SAAB 9000 2.3 turbo
- SAABZL
- Postovi: 254
- Pridružio se: 19 Maj 2012, 00:00
- Lokacija: Zlatibor
Re: SAAB 9000 2.3 turbo
Eh, da sam elektricar lako bi
- HIRSCH
- Postovi: 579
- Pridružio se: 14 Jan 2012, 00:00
Re: SAAB 9000 2.3 turbo
lep auto
jel si sredio ler gas??
jel si sredio ler gas??
- SAABZL
- Postovi: 254
- Pridružio se: 19 Maj 2012, 00:00
- Lokacija: Zlatibor
Re: SAAB 9000 2.3 turbo
Hvala!! Ma nisam jos.... Vozim ovako
- SAABZL
- Postovi: 254
- Pridružio se: 19 Maj 2012, 00:00
- Lokacija: Zlatibor
Re: SAAB 9000 2.3 turbo
Hoce, mada ne smem pun, pucaju mi creva od turba
- SAABZL
- Postovi: 254
- Pridružio se: 19 Maj 2012, 00:00
- Lokacija: Zlatibor
Re: SAAB 9000 2.3 turbo
Ljudiii,nasao protokomer, zamenio, nije do njega!!?
- SAABZL
- Postovi: 254
- Pridružio se: 19 Maj 2012, 00:00
- Lokacija: Zlatibor
Re: SAAB 9000 2.3 turbo
Menjao i kasetu i senzor... Nista...
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9000 2.3 turbo
Jel se tebi pali Check Engine lampica?
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- SAABZL
- Postovi: 254
- Pridružio se: 19 Maj 2012, 00:00
- Lokacija: Zlatibor
Re: SAAB 9000 2.3 turbo
Creva dobra, osiguraci ok... Check engine lampica je bila upaljena sa starim protokomerom, sad je gasi ali opet lose radi...
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9000 2.3 turbo
Kad bi nakacio kola na Tech2 mogao bi da vidis sve parametre rada motora. CE lampica se pali kada dodje do drasticnog odstupanja od zadatih vrednosti, ali iskusan Saab mehanicar bi mogao na osnovu parametra da ti kaze sta ne valja.
Zato ti je moj savet da odes kod nekog ko ima Tech2 sem ako ne uzivas da samog sebe mucis, a to nagadjanje i stalna zamena delova ume da kosta, dok imas ljudi koji ti nece kacenje ni naplatiti vec samo rad koji bi usledio.
Zato ti je moj savet da odes kod nekog ko ima Tech2 sem ako ne uzivas da samog sebe mucis, a to nagadjanje i stalna zamena delova ume da kosta, dok imas ljudi koji ti nece kacenje ni naplatiti vec samo rad koji bi usledio.
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- SAABZL
- Postovi: 254
- Pridružio se: 19 Maj 2012, 00:00
- Lokacija: Zlatibor
Re: SAAB 9000 2.3 turbo
Pa ja sam bio kod Sveta u Batajnici, kalibrisao mi TCS i kaze da nema gresaka...
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9000 2.3 turbo
pa sad..........ne znam sta da ti kazem, ocigledno da ne radi optimalno........ako on misli da "tako treba" ili ne zna dalje onda promeni majstora
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- SAABZL
- Postovi: 254
- Pridružio se: 19 Maj 2012, 00:00
- Lokacija: Zlatibor
Re: SAAB 9000 2.3 turbo
Ma jbg... Menjao bi ga ja svaki dan da sam u BG.
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9000 2.3 turbo
Ako ti treba majstor kad si u BG-u javi pa ti pustim PM
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- SAABZL
- Postovi: 254
- Pridružio se: 19 Maj 2012, 00:00
- Lokacija: Zlatibor
Re: SAAB 9000 2.3 turbo
Javljam, hvala!
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9000 2.3 turbo
@SAABZL - evo bas sam citao za nekog sa 9-3 na nemackom forumu koji ima slicne simptome kao ti.
Preporuka je da se dobro provere vakumi, svi spojevi vakuma, da li O-ring svaki dihtuje dobro i elektrokontakti da li su dobri - mada mislim da je Tazz vec nesto spominjao na tu temu.
Mislim da je metod testiranja vakuma da upalis motor i da prsces WD sprejom po vakum crevima pa ako negde "poleti" motor tu imas rupu tj. ulazi fals vazduh
Preporuka je da se dobro provere vakumi, svi spojevi vakuma, da li O-ring svaki dihtuje dobro i elektrokontakti da li su dobri - mada mislim da je Tazz vec nesto spominjao na tu temu.
Mislim da je metod testiranja vakuma da upalis motor i da prsces WD sprejom po vakum crevima pa ako negde "poleti" motor tu imas rupu tj. ulazi fals vazduh
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- SAABZL
- Postovi: 254
- Pridružio se: 19 Maj 2012, 00:00
- Lokacija: Zlatibor
Re: SAAB 9000 2.3 turbo
Da probam jos i to... Mada kad pomenu to, vidi se da je skidana usisna grana na mom autu, i vidi se ona crvena diht masa... Mozda tu nesto brljavi??
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9000 2.3 turbo
Drago mi je da se blizimo resenju problema, krenule nam ove 9000ke ove nedelje
Ako imas diht masu znaci da je negde pukla plastika/guma i da je neko pokusao da je krpi, a to nema sanse da drzi. Pricam iz licnog iskustva sa 900ke i T-racvi od klime. Neka budala je namestila samo ler gas da radi sa tim fals vazduhom - posle sam je napravio od mesinga i vise nije bio problem.
Vidi sta je krpljeno pa trazi citav deo!
Ako imas diht masu znaci da je negde pukla plastika/guma i da je neko pokusao da je krpi, a to nema sanse da drzi. Pricam iz licnog iskustva sa 900ke i T-racvi od klime. Neka budala je namestila samo ler gas da radi sa tim fals vazduhom - posle sam je napravio od mesinga i vise nije bio problem.
Vidi sta je krpljeno pa trazi citav deo!
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- SAABZL
- Postovi: 254
- Pridružio se: 19 Maj 2012, 00:00
- Lokacija: Zlatibor
Re: SAAB 9000 2.3 turbo
Ma koliko vidim, skidana je cela grana i neko je mazao masom, mozda i nema dihtung!!!
Re: SAAB 9000 2.3 turbo
NE IDE DIHT MASA NA USIS... A ni izduv, to svi znamo...
Ako imash Diht... Skidaj, stavi dihtung kako treba i pakuj nazad... i mali falshitji, tipa losha vakum creva prave problem, na obichnom TB, a kamoli EL. TB...
Ako imash Diht... Skidaj, stavi dihtung kako treba i pakuj nazad... i mali falshitji, tipa losha vakum creva prave problem, na obichnom TB, a kamoli EL. TB...
- SAABZL
- Postovi: 254
- Pridružio se: 19 Maj 2012, 00:00
- Lokacija: Zlatibor
Re: SAAB 9000 2.3 turbo
Konacno nasao vremena da skinem usis, zamenio dihtung... i raaadiii Hvala na savetima
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9000 2.3 turbo
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Google [Bot] i 6 gostiju