SAAB-TESTOVI
- Mijajlovic Ivan
- Postovi: 14
- Pridružio se: 25 Mar 2012, 00:00
SAAB-TESTOVI
Evo jedan link sa testovima ovih i ostalih marki auotomobila! Uzivajte!
http://www.flickr.com/photos/triggersca ... llections/
http://www.flickr.com/photos/triggersca ... llections/
- Mijajlovic Ivan
- Postovi: 14
- Pridružio se: 25 Mar 2012, 00:00
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB-TESTOVI
Kliknite na ovo iznad slike da bi ste je uvecali i citali .......(Enlarge this image)
Saab 9000 CD 2.0t
Test 1988
Saab 9000 CD 2.0t
Test 1988
Poslednji put menjao 1 dana AERO, izmenjena 8 puta
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
- Carlsson
- Postovi: 2756
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Banja Luka
Re: SAAB-TESTOVI
ubo si kao prstom u oko
obozavam oba
obozavam oba
[link_open=http://www.saabclubserbia.rs]SAAB CLUB SERBIA[/link_open]
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB-TESTOVI
Bas si mutav - ne znas sta valja
- Carlsson
- Postovi: 2756
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Banja Luka
Re: SAAB-TESTOVI
jbg takav sam...nema mjenjanja
jos da je malo starija kockica
jos da je malo starija kockica
[link_open=http://www.saabclubserbia.rs]SAAB CLUB SERBIA[/link_open]
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB-TESTOVI
SAAB 9-3 2,0t SPORTISTA SA SEVERA
Lek za isceljenje posustale marke Saab potražen je u konceptu vozila sa više sportskog duha, a realne šanse za oporavak uopšte nisu loše, bar prema onome što pokazuje upravo predstavljeni švedski odgovor na BMW serije 3. To je naravno, novi Saab 9-3 2,0 turbo
Zašto baš posustali Saab? Pitanje je banalno, ali na njega nije lako dati odgovor. Prošle godine je uprkos dokazanoj pouzdanosti i kvalitetu samo 140.000 ljudi širom sveta odlučilo da kupi automobil marke Saab. Malo, zar ne? Nije bilo više onih koji su našli razlog da sebi kupe produkt švedske kćerke firme koncerna General Motors. Štaviše, uprkos činjenici da je Saab predstavnik premijum segmenta koji beleži ekspanziju u celom svetu.
Kao osnovni problem Saaba iskristalisala se činjenica da švedskoj marki nedostaje identitet koji bi vukao i bolju prodaju. Nekada je skandinavska izvitoperenost mogla da oduševi bar individualiste, ali Saab se tokom proteklih godina nasukao u plićak prosečnosti, koji sa sobom nosi rizik, a kako se pokazalo i slabu prodaju.
Da li je nađen pravi put iz ćorsokaka treba da pokaže novi 9-3. Saab budućnosti, po strategiji mora da postane BMW severa - aktivan u vožnji, uglađen, ali oslobođen razmetanja i baroknih elemenata. I na kraju, mora ostati švedski.
To što se i kod 9-3, kao i kod prethodnika, pri konstruisanju moglo bez ikakvih ograničenja zahvatiti u arsenal tehničkih rešenja sestrinskog preduzeća iz koncerna, nemačkog Opela, može se objasniti ekonomskom nužnošću. Ova činjenica ne mora da smeta. Uostalom, Vectra C predstavlja odličnu osnovu za platformu novog 9-3, i ne samo to. Tehničari u Saabu mogli su da se oslone na svoju kreativnost, koja im nije uskraćivana, a sa druge strane, dizajnerima je dozvoljeno da automobil obuku sasvim u njihovom fazonu.
Rezultat, doduše, ima „Deja-vu” karakter. Ko poznaje veći Saab 9-5, već zna i 9-3. Od napred se jedva mogu razlikovati, a ni ostali delovi karoserije na prvi pogled ne donose previše toga novog. Sigurno linija novog konkurenta BMW-u serije 3 ima više coupe elemenata od 9-5, ali ko od Saab očekuje izuzetnu originalnost, taj će biti razočaran.
Objektivno, ipak se novoj karoseriji malo toga može zameriti. Odustalo se od velikih vrata prtljažnika kao kod prethodnika, ali je zato ukupna čvrstoća karoserije dvostruko povećana. Naime, svega 20 procenata klijentele daje veliku vrednost petim vratima, tako da će za njih biti spreman karavan već od 2003. godine.
Evidentan napredak uočljiv je i u ponudi prostora, tako da sada parira prostranosti konkurenata iz premium segmenta. U praksi, to znači da se i na zadnjem sedištu može sedeti bez ukočenih ekstremiteta. Napred, visoka tabla sa instrumentima i uzani prostor za noge stvara osećaj prijatne ušuškanosti.
Sedišta su takođe prijatna. Model pod oznakom 9-3 2,0t raspolaže sportski orijentisanom Vector opremom, čija sedišta se odlikuju dobrim bočnim držanjem uz visok komfor. Inače, kokpit ostavlja utisak trezvenosti, preglednosti, upotreba komandnih elemenata se odvija bez problema, jedino siva boja nije baš živopisna.
Funkcionalni nedostaci se ograničavaju na naslone za laktove čija pozicija nije baš najsrećnije odabrana, a i kvalitet upotrebljenih materijala mogao bi biti još bolji. Detalji, kao poluge prekidača iza volana koje deluju jeftino ili tabla sa instrumentima od tvrde plastike sa presvlakom kao od gume, potkopavaju utisak visoke vrednosti, kojoj teži Saab.
Na polju pasivne sigurnosti ne postoji ništa čemu bi se moglo zameriti. U modelu 9-3 nalazi se sve što u ovoj klasi postoji od sigurnosne tehnike, ali i više od toga - recimo, dalje unapređeni aktivni nasloni za glavu ili frontalni vazdušni jastuci koji do tri sekunde ostaju napunjeni.
Manje izdašnim Saab se pokazao što se tiče ostale opreme. I kod testiranog automobila koji je inače imao bogatiji paket opreme, i ne malu cenu od 30.100 evra, za klasu sada već uobičajene stvari kao što su automatski klima uređaj, tempomat, kišni senzor ili alarm su tek na spisku doplate. Čak i za grejanje sedišta, koje je izumeo baš Saab treba doplatiti. Doduše, posmatrano iz drugog ugla, ista stvar je i kod nemačke konkurencije, kojoj Saab želi da se odupre, kad već ne može da je suzbije.
Praktično dokazano, kupca Saaba i ne treba da zagreju dobročinstva, već dela, a to je već teren na kojem 9-3 može da se dokaže. Dvolitarski motor testiranog automobila sa 175 KS potiče iz familije Opela i nosi oznaku L850. Ali, samo potiče, a duboki i koreniti zahvati, uključujući sopstvenu cilindarsku glavu, za Saab specifično turbo punjenje i software, podarili su mu samosvojnost, koja se i očekuje od švedskog proizvođača sa pionirskom ulogom u razvoju turbo motora i dugom aeronautičkom tradicijom.
Samostalnost odlikuje i donji postroj, čiji trim je zajedno sa kinematikom zadnje osovine koja učestvuje u upravljanju posebno pripremljen za Saab 9-3 i to sa uspehom, što se lako može ustanoviti. Već posle nekoliko manevara upravljačem postaje jasno da novi Saab spada u najagilnije limuzine, sa najboljim ležanjem i sa najmanje štetnih uticaja prednjeg pogona na upravljivost koje je švedska kuća do sada poslala na tržište.
Pri tome posebno odsečne, precizne reakcije kod ulaska u krivinu stvaraju potpuno nove osećaje vožnje Saaba. Čak se i na mokrom kolovozu bez strepnje može dodavati gas u krivini. Izrazito podupravljanje, upravljač koji trza i cima, nezadovoljavajuće držanje za podlogu, svi fenomeni koji su se javljali pri brzoj vožnji Saaba, kod novog 9-3 spadaju u prošlost.
Automobil precizno prati pokrete upravljača. Elektronika donjeg postroja i motora perfektno dozirano, gotovo neopaženo koriguje priliv snage na prednje točkove i odstupanja od zadatog kursa, ali istovremeno dozvoljava još onoliko proklizavanja koliko je dovoljno da bi se ponašanje u vožnji modulisalo u skladu sa potrebama. I na kočnice se može bezbrižno osloniti. ESP i ASR su dobro, čak uzorno podešeni. Manje oduševljavaju inertnost upravljača oko srednjeg položaja i izraziti pokreti karoserije Saaba 9-3 kod prelaska većih neravnina na kolovozu. Ko izabere sportski donji postroj ugrađen u testirano vozilo uz doplatu od 300 evra, mora da računa sa ograničenim komforom, koji posebno kod deonica pređenih auto-putem umeju da veoma umanje zadovoljstvo u vožnji.
Sa druge strane, mehanika zadužena za pogon automobila svoj posao obavlja ne skrećući pažnju na sebe. Turbo četvorocilindraš u svoje kvalitete uverava pre svega kulturom rada postignutom balansnim vratilima koja smanjuju vibracije.
Njegov visok obrtni moment od 265 Nm pri samo 2500 o/min olakšava rad motora na niskim i srednjim obrtajima. Visoki obrtaji mu sa druge strane manje leže, kao i temperamentni prirast snage, koji baš i nije osobina kojom se ovaj nežni turbo motor može pohvaliti. S obzirom na dobre ukupne performanse, blaga neodlučnost u isporuci snage može se i oprostiti, što se pak ne može reći i za potrošnju.
Manje od deset litara na sto kilometara 9-3 2,0t troši jedino pri naglašeno štedljivom stilu vožnje, a realnije je da će potrošiti jedanaest ili dvanaest litara, što nije primereno ovoj klasi automobila.
Za kraj ostaje još samo pitanje postavljeno na početku. Dakle, zašto SAAB 9-3?
Zato što je dinamičan, siguran i zato što najmanje u jednom pogledu nema konkurencije. Jedino se kod Saaba kontakt brava nalazi između sedišta.
VRELE GUME br. 102
Postavljeno: 21.01.2003
PREUZETO
Lek za isceljenje posustale marke Saab potražen je u konceptu vozila sa više sportskog duha, a realne šanse za oporavak uopšte nisu loše, bar prema onome što pokazuje upravo predstavljeni švedski odgovor na BMW serije 3. To je naravno, novi Saab 9-3 2,0 turbo
Zašto baš posustali Saab? Pitanje je banalno, ali na njega nije lako dati odgovor. Prošle godine je uprkos dokazanoj pouzdanosti i kvalitetu samo 140.000 ljudi širom sveta odlučilo da kupi automobil marke Saab. Malo, zar ne? Nije bilo više onih koji su našli razlog da sebi kupe produkt švedske kćerke firme koncerna General Motors. Štaviše, uprkos činjenici da je Saab predstavnik premijum segmenta koji beleži ekspanziju u celom svetu.
Kao osnovni problem Saaba iskristalisala se činjenica da švedskoj marki nedostaje identitet koji bi vukao i bolju prodaju. Nekada je skandinavska izvitoperenost mogla da oduševi bar individualiste, ali Saab se tokom proteklih godina nasukao u plićak prosečnosti, koji sa sobom nosi rizik, a kako se pokazalo i slabu prodaju.
Da li je nađen pravi put iz ćorsokaka treba da pokaže novi 9-3. Saab budućnosti, po strategiji mora da postane BMW severa - aktivan u vožnji, uglađen, ali oslobođen razmetanja i baroknih elemenata. I na kraju, mora ostati švedski.
To što se i kod 9-3, kao i kod prethodnika, pri konstruisanju moglo bez ikakvih ograničenja zahvatiti u arsenal tehničkih rešenja sestrinskog preduzeća iz koncerna, nemačkog Opela, može se objasniti ekonomskom nužnošću. Ova činjenica ne mora da smeta. Uostalom, Vectra C predstavlja odličnu osnovu za platformu novog 9-3, i ne samo to. Tehničari u Saabu mogli su da se oslone na svoju kreativnost, koja im nije uskraćivana, a sa druge strane, dizajnerima je dozvoljeno da automobil obuku sasvim u njihovom fazonu.
Rezultat, doduše, ima „Deja-vu” karakter. Ko poznaje veći Saab 9-5, već zna i 9-3. Od napred se jedva mogu razlikovati, a ni ostali delovi karoserije na prvi pogled ne donose previše toga novog. Sigurno linija novog konkurenta BMW-u serije 3 ima više coupe elemenata od 9-5, ali ko od Saab očekuje izuzetnu originalnost, taj će biti razočaran.
Objektivno, ipak se novoj karoseriji malo toga može zameriti. Odustalo se od velikih vrata prtljažnika kao kod prethodnika, ali je zato ukupna čvrstoća karoserije dvostruko povećana. Naime, svega 20 procenata klijentele daje veliku vrednost petim vratima, tako da će za njih biti spreman karavan već od 2003. godine.
Evidentan napredak uočljiv je i u ponudi prostora, tako da sada parira prostranosti konkurenata iz premium segmenta. U praksi, to znači da se i na zadnjem sedištu može sedeti bez ukočenih ekstremiteta. Napred, visoka tabla sa instrumentima i uzani prostor za noge stvara osećaj prijatne ušuškanosti.
Sedišta su takođe prijatna. Model pod oznakom 9-3 2,0t raspolaže sportski orijentisanom Vector opremom, čija sedišta se odlikuju dobrim bočnim držanjem uz visok komfor. Inače, kokpit ostavlja utisak trezvenosti, preglednosti, upotreba komandnih elemenata se odvija bez problema, jedino siva boja nije baš živopisna.
Funkcionalni nedostaci se ograničavaju na naslone za laktove čija pozicija nije baš najsrećnije odabrana, a i kvalitet upotrebljenih materijala mogao bi biti još bolji. Detalji, kao poluge prekidača iza volana koje deluju jeftino ili tabla sa instrumentima od tvrde plastike sa presvlakom kao od gume, potkopavaju utisak visoke vrednosti, kojoj teži Saab.
Na polju pasivne sigurnosti ne postoji ništa čemu bi se moglo zameriti. U modelu 9-3 nalazi se sve što u ovoj klasi postoji od sigurnosne tehnike, ali i više od toga - recimo, dalje unapređeni aktivni nasloni za glavu ili frontalni vazdušni jastuci koji do tri sekunde ostaju napunjeni.
Manje izdašnim Saab se pokazao što se tiče ostale opreme. I kod testiranog automobila koji je inače imao bogatiji paket opreme, i ne malu cenu od 30.100 evra, za klasu sada već uobičajene stvari kao što su automatski klima uređaj, tempomat, kišni senzor ili alarm su tek na spisku doplate. Čak i za grejanje sedišta, koje je izumeo baš Saab treba doplatiti. Doduše, posmatrano iz drugog ugla, ista stvar je i kod nemačke konkurencije, kojoj Saab želi da se odupre, kad već ne može da je suzbije.
Praktično dokazano, kupca Saaba i ne treba da zagreju dobročinstva, već dela, a to je već teren na kojem 9-3 može da se dokaže. Dvolitarski motor testiranog automobila sa 175 KS potiče iz familije Opela i nosi oznaku L850. Ali, samo potiče, a duboki i koreniti zahvati, uključujući sopstvenu cilindarsku glavu, za Saab specifično turbo punjenje i software, podarili su mu samosvojnost, koja se i očekuje od švedskog proizvođača sa pionirskom ulogom u razvoju turbo motora i dugom aeronautičkom tradicijom.
Samostalnost odlikuje i donji postroj, čiji trim je zajedno sa kinematikom zadnje osovine koja učestvuje u upravljanju posebno pripremljen za Saab 9-3 i to sa uspehom, što se lako može ustanoviti. Već posle nekoliko manevara upravljačem postaje jasno da novi Saab spada u najagilnije limuzine, sa najboljim ležanjem i sa najmanje štetnih uticaja prednjeg pogona na upravljivost koje je švedska kuća do sada poslala na tržište.
Pri tome posebno odsečne, precizne reakcije kod ulaska u krivinu stvaraju potpuno nove osećaje vožnje Saaba. Čak se i na mokrom kolovozu bez strepnje može dodavati gas u krivini. Izrazito podupravljanje, upravljač koji trza i cima, nezadovoljavajuće držanje za podlogu, svi fenomeni koji su se javljali pri brzoj vožnji Saaba, kod novog 9-3 spadaju u prošlost.
Automobil precizno prati pokrete upravljača. Elektronika donjeg postroja i motora perfektno dozirano, gotovo neopaženo koriguje priliv snage na prednje točkove i odstupanja od zadatog kursa, ali istovremeno dozvoljava još onoliko proklizavanja koliko je dovoljno da bi se ponašanje u vožnji modulisalo u skladu sa potrebama. I na kočnice se može bezbrižno osloniti. ESP i ASR su dobro, čak uzorno podešeni. Manje oduševljavaju inertnost upravljača oko srednjeg položaja i izraziti pokreti karoserije Saaba 9-3 kod prelaska većih neravnina na kolovozu. Ko izabere sportski donji postroj ugrađen u testirano vozilo uz doplatu od 300 evra, mora da računa sa ograničenim komforom, koji posebno kod deonica pređenih auto-putem umeju da veoma umanje zadovoljstvo u vožnji.
Sa druge strane, mehanika zadužena za pogon automobila svoj posao obavlja ne skrećući pažnju na sebe. Turbo četvorocilindraš u svoje kvalitete uverava pre svega kulturom rada postignutom balansnim vratilima koja smanjuju vibracije.
Njegov visok obrtni moment od 265 Nm pri samo 2500 o/min olakšava rad motora na niskim i srednjim obrtajima. Visoki obrtaji mu sa druge strane manje leže, kao i temperamentni prirast snage, koji baš i nije osobina kojom se ovaj nežni turbo motor može pohvaliti. S obzirom na dobre ukupne performanse, blaga neodlučnost u isporuci snage može se i oprostiti, što se pak ne može reći i za potrošnju.
Manje od deset litara na sto kilometara 9-3 2,0t troši jedino pri naglašeno štedljivom stilu vožnje, a realnije je da će potrošiti jedanaest ili dvanaest litara, što nije primereno ovoj klasi automobila.
Za kraj ostaje još samo pitanje postavljeno na početku. Dakle, zašto SAAB 9-3?
Zato što je dinamičan, siguran i zato što najmanje u jednom pogledu nema konkurencije. Jedino se kod Saaba kontakt brava nalazi između sedišta.
VRELE GUME br. 102
Postavljeno: 21.01.2003
PREUZETO
- nik 900t
- Drug Član
- Postovi: 1774
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Vojka
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: SAAB-TESTOVI
All systems go, ready for takeoff!
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 2 gosta