Voltaža akumulatora
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Voltaža akumulatora
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- VladimirS
- Drug Član
- Postovi: 1271
- Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
- Lokacija: Zrenjanin - Kruševac
Re: Voltaža akumulatora
Ne bih ja pravio problem da posle 3 nedelje padne nego što ide dole već sutradan, svakog dana po neki procenat a za dva-tri dana pada ispod 12.5.
Pada voltaza ispod 10 kod verglanja kada pri stajanju dođe do 12.3-4, a ide i niže u zavisnosti od duzine stajanja. Samo zbog kasete je ova drama, drugo me ne zanima.
Žao mi što nisam Tojotu testirao na ovaj način, znam da je posle 3 meseca stajanja na zimi palila super, osetilo se da je malo oslabljen ali sve ok..ali je i aku za trećinu jači od propisanog, a na Saabu nije.
Pada voltaza ispod 10 kod verglanja kada pri stajanju dođe do 12.3-4, a ide i niže u zavisnosti od duzine stajanja. Samo zbog kasete je ova drama, drugo me ne zanima.
Žao mi što nisam Tojotu testirao na ovaj način, znam da je posle 3 meseca stajanja na zimi palila super, osetilo se da je malo oslabljen ali sve ok..ali je i aku za trećinu jači od propisanog, a na Saabu nije.
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Voltaža akumulatora
Vidi to sto ti trazis je malo mnogo.....ovo sto si merio da vuce struju je skroz OK.
To sto ti je na japancu prolazilo da ne palis par nedelja bez posledica moze da bude posledica sto je japanac imao manje kompjutera, mozda imao manje budzevina (pardon nefabrickih modifikacija) i na kraju manje potrosaca nego Saab.
Nisi sigurno presao sa Toyote na Saaba jer je imala vise opreme/snage/itd. nego manje.
Ja dok sam imao Kadett-a ne pamtim da sam imao problem sa strujom sem kad crkne regler (sto se na zalost desavalo relativno cesto jer sam bio prinudjen da kupujem najgore kopije jer 90ih nisam znao gde da nadjem original), ali auto koji je imao grejac zadnjeg stakla kao najaci potrosac tesko da ce da te zeza....kod 900ke koja ima vise opreme nego mnoga nova kola, ali i 33 godine naravno da je i vise toga sto moze da me zeza.
Moj savet:
1. Neka sledeca bude kvalitetnija baterija sa vecom startnom snagom - npr. neka Varta Silver (nemoj AGM to je bacanje para od koga nista nemas) - moze ovde da mi pise svako kako ima super iskustva sa Tudor, Tesla, Atomima i ostalim jeftinim sr..njima od akumulatora - ja u 900ki imam isto jeftinjak - al to su kola koja mi sluze za vikend/zjbanciju, a ne kao daily driver - u obe nase 9-3ke samo ide Varta Silver i nista drugo - to su kola koja moraju da pale u svako doba.
2. ocisti sve mase na kolima - nadji semu na netu ili u WIS-u ako imas gde su na 9-3ci mase - za vikend naoruzan mesinganom cetkom, WD sprejom/kontakt sprejom i setom kljuceva sve ih lepo odvrnes ocistis - pritegnes i stavis malo masti
Kompjuteri koji nemaju dobru masu ili je gube se ponasaju nepredvidivo - mogu da vuku i struju
3. proveri sve naknadne instalacije na kolima - posto Saab 9-3 OG bas nije poznat po problemima sa strujom obrati paznju na sve sto je radjeno posle fabrike - plinske instalacije, pojacala, razvodjenje struje do gepeka, USB, prekidaci razni koji su ugradjivani.
4. remontuj alternator - u 90% slucajeva dovoljno da se ubaci kvalitetan regler (Bosch ili Beru)
ako ti mnogo 40eura za regler i ako jos imas fabricki Bosch regler i samo tada kupis za 200 rsd nove cetkice i zameni na tvom starom i neka neko ko se razume pogleda ostalo u kakvom je stanju (diode, kontakti i sl.)
5. remontuj anlaser - znam da tvoj radi dobro, ali kola nam nisu nova i automat sigurno nije u cvetu mladosti - remontovan anlaser koristi manje struje nego zaribao i lakse pale kola - ko vozi dizela moze da primeti razliku, ali ne umanjuje znacaj ni kod benzinca
Ja napisah redom po vaznosti sta da treba da uradis da bi se priblizio idealu da posle mesec dana imas preko 12V u kolima.
To sto ti je na japancu prolazilo da ne palis par nedelja bez posledica moze da bude posledica sto je japanac imao manje kompjutera, mozda imao manje budzevina (pardon nefabrickih modifikacija) i na kraju manje potrosaca nego Saab.
Nisi sigurno presao sa Toyote na Saaba jer je imala vise opreme/snage/itd. nego manje.
Ja dok sam imao Kadett-a ne pamtim da sam imao problem sa strujom sem kad crkne regler (sto se na zalost desavalo relativno cesto jer sam bio prinudjen da kupujem najgore kopije jer 90ih nisam znao gde da nadjem original), ali auto koji je imao grejac zadnjeg stakla kao najaci potrosac tesko da ce da te zeza....kod 900ke koja ima vise opreme nego mnoga nova kola, ali i 33 godine naravno da je i vise toga sto moze da me zeza.
Moj savet:
1. Neka sledeca bude kvalitetnija baterija sa vecom startnom snagom - npr. neka Varta Silver (nemoj AGM to je bacanje para od koga nista nemas) - moze ovde da mi pise svako kako ima super iskustva sa Tudor, Tesla, Atomima i ostalim jeftinim sr..njima od akumulatora - ja u 900ki imam isto jeftinjak - al to su kola koja mi sluze za vikend/zjbanciju, a ne kao daily driver - u obe nase 9-3ke samo ide Varta Silver i nista drugo - to su kola koja moraju da pale u svako doba.
2. ocisti sve mase na kolima - nadji semu na netu ili u WIS-u ako imas gde su na 9-3ci mase - za vikend naoruzan mesinganom cetkom, WD sprejom/kontakt sprejom i setom kljuceva sve ih lepo odvrnes ocistis - pritegnes i stavis malo masti
Kompjuteri koji nemaju dobru masu ili je gube se ponasaju nepredvidivo - mogu da vuku i struju
3. proveri sve naknadne instalacije na kolima - posto Saab 9-3 OG bas nije poznat po problemima sa strujom obrati paznju na sve sto je radjeno posle fabrike - plinske instalacije, pojacala, razvodjenje struje do gepeka, USB, prekidaci razni koji su ugradjivani.
4. remontuj alternator - u 90% slucajeva dovoljno da se ubaci kvalitetan regler (Bosch ili Beru)
ako ti mnogo 40eura za regler i ako jos imas fabricki Bosch regler i samo tada kupis za 200 rsd nove cetkice i zameni na tvom starom i neka neko ko se razume pogleda ostalo u kakvom je stanju (diode, kontakti i sl.)
5. remontuj anlaser - znam da tvoj radi dobro, ali kola nam nisu nova i automat sigurno nije u cvetu mladosti - remontovan anlaser koristi manje struje nego zaribao i lakse pale kola - ko vozi dizela moze da primeti razliku, ali ne umanjuje znacaj ni kod benzinca
Ja napisah redom po vaznosti sta da treba da uradis da bi se priblizio idealu da posle mesec dana imas preko 12V u kolima.
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- VladimirS
- Drug Član
- Postovi: 1271
- Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
- Lokacija: Zrenjanin - Kruševac
Re: Voltaža akumulatora
Ako je mnogo to što tražim onda je ok, smanjiću kriterijume.
Nije Tojota imala manje, tu su po godištu, čak je bila i modernija, isto sa plinom. Tojota je super za brza zujanja po gradu, laka u svakom smislu i da sam imao mozak ne bih je prodavao nego bih zanemario ,,mane". I da, na Tojoti je bio jači akumulator za trećinu pa je i to jedan od razloga što je mogla toliko da stoji, i moguće je da je to glavni uzrok + dugo stajanje za ,,pražnjenje". Uostalom, savet svih proizvođača baterija je da se raskače sa auta ako stoji duže od nedelju dana.
Hvala za savete, definitivno će morati da padne provera masa jednom prilikom a što se tiče budževina, nemam ništa sem plina. Pojedine led sijalice ne verujem da imaju neki efekat.
Sad imam investiciju oko klime, remenica je stigla, pa treba da idem to da rešim i platim.
Nije Tojota imala manje, tu su po godištu, čak je bila i modernija, isto sa plinom. Tojota je super za brza zujanja po gradu, laka u svakom smislu i da sam imao mozak ne bih je prodavao nego bih zanemario ,,mane". I da, na Tojoti je bio jači akumulator za trećinu pa je i to jedan od razloga što je mogla toliko da stoji, i moguće je da je to glavni uzrok + dugo stajanje za ,,pražnjenje". Uostalom, savet svih proizvođača baterija je da se raskače sa auta ako stoji duže od nedelju dana.
Hvala za savete, definitivno će morati da padne provera masa jednom prilikom a što se tiče budževina, nemam ništa sem plina. Pojedine led sijalice ne verujem da imaju neki efekat.
Sad imam investiciju oko klime, remenica je stigla, pa treba da idem to da rešim i platim.
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Voltaža akumulatora
Ja sam kod 9-3 imao 2x situacije da je auto stajao duze od mesec i palio je bez problema, ali moj dizel ima 100Ah bateriju i jos je pomenuta Silver Varta.
Sad sam za vreme izolacije upalio 900 posle mesec i kusur dana isto bez problema - ali na njemu su odradjeni bas koraci 1-5 koje sam napisao.
Po meni je problem, ako nije baterija, u ovim aftermarket prepravkama.....jos nije 100% sigurno da ti Aux-In nije spalio neki kondenzator ili diodu na radiju pa vuce struju preko njega.
Ja kad sam ugradjivao pojacalo i Aux-in u kola bas sam zato uzeo Isoamp jer nema secenja zica, lemljenja i sl. vec dobijes uz njega kablove kojima se predzekuju na postojece kablove od radija - jeste malo jaca cena bila, al radi od 2008 bez problema i ugradnju sam uradio sam.
Sve probleme na 900ki sa strujom koje sam imao su bile "uradi sam" operacije prethodnih vlasnika....kad sam povadio sve to i vratio na fabriku kola vise nisu pravila probleme.
Ako ne vidis da ces skorije resiti, bar kupi od kineza onaj prekidac sto ide na akumulator (imas gore link) - jako popularan kod vlasnika Oldtimera, da se ne cimas sa skidanjem klema.
Sad sam za vreme izolacije upalio 900 posle mesec i kusur dana isto bez problema - ali na njemu su odradjeni bas koraci 1-5 koje sam napisao.
Po meni je problem, ako nije baterija, u ovim aftermarket prepravkama.....jos nije 100% sigurno da ti Aux-In nije spalio neki kondenzator ili diodu na radiju pa vuce struju preko njega.
Ja kad sam ugradjivao pojacalo i Aux-in u kola bas sam zato uzeo Isoamp jer nema secenja zica, lemljenja i sl. vec dobijes uz njega kablove kojima se predzekuju na postojece kablove od radija - jeste malo jaca cena bila, al radi od 2008 bez problema i ugradnju sam uradio sam.
Sve probleme na 900ki sa strujom koje sam imao su bile "uradi sam" operacije prethodnih vlasnika....kad sam povadio sve to i vratio na fabriku kola vise nisu pravila probleme.
Ako ne vidis da ces skorije resiti, bar kupi od kineza onaj prekidac sto ide na akumulator (imas gore link) - jako popularan kod vlasnika Oldtimera, da se ne cimas sa skidanjem klema.
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- VladimirS
- Drug Član
- Postovi: 1271
- Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
- Lokacija: Zrenjanin - Kruševac
Re: Voltaža akumulatora
Pa i ovaj Eksajd valjda nije loš, bar po iskustvima korisnika. A nije ni jeftin.
Znači, da ponovim, da ne gledam u brojke multimetra nikad ne bih znao šta se dešava, upalio je svaki put, čak i posle mesec dana.
A da, zaboravih. Prošlo i pretprošlo leto stajao je 3 meseca jer nisam bio tu, i osetilo se da je malo oslabljen ali je upalio, ne bi ostavio na cedilu. Jedini indikator je što kada voltaža nije zadovoljavajuća, nekoliko sekundi duže gori lampica od er bega, što se ne dešava kada je voltaža iznad 12.6, tada se odmah gasi.
Zar ne bi pokazivao na onom testu premošćavanja da vuče struju?
Taj iso amp, to je onaj fabrički aux što kosta boga oca?
Znači, da ponovim, da ne gledam u brojke multimetra nikad ne bih znao šta se dešava, upalio je svaki put, čak i posle mesec dana.
A da, zaboravih. Prošlo i pretprošlo leto stajao je 3 meseca jer nisam bio tu, i osetilo se da je malo oslabljen ali je upalio, ne bi ostavio na cedilu. Jedini indikator je što kada voltaža nije zadovoljavajuća, nekoliko sekundi duže gori lampica od er bega, što se ne dešava kada je voltaža iznad 12.6, tada se odmah gasi.
Zar ne bi pokazivao na onom testu premošćavanja da vuče struju?
Taj iso amp, to je onaj fabrički aux što kosta boga oca?
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Voltaža akumulatora
Nije fabricki (to nije ni postojalo) ali je nemacka firma koja je pravi pojacala koja imaju Aux-in in Tel-in - imas konektore u koje ubodes fabricke ISO konektore, pa onda ide kabl u pojacalo pa iz njega do radija. Pojacalo ne trazi dodatno napajanje tako da sve ostaje fabricki.
Jedino sto sam morao da kod strugara pravim deblji nosac za pojacalo, jer onaj Saabov je duplo manji od njega.
Pojacalo je 40W ako se dobro secam i dobijas uz njega daljinsku komandu preko koje pojacas Mp3 ili Telefon i na njoj je i Aux-in.
Taj daljinac sam stavio na mestu gde je bio fabricki telefon koji nikad nisam ni koristio
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- VladimirS
- Drug Član
- Postovi: 1271
- Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
- Lokacija: Zrenjanin - Kruševac
Re: Voltaža akumulatora
Ja sam mislio na ovo : https://saabaux.com/cdconnect-saab-cable.html
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Voltaža akumulatora
Ma gde ovo Saabovo?
To ko da ja ispecem rakiju i nazovem je Saab Rakija - jel to onda original Saab?
A na stranu sto na ovom snimku ugradjuju u 9-5 koji ima i kasetofon......ja sam na Opel Kadettu mp3 vezivao na kasetu preko one kasete-adaptera.....samo sam iz kasete povadio one tockice sto se vrte da ne cangrljaju - odlicno radilo - sad sam odneo u 900 mada nikad ne koristim, dosta mi i radio dok vozim.
Ono sto je sad zanimljivo i ima da se kupi, a nije bilo davne 2008 kad sam ovo uradjivao, jeste sto kinezi na Ali-u prodaju Bluetooth adapter koji moze da se ugradi na kasetofon uz malo znanja oko elektronike......lemi se na samu plocu.
Bluetooth je jako napredovao i zvuk je odlican. Ja kod kuce imam Logitechov Bluetooth prijemnik povezan na Luxman pojacalo iz neke 1983....pustis sa laptopa/telefona nesto i zvuk je fantastican......kako je izasao Bluetooth v4.0 nema ni sustanja ni krcanja sta god da radis, ko ima stariji laptop sa starijim verzijama bluetooth-a ima USB adapter za 500-600 rsd u WinWin/Gigatronu koi to sredjuje.
To ko da ja ispecem rakiju i nazovem je Saab Rakija - jel to onda original Saab?
A na stranu sto na ovom snimku ugradjuju u 9-5 koji ima i kasetofon......ja sam na Opel Kadettu mp3 vezivao na kasetu preko one kasete-adaptera.....samo sam iz kasete povadio one tockice sto se vrte da ne cangrljaju - odlicno radilo - sad sam odneo u 900 mada nikad ne koristim, dosta mi i radio dok vozim.
Ono sto je sad zanimljivo i ima da se kupi, a nije bilo davne 2008 kad sam ovo uradjivao, jeste sto kinezi na Ali-u prodaju Bluetooth adapter koji moze da se ugradi na kasetofon uz malo znanja oko elektronike......lemi se na samu plocu.
Bluetooth je jako napredovao i zvuk je odlican. Ja kod kuce imam Logitechov Bluetooth prijemnik povezan na Luxman pojacalo iz neke 1983....pustis sa laptopa/telefona nesto i zvuk je fantastican......kako je izasao Bluetooth v4.0 nema ni sustanja ni krcanja sta god da radis, ko ima stariji laptop sa starijim verzijama bluetooth-a ima USB adapter za 500-600 rsd u WinWin/Gigatronu koi to sredjuje.
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- VladimirS
- Drug Član
- Postovi: 1271
- Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
- Lokacija: Zrenjanin - Kruševac
Re: Voltaža akumulatora
Ono čudo ide na oba automobila i, verovao ili ne, veoma je populano u inostranstvu. Pogotovo kod onih koji hoće da bude sve fabrički jer cena nije mala za parče žice.
A sto se blututa tiče, dobra je to varijanta, samo da ima ko hoće da se poigra sa tim. Svakako još jedna stavka na već duuuugačkoj ,,to do" listi.
A sto se blututa tiče, dobra je to varijanta, samo da ima ko hoće da se poigra sa tim. Svakako još jedna stavka na već duuuugačkoj ,,to do" listi.
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Voltaža akumulatora
Za Bluetooth odes u lokalni TV servis, posto kupis to cudo od kineza.....za njih to 15 min. posla
A za ovaj Saabaux, znam i sa nemackih foruma.......nemam protiv da platim, ovo moje cudo sam platio 2008 preko 200eura, al imas full pojacalo i Aux-in, ovo samo dobijas ulaz i nisi i dalje resio problem da Saab 9-3og ima dosta lose ozvucenje.
Saabovo fabricko pojacalo mislim da je bilo oko 1000-1500 maraka doplata i dobijes malo pojacalo od 25W i 2 niskotonca u vratima.
I taj sistem smo ugradili na njenoj 9-3ci, dakle fabricko pojacalo, kupio od nekog momka pojacalo i radio za 30 EUR, on uzeo kola samo zbog motora - ucestvovao na onim trkama 400m.
Tako da je kod nje AS3 sistem, ali licno mislim da je kod mene bolji zvuk, a i njen nema Aux-in (niti nju to zanima).
A za ovaj Saabaux, znam i sa nemackih foruma.......nemam protiv da platim, ovo moje cudo sam platio 2008 preko 200eura, al imas full pojacalo i Aux-in, ovo samo dobijas ulaz i nisi i dalje resio problem da Saab 9-3og ima dosta lose ozvucenje.
Saabovo fabricko pojacalo mislim da je bilo oko 1000-1500 maraka doplata i dobijes malo pojacalo od 25W i 2 niskotonca u vratima.
I taj sistem smo ugradili na njenoj 9-3ci, dakle fabricko pojacalo, kupio od nekog momka pojacalo i radio za 30 EUR, on uzeo kola samo zbog motora - ucestvovao na onim trkama 400m.
Tako da je kod nje AS3 sistem, ali licno mislim da je kod mene bolji zvuk, a i njen nema Aux-in (niti nju to zanima).
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- VladimirS
- Drug Član
- Postovi: 1271
- Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
- Lokacija: Zrenjanin - Kruševac
Re: Voltaža akumulatora
Ma ja bih bio zadovoljan da kupim bar sva četiri nova zvučnika.
Kako da potražim taj blutut?
Kako da potražim taj blutut?
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Voltaža akumulatora
Ovo bi trebalo da je:
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- VladimirS
- Drug Član
- Postovi: 1271
- Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
- Lokacija: Zrenjanin - Kruševac
Re: Voltaža akumulatora
To sam i ja video nego nisam bio siguran da li je to to. Uglavnom se nude adapteri sa 3.5mm i nešto tako.
Našao sam jednog poznanika u Zr koji se bavi tv-ovima, mogu lepo da obajsnim šta mi treba.
Našao sam jednog poznanika u Zr koji se bavi tv-ovima, mogu lepo da obajsnim šta mi treba.
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
Re: Voltaža akumulatora
Vladimire i šta bi na kraju s tvojim autom? koliko sam skapirao, struja mirovanja uvek padne na normalu i auto pali i posle dužeg vremena ali si ti da kažem proglasio problem zato što ti se ne sviđa koliko napon akumulatora opadne?
1987.
2002.
1988.
2002.
1988.
- VladimirS
- Drug Član
- Postovi: 1271
- Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
- Lokacija: Zrenjanin - Kruševac
Re: Voltaža akumulatora
Tako je. Ne sviđa mi se jer se jebava kaseta a kupljena je nova. Rešenje je da se skida klema pošto auto ne vozim često a i kad vozim relacije su suviše kratke za dopunu.
Poslednji put menjao 1 dana VladimirS, izmenjena 10 puta
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
Re: Voltaža akumulatora
pa ako vergla lepo i upali...?
jel ok akumulator? nosio si ga na testiranje koliko se sećam? jel su pouzdani ti gde si nosio? možda akumul nije odgovarajući'?
jel ok akumulator? nosio si ga na testiranje koliko se sećam? jel su pouzdani ti gde si nosio? možda akumul nije odgovarajući'?
1987.
2002.
1988.
2002.
1988.
- VladimirS
- Drug Član
- Postovi: 1271
- Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
- Lokacija: Zrenjanin - Kruševac
Re: Voltaža akumulatora
Vergla, u skladu sa voltažom. Nije isti zvuk na 12.6-12.7 i 12.2.-12.3, logično.
Nosio sam tamo gde sam kupio, bio je skoro mesec dana na testiranju i dobio sam one papiriće sa podacima da je sve ok, ima oko 550+ startne struje od deklarisanih 640/64Ah
Kada nije prikačen, može nedeljama da pokazuje 12.8 volti a tako su ga i oni testirali.
Ne vozi se često a i kad se vozi, kratke su relacije. Najjednostavnije rešenje je ili da skidam klemu ili da kupim ono što je Kd predložio, da prekida dotok struje, ili da se ugradi neki prekidač koji će da gasi sve.
Nosio sam tamo gde sam kupio, bio je skoro mesec dana na testiranju i dobio sam one papiriće sa podacima da je sve ok, ima oko 550+ startne struje od deklarisanih 640/64Ah
Kada nije prikačen, može nedeljama da pokazuje 12.8 volti a tako su ga i oni testirali.
Ne vozi se često a i kad se vozi, kratke su relacije. Najjednostavnije rešenje je ili da skidam klemu ili da kupim ono što je Kd predložio, da prekida dotok struje, ili da se ugradi neki prekidač koji će da gasi sve.
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
Re: Voltaža akumulatora
pa izgleda al bezveze mi to da radiš, mučenje je to bespotrebno.
moj akumul nije u nekom stanju ali jednom nisam palio 15dana i upalio je lepo.
koji je tvoj akumulator?
moj akumul nije u nekom stanju ali jednom nisam palio 15dana i upalio je lepo.
koji je tvoj akumulator?
1987.
2002.
1988.
2002.
1988.
- VladimirS
- Drug Član
- Postovi: 1271
- Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
- Lokacija: Zrenjanin - Kruševac
Re: Voltaža akumulatora
Ovaj pali i posle tri meseca ali nije dobto da se to radi bez dopune.
Exide Premium 64Ah/640A
Exide Premium 64Ah/640A
- VladimirS
- Drug Član
- Postovi: 1271
- Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
- Lokacija: Zrenjanin - Kruševac
Re: Voltaža akumulatora
Pazi sad, skinuh onaj Exide sa kola da ga dopunim, pa izmerim voltažu - piše 12.8v.
Sutradan ga vratim u auto, otključam centralnu, okrenem kontakt, lampice se sve upale i kad treba da upalim auto ne desi se ništa, sve se ugasi, kompletno mrtvo. Ne reaguje ni na šta. Voltaža akumulatora i dalje dobra.
Skinem kleme, vratim, i opet sve isto.
Uzmem komšijin aku i upali iz prve.
A onaj moj i dalje ima dobru voltažu.
Sutradan ga vratim u auto, otključam centralnu, okrenem kontakt, lampice se sve upale i kad treba da upalim auto ne desi se ništa, sve se ugasi, kompletno mrtvo. Ne reaguje ni na šta. Voltaža akumulatora i dalje dobra.
Skinem kleme, vratim, i opet sve isto.
Uzmem komšijin aku i upali iz prve.
A onaj moj i dalje ima dobru voltažu.
Poslednji put menjao 1 dana VladimirS, izmenjena 27 puta
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Voltaža akumulatora
Imao sam ja to na akumulatoru........crkla celija.
Imas........recimo 6 celija, crkne 1 on i dalje javlja 12V, ali cim dobije opterecenje - kolaps.
Ako ti je pod garancijom ne bi trebalo da imas problema da dobijes drugi.
Imas........recimo 6 celija, crkne 1 on i dalje javlja 12V, ali cim dobije opterecenje - kolaps.
Ako ti je pod garancijom ne bi trebalo da imas problema da dobijes drugi.
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- VladimirS
- Drug Član
- Postovi: 1271
- Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
- Lokacija: Zrenjanin - Kruševac
Re: Voltaža akumulatora
A evo sad upravo upalio ,,bez" problema.
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Voltaža akumulatora
Mozda problem do anlasera/bendixa?
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- VladimirS
- Drug Član
- Postovi: 1271
- Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
- Lokacija: Zrenjanin - Kruševac
Re: Voltaža akumulatora
Zar bi tada nestala sva struja u kolima?
Kažem ti, kad sam hteo da upalim auto sve je nestalo, kao da nema akumulatora uopšte.
Kažem ti, kad sam hteo da upalim auto sve je nestalo, kao da nema akumulatora uopšte.
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 2 gosta