SAAB 900 OG
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 900 OG-9-5 SW AERO
Boki - evo obelezio sam ti na tvom "rodjenom" autu (drugom) gde se nalazi
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 900 OG-9-5 SW AERO
Ja sam na tom planu super prosao, od budzenja bilo:Carlsson je napisao:pa je l' iko ikad na ovim nasim prostorima, nasao 900OG, a da nije nesto budzeno na njoj
nadam(ali ne vjerujem) se da je ovaj uredan...drzim fige
1) Warm-up, dizne su bile sa Audia 100
2) 5-dizna radila na dugme (imas sam boost prekidac )
3) Turbo bio sa 900OG (fabricki remontovan od Gareta), ali model bez APC-a, tu sam jos morao da kupim odgovarajuci Wastegate da to sredim
Motor, menjac i sve vaznije bilo original - doduse ove zjbancije oko K-glave nisu bile jeftine, a i kupio sam sve novo, samo K-glava remontovana
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- BOKI 900
- Wheeler Dealer
- Postovi: 1414
- Pridružio se: 05 Feb 2013, 00:00
- Lokacija: beograd
Re: SAAB 900 OG-9-5 SW AERO
.
Poslednji put menjao 1 dana BOKI 900, izmenjena 29 puta
Love SAAB, never GM
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 900 OG-9-5 SW AERO
Da, ja koristim Mobil 10W40 kod mog. Ko bude menjao ulje neka pazi:
Na karteru imaju DVA SRAFA!!! Jedan je za menjacko ulje, drugi za motorno - naravno lepo obelezeno sa "engine" i "gearbox" ispod svakog srafa! Samo paz da majstor cita!
Obavezno na sraf (ako je jos u zivotu) staviti bakarnu podlosku i nezno pritegnuti - inace puce kuciste menjaca!
Ulje sipas na onu slamcicu, to ti je jasno?
Na karteru imaju DVA SRAFA!!! Jedan je za menjacko ulje, drugi za motorno - naravno lepo obelezeno sa "engine" i "gearbox" ispod svakog srafa! Samo paz da majstor cita!
Obavezno na sraf (ako je jos u zivotu) staviti bakarnu podlosku i nezno pritegnuti - inace puce kuciste menjaca!
Ulje sipas na onu slamcicu, to ti je jasno?
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- BOKI 900
- Wheeler Dealer
- Postovi: 1414
- Pridružio se: 05 Feb 2013, 00:00
- Lokacija: beograd
Re: SAAB 900 OG-9-5 SW AERO
.
Poslednji put menjao 1 dana BOKI 900, izmenjena 29 puta
Love SAAB, never GM
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 900 OG-9-5 SW AERO
Ulje za menjac mozes da biras izmedju dve opcije:
a) 10W40 - najblize specifikaciji koju je dao Saab (10W30) - cuva sinhrone, al brze stradaju lezajevi - kad crknu lezajevi onda "eksplodira menjac"
b) GL3+ ulje - zvanicno nije propisano, ali posle 20 i kusur godina eksperimentisanja se pokazalo kao bolje ulje - cuva lezajeve, al posto je gusce sinhroni se vise habaju na hladan motor
- posto je Castrol ukinuo SMX-S, jedino ulje koje jos odgovara je http://www.liqui-moly.de/liquimoly/prod ... nt&land=DE
Ja koristim varijantu b), al ne zameram ni da se koristi a)
Jos vaznije pitanje koje nisi postavio!
GDE ISPUSTAMO ULJE ZA MENJAC?
Ulje se ne ispusta na srafu, zato sto on nije najniza tacka menjaca i ostane barem 0,5 litara starog ulja! Zato je sraf za menjacko ulje ukinut 1990!
Ulje se kod SVIH 900OG ispusta na zadnju deklu - menjac ima niz poklopcica - odsrafi se onaj najblizi kabini koji je i najniza tacka i pusti ulje da iscuri.
Ulje se sipa na cev gde ide stap za proveru nivo ulja - ali to nije problem jer sva menjacka ulja idu sa onom slamcicom. Kolicina je 3 litre, al moze da bude i vise - nivo kod sipke treba da bude max. ILI MALO IZNAD NJEGA!
Nikako ispod max.!
a) 10W40 - najblize specifikaciji koju je dao Saab (10W30) - cuva sinhrone, al brze stradaju lezajevi - kad crknu lezajevi onda "eksplodira menjac"
b) GL3+ ulje - zvanicno nije propisano, ali posle 20 i kusur godina eksperimentisanja se pokazalo kao bolje ulje - cuva lezajeve, al posto je gusce sinhroni se vise habaju na hladan motor
- posto je Castrol ukinuo SMX-S, jedino ulje koje jos odgovara je http://www.liqui-moly.de/liquimoly/prod ... nt&land=DE
Ja koristim varijantu b), al ne zameram ni da se koristi a)
Jos vaznije pitanje koje nisi postavio!
GDE ISPUSTAMO ULJE ZA MENJAC?
Ulje se ne ispusta na srafu, zato sto on nije najniza tacka menjaca i ostane barem 0,5 litara starog ulja! Zato je sraf za menjacko ulje ukinut 1990!
Ulje se kod SVIH 900OG ispusta na zadnju deklu - menjac ima niz poklopcica - odsrafi se onaj najblizi kabini koji je i najniza tacka i pusti ulje da iscuri.
Ulje se sipa na cev gde ide stap za proveru nivo ulja - ali to nije problem jer sva menjacka ulja idu sa onom slamcicom. Kolicina je 3 litre, al moze da bude i vise - nivo kod sipke treba da bude max. ILI MALO IZNAD NJEGA!
Nikako ispod max.!
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- BOKI 900
- Wheeler Dealer
- Postovi: 1414
- Pridružio se: 05 Feb 2013, 00:00
- Lokacija: beograd
Re: SAAB 900 OG-9-5 SW AERO
.
Poslednji put menjao 1 dana BOKI 900, izmenjena 29 puta
Love SAAB, never GM
- Carlsson
- Postovi: 2756
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Banja Luka
Re: SAAB 900 OG-9-5 SW AERO
BOKI 900 je napisao:
kd23se4 je napisao:Mislim da vidim sipku za ulje menjaca - ispod izduvne grane kod 2 cilindra - viri nesto - jel vidis na sta mislim?
[link_open=http://www.saabclubserbia.rs]SAAB CLUB SERBIA[/link_open]
Re: SAAB 900 OG-9-5 SW AERO
E a da vidimo kako bi mogli red line ulje da doteramo odhe iz usa...? i po kojoj cijeni...
- BOKI 900
- Wheeler Dealer
- Postovi: 1414
- Pridružio se: 05 Feb 2013, 00:00
- Lokacija: beograd
Re: SAAB 900 OG-9-5 SW AERO
.
Poslednji put menjao 1 dana BOKI 900, izmenjena 29 puta
Love SAAB, never GM
Re: SAAB 900 OG-9-5 SW AERO
Uf imas vraggolane... ali radza i sir... uuuuuu.....kad se spomenula usa... sjetih se red line ulja.
- BOKI 900
- Wheeler Dealer
- Postovi: 1414
- Pridružio se: 05 Feb 2013, 00:00
- Lokacija: beograd
Re: SAAB 900 OG-9-5 SW AERO
.
Poslednji put menjao 1 dana BOKI 900, izmenjena 29 puta
Love SAAB, never GM
-
- Drug Član
- Postovi: 329
- Pridružio se: 30 Mar 2012, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 900 OG-9-5 SW AERO
Onaj plavi je boravio u mojoj ulici jedno 3 meseca. Ispricao sam se tada ( pre jedno 3 godine) sa vlasnikom. Covek nije imao pojma sta ima. Neki nemac mu je da taj auto dzabe jer vise sa njim nije mogao da ide u centar grada zbog nekih ekoloskih sranja. Dovaezao sa njim ovde doneo nekakve stvari. Nije mi tada pominjao prodaju mada ni sam neznam sta bi snjim mislim kako da ga registrujem. jedina mu je mana po meni to sto je automatik mada s obzirom da nie turbo mozda to i nije neka mana. Stanje mu je stvarno super. Komsije su bile jedno vreme u cudu zbog dva cudna auta u njihovoj ulici.)
Onaj sivi je cinimi se dugo stajao na nizbrdici nadvoznjaka i cvijicevoj.
Merkao sam da mu skinem stopaljke:))
al nisam.
Onaj sivi je cinimi se dugo stajao na nizbrdici nadvoznjaka i cvijicevoj.
Merkao sam da mu skinem stopaljke:))
al nisam.
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 900 OG-9-5 SW AERO
@Boki - cim budes znao stavi broj menjaca! Trenutna prognoza na nemackom forumu je da imas GM 45702.
Jos su mi rekli da slikas sam stap i deo gde ulazi u menjac - onda mogu da ti kazu da li je moguce prebaciti na ovaj sto treba - jer kod nekih je bilo moguce.
Da imas B201 vec se jedan ponudio za poklopac glave motora sa cepom
Jos su mi rekli da slikas sam stap i deo gde ulazi u menjac - onda mogu da ti kazu da li je moguce prebaciti na ovaj sto treba - jer kod nekih je bilo moguce.
Da imas B201 vec se jedan ponudio za poklopac glave motora sa cepom
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- BOKI 900
- Wheeler Dealer
- Postovi: 1414
- Pridružio se: 05 Feb 2013, 00:00
- Lokacija: beograd
Re: SAAB 900 OG-9-5 SW AERO
.
Poslednji put menjao 1 dana BOKI 900, izmenjena 29 puta
Love SAAB, never GM
- Carlsson
- Postovi: 2756
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Banja Luka
Re: SAAB 900 OG-9-5 SW AERO
jbg toliko smo i mi skontali po ovom dipstiku
PS vratio sam ti staru poziciji...tazz je vjerovatno zaboravio
PS vratio sam ti staru poziciji...tazz je vjerovatno zaboravio
[link_open=http://www.saabclubserbia.rs]SAAB CLUB SERBIA[/link_open]
- BOKI 900
- Wheeler Dealer
- Postovi: 1414
- Pridružio se: 05 Feb 2013, 00:00
- Lokacija: beograd
Re: SAAB 900 OG-9-5 SW AERO
.
Poslednji put menjao 1 dana BOKI 900, izmenjena 29 puta
Love SAAB, never GM
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 900 OG-9-5 SW AERO
Ja ne mogu da verujem sta citam
Ne mogu da verujem da cuveni Darko nije znao sta treba da se radi?!?
Ovo sto si napisao znaci da je uzet menjac sa sisavca i stavljen mesto njegovog. Boki to nije problem - naprotiv odlicno!!!
Ono sto ne mogu da verujem da nisu znali da treba da prebace primar 7 ili 8 koji je isao na tvoj na taj menjac i bilo bi sve OK
Verovatno je popasao menjac od karburatora on je imao primar 4 ili 5, injection ima 5 ili 6, Turbo 8V ima 6 ili 7, a turbo 16V ima 7 ili 8.
Sto je veci primar bolja max. brzina, a losije ubrzanje - ja imam 6. Najomiljeniji su 7 i 8 jer je najtisi motor na vecim brzinama.
Ako je menjac inace OK....nadji crknuti menjac od 900OG kome je 3 cifra u oznaci 7 ili 8 izvadi primar i prebaci na svoj (a ako moze i onaj stap za ulje, da ne menjas dozivotno ulje kao slepac).
Taj primar cine dva zupcanika koja su uzupcena sa 3 lanca - nisam jos cuo da je ikada crkao, tako da je sigurno ispravan iz bilo kog menjaca.
Dakle ne mogu da verujem.............Srbijo
Ne mogu da verujem da cuveni Darko nije znao sta treba da se radi?!?
Ovo sto si napisao znaci da je uzet menjac sa sisavca i stavljen mesto njegovog. Boki to nije problem - naprotiv odlicno!!!
Ono sto ne mogu da verujem da nisu znali da treba da prebace primar 7 ili 8 koji je isao na tvoj na taj menjac i bilo bi sve OK
Verovatno je popasao menjac od karburatora on je imao primar 4 ili 5, injection ima 5 ili 6, Turbo 8V ima 6 ili 7, a turbo 16V ima 7 ili 8.
Sto je veci primar bolja max. brzina, a losije ubrzanje - ja imam 6. Najomiljeniji su 7 i 8 jer je najtisi motor na vecim brzinama.
Ako je menjac inace OK....nadji crknuti menjac od 900OG kome je 3 cifra u oznaci 7 ili 8 izvadi primar i prebaci na svoj (a ako moze i onaj stap za ulje, da ne menjas dozivotno ulje kao slepac).
Taj primar cine dva zupcanika koja su uzupcena sa 3 lanca - nisam jos cuo da je ikada crkao, tako da je sigurno ispravan iz bilo kog menjaca.
Dakle ne mogu da verujem.............Srbijo
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- BOKI 900
- Wheeler Dealer
- Postovi: 1414
- Pridružio se: 05 Feb 2013, 00:00
- Lokacija: beograd
Re: SAAB 900 OG-9-5 SW AERO
.
Poslednji put menjao 1 dana BOKI 900, izmenjena 29 puta
Love SAAB, never GM
- Carlsson
- Postovi: 2756
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Banja Luka
Re: SAAB 900 OG-9-5 SW AERO
broj sa mjenjaca...obavezno!
i hocu slike tog 99...ako ikako moze
i hocu slike tog 99...ako ikako moze
[link_open=http://www.saabclubserbia.rs]SAAB CLUB SERBIA[/link_open]
Re: SAAB 900 OG-9-5 SW AERO
Spakovasmo Zoc i ja ono... upalili iz prve... prebacio na artelnativno gorivo bez shtelbanja... i otishli... iz prve... nacicemo Zoc i ja taj primar i to negde...
- BOKI 900
- Wheeler Dealer
- Postovi: 1414
- Pridružio se: 05 Feb 2013, 00:00
- Lokacija: beograd
Re: SAAB 900 OG-9-5 SW AERO
.
Poslednji put menjao 1 dana BOKI 900, izmenjena 29 puta
Love SAAB, never GM
-
- Postovi: 1224
- Pridružio se: 17 Jan 2013, 00:00
- Lokacija: Novi Pazar
Re: SAAB 900 OG-9-5 SW AERO
Jedva cekamo slike A za Dareta nemojmo pre vremena iznositi zakljucke. . . Ko zna sta je tu bio problem jer covek se stvarno trudio i radio svoj posao kako treba. SLAVA MU
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 900 OG-9-5 SW AERO
@Boki/Tazz - sve podatke o menjacima kod 900OG sam odavno stavio na forumu:
http://saab.serbianforum.info/t36-saab-900-og
Izmedju ostalog pise koliko zubaca ima koji primar
http://saab.serbianforum.info/t36-saab-900-og
Izmedju ostalog pise koliko zubaca ima koji primar
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 7 gostiju