Saab 9-3SE 2.0t, 2001
- VladimirS
- Drug Član
- Postovi: 1271
- Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
- Lokacija: Zrenjanin - Kruševac
Re: Saab 9-3SE 2.0t, 2001
Zamenio sam brisač fara pošto je grad bio izuzetno precizan da pogodi u prskalicu!
Malo je bilo natezanja oko kupovine, dobio sam motor brisača umesto ruke ali je na kraju sve ispravljeno. Ako nekome treba brisač desnog fara - prodajem po ceni za koju sam ga i platio.
Malo je bilo natezanja oko kupovine, dobio sam motor brisača umesto ruke ali je na kraju sve ispravljeno. Ako nekome treba brisač desnog fara - prodajem po ceni za koju sam ga i platio.
Poslednji put menjao 1 dana VladimirS, izmenjena 23 puta
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
- VladimirS
- Drug Član
- Postovi: 1271
- Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
- Lokacija: Zrenjanin - Kruševac
Re: Saab 9-3SE 2.0t, 2001
Nisam, još čekam kuma da mi javi tačnu cenu diskova i kočionih creva u toj lokalnoj radnji. Čim saznam, javljam.
- VladimirS
- Drug Član
- Postovi: 1271
- Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
- Lokacija: Zrenjanin - Kruševac
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
- VladimirS
- Drug Član
- Postovi: 1271
- Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
- Lokacija: Zrenjanin - Kruševac
Re: Saab 9-3SE 2.0t, 2001
Odgovor Trigeme:
,,Poštovani
Šaljemo Vam cene za delove koje ste tražili:
4241444 ->1 987 476 464 (Bosch broj) ->873din+PDV isporuka oko 8,07,2020 u nas magacin u Beogradu. (sifra je za komad, znaci x2 cena)
4543427 ->nema u katalogu, mozda ste mi dali pogresan broj
4483285 ->1 987 476 564 (Bosch broj) ->1508din+PDV ali nema na lageru ni kod nas ni u HU ni u DE, pa isporuka vremena nije naznacena. Verovatno se vise ne radi."
- VladimirS
- Drug Član
- Postovi: 1271
- Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
- Lokacija: Zrenjanin - Kruševac
Re: Saab 9-3SE 2.0t, 2001
Cene u Zr:
Prednje bi bilo 1680 po komadu (TRW)
Zadnje levo 1450 (TRW)
Zadnje desno 1590 (TRW)
Prednje bi bilo 1680 po komadu (TRW)
Zadnje levo 1450 (TRW)
Zadnje desno 1590 (TRW)
- VladimirS
- Drug Član
- Postovi: 1271
- Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
- Lokacija: Zrenjanin - Kruševac
Re: Saab 9-3SE 2.0t, 2001
Cena u Zr za par prednjih diskova ATE Powedisc je 13700. Kaže nudi mu i neke od 11000 ali po broju šasije se ova veća cena slaže. Dao sam mu broj šasije, broj Saab dela i ATE broj diskova koji sam našao na Daparto.
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Saab 9-3SE 2.0t, 2001
Svaka cast kad si nasao ono zadnje!
Ja nisam nigde uspeo da nadjem u Srbiji ni u jednoj marki - Bosch vidim na daparto i nema taj broj
Moja preporuka i dalje glasi da ne uzimas Powerdisc na koji se ljudi zale, vec obicne ATE diskove - za koje se niko ne zali
Ja nisam nigde uspeo da nadjem u Srbiji ni u jednoj marki - Bosch vidim na daparto i nema taj broj
Moja preporuka i dalje glasi da ne uzimas Powerdisc na koji se ljudi zale, vec obicne ATE diskove - za koje se niko ne zali
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- VladimirS
- Drug Član
- Postovi: 1271
- Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
- Lokacija: Zrenjanin - Kruševac
Re: Saab 9-3SE 2.0t, 2001
Nešto mi velika razlika u Trigemi prednjih creva za Bosch i ovih TRW u Zr.
Bosch nema ali ima razne druge marke pa me čudi da nisu mogli da pronađu.
Bosch nema ali ima razne druge marke pa me čudi da nisu mogli da pronađu.
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Saab 9-3SE 2.0t, 2001
Pa zavisi koliko se ko ugradi u cenu i koliko ruku ima do tebe
Trigema je negde po cenama od isto kao daparto do 20-30% skuplja, a kod drugih firmi ako je redovan asortiman cene su isto takve, ako povlace kanale tipa "dobaci mi za vikend iz Madjarske/Nemacke" kao sto imaju Lav auto ili Euroauto onda su cene i do 100% vece
Rekao sam ti mozes da uzmes i 2 zadnja koja imaju dakle 2 desna i onda prebacis onaj gumeni distancer sa starog creva - dakle mozes i Bosch da uzmes
Trigema je negde po cenama od isto kao daparto do 20-30% skuplja, a kod drugih firmi ako je redovan asortiman cene su isto takve, ako povlace kanale tipa "dobaci mi za vikend iz Madjarske/Nemacke" kao sto imaju Lav auto ili Euroauto onda su cene i do 100% vece
Rekao sam ti mozes da uzmes i 2 zadnja koja imaju dakle 2 desna i onda prebacis onaj gumeni distancer sa starog creva - dakle mozes i Bosch da uzmes
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- VladimirS
- Drug Član
- Postovi: 1271
- Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
- Lokacija: Zrenjanin - Kruševac
Re: Saab 9-3SE 2.0t, 2001
Kd, nema Bosch. Napisali su da nema nigde gde oni nabavljaju.
Mogu da uzmem prednje Bosch, to ima, a zadnje TRW.
Mogu da uzmem prednje Bosch, to ima, a zadnje TRW.
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Saab 9-3SE 2.0t, 2001
Aha, tek sam sad rastumacio ovaj zadnji pasus. Pa nista uzmi onda samo prednje kod njih i ako ti tako odgovara zadnje kod ovih tvojih.
I kod njenog smo skupili sta smo nasli po radnjama.......prednji su levi LPR desni dal Delphi.......zadnji su isti brand ali iz 2 razlicite radnje.......
I kod njenog smo skupili sta smo nasli po radnjama.......prednji su levi LPR desni dal Delphi.......zadnji su isti brand ali iz 2 razlicite radnje.......
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- VladimirS
- Drug Član
- Postovi: 1271
- Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
- Lokacija: Zrenjanin - Kruševac
Re: Saab 9-3SE 2.0t, 2001
Retko ko to i menja, zato je takva situacija.
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Saab 9-3SE 2.0t, 2001
A i kad se menja uzima se polovan deo, koji plate skuplje nego nov
Gledam posta se prodaju delovi po oglasima, pa pomislim.....kada bi samo okrenuli prodavnice da pitaju za nov posta je, ali "Saab nema delova u Srbiji"
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- VladimirS
- Drug Član
- Postovi: 1271
- Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
- Lokacija: Zrenjanin - Kruševac
Re: Saab 9-3SE 2.0t, 2001
Pa eto, u mom slučaju - polovni migavci 40€ par (imao sam ponudu i za 60€) a novi su 50€.
Novo staklo fara je oko 2000-2200 a za polovno traže 15-20€. Nije Valeo ali jbg.
Ne znam kakva je situacija sa zadnjim svetlima, spojlerima i ostalim plastikama koje mogu da se oštete/polome.
Šta da se radi, takva priča kruži i ko ne uđe ne zna kakva je stvarna situacija.
Jedinu zamerku imam na servisere - što nisu bliže.
Novo staklo fara je oko 2000-2200 a za polovno traže 15-20€. Nije Valeo ali jbg.
Ne znam kakva je situacija sa zadnjim svetlima, spojlerima i ostalim plastikama koje mogu da se oštete/polome.
Šta da se radi, takva priča kruži i ko ne uđe ne zna kakva je stvarna situacija.
Jedinu zamerku imam na servisere - što nisu bliže.
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Saab 9-3SE 2.0t, 2001
Ma za Saab ti ne treba specijalizovan servis, pogotovu ne za 9-3.
Kako moj majstor u Zemunu ima dijagnostiku vise nemam potrebe da idem kod drugih.....ovako sam isao na 2 godine mozda, kad imam neku CE lampicu.
Mehanika je Opel Kadett/Astra F/Vectra A......to valjda u svakom selu ima majstor koji zna.
A trionic koliko mi se cini ne treba ti majstor vec samo nova kaseta.......sta moze da crkne? Senzor radilice......kad znas sta je moze svaki servis da ti menja - za dijagnostiku ti ne treba ni Tech2, ovaj moj radi sa laptopom i nekim Delphi OBD skenerom.
Ili su ovi majstori van Beograda stvarno toliko losi???
Kako moj majstor u Zemunu ima dijagnostiku vise nemam potrebe da idem kod drugih.....ovako sam isao na 2 godine mozda, kad imam neku CE lampicu.
Mehanika je Opel Kadett/Astra F/Vectra A......to valjda u svakom selu ima majstor koji zna.
A trionic koliko mi se cini ne treba ti majstor vec samo nova kaseta.......sta moze da crkne? Senzor radilice......kad znas sta je moze svaki servis da ti menja - za dijagnostiku ti ne treba ni Tech2, ovaj moj radi sa laptopom i nekim Delphi OBD skenerom.
Ili su ovi majstori van Beograda stvarno toliko losi???
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- VladimirS
- Drug Član
- Postovi: 1271
- Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
- Lokacija: Zrenjanin - Kruševac
Re: Saab 9-3SE 2.0t, 2001
Imaju iskustvo pa mogu vrlo brzo da pronađu problem jer se ponavljaju.
A mnogi se plaše i da pogledaju Saab, još uvek.
Ja sam našao dobre majstore u Kš, velika radionica je u pitanju, rade remonte svih vrsta motora, turbina...ma sve, ali mislim da im ne bih poverio ovaj auto za generalnu/skidanje kartera i proveru ležajeva. I to ne zato što je nešto specifično nego zato što ovi specijalizovani to znaju već žmurećki da urade. Možda i grešim.
Za Tech2 do sad nisam imao potrebe.
I naravno, mora da se probere dobar majstor.
Skoro sam menjao ulje u jednom servisu, jer nisam stigao u Zr-u to da obavim sam, pa sam se razočarao: majstor zavio prazan filter, nasuo ulje i pali...a dok je auto povukao ulje izlupao je ležajeve sekund-dva... Nisam ništa rekao, uvek sumnjam u svoju ,,stručnost" jer nisam ni izbliza neko ko se doznaje u to, ali tamo više nikad za te stvari.
Naravno da ne mogu da očekujem od servisa da auto odstoji neki sat da se sveže ulje slegne (kao što radim kod kuće) ali meni je ovo bili previše.
A mnogi se plaše i da pogledaju Saab, još uvek.
Ja sam našao dobre majstore u Kš, velika radionica je u pitanju, rade remonte svih vrsta motora, turbina...ma sve, ali mislim da im ne bih poverio ovaj auto za generalnu/skidanje kartera i proveru ležajeva. I to ne zato što je nešto specifično nego zato što ovi specijalizovani to znaju već žmurećki da urade. Možda i grešim.
Za Tech2 do sad nisam imao potrebe.
I naravno, mora da se probere dobar majstor.
Skoro sam menjao ulje u jednom servisu, jer nisam stigao u Zr-u to da obavim sam, pa sam se razočarao: majstor zavio prazan filter, nasuo ulje i pali...a dok je auto povukao ulje izlupao je ležajeve sekund-dva... Nisam ništa rekao, uvek sumnjam u svoju ,,stručnost" jer nisam ni izbliza neko ko se doznaje u to, ali tamo više nikad za te stvari.
Naravno da ne mogu da očekujem od servisa da auto odstoji neki sat da se sveže ulje slegne (kao što radim kod kuće) ali meni je ovo bili previše.
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Saab 9-3SE 2.0t, 2001
Generalnu ne znam dal bih poverio bilo kom ovde
Sto se tice ostalog nabrojanog, to ti ne treba u 5 godina jedom.......ako bas zapne mozes zato doci u BG.
Dobar majstor je dobar majstor.
Sto se tice ostalog nabrojanog, to ti ne treba u 5 godina jedom.......ako bas zapne mozes zato doci u BG.
Dobar majstor je dobar majstor.
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- VladimirS
- Drug Član
- Postovi: 1271
- Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
- Lokacija: Zrenjanin - Kruševac
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Saab 9-3SE 2.0t, 2001
Pazi nije ovde nikom lako.......
Pre ima sad vec 3 godine na njenoj 9-3ci poceo auto da gubi vodu, stavimo novu pumpu, promenimo jos neke stvari......al ne vredi nista - i dalje gubi vodu.
Odemo kod mog drugog majstora (on je kad je muka) i on nadje gde curi - iznad pumpe za vodu na spoju bloka i glave - dakle dihtung, kaze on desi sa na tim motorima - nije retkost. E sad dolazi deo sto sve pisem.
Udubim se u materiju i krenem da pretrazujem sta treba sve da se menja na motoru kad se radi dihtung. Sem uobicajnog seta dihtunga i nekih skupih gumica na diznama (koje ako ne zamenis na vreme pomesaju ulje i gorivo i posle moze svasta da bude), saznam da su srafovi za glavu motora - jednokratni!!! Dakle kad jednom skines glavu ne vraca se.
OK, reko 2.0/2.2 motor isao u silne Astre, Vectre, Omege, Frontere....Merive, Zafire........znaci milioni komada, a u Srbiji ih imas na svakom cosku - 2.0 i 2.2 imaju iste srafove blok-glava - nalazim 100%.
Zvao sam sve zive prodavnice i uvoznike - niko nikada od njih nije uvezo te srafove
U prevodu niko nikada ne menja srafove kad otvara glavu!
E sad ti se zamisli........koliko si video Vectri B i Zafiri sa 2.0 DTI kao taksi........sve kola koja su presla 500.000km i vise i garantujem ti da je bar nekom od njih otvaran motor.
Na kraju su mi ovi iz Gazele uvezli, mislim da smo cekali 2 meseca dok su stigli.
E sad zamisli da das nekom kljuc od kola i kazes "sredi" - dakle ne kao ja da porucujes delove natrpas u kola i stojis majstoru iznad glave dok radi, nego kao 99,9% ljudi da verujes.
Na kraju je sve super proslo, auto vise nije trosio vodu i nismo imali nikakve probleme - al ovo je:
1. sve si delove nabavio sam i vodio strogo racuna o kvalitetu
2. radio majstor koga znas 15-20 godina
3. i opet si sve nadzirao
Mi se smejemo ovima na zapadu kad roknu 5-10.000 za sredjivanje motora, al ne znam ko se tu poslednji smeje
Pre ima sad vec 3 godine na njenoj 9-3ci poceo auto da gubi vodu, stavimo novu pumpu, promenimo jos neke stvari......al ne vredi nista - i dalje gubi vodu.
Odemo kod mog drugog majstora (on je kad je muka) i on nadje gde curi - iznad pumpe za vodu na spoju bloka i glave - dakle dihtung, kaze on desi sa na tim motorima - nije retkost. E sad dolazi deo sto sve pisem.
Udubim se u materiju i krenem da pretrazujem sta treba sve da se menja na motoru kad se radi dihtung. Sem uobicajnog seta dihtunga i nekih skupih gumica na diznama (koje ako ne zamenis na vreme pomesaju ulje i gorivo i posle moze svasta da bude), saznam da su srafovi za glavu motora - jednokratni!!! Dakle kad jednom skines glavu ne vraca se.
OK, reko 2.0/2.2 motor isao u silne Astre, Vectre, Omege, Frontere....Merive, Zafire........znaci milioni komada, a u Srbiji ih imas na svakom cosku - 2.0 i 2.2 imaju iste srafove blok-glava - nalazim 100%.
Zvao sam sve zive prodavnice i uvoznike - niko nikada od njih nije uvezo te srafove
U prevodu niko nikada ne menja srafove kad otvara glavu!
E sad ti se zamisli........koliko si video Vectri B i Zafiri sa 2.0 DTI kao taksi........sve kola koja su presla 500.000km i vise i garantujem ti da je bar nekom od njih otvaran motor.
Na kraju su mi ovi iz Gazele uvezli, mislim da smo cekali 2 meseca dok su stigli.
E sad zamisli da das nekom kljuc od kola i kazes "sredi" - dakle ne kao ja da porucujes delove natrpas u kola i stojis majstoru iznad glave dok radi, nego kao 99,9% ljudi da verujes.
Na kraju je sve super proslo, auto vise nije trosio vodu i nismo imali nikakve probleme - al ovo je:
1. sve si delove nabavio sam i vodio strogo racuna o kvalitetu
2. radio majstor koga znas 15-20 godina
3. i opet si sve nadzirao
Mi se smejemo ovima na zapadu kad roknu 5-10.000 za sredjivanje motora, al ne znam ko se tu poslednji smeje
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- stevak
- Postovi: 455
- Pridružio se: 30 Jan 2014, 13:09
- Lokacija: Zemun
Re: Saab 9-3SE 2.0t, 2001
То само луди Стева купи нове шрафове за главу за 9к...да му стоје
ex SAABotražitelj <9000CS>
- VladimirS
- Drug Član
- Postovi: 1271
- Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
- Lokacija: Zrenjanin - Kruševac
Re: Saab 9-3SE 2.0t, 2001
Ne znam odakle da počnem, moj mozak ne bi stigao da ide u te detalje.
Činjenica je da moraš da budeš tu i da znaš šta se radi na autu i da te nije sramota da kažeš svoje mišljenje...
Ali baš da niko nije znao za te šrafove da su takvi...puuu, naš čudno.
Zato bih verovao nekom od ovih naši servisera, ne otvaraju prvi put b20x5.
Činjenica je da moraš da budeš tu i da znaš šta se radi na autu i da te nije sramota da kažeš svoje mišljenje...
Ali baš da niko nije znao za te šrafove da su takvi...puuu, naš čudno.
Zato bih verovao nekom od ovih naši servisera, ne otvaraju prvi put b20x5.
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Saab 9-3SE 2.0t, 2001
Slazem se.VladimirS je napisao: ↑27 Jun 2020, 20:01Činjenica je da moraš da budeš tu i da znaš šta se radi na autu i da te nije sramota da kažeš svoje mišljenje...
Ali baš da niko nije znao za te šrafove da su takvi...puuu, naš čudno.
Zato bih verovao nekom od ovih naši servisera, ne otvaraju prvi put b20x5.
Ma naravno da su svi znali i znaju za te srafove, nemoj biti dete, nisu nasi majstori ni glupi ni neupuceni, ali smatraju da moze da ti smandrlja motor i sa starim da predjes neku kilometrazu gde vise nisi njegova briga i vozdra.
Svaki ce naravno da krene da prica da kada bi menjao sve sto treba da to niko ne bi platio.......ima i toga, al uglavnom se svodi da musterija tako nesto ne vidi, dakle nece ni ceniti (bolje da ispeskiras/plastificiras dekl za 1000rsd nego da platis srafove 40-50eur).
Kad je forum bio mladji, a vozni park dominantno B2x5 bilo je koliko hoces "tuznih prica", sad je vecina nestala sa ulica i masa ljudi se presaltovala na novije 9-3 gde dominiraju B207 i 1.9jtd........zato vise nema ni "tuznih prica". Tako da ovo da znaju sta rade treba uzeti sa trunkom rezerve.
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- VladimirS
- Drug Član
- Postovi: 1271
- Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
- Lokacija: Zrenjanin - Kruševac
Re: Saab 9-3SE 2.0t, 2001
Ovo su mi poslali iz Trigeme sa upitom da li je to to:
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 14 gostiju