SAAB 900se 2.0 turbo
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 900se 2.0 turbo
Pusti ti to, ja dok ne vidim brojevi da se podudaraju nista ne verujem. Ako su zamenili sistem kacenja iza klupe eto belaja....a moze da bude drugi broj ako promene boju interijera za nijansu.......a nije dzabe pa da rizikujes 

Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 900se 2.0 turbo
Dobro dobro
.......nece'te menjamo 


- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 900se 2.0 turbo
Jbga, defekt kad si masinac, dok brojke ne potvrde ne verujes ni rodjenoj majci 

Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- pavke10
- Postovi: 43
- Pridružio se: 26 Mar 2012, 00:00
Re: SAAB 900se 2.0 turbo
znaci ne mogu da kupim na slepo,mora se proba?
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 900se 2.0 turbo
mozes - mozes!!! Pise u EPC katalogu kod Saab-a da brojevi menjaju jedni druge - dakle 9-3 = 900
Komentar je bio samo zbog moje provere brojeva
Komentar je bio samo zbog moje provere brojeva

Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- pavke10
- Postovi: 43
- Pridružio se: 26 Mar 2012, 00:00
Re: SAAB 900se 2.0 turbo
ljudi riknuo mi alternator,da li da remontujem moj,trazi mi 50e ili da kupujem polovan? jel zna neko cenu polovnog?
Poslednji put menjao 1 dana pavke10, izmenjena 18 puta
- pavke10
- Postovi: 43
- Pridružio se: 26 Mar 2012, 00:00
Re: SAAB 900se 2.0 turbo
e i jos jedno pitanje,da li je alternator sa neke druge 900-ke drugaciji ili moram bas da trazim za moj? na primer,da li je ista sa 900-ke koja nije turbo, ili je 95,96 godiste...
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 900se 2.0 turbo
Evo mog misljenja.....
Alternator i njegov remont,spada u grupu potrosnih stvari ,te tako njegova reparacija nije nista strasno i neobicno......ima svoj vek trajanja i dosao je na red.
Sad je malo diskutabilno sta je konkretno "riknulo" na njemu,ali ako usvojimo da je potrosenost standardna ( znaci diode itd.),onda mislim da je najpamentije - remont.
Za tih 50e (koliko ti trazi) ,dobices skidanje/stavljanje,i kompletnu reparaciju....pa samim tim ces znati da si sa te strane miran.U varijanti ako bi se odlucio za polovan,niko ti ne moze garantovati da nece morati i on na remont za par dana .......zato mislim da je ono prvo sigurnije i isplatljivije ukoliko je kvar standardnog tipa.
Sto se tice poklapanja alternatora kao dela sa novijih 900,mislim da su isti .....ali to neka kaze neko pametniji
Alternator i njegov remont,spada u grupu potrosnih stvari ,te tako njegova reparacija nije nista strasno i neobicno......ima svoj vek trajanja i dosao je na red.
Sad je malo diskutabilno sta je konkretno "riknulo" na njemu,ali ako usvojimo da je potrosenost standardna ( znaci diode itd.),onda mislim da je najpamentije - remont.
Za tih 50e (koliko ti trazi) ,dobices skidanje/stavljanje,i kompletnu reparaciju....pa samim tim ces znati da si sa te strane miran.U varijanti ako bi se odlucio za polovan,niko ti ne moze garantovati da nece morati i on na remont za par dana .......zato mislim da je ono prvo sigurnije i isplatljivije ukoliko je kvar standardnog tipa.
Sto se tice poklapanja alternatora kao dela sa novijih 900,mislim da su isti .....ali to neka kaze neko pametniji
- pavke10
- Postovi: 43
- Pridružio se: 26 Mar 2012, 00:00
Re: SAAB 900se 2.0 turbo
vec sam ga jednom remontovao,sutra mi ga majstor skida,i da vidimo da li ce elektricar da mi prizna reklamaciju,jer je bilo pre oko godinu dana,ne secam se tacno...prosli put mi je elektricar uzeo 50e i majstor 30...pa se sad presabiram,sta da radim...
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 900se 2.0 turbo
Cekaj polako........elektricar mi je jasno,ali kakav majstor - za sta majstor?
- pavke10
- Postovi: 43
- Pridružio se: 26 Mar 2012, 00:00
Re: SAAB 900se 2.0 turbo
pa da skine alternator i da ga vrati...nece elektricar......jbg. a ovaj mi je slozio pricu da ima dosta posla oko skidanja.kad ja ne umem,a i nemam kad ni sa cim....
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 900se 2.0 turbo
Ma joook bre.......elektricar i skida i remontuje i vraca......ako nije tako - menjaj elektricara......imas ih bar koliko hoces......kakvih qrac posebnih 30e za skidanje
Jel znas sta je riknulo....jel ne puni,jer gori lampica na tabli,jel melje lezaj - sta je?

Jel znas sta je riknulo....jel ne puni,jer gori lampica na tabli,jel melje lezaj - sta je?
- pavke10
- Postovi: 43
- Pridružio se: 26 Mar 2012, 00:00
Re: SAAB 900se 2.0 turbo
sija lampica na tabli,i ne puni,to je sve sto znam...ne melje lezaj.koliki je posao skinuti alternator?
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 900se 2.0 turbo
Ma da ......diode
Koliki je posao......isti kao na svakom autu,samo sto je mozda manje pristupacan pa zahteva prilaz odozdo
(iz kanala) pa prave dramu oko toga.....
Nisam skidao - ne znam,ali nije sveto pismo ,nego dva srafa.......
Menjaj elektricara i nek te Tazz ili Kd posalju gde treba.

Koliki je posao......isti kao na svakom autu,samo sto je mozda manje pristupacan pa zahteva prilaz odozdo
(iz kanala) pa prave dramu oko toga.....
Nisam skidao - ne znam,ali nije sveto pismo ,nego dva srafa.......
Menjaj elektricara i nek te Tazz ili Kd posalju gde treba.
- pavke10
- Postovi: 43
- Pridružio se: 26 Mar 2012, 00:00
Re: SAAB 900se 2.0 turbo
hvala puno na savetima,poz
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 900se 2.0 turbo
Moj savet, a dolazi zbog patnji koje sam imao sa Kadettovim alternatorom.
Ako koljes prase radi do kraja - kupi regler, diode, automat...sta vec treba kod Trigeme, imaju original Bosch - ako hoces da vozis kola, a ne da prodajes. Ako ti elektricar prodaje delove ugradice ti Cargo ili slicno, to u prevodu znaci "vidimo se za godinu dana".
Ako ti elektricar trazi da mu vadis alternator - menjaj elektricara!
Inace imas 3 modela 70, 90 i 120A
70 i 90 pasu sa svih 900NG i 9-3, ovaj od 90 isao je na neke stare Honde
Ovaj od 120A je sa 9000ki
Za elektricara saljem ti PM
Ako koljes prase radi do kraja - kupi regler, diode, automat...sta vec treba kod Trigeme, imaju original Bosch - ako hoces da vozis kola, a ne da prodajes. Ako ti elektricar prodaje delove ugradice ti Cargo ili slicno, to u prevodu znaci "vidimo se za godinu dana".
Ako ti elektricar trazi da mu vadis alternator - menjaj elektricara!
Inace imas 3 modela 70, 90 i 120A
70 i 90 pasu sa svih 900NG i 9-3, ovaj od 90 isao je na neke stare Honde

Ovaj od 120A je sa 9000ki
Za elektricara saljem ti PM
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 900se 2.0 turbo
ma nije nikakva nauka, isto kao na svakom Opelu 

Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 900se 2.0 turbo
Jeli......sad mi pade na pamet.....a zasto nismo prvo pogledali regler ( da nisu cetkice zviznule)....pa tek onda da se skida alternator........ipak je remontovan pre godinu dana - kaze pavke10
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 900se 2.0 turbo
da je regler palila bi mu se lampica, ili ne bi ako je mali pad napona
- nek uzme instrument - pa ako je ispod 13,8V moze i sam da sredi
- zamena reglera po "Bosch sistemu" je laka, a kod Saaba jeste taj sistem


Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 900se 2.0 turbo
kd23se4 je napisao:da je regler palila bi mu se lampica
pavke10 je napisao:sija lampica na tabli,i ne puni,to je sve sto znam..

- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 900se 2.0 turbo
aaaaa, OK prevideo sam!!!!!
Pavke - instrument u ruke i meri koliki ti je napon ako ti je izvan opsega 13,8 - 14,5V menjaj regler.
Cargo kosta 500 RSD, Bosch je oko 2500RSD - pa sta volis
Brojevi za regler (isti za sve Alternatore): Saab 4737151 OPEL 90540408 ili Bosch 1197311234
Pavke - instrument u ruke i meri koliki ti je napon ako ti je izvan opsega 13,8 - 14,5V menjaj regler.
Cargo kosta 500 RSD, Bosch je oko 2500RSD - pa sta volis

Brojevi za regler (isti za sve Alternatore): Saab 4737151 OPEL 90540408 ili Bosch 1197311234
Poslednji put menjao 1 dana kd23se4, izmenjena 19 puta
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 3 gosta