi auto a vozim bukvalno 365 dana godisnje. nisam ni neki ljubitelj karavana ali ovo je jedini pristojan aero na prodaju u Sr.Po prici tog coveka trebalo bi da je u dobrom stanju.. mana je i sto je podaleko,u cupriji,ko da mi ga pogleda tamo..
- alonso
- Postovi: 251
- Pridružio se: 15 Jan 2019, 00:16
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB ponuda iz Srbije
Naleteh na ovog na internetu, u engleskoj, 2.0T Aero, restajling, registrovan i sa važećim MOT do 2020 ... za 1750 funti
https://www.facebook.com/groups/saab93 ... 4601059558
- panter72
- Postovi: 15
- Pridružio se: 26 Jan 2018, 10:51
Re: SAAB ponuda iz Srbije
izgleda da je otisao.. nece mi otvori.. ali dobro,znaci moze se nadje.
- alonso
- Postovi: 251
- Pridružio se: 15 Jan 2019, 00:16
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB ponuda iz Srbije
Da, sada neće ni meni... Ali ovo mi je stvarno izgledalo baš povoljno... Ne znam zašto ga je dao tako jeftino.
Ne znam da li te zanima, ali video sam na ogalsima kod nas da se juče pojavio crni aero, ali nije restajling, kao tvoj sadašnji...
Ne znam da li te zanima, ali video sam na ogalsima kod nas da se juče pojavio crni aero, ali nije restajling, kao tvoj sadašnji...
- milosabs
- Postovi: 64
- Pridružio se: 13 Jan 2015, 16:50
Re: SAAB ponuda iz Srbije
Pozdrav, nisam nesto aktivan ali forum redovno pratim. Odavno merakm saab, i ovaj mi ke privukao paznju. Voleo bih da cujem vase misljenje ukoliko administracija dozvoljava. Hvala.
http://www.polovniautomobili.com/auto-o ... 9/saab-9-3
Послато са MI 9 помоћу Тапатока
http://www.polovniautomobili.com/auto-o ... 9/saab-9-3
Послато са MI 9 помоћу Тапатока
- panter72
- Postovi: 15
- Pridružio se: 26 Jan 2018, 10:51
Re: SAAB ponuda iz Srbije
video sam ga,lepo izgleda.. ja jos cekam lovu tako da su sve opcije u igri.
- VladimirS
- Drug Član
- Postovi: 1271
- Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
- Lokacija: Zrenjanin - Kruševac
Re: SAAB ponuda iz Srbije
Mislim da neće da se ljutemilosabs je napisao: ↑21 Okt 2019, 10:49Pozdrav, nisam nesto aktivan ali forum redovno pratim. Odavno merakm saab, i ovaj mi ke privukao paznju. Voleo bih da cujem vase misljenje ukoliko administracija dozvoljava. Hvala.
http://www.polovniautomobili.com/auto-o ... 9/saab-9-3
Послато са MI 9 помоћу Тапатока
Sviđa mi se kupe, relativno retka stvar pa ima neku svoju prednost zbog toga.
Što se tiče problematike, standardno za sve 9-3ke sa b205 motorom: proveriti da li je ulje menjano redovno i koje je sipano (zbog mulja koji se vremeno taloži u motoru pa namesti haos, skidati karter, eventualno ležajeve radilice), lanac, kaseta... S obzirom da je uvežen pre 8 godina mala je verovatnoća da nije do sad video Saab servisera u Srbiji pa treba videti šta je rađeno i kod koga.
Može da bude fina kupovina ako nema velikih ulaganja.
- GoranJovanović
- Postovi: 25
- Pridružio se: 10 Jul 2017, 20:02
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB ponuda iz Srbije
Pozdrav,
Otvorih temu u SAAB 9000 podforumu, a tek sad videh ovaj post, pa hajde da pokušam.
Želim, ŽELIM ponovo u 9k. Kako vam deluje ovaj i da li iko zna išta o njemu.
http://www.polovniautomobili.com/auto-o ... -9000-aero
Info od prodavca;
1. Ispada iz 3. brzine
2. Skinut Mitsubishi turbo i stavljen Garett??
Kaže nešto je štucao?? Snaga nije koja je navedena, mada mi nije jasno što je navedena ta, a ne 225 koliko bi trebalo ako se dobro sećam.
3. Ima nekih kuckanja u trapu.
4. Sedište vozačko iscepano malo, hm!
5. Ostalo radi, ima sekvent, radi na oba goriva
6. Vozi se svaki dan
7. Još jedan stranac u delovima(prilično očerupan)
8. Cena? U vrh glave je spusti za 50ak €.
Hvala vam unapred na odgovorima.
Otvorih temu u SAAB 9000 podforumu, a tek sad videh ovaj post, pa hajde da pokušam.
Želim, ŽELIM ponovo u 9k. Kako vam deluje ovaj i da li iko zna išta o njemu.
http://www.polovniautomobili.com/auto-o ... -9000-aero
Info od prodavca;
1. Ispada iz 3. brzine
2. Skinut Mitsubishi turbo i stavljen Garett??
Kaže nešto je štucao?? Snaga nije koja je navedena, mada mi nije jasno što je navedena ta, a ne 225 koliko bi trebalo ako se dobro sećam.
3. Ima nekih kuckanja u trapu.
4. Sedište vozačko iscepano malo, hm!
5. Ostalo radi, ima sekvent, radi na oba goriva
6. Vozi se svaki dan
7. Još jedan stranac u delovima(prilično očerupan)
8. Cena? U vrh glave je spusti za 50ak €.
Hvala vam unapred na odgovorima.
- Vlaisavljević
- Postovi: 121
- Pridružio se: 21 Apr 2015, 14:22
Re: SAAB ponuda iz Srbije
нема добар 9000 за мало новаца а и кад га купиш мора да се улаже...у сваки, чини ми се...јер власници 9000, бар по ономе што сам видео у Србији, имају једну заједничку особину, а то је да упропасте овакав ауто, својом немарношћу.
ако га купиш, појешће ти све живце које имаш и мало преко тога...а цела фамилија ће да мисли да си будала што си купио тако ружан ауто.
ту снагу вероватно нема јер је замењен турбо, а можда се неко играо и са мапом...
Ко зна шта је ту урађено, али ништа што не може да се исправи.
Лупање на трапу, силен блокови или хомокинетички зглобови треба да се мењају.
То ћеш установити кад провозаш ауто.
Проблем је тај мењач и треба да прегледаш оно најбитније - мотор.
950 и није тако лоша почетна цена.
ако га купиш, појешће ти све живце које имаш и мало преко тога...а цела фамилија ће да мисли да си будала што си купио тако ружан ауто.
ту снагу вероватно нема јер је замењен турбо, а можда се неко играо и са мапом...
Ко зна шта је ту урађено, али ништа што не може да се исправи.
Лупање на трапу, силен блокови или хомокинетички зглобови треба да се мењају.
То ћеш установити кад провозаш ауто.
Проблем је тај мењач и треба да прегледаш оно најбитније - мотор.
950 и није тако лоша почетна цена.
- Slavisacs
- President Saab Club
- Postovi: 5014
- Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
- Lokacija: Dobanovci
- Kontakt:
Re: SAAB ponuda iz Srbije
9k je 9k, ali.
Prvo ovaj je sa Zlatibora, odrzavan gde, kako?
Po svemu sudeci lose, polovnim delovima i u najboljem slucaju odrzavan u Kragujevcu...
Ovo sa turbinama i verovatno ostalim stvarima koje ce se pojaviti mi sve lici na Kragujevac.
Realno 9k je vencanica, samo za ljubitelje, treba obratiti paznju na mogucnost finansiranja u ovom primerku od minimum 1000eur da bi to bio auto koji treba da bude, da nebi doslo do razocarenja.
Mislim da i 9k kao i njeni predhodnici polako ali sigurno prelazi u stadium drugog ili vikend automobila i to samo kod ljubitelja.
Послато са SM-J730F помоћу Тапатока
Prvo ovaj je sa Zlatibora, odrzavan gde, kako?
Po svemu sudeci lose, polovnim delovima i u najboljem slucaju odrzavan u Kragujevcu...
Ovo sa turbinama i verovatno ostalim stvarima koje ce se pojaviti mi sve lici na Kragujevac.
Realno 9k je vencanica, samo za ljubitelje, treba obratiti paznju na mogucnost finansiranja u ovom primerku od minimum 1000eur da bi to bio auto koji treba da bude, da nebi doslo do razocarenja.
Mislim da i 9k kao i njeni predhodnici polako ali sigurno prelazi u stadium drugog ili vikend automobila i to samo kod ljubitelja.
Послато са SM-J730F помоћу Тапатока
Saab 9-3 MY07
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
- trx88
- Site Admin
- Postovi: 189
- Pridružio se: 30 Okt 2016, 16:44
- Lokacija: Niš
Re: SAAB ponuda iz Srbije
1. Nadaj se da je ovo:GoranJovanović je napisao: ↑09 Nov 2019, 22:001. Ispada iz 3. brzine
2. Skinut Mitsubishi turbo i stavljen Garett??
Kaže nešto je štucao?? Snaga nije koja je navedena, mada mi nije jasno što je navedena ta, a ne 225 koliko bi trebalo ako se dobro sećam.
3. Ima nekih kuckanja u trapu.
4. Sedište vozačko iscepano malo, hm!
5. Ostalo radi, ima sekvent, radi na oba goriva
6. Vozi se svaki dan
7. Još jedan stranac u delovima(prilično očerupan)
8. Cena? U vrh glave je spusti za 50ak €.
http://media.skandix.de/pimg/1014857.jpg
2. Verovatno je skinuo turbinu sa tog stranca kog cerupa. Mogao je da stuca iz milion razloga, ne nuzno zbog turbine.
Sto se brojke tice, mnogi ne znaju sta pisu, pa tu nemoj da verujes tome sta pise. Plus ljudi misle da se dobije 15ks kad stavis otvoreni filter za vazduh. :D
3. Ocekivano, a i to se lako resava.
4. Nista ne treba dodati.
5. i 6. Pitanje... Ako ga vozi svaki dan, vozi ga na plin. Ko zna kad je poslednji put video benzin. Nadam se da gresim, ali statistika ovde ne bi trebalo da laze.
7. Koliko zaista vredi to sto je ostalo na njemu?
Sve u svemu, budzen auto.
Sve se da srediti, samo sto ce da potraje. Verovatno ce morati motor napolje, pa da se zameni sta treba (od lanaca do kvacila).
Ne znam da li uopste postoji pravi Aero u Srbiji, a da nije u ovom stanju. Glavni problem je cena odrzavanja (jeftinija od drugih premium automobila, ali nije zanemarljiva), misljenje ljudi da se SAAB ne kvari, pa nema ni potrebe da se ulaze.
Gledajuci ovako, samo vrede felne i sedista u koja treba da se ulozi 400-500 evra.
Ovakav auto se ne kupuje od coveka koji se ne razume u to sto ima, a meni tako zvuci iz onoga sto je napisano.
Na kraju, odluka je tvoja, ali taj auto iziskuje dosta para i vremena.
9-3 1.9 TiDS (2005)
- Vlaisavljević
- Postovi: 121
- Pridružio se: 21 Apr 2015, 14:22
Re: SAAB ponuda iz Srbije
Свакако, треба да одеш да га погледаш, ако ниси.
Сумњам да је одржаван код СААБ мајстора. Треба и то да питаш.
Вреди овај ауто у деловима поприлично новца, 2.3 мотор, аеро кит, фелне, седишта...
али, љубитељи не растурају овакав ауто...
Ради на оба горива, мора да га упали на бензин, секвент плин је.
Не мора да значи да је буџен, мени поприлично све делује као редовна конфигурација :)
АЕРО без турбине :)
Сумњам да је одржаван код СААБ мајстора. Треба и то да питаш.
Вреди овај ауто у деловима поприлично новца, 2.3 мотор, аеро кит, фелне, седишта...
али, љубитељи не растурају овакав ауто...
Ради на оба горива, мора да га упали на бензин, секвент плин је.
Не мора да значи да је буџен, мени поприлично све делује као редовна конфигурација :)
АЕРО без турбине :)
- exumer
- Postovi: 102
- Pridružio se: 20 Okt 2013, 12:20
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB ponuda iz Srbije
Bas tacno receno od Marka i trx. U vezi 9k.
nije aero ali ne izgleda lose ova iz Vrbasa plavi
nije aero ali ne izgleda lose ova iz Vrbasa plavi
- GoranJovanović
- Postovi: 25
- Pridružio se: 10 Jul 2017, 20:02
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB ponuda iz Srbije
Nažalost ništa od Zlatiborca. Pogledao sam ga i jednostavno suviše se igrano sa njim da bi ispao auto kakav želim da bude. Možda kad bi imao vremena, ali preskačem ga. Prva stvar koja me je odbila je crna kaseta na njemu i to što na test vožnji ide kao sisavac, a ne turbo. Bog te pita ko je i šta radio na njemu. Drugo enterijer je blago rečeno katastrofa.
Ali ne odustajem od Saab-a još.
Šta mislite o 9-3? Ovome?
http://www.polovniautomobili.com/auto-o ... 9/saab-9-3
Deluje mi pristojno. Da li neko zna nešto o ovom autu? Sutra hoću da odem da ga pogledam i šta bi mi preporučili da pogledam i na šta da obratim pažnju kog baš ovog?
Hvala
Ali ne odustajem od Saab-a još.
Šta mislite o 9-3? Ovome?
http://www.polovniautomobili.com/auto-o ... 9/saab-9-3
Deluje mi pristojno. Da li neko zna nešto o ovom autu? Sutra hoću da odem da ga pogledam i šta bi mi preporučili da pogledam i na šta da obratim pažnju kog baš ovog?
Hvala
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB ponuda iz Srbije
Kilometraza se ne poklapa bas sa stanjem......npr. ovaj volan je sa 2002 godista - lakirana koza.......moja draga ima 9-3 (2002) sa trenutno 380.000km i veruj mi da njen volan izgleda daleko bolje od ovog.
2001 godiste ima matiranu meksu kozu koja nije tako trajna pa se brze haba, moj je 9-3 2001 i presvukao sam volan sa oko (cini mi se) 250.000km jer je bio matirao od sunca.
Kozica menjaca je skinuta......samo je plastika i naopako okrenuta rucica koja je cvrsto fiksirana i ne moze sama od sebe tako da se okrene(sta je tu cackano jos??)............ta koza izdrzi 200.000km, jedino ako neko nosi burmu pa da je pokida......al nije bas tako slaba
Sudeci kako je izveden......verovatno displej za plin, pored prekidaca grejaca sedista.......treba videti kako je sve ostalo uradjeno (mogao je bar za slikanje da to nekako uredi).
Vidim da na vozackom sedistu fali tockic za podesavanje naslona (onaj sto se vidi je za lumbalni deo).
Da ne gresim dusu, idi pogledaj, al ne deluje mi bas kao neki vanserijski primerak.
I naravno informisi se malo po forumu oko problematike sa B205 motorima (na 9-3 od 2000te do 2002, na 9-5 od 98 do 2003/4 posle sredjen problem)....nije bas pouzdanost na nivou B204 iz 9000
Moja preporuka je za motore.......naravno ovde kod nas nemas puno izbora.........9000 ili 900ng (najbolje 96-98 god) ili 9-3 do 2000te dakle motor B204 tj. onaj sa originalno crvenom kasetom
2001 godiste ima matiranu meksu kozu koja nije tako trajna pa se brze haba, moj je 9-3 2001 i presvukao sam volan sa oko (cini mi se) 250.000km jer je bio matirao od sunca.
Kozica menjaca je skinuta......samo je plastika i naopako okrenuta rucica koja je cvrsto fiksirana i ne moze sama od sebe tako da se okrene(sta je tu cackano jos??)............ta koza izdrzi 200.000km, jedino ako neko nosi burmu pa da je pokida......al nije bas tako slaba
Sudeci kako je izveden......verovatno displej za plin, pored prekidaca grejaca sedista.......treba videti kako je sve ostalo uradjeno (mogao je bar za slikanje da to nekako uredi).
Vidim da na vozackom sedistu fali tockic za podesavanje naslona (onaj sto se vidi je za lumbalni deo).
Da ne gresim dusu, idi pogledaj, al ne deluje mi bas kao neki vanserijski primerak.
I naravno informisi se malo po forumu oko problematike sa B205 motorima (na 9-3 od 2000te do 2002, na 9-5 od 98 do 2003/4 posle sredjen problem)....nije bas pouzdanost na nivou B204 iz 9000
Moja preporuka je za motore.......naravno ovde kod nas nemas puno izbora.........9000 ili 900ng (najbolje 96-98 god) ili 9-3 do 2000te dakle motor B204 tj. onaj sa originalno crvenom kasetom
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- trx88
- Site Admin
- Postovi: 189
- Pridružio se: 30 Okt 2016, 16:44
- Lokacija: Niš
Re: SAAB ponuda iz Srbije
Malopre sam pisao na FB grupi o kasetama. Ne bi bilo strasno da je crna kaseta na LH sistemu. Ali na Trionic 5 jeste dosta strasno. :)GoranJovanović je napisao: ↑13 Nov 2019, 22:02Nažalost ništa od Zlatiborca. Pogledao sam ga i jednostavno suviše se igrano sa njim da bi ispao auto kakav želim da bude. Možda kad bi imao vremena, ali preskačem ga. Prva stvar koja me je odbila je crna kaseta na njemu i to što na test vožnji ide kao sisavac, a ne turbo. Bog te pita ko je i šta radio na njemu. Drugo enterijer je blago rečeno katastrofa.
Moraces da se iscimas da bi nasao 9000 u dobrom stanju, a 900NG nisam video na oglasima neko vreme...
A KD te je dobro posavetovao sto se tice izdrzljivosti motora - B2x4, i nalazi se u automobilima koje je KD naveo.
Za B2x5 treba imati srece koja se ogleda u tome da ga je vlasnik kvalitetno odrzavao. I da je ugradio unapredjeni PCV sistem u toku vlasnistva (ako vec nije to odradjeno ranije).
9-3 1.9 TiDS (2005)
- GoranJovanović
- Postovi: 25
- Pridružio se: 10 Jul 2017, 20:02
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB ponuda iz Srbije
Prvo hvala svima na savetima.
Drugo, danas sam pogledao ovog belog sa 3ja vrata. Paaa, ovako.
Ljušti se lak na prednjim krilima i udaren je napred, ne toliko strašno. Malo je kriv nosač branika i treba doštelovati farove. Auspuh ima par rupica, ništa strašno, fleksi cev je tu.
E, sad ozbiljnije stvari su sledeće, utvrđeno posle test vožnje.
Nosači motora su, pa za menjanje još juče.
Pri hladnom startu radi kao traktor, vlasnik kaže da su dizne za čišćenje. Kad se zagreje bolje je, ali i dalje na benzinu prilično traljavo.
Na plinu ide ok, bez trzanja i bio kakvih problema. Sekvent je u pitanju. Inače na plin automatski prebacuje tek kad se zagreje na 40°C.
Ulje je sipano Mobil 5W-40 i menjano na 10 hiljada. Karter čišćenj pre dve godine. Za PCV nemam informaciju da li je update. Od 2011 je kod vlasnika i vidim da mu je dosta Saaba ali ne zna šta bi drugo vozio sada(eh, pusti Saab).
Generalno ima potencijala, ali i posla.
Lamela ok. Turbo zamenjen, stari u gepeku, kao i kaseta koja ne radi dobro na višim obrtajima.
Sem toga amortizeri pokazuju znake najave za zamenu, mada iz trapa nema čudih zvukova i lepo guta rupe.
Displej klasično fali gomila piksela.
Klima treba da se napuni je je iscurela kada je crevo naslonjeno na auspuh progorelo.
Uz auto dolazi još jedan set alu 15", dve za ispravljanje sa lošim gumama i dve ok sa dobrim zimskim gumama.
Generalno čovek je rekao sve što fali i jako lepu test vožnju omogućio, pola on vozio, pola ja.
Auto je održavao Kiki, mada ne znam ko je to.
To su moji utisci danas i sad je šta raditi volje imam, pitanje je koliko će mi isterati iz džepa.
Šta mislite?
Link još jednom,
http://www.polovniautomobili.com/auto-o ... 9/saab-9-3
Drugo, danas sam pogledao ovog belog sa 3ja vrata. Paaa, ovako.
Ljušti se lak na prednjim krilima i udaren je napred, ne toliko strašno. Malo je kriv nosač branika i treba doštelovati farove. Auspuh ima par rupica, ništa strašno, fleksi cev je tu.
E, sad ozbiljnije stvari su sledeće, utvrđeno posle test vožnje.
Nosači motora su, pa za menjanje još juče.
Pri hladnom startu radi kao traktor, vlasnik kaže da su dizne za čišćenje. Kad se zagreje bolje je, ali i dalje na benzinu prilično traljavo.
Na plinu ide ok, bez trzanja i bio kakvih problema. Sekvent je u pitanju. Inače na plin automatski prebacuje tek kad se zagreje na 40°C.
Ulje je sipano Mobil 5W-40 i menjano na 10 hiljada. Karter čišćenj pre dve godine. Za PCV nemam informaciju da li je update. Od 2011 je kod vlasnika i vidim da mu je dosta Saaba ali ne zna šta bi drugo vozio sada(eh, pusti Saab).
Generalno ima potencijala, ali i posla.
Lamela ok. Turbo zamenjen, stari u gepeku, kao i kaseta koja ne radi dobro na višim obrtajima.
Sem toga amortizeri pokazuju znake najave za zamenu, mada iz trapa nema čudih zvukova i lepo guta rupe.
Displej klasično fali gomila piksela.
Klima treba da se napuni je je iscurela kada je crevo naslonjeno na auspuh progorelo.
Uz auto dolazi još jedan set alu 15", dve za ispravljanje sa lošim gumama i dve ok sa dobrim zimskim gumama.
Generalno čovek je rekao sve što fali i jako lepu test vožnju omogućio, pola on vozio, pola ja.
Auto je održavao Kiki, mada ne znam ko je to.
To su moji utisci danas i sad je šta raditi volje imam, pitanje je koliko će mi isterati iz džepa.
Šta mislite?
Link još jednom,
http://www.polovniautomobili.com/auto-o ... 9/saab-9-3
- VladimirS
- Drug Član
- Postovi: 1271
- Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
- Lokacija: Zrenjanin - Kruševac
Re: SAAB ponuda iz Srbije
Ne znam šta da ti kažem, može da bude dobro na kraju a i ne mora. Kiki je dobar majstor ali ne znači da je auto bez greške jer i on (kao i ostali) radi kako vlasnik automobila kaže.
Kao što Kd kaže, sumnjivo je za taj volan da tako ode na toj kilometraži ali ne mora da znači. Na mom imam 280000 i nigde nije pohaban. Čak je i znak na volanu ceo.
Ali bih se više bavio motorom, džaba sve ako to ne valja.
Po meni je za zamenu ulja na 10000 (ona ,,univerzalna zamena") mnogo. Pogotovo ako se vozi na kratkim relacijama. Ali ni to ne mora da znači.
Proveriti lezajeve radilice pri skidanju kartera (možda je Kiki proveravao, ne zna se) i lanac. Turbo je menjan, čudi me da nije samo remontovan. I treba videti zašto na benzinu pravi problem, to dijagnostika može da utvrdi.
PCV se lako utvrđuje, na levku gde se sipa ulje sa zadnje strane treba da ima izlaz za crevo, nije skroz gore nego oko sredine.
Kao što Kd kaže, sumnjivo je za taj volan da tako ode na toj kilometraži ali ne mora da znači. Na mom imam 280000 i nigde nije pohaban. Čak je i znak na volanu ceo.
Ali bih se više bavio motorom, džaba sve ako to ne valja.
Po meni je za zamenu ulja na 10000 (ona ,,univerzalna zamena") mnogo. Pogotovo ako se vozi na kratkim relacijama. Ali ni to ne mora da znači.
Proveriti lezajeve radilice pri skidanju kartera (možda je Kiki proveravao, ne zna se) i lanac. Turbo je menjan, čudi me da nije samo remontovan. I treba videti zašto na benzinu pravi problem, to dijagnostika može da utvrdi.
PCV se lako utvrđuje, na levku gde se sipa ulje sa zadnje strane treba da ima izlaz za crevo, nije skroz gore nego oko sredine.
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB ponuda iz Srbije
Prva investicija koja te ceka je oko 250-300 EUR za novu crnu kasetu.
Da, imaju polovne, mozes da kupis i neke neoriginalne, ali mislim da smo utvrdili da bez originalne SEM kasete nemas dugorocni mir (uz redovnu zamenu svecica).
I nemoj da mislim da ce NGK kaseta ili sl. da ti resi problem - nece.
Licno mislim da ovde kod nas nema bas puno dobrih primeraka..........uvoz za EURO 3 je moguc do kraja godine, pa.....cisto kao ideja :)
Da, imaju polovne, mozes da kupis i neke neoriginalne, ali mislim da smo utvrdili da bez originalne SEM kasete nemas dugorocni mir (uz redovnu zamenu svecica).
I nemoj da mislim da ce NGK kaseta ili sl. da ti resi problem - nece.
Licno mislim da ovde kod nas nema bas puno dobrih primeraka..........uvoz za EURO 3 je moguc do kraja godine, pa.....cisto kao ideja :)
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- GoranJovanović
- Postovi: 25
- Pridružio se: 10 Jul 2017, 20:02
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB ponuda iz Srbije
Kd za kasetu nisi dobro razumeo. Neispravna je u gepeku i izigrava rezervuza svako slučaj pošto ebe na višim obrtajima.
Razmisliću i na papir. Pa ...
Razmisliću i na papir. Pa ...
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB ponuda iz Srbije
Razumeo sam ja tebe odlicno, ALI.......
ovo sto si opisao lici na simptome loseg paljenja (u najboljem slucaju!!!)
Da se kladimo da vlasnik nije kupio novu original SEM kasetu pred prodaju?
Imas u motoru polovnu ili aftermarket kasetu koja ce da radi maks. godinu dana, a moguce da vec i sada pravi problem, a njemu se ne investira 300 EUR u novu, pa ga zato i prodaje.
Polovnu je ostavio u gepek jer dobro zna sta je ubacio u motor pa se plasi da ne ostane negde na putu (kao sto je verovatno vec ostao)
ovo sto si opisao lici na simptome loseg paljenja (u najboljem slucaju!!!)
Da se kladimo da vlasnik nije kupio novu original SEM kasetu pred prodaju?
Imas u motoru polovnu ili aftermarket kasetu koja ce da radi maks. godinu dana, a moguce da vec i sada pravi problem, a njemu se ne investira 300 EUR u novu, pa ga zato i prodaje.
Polovnu je ostavio u gepek jer dobro zna sta je ubacio u motor pa se plasi da ne ostane negde na putu (kao sto je verovatno vec ostao)
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- Vlaisavljević
- Postovi: 121
- Pridružio se: 21 Apr 2015, 14:22
Re: SAAB ponuda iz Srbije
http://www.polovniautomobili.com/auto-o ... b-9000-cse
Можда овај примерак?
Пала му је цена. Оригинална километража.
Ја кад сам га гледао за себе, коштао је 4000еура :)
Послато са TA-1024 помоћу Тапатока
Можда овај примерак?
Пала му је цена. Оригинална километража.
Ја кад сам га гледао за себе, коштао је 4000еура :)
Послато са TA-1024 помоћу Тапатока
- GoranJovanović
- Postovi: 25
- Pridružio se: 10 Jul 2017, 20:02
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB ponuda iz Srbije
Pogledah ovog plavog iz Mirijeva danas. Iiiiii, nešto mi baš nije jasno.
1. Crna kaseta(fali donji lefi šraf na istoj)
2. Oseća se miris goriva kad se digne hauba, a ne vidim da curi negde
3. Zamenjen je boost kontroler, ali auto ne ide kako bi trebalo za 195 KS. TURBO JE GARRET, intercooler je tu. Nisam čuo nikakve čudne zvuke, sem sa zatezača pk kaiša, koji malo šušti. Na benzinu radi ok, na plinu ne baš dobro. Mislim da su plinske dizne spremne za čišćenje ili zamenu. Ali nema turbo osećaja. Više je linearno ubrzavanje, 2.0t koje sam ranije vozio išli su mnogo bolje. Ovako napamet ništa nisam mogao da vidim, niti procenim zašto.
4. Karter je masan, ne vidim odakle.
5. Vozačka vrata su bila crvena i ljušti se boja, ofarban na brzinu.
6. Ne radi grejač vozačevog sedišta.
7. Da ne bude samo loših strana, sedišta rade savršeno(elektro), klima isto tako bez problema. Trip computer ispravan, kao i amortizeri haube i gepeka. Trap u dobrom stanju, ali amortizeri su, pa ja bi ih zamenio. 8. Gume letnje za još jednu sezonu na alu i zimske za još dve do tri sezone na čeličnim felnama.
9. Nebo je rađeno, ali završna obrada loša.
10. Drugi vlasnik je u pitanju i on je VW. Nije ljubitelj Saab-a. Šta više reći.
11. Ističe registracija za nedelju dana.
Cena je 1200 i već duže vreme pokušava da ga proda, što već samo za sebe nešto govori.
Da ide kako treba ne bi razmišljao, ovako...
Lepo ste mi rekli da ću teško naći 9000 koliko toliko dobar.
Ako neko zna nešto više o ovom plavom iz Mirijeva neka piše. Ili bar o ovome što sam naveo.
1. Crna kaseta(fali donji lefi šraf na istoj)
2. Oseća se miris goriva kad se digne hauba, a ne vidim da curi negde
3. Zamenjen je boost kontroler, ali auto ne ide kako bi trebalo za 195 KS. TURBO JE GARRET, intercooler je tu. Nisam čuo nikakve čudne zvuke, sem sa zatezača pk kaiša, koji malo šušti. Na benzinu radi ok, na plinu ne baš dobro. Mislim da su plinske dizne spremne za čišćenje ili zamenu. Ali nema turbo osećaja. Više je linearno ubrzavanje, 2.0t koje sam ranije vozio išli su mnogo bolje. Ovako napamet ništa nisam mogao da vidim, niti procenim zašto.
4. Karter je masan, ne vidim odakle.
5. Vozačka vrata su bila crvena i ljušti se boja, ofarban na brzinu.
6. Ne radi grejač vozačevog sedišta.
7. Da ne bude samo loših strana, sedišta rade savršeno(elektro), klima isto tako bez problema. Trip computer ispravan, kao i amortizeri haube i gepeka. Trap u dobrom stanju, ali amortizeri su, pa ja bi ih zamenio. 8. Gume letnje za još jednu sezonu na alu i zimske za još dve do tri sezone na čeličnim felnama.
9. Nebo je rađeno, ali završna obrada loša.
10. Drugi vlasnik je u pitanju i on je VW. Nije ljubitelj Saab-a. Šta više reći.
11. Ističe registracija za nedelju dana.
Cena je 1200 i već duže vreme pokušava da ga proda, što već samo za sebe nešto govori.
Da ide kako treba ne bi razmišljao, ovako...
Lepo ste mi rekli da ću teško naći 9000 koliko toliko dobar.
Ako neko zna nešto više o ovom plavom iz Mirijeva neka piše. Ili bar o ovome što sam naveo.
- Vlaisavljević
- Postovi: 121
- Pridružio se: 21 Apr 2015, 14:22
Re: SAAB ponuda iz Srbije
нису то неки озбиљни недостатци које си навео, сваки 9000 их има, осим касете. ко зна колико се вози тако :)
ако будеш гледао длаку у јајету, нећеш купити нити једног, или ћеш морати добро да платиш.
Ја сам га возио по Дорћолу, пре 2,3 године, тада је власник био декица који је био зубар, лекар или нешто слично...он је први власник и како ми је говорио - да га је новог купио.
Наводно је ауто требао да буде поклон унуку ... верујем да је тамо и завршио, а овај није имао пома шта му је деда оставио. Врло могуће је да је други власник у питању (унук).
Тада је потезао одлично, али је имао трзај на плину кад му залепиш папучу од гаса. То није ништа нерешиво. Један добар мајстор за плин ће то да ти реши без проблема.
То што се осећа мирис бензина....то је нагорело уље које негде цури... и пада на ауспух. Можда грешим.
Мотор је по годишту вероватно лонг блок B234 са LH 2.4.2 ...ако је тако...црна касета је боља варијанта од црвене
ако будеш гледао длаку у јајету, нећеш купити нити једног, или ћеш морати добро да платиш.
Ја сам га возио по Дорћолу, пре 2,3 године, тада је власник био декица који је био зубар, лекар или нешто слично...он је први власник и како ми је говорио - да га је новог купио.
Наводно је ауто требао да буде поклон унуку ... верујем да је тамо и завршио, а овај није имао пома шта му је деда оставио. Врло могуће је да је други власник у питању (унук).
Тада је потезао одлично, али је имао трзај на плину кад му залепиш папучу од гаса. То није ништа нерешиво. Један добар мајстор за плин ће то да ти реши без проблема.
То што се осећа мирис бензина....то је нагорело уље које негде цури... и пада на ауспух. Можда грешим.
Мотор је по годишту вероватно лонг блок B234 са LH 2.4.2 ...ако је тако...црна касета је боља варијанта од црвене
- exumer
- Postovi: 102
- Pridružio se: 20 Okt 2013, 12:20
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB ponuda iz Srbije
Ista Prica samo sto sam ja prosle godine zimus bese probao taj auto On je prvi vlasnik nije bas cikica. Stariji jeste covek ima lovu pricali smo ima Jos 3 auta a 9k mu stoji unuk nece da je vozi reko dobro onda poklonite ga meni .... na plinu je bas seckao kao sto ste rekli nesto nije bas potezao i tad je vlasnik rekao 2000e zadnja cena .
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 4 gosta