SAAB ponuda iz Srbije
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB ponuda iz Srbije
@Boki
Sto radi glasnije je normalno, to je stara 900ka, jos 8V, uglavnom ne zelis da ga ni teras preko 3000 obrtaja - kao da otvaras vrata pakla - al svejedno je dobar zvuk
Menjac me vise brine, ili je ruka menjaca ili sinhron stradao (cesto strada 3. brzina) - ne gine otvaranje menjaca - pri tom bi trebalo da se lezajevi zamene.
Koje je boje dim?
Jeste ga vozili na plin samo ili i na benzin? Kako se ponasa ler/voznja/naglo dodavanje gasa?
Dal je 87 ili 88 godiste se lako vidi. Samo se gleda gde je rucna! Ako ide na prednje tockove 87, ako na zadnje 88 godiste!
Sto radi glasnije je normalno, to je stara 900ka, jos 8V, uglavnom ne zelis da ga ni teras preko 3000 obrtaja - kao da otvaras vrata pakla - al svejedno je dobar zvuk
Menjac me vise brine, ili je ruka menjaca ili sinhron stradao (cesto strada 3. brzina) - ne gine otvaranje menjaca - pri tom bi trebalo da se lezajevi zamene.
Koje je boje dim?
Jeste ga vozili na plin samo ili i na benzin? Kako se ponasa ler/voznja/naglo dodavanje gasa?
Dal je 87 ili 88 godiste se lako vidi. Samo se gleda gde je rucna! Ako ide na prednje tockove 87, ako na zadnje 88 godiste!
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
Re: SAAB ponuda iz Srbije
Ok za motor ja neznam samo sam primetio.drugog jednog sam gledao koji je vrh on je takodje turbo ali je bio tisi,samo sam pomenuo to zapazanje.moj 900ng iako sa dimovima radi maltene kao fen.sto se tice voznje on place upravo za laganom voznjom,nezeli napinjanje,dere se.ima mali belicast dim,sinhron je sto posto jer u vecinu brzina i sa razlicitih obrtaja salta lepo ali ga treca-druga haka kako god ga milovao po gasu,abgasu i kvacilu.plin neatestiran,onaj vakumski cini mi se,kaze 15-17 trosi plina,sam je to rekao.pali malo sa zadrskom.malo trap lupka,za rucnu nisam obratio paznju.generalno ima dosta ulaganja ako zeli covek svakodnevnu normalnu voznju.a cenu neda nizu,mozda neku sicu.spolja strela ali izgreban i sitno izulubljivan,moguce farban ali davno.
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB ponuda iz Srbije
Za boju dima pitam, jer ako je belicast dim lako moguce da mu je stradala k-glava. To objasnjava i dosta veliku potrosnju. Moj 8V turbak trosi oko 11litara benzina, sa sve ukljucenom klimom i guzvom ne prelazi 12litara, tako da sa najgorim plinom mnogo je 17 i ima tu mesta za poboljsanje.
Tesko je porediti 900ku sa drugim Saabovima, sem 99kom, jednostavno tehnologija iz 60-70ih, s tim u skladu nivo buke. Ne mozes porediti sa 9000, a kamoli 900NG jednostavno buka/izolacija druga planeta.
Kod mene su dobra oba lonca, izduvna grana cela, motor ne trosi ulje (menjam godisnje ili na 4-5000km bez dopune) - ali vidim i po nemackim forumima, jednostavno je bucan, voli da se vozi na 100-120km/h tu je najmirniji. Terao sam i preko 170km/h, al vidis da nije to neki rezim u kojem zeli da se vozi - zato je B202 bolji.
Trap sto se cuje, mirise na Skantech-ove delove za trap, vek trajanja 2-3 godine. Ja sam nazalost isto bio prinudjen da uzmem, zasad drze, al kad odu kupujem TRW, da imam malo vise mira
Slazem se s tobom, ima tu dosta ulaganja, al kod koje 900ke nema?
Tesko je porediti 900ku sa drugim Saabovima, sem 99kom, jednostavno tehnologija iz 60-70ih, s tim u skladu nivo buke. Ne mozes porediti sa 9000, a kamoli 900NG jednostavno buka/izolacija druga planeta.
Kod mene su dobra oba lonca, izduvna grana cela, motor ne trosi ulje (menjam godisnje ili na 4-5000km bez dopune) - ali vidim i po nemackim forumima, jednostavno je bucan, voli da se vozi na 100-120km/h tu je najmirniji. Terao sam i preko 170km/h, al vidis da nije to neki rezim u kojem zeli da se vozi - zato je B202 bolji.
Trap sto se cuje, mirise na Skantech-ove delove za trap, vek trajanja 2-3 godine. Ja sam nazalost isto bio prinudjen da uzmem, zasad drze, al kad odu kupujem TRW, da imam malo vise mira
Slazem se s tobom, ima tu dosta ulaganja, al kod koje 900ke nema?
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
-
- Drug Član
- Postovi: 329
- Pridružio se: 30 Mar 2012, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB ponuda iz Srbije
sve sve al'menjac....pa mora ceo motor da se vadi...
ako se to vec radi onda treba ubaciti b202
ako se to vec radi onda treba ubaciti b202
Re: SAAB ponuda iz Srbije
Upravo tako.ja i nedozivljavam njega za przenje vec kao foru za uzivanje,ali pre svega me interesuje cabrio og.Ovo sto razgledam ove koje nadjem,vidim je cisto da vidim sta je realno moguce kupiti i za koje pare,i kako ta kola izgledaju starosti 25 godina i kod nas provedenih bar 10tak god.cujem da ima neki covek u loznici izvorno fabricno stanje 900og stariji lik,neprodaje ga,sto znaci da ih ipak ima kod nas ali su veci deo vremena u garazi i nisu nam na oku.
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB ponuda iz Srbije
Jedino zbog plina, al za ostalo B201 je fenomenalan - samo na Youtube ukucajte Saab 900 T8 i uzivajte u zvuku. Jos sa Simons-ovim zadnjim loncem
Aj jos da dam neke argumente za B201:
- robustniji sistem (i prostiji) za lanac-spaner
- u proseku manje kida menjac zbog manjeg obrtnog momenta, i drugog rezima voznje
Hmmm....fudbal pocinje da biva zanimljiv
Aj jos da dam neke argumente za B201:
- robustniji sistem (i prostiji) za lanac-spaner
- u proseku manje kida menjac zbog manjeg obrtnog momenta, i drugog rezima voznje
Hmmm....fudbal pocinje da biva zanimljiv
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
-
- Drug Član
- Postovi: 329
- Pridružio se: 30 Mar 2012, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB ponuda iz Srbije
ovaj ugradjeni plin ... mislim da isparivac treba da je sa suprotne strane
kako su zaustavili dotok benzina kroz k glavu dok radi na plinu ? neki bypas?
inace podrzavam nacelo sto manje delova - manja mogucnost kvara, pogotovo kada je nesto staro 25 god
kako su zaustavili dotok benzina kroz k glavu dok radi na plinu ? neki bypas?
inace podrzavam nacelo sto manje delova - manja mogucnost kvara, pogotovo kada je nesto staro 25 god
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB ponuda iz Srbije
Nabili su cev sa plinom u gumeno crevo kojim se dovodi vazduh iz Intercoolera u K-glavu. Ima na tom crevu jedna zalivena rupa koja sluzi za neki djavo kod katalizatora pa su to iskoristili.
Ne razumem se u plin, a da nisu samo premostili da kad presalta na plin ugasi pumpu za gorivo?
Ne razumem se u plin, a da nisu samo premostili da kad presalta na plin ugasi pumpu za gorivo?
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
-
- Drug Član
- Postovi: 329
- Pridružio se: 30 Mar 2012, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB ponuda iz Srbije
mislim da k glava nesme da ostane suva tj bez benzina...mislim stvar za diskusiju .. ovo ostalo mi je jsve jasno jer sam i ja imao venturi na mom autu..
Mislim da se jako tesko moze naci 900 og u ok stanju na prodaju . jedino zabrinjavajuce u vezi ovog auta je menjac ,,,
Mislim da se jako tesko moze naci 900 og u ok stanju na prodaju . jedino zabrinjavajuce u vezi ovog auta je menjac ,,,
Poslednji put menjao 1 dana ninsaki, izmenjena 14 puta
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB ponuda iz Srbije
Cena za 900ku korigovana na 1.000€
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
Re: SAAB ponuda iz Srbije
Ponudio moj drug 700e,nece za sada,ali iskreno nam je rekao da je interesovanje slabo.
Meni bolje zvuci 93,2002,2.0t sa umrlim motorom za 1000e
Meni bolje zvuci 93,2002,2.0t sa umrlim motorom za 1000e
- nik 900t
- Drug Član
- Postovi: 1774
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Vojka
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB ponuda iz Srbije
@Boki 900 OG i 9-3 su neuporediva kola - ako neko zeli 900 OG taj nema sta da trazi 9-3, 9-5 i cak 9000, isto vazi i obrnuto.
Kao da poredis Honda Cub i Hondu Fireblade npr. - jesu obe Honde? Jesu, al potpuno drugi profil coveka koji ce to da vozi.
Kao da poredis Honda Cub i Hondu Fireblade npr. - jesu obe Honde? Jesu, al potpuno drugi profil coveka koji ce to da vozi.
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
Re: SAAB ponuda iz Srbije
To je tacno,ali sam poredio kao investiciju da se covek vozi za neke manje pare,a da je saab.oba placu za ulaganjem s tim sto je 93 upotrebljiv za svaki dan i to je to.900og se kupuje da postoji ali ne za svaki dan,to je neka druga prica.Bar ja to mislim.Nekazem da se nemoze koristiti svaki dan,samo ga dozivljavam kao drugi auto.
Ja licno jasem 95 svaki dan i tako ga dozivljavam,bas kao sto ti rece radni konj!! da imam 900og to sigurno nebi radio,tj vise bi mi bio kao vikend auto,naravno ja mislim na og cabrio iskljucivo.
Ja licno jasem 95 svaki dan i tako ga dozivljavam,bas kao sto ti rece radni konj!! da imam 900og to sigurno nebi radio,tj vise bi mi bio kao vikend auto,naravno ja mislim na og cabrio iskljucivo.
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB ponuda iz Srbije
Kabrio se slazem, kola za lepe dane vikendom.
Sto se tice ostalih 900OG mogu da bulu kola za svaki dan (vidim po forumima ljude koji predju 50.000km godisnje), ali su malo starija. Samim tim su malo sirovija, bucnija, direktnija.
Ko voli adrenalin 0-24 na dan za njega je 900OG, jer je sve nekako zivlje trap je jako veseo nagoni te na brzu voznju, motor povlaci kao od sale, pa da se ne lazemo i nije neka nauka da sa 150ks vuces 1230kg (to je kao Astra GSI negde).
Koliko god da volim da ga vozim pomalo ga se plasim, jer mislim da bi se cesce druzio sa
9-3 je hram mira i spokoja. Sve je nekako napravljeno da te opusti i da uzivas u voznji na drugi nacin. Za svaki dan, narocito kad idem na posao , ovo je bolja varijanta.
A za vikend i za pustanje krmace iz tora zna se
Sto se tice ostalih 900OG mogu da bulu kola za svaki dan (vidim po forumima ljude koji predju 50.000km godisnje), ali su malo starija. Samim tim su malo sirovija, bucnija, direktnija.
Ko voli adrenalin 0-24 na dan za njega je 900OG, jer je sve nekako zivlje trap je jako veseo nagoni te na brzu voznju, motor povlaci kao od sale, pa da se ne lazemo i nije neka nauka da sa 150ks vuces 1230kg (to je kao Astra GSI negde).
Koliko god da volim da ga vozim pomalo ga se plasim, jer mislim da bi se cesce druzio sa
9-3 je hram mira i spokoja. Sve je nekako napravljeno da te opusti i da uzivas u voznji na drugi nacin. Za svaki dan, narocito kad idem na posao , ovo je bolja varijanta.
A za vikend i za pustanje krmace iz tora zna se
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- nik 900t
- Drug Član
- Postovi: 1774
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Vojka
Re: SAAB ponuda iz Srbije
ha ha ha covek bas fantazira on izgleda ne zivi u srbiji verovatno je dobar saab ali za neke druge pare.
Saab 900og
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB ponuda iz Srbije
2002 Saab 9-3 cupeBoki je napisao:Meni bolje zvuci 93,2002,2.0t sa umrlim motorom za 1000e
1.200 €
OGLAS
Opis
Sab 93 cupe , registrovan, motor u kvaru, bg table.hitno
Kontakt podaci
11030 Beograd, Srbija
Beograd (širi)
Telefon 1: 0641330880
- troll 9-5
- Postovi: 1999
- Pridružio se: 13 Mar 2012, 00:00
- Lokacija: Z E M U N
Re: SAAB ponuda iz Srbije
pa kad je kreno sto nije stavio ceo motor u gepek
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB ponuda iz Srbije
Crni kupe sa koknutim motorom ..........za neke "smesne" pare,i "uhapsenim" Tazz-om na par dana......znas kakava "trkalica" ispadne od toga ............
Re: SAAB ponuda iz Srbije
tako je.za malo para u startu pa motor kako treba od pocetka,da kad se spakuje onda zaista nema sta da pipas,zna se sta je unutra.neka izadje na kraju i kao neki iz oglasa ali ovaj onda sa dobrom revizijom........a nemora pare odjednom.sad somica pa ako treba pauza za svez vazduh pa onda motor......
Re: SAAB ponuda iz Srbije
Da imam soma odmah bi uzeo. I spucao 600 u njega... i ihaaaaa... ali nemam gde da zajmim...
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB ponuda iz Srbije
Sesto ....... da nije malo to
Perkele je napisao: Sad me zvao iz servisa za turbine covek, kaze sutra u toku dana stize srednje kuciste i ne zna hoce uspeti sutra da odradi zavisi od toga kad ce mu stici, ako ne sutra u subotu sigurno ce da bude gotovo!
400e ode kao da ih nikad nije ni bilo, idemo dalje...
Re: SAAB ponuda iz Srbije
Ako nema havarije na radilici i to... da se nije blok rasklopio... meni dosta 600-700.
Lezajevi i karike i dihtug glave oko 200-250 kostaju mene. Klipovi i klipnjache od B204 jos 200 max. Sitan materijal... ulje... filteri... to je to... ne rachunam turbo i ne mislim o tome.
Turbo je oko 250...
Lezajevi i karike i dihtug glave oko 200-250 kostaju mene. Klipovi i klipnjache od B204 jos 200 max. Sitan materijal... ulje... filteri... to je to... ne rachunam turbo i ne mislim o tome.
Turbo je oko 250...
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB ponuda iz Srbije
Svaka cast ......
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 1 gost