SAAB 9³ convertible
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
Re: SAAB 9³ convertible
evo još malo slika ako nekog interesuje i još nekih radova.
kada sam menjao semering radilice i ova guma je prsla i ukrtila ali nigde nisam mogao da je nađem, baš ni jedna prodavnica nema, ni kao original deo ni kao uopšteno gumicu te dimenzije
kada sam menjao semering radilice i ova guma je prsla i ukrtila ali nigde nisam mogao da je nađem, baš ni jedna prodavnica nema, ni kao original deo ni kao uopšteno gumicu te dimenzije
1987.
2002.
1988.
2002.
1988.
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
Re: SAAB 9³ convertible
1987.
2002.
1988.
2002.
1988.
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
Re: SAAB 9³ convertible
klapna glavi, struže o zid kućišta jer se deformisalo vremenom valjda od toplote i onda ostane delimično otvorena.
ostrugao sam zidove gde se vide tragovi dodirivanja klapne i sada se lako vraća do kraja.
ostrugao sam zidove gde se vide tragovi dodirivanja klapne i sada se lako vraća do kraja.
1987.
2002.
1988.
2002.
1988.
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
Re: SAAB 9³ convertible
1987.
2002.
1988.
2002.
1988.
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9³ convertible
Stari problem, ako se ne pokrivi osovinica onda dobije luft....ranije su osovine imale gumeni poklopcic pa se skine i stavi sveza mast (otporna na vise temp.), al kapiram da su predvideli svakako da se taj deo menja na nekih 200-300.000km, pa po sistemu...ko ih j.
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
Re: SAAB 9³ convertible
mislim da sam pričao da ću pred zimu da uzmem komplet da ga pretresem i sredim.
pa sad pripremam delove, 23.nov.ističe reg.i od tada mogu da počnem i imam 2 meseca za to. problem mi je samo što radionicu nisam još dovršio pa moram da požurim s tim.
sad, pričajte šta vam pada na pamet da pregledam ustvari šta je bolje kupiti ovde a šta kod Maptuna jer ću kod njih kasetu da kupim, original.
pa sad pripremam delove, 23.nov.ističe reg.i od tada mogu da počnem i imam 2 meseca za to. problem mi je samo što radionicu nisam još dovršio pa moram da požurim s tim.
sad, pričajte šta vam pada na pamet da pregledam ustvari šta je bolje kupiti ovde a šta kod Maptuna jer ću kod njih kasetu da kupim, original.
1987.
2002.
1988.
2002.
1988.
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
Re: SAAB 9³ convertible
1987.
2002.
1988.
2002.
1988.
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9³ convertible
Pa za delove motora i dihtunge okreni Tiki-Vent i vidi sta oni imaju i po kojoj ceni.
Sem ove kasete mislim da imas vecinu delova kod nas.
Ako skidas glavu kojim slucajem idu novi srafovi, a moguce da ih kod nas nema.......kupi brezone par komada ako skidas izduvnu granu (imaju mislim 2 dimenzije), uvek ima sansa da se neki polomi, dihtunge komplet za sta vec skidas, imas donji i gornji komplet.
Dialektrik mast za svecice (tako bese naziv??)
Kazi sta sve planiras da skidas pa ti dam ideje sta da uzmes
Diht mase (Dirko) imas u Kit Komercu
Sem ove kasete mislim da imas vecinu delova kod nas.
Ako skidas glavu kojim slucajem idu novi srafovi, a moguce da ih kod nas nema.......kupi brezone par komada ako skidas izduvnu granu (imaju mislim 2 dimenzije), uvek ima sansa da se neki polomi, dihtunge komplet za sta vec skidas, imas donji i gornji komplet.
Dialektrik mast za svecice (tako bese naziv??)
Kazi sta sve planiras da skidas pa ti dam ideje sta da uzmes
Diht mase (Dirko) imas u Kit Komercu
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
Re: SAAB 9³ convertible
pa ovako, ceo motor+menjač i ostalo što je uz to ide dole, na sankama pa pregled svega redom.
motor, za sad skidanje svega sem glave, klipova i bal.osovina, ako ih uopšte ima. izmeriću kompresiju pre radova.
sve da očistim iznutra.
lanac ako je istegnut da menjam, ležajeve radilice,...to je otprilike sve u jezgru motora,
onda spoljni delovi videćemo šta treba, ali uglavnom to su neki češće traženi delovi mada uvek može da se zalomi neka sitnica kao kad sam menjao semering radilice pa treba i O ring poklopca koji niko ovde nema.
mislim da se slažemo da sem ovoga što si nabrojao nema potrebe ništa drugo kupovati preko i još onaj O ring i možda lanac i ležajeve radil.i dihtunzi. mada videću koji je od kog materijala, sve što je od klingerita ću sam praviti, ostalo kupim, tako da onda ne treba mi komplet pa mogu ovde uzeti. valjda.
mast za svećice nigde ne videh.
brezoni, imam ih gomile od drugih auta. na ovom motoru se iščupa brezon iz glave, to mi se desilo na ovom kad sam proveravao dotegnutost matica izduvne grane i na CC na istom mestu, čini mi se gornji desno pa sam, na CC pre, razbušio rupu u glavi na sledeću meru i urezao navoj a brezon prepravio da bude deblji sa te strane gde ulazi u glavu i mislim da je to jedino rešenje i da to svakog čeka kad tad. i na ovom to isto treba uraditi.
diht masa, to bar nije problem.
motor, za sad skidanje svega sem glave, klipova i bal.osovina, ako ih uopšte ima. izmeriću kompresiju pre radova.
sve da očistim iznutra.
lanac ako je istegnut da menjam, ležajeve radilice,...to je otprilike sve u jezgru motora,
onda spoljni delovi videćemo šta treba, ali uglavnom to su neki češće traženi delovi mada uvek može da se zalomi neka sitnica kao kad sam menjao semering radilice pa treba i O ring poklopca koji niko ovde nema.
mislim da se slažemo da sem ovoga što si nabrojao nema potrebe ništa drugo kupovati preko i još onaj O ring i možda lanac i ležajeve radil.i dihtunzi. mada videću koji je od kog materijala, sve što je od klingerita ću sam praviti, ostalo kupim, tako da onda ne treba mi komplet pa mogu ovde uzeti. valjda.
mast za svećice nigde ne videh.
brezoni, imam ih gomile od drugih auta. na ovom motoru se iščupa brezon iz glave, to mi se desilo na ovom kad sam proveravao dotegnutost matica izduvne grane i na CC na istom mestu, čini mi se gornji desno pa sam, na CC pre, razbušio rupu u glavi na sledeću meru i urezao navoj a brezon prepravio da bude deblji sa te strane gde ulazi u glavu i mislim da je to jedino rešenje i da to svakog čeka kad tad. i na ovom to isto treba uraditi.
diht masa, to bar nije problem.
1987.
2002.
1988.
2002.
1988.
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9³ convertible
Onda ovako:
1. set lanca za B205 - vodjice, zatezaci, zupcanici......ako vec sve vadis.......mozda bolje da kupis tamo, a i jeftinijie ako ovde uopste ima sve
2. dihtung - ovaj set izduvne grane nije koliko znam od klingerita vec od neceg jaceg....a za turbo je metalni.....to nije neka para - bolje kupi
lezajeve imas ovde, imaju 3 dimenzije/specijale........ako bude nekog iznenadjenja, a ti kupio pogresne.....bolje proveri ovde dal moze da se nabave sve 3. pa onda....
E da.........glavni uzrok riknjavanja B205 posle ciscenja........imas 2 gumice koje su na onom usisu za ulje iz kartera - obavezno kupiti/zameniti
Mnogi "zaborave" pa kad sklope padne pritisak jer vuce vazduh......a cena gumica je par eura.....ne vredi se zezati
3. Nosaci motora? - vidi kakvi su ti........ja sam imao problem za dizela da nadjem ovde pa sam morao napolju da kupim - to mozes da proveris za 10 min. u kakvom su stanju
Menjacko ulje imas ovde ono Opelovo.....set kvacila imas ovde, ako zatreba, samo ako nemas poverenja u kvalitet originalnost......eto prilike
Cilindar kvacila oba - ima ovde kod nas.......menjao sam sve pre par godina.....za sad OK
1. set lanca za B205 - vodjice, zatezaci, zupcanici......ako vec sve vadis.......mozda bolje da kupis tamo, a i jeftinijie ako ovde uopste ima sve
2. dihtung - ovaj set izduvne grane nije koliko znam od klingerita vec od neceg jaceg....a za turbo je metalni.....to nije neka para - bolje kupi
lezajeve imas ovde, imaju 3 dimenzije/specijale........ako bude nekog iznenadjenja, a ti kupio pogresne.....bolje proveri ovde dal moze da se nabave sve 3. pa onda....
E da.........glavni uzrok riknjavanja B205 posle ciscenja........imas 2 gumice koje su na onom usisu za ulje iz kartera - obavezno kupiti/zameniti
Mnogi "zaborave" pa kad sklope padne pritisak jer vuce vazduh......a cena gumica je par eura.....ne vredi se zezati
3. Nosaci motora? - vidi kakvi su ti........ja sam imao problem za dizela da nadjem ovde pa sam morao napolju da kupim - to mozes da proveris za 10 min. u kakvom su stanju
Menjacko ulje imas ovde ono Opelovo.....set kvacila imas ovde, ako zatreba, samo ako nemas poverenja u kvalitet originalnost......eto prilike
Cilindar kvacila oba - ima ovde kod nas.......menjao sam sve pre par godina.....za sad OK
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
Re: SAAB 9³ convertible
da, znam da je taj metalni dihtung, to se kupuje.
nosač moguće je da 1 nije baš nešto, zatrese se motor i kao da lupka i landara kad ne dodam dovoljno gas pri kretanju.
misliš na cev koja prespaja 1 i 2.kraj bloka motora dole kod kartera ili cev sa sitom koja vuče sa dna kartera ulje pa gde ona ulazi u karter?
nosač moguće je da 1 nije baš nešto, zatrese se motor i kao da lupka i landara kad ne dodam dovoljno gas pri kretanju.
misliš na cev koja prespaja 1 i 2.kraj bloka motora dole kod kartera ili cev sa sitom koja vuče sa dna kartera ulje pa gde ona ulazi u karter?
1987.
2002.
1988.
2002.
1988.
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
Re: SAAB 9³ convertible
1987.
2002.
1988.
2002.
1988.
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
Re: SAAB 9³ convertible
1987.
2002.
1988.
2002.
1988.
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9³ convertible
Najbolje zameni sve 3.......cena je smesna u srazmeri sa problemima koji mogu da nastanu
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
Re: SAAB 9³ convertible
kad sam kupovao PCV kupio sam jednu gumicu, više je to napamet bilo i dobro sam ih proverio da li dihtuju i bile su dobre pa sam razmišljao koju da zamenim i pošto su sve bile dobre a samo 1 imam, ne zamenih ni 1 ali sada ću ih kupiti još i zameniti
1987.
2002.
1988.
2002.
1988.
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
Re: SAAB 9³ convertible
1987.
2002.
1988.
2002.
1988.
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
Re: SAAB 9³ convertible
to je ova zelena.
otprilike ću ja prvo da uradim pregled i merenja, sve što treba, pa rasklapanje, da budem siguran šta mi treba pa onda naručim od preko i ostalo ovde obiđem pa dok stignem radim čišćenje i dalje rasklapanje i pregled.
a pošto ću i ostatak auta rasklapat, karoserija, enterijer,....ima šta da se radi ako treba malo duže da stigne ovo.
otprilike ću ja prvo da uradim pregled i merenja, sve što treba, pa rasklapanje, da budem siguran šta mi treba pa onda naručim od preko i ostalo ovde obiđem pa dok stignem radim čišćenje i dalje rasklapanje i pregled.
a pošto ću i ostatak auta rasklapat, karoserija, enterijer,....ima šta da se radi ako treba malo duže da stigne ovo.
1987.
2002.
1988.
2002.
1988.
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9³ convertible
e da........PCV kit - ako nemas poslednju verziju - OBAVEZNO KUPI/ZAMENI
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
Re: SAAB 9³ convertible
pa 2018.sam kupio najnoviji. nije valjda da ima još noviji?
1987.
2002.
1988.
2002.
1988.
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9³ convertible
Ne - sve OK
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 9 gostiju