PREDSTAVLJANJE CLANOVA - Introduce Yourself
- alonso
- Postovi: 251
- Pridružio se: 15 Jan 2019, 00:16
- Lokacija: Beograd
Re: PREDSTAVLJANJE CLANOVA - Introduce Yourself
i pretpostavio sam... vlasnici jtd-a dobro znaju kolko kombinacija egr-a i iberlaufa zacenmentira usisnu granu... kako samo auto prodiše posle čišćenja... a isto se i sa ventilima dešava ... benzinci, osetljiviji na smešu (TFSI, tsi i ostali sa direktnim ubrizgavanjem) , baš se primeti pad snage i izraženiji su problemi kada zapeknu ventili... Čini mi se da mazda (a verovatno i još neko) poslednjih par godina ima oba tipa ubrizgavanja - common rail , kao tfsi, tsi i ostali... ali i jedna dizna pre ventila, kako se ne bi zapekao ventil.
A ovi "skupljačI" za iberlauf... ima na youtube da se vidi, pola litra uljnog otpada se nakupi za par hiljada km... bez ove posude, najveći deo toga se zalepi na usisnu stranu turbine, ventile, klapnu, usisnu granu ...
A ovi "skupljačI" za iberlauf... ima na youtube da se vidi, pola litra uljnog otpada se nakupi za par hiljada km... bez ove posude, najveći deo toga se zalepi na usisnu stranu turbine, ventile, klapnu, usisnu granu ...
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: PREDSTAVLJANJE CLANOVA - Introduce Yourself
Mitsubishi je na onom starom 1.8 GDI....prvi motor sa direktnim ubrizgavanjem imao tu kombinaciju, al ne zbog ciscenja, nego zato sto je po njima u nekom rezimu rada bolje radio sa indirektnim ubrizgavanjem, pa su to kombinovali.
Mazda mislim da ima samo direktno, jer su na nekom Youtube kanalu kod 2.2 dizela.....mislim na CX-5 isto cistili sa tim granulatom
Mazda mislim da ima samo direktno, jer su na nekom Youtube kanalu kod 2.2 dizela.....mislim na CX-5 isto cistili sa tim granulatom
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- alonso
- Postovi: 251
- Pridružio se: 15 Jan 2019, 00:16
- Lokacija: Beograd
Re: PREDSTAVLJANJE CLANOVA - Introduce Yourself
Mislio sam na benzinca kada sam rekao za mazdu... ali nisam bio 100% siguran da oni to imaju u novijim motorima
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: PREDSTAVLJANJE CLANOVA - Introduce Yourself
Sad su im aktuelni neki Skyaktiv motori, gde benzinci imaju kompresiju kao dizeli......nemam pojma kako to cudo funkcionise, al su tehnoloski bar 5 godina ispred konkurencije, ako ne i 10
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- alonso
- Postovi: 251
- Pridružio se: 15 Jan 2019, 00:16
- Lokacija: Beograd
Re: PREDSTAVLJANJE CLANOVA - Introduce Yourself
Da to je trojka koja valjda tek ove godine dolazi u prodaju ... Sky Active X se zove ta tehnologija .. a inače već godinama imaju Sky Active G (benzince) i D (dizele) koji su fenomenalni ... To su i drugi pokušavali ranije ali izgleda da je mazda prva koja je uspela u tome.. mislim da je merc imao sličan motor pre 10ak godina kao koncept ili neka baš mala proizvodnja...
Koga zanima evo ukratko, a ima sjajnih klipova po youtube-u... bilo je i kod nas u SAT-u... Radi se o benzincu koji radi sa jako siromašnom smešom i kompresionim paljenjem kao dizel, uz zadržavanje svećice koja diktira kada će se paljenje desiti ... Takođe koristi oba tipa ubrizgavanja - "normalno" - kod usisnog ventila kao i common rail - direktno u cilindar... Prvo ubrizgavanje, kao i kod običnog benzinca, tokom usisavanja, ali jako mala količina goriva da bi bila siromašna smeša ... onda takt kompresije, veće nego kod običnog benzinca, ali opet ne kao kod dizela, tik do pred tačke samozapaljenja smeše ... Onda nastupa common rail, ubrizgavanje pod pritiskom druge porcije benzina u oblast oko svećice... Situacija je onda sledeća: jako bogata smeša oko svećice, i siromašna u ostatku cilindra... Svećica nakon toga baca varnicu, kreće da sagoreva oblast bogate smeše oko svećice i podiže temperaturu u cilindru do te mere da dolazi do samozapaljenja ostatka smeše i trenutnog sagorevanja kao kod dizela.. Znači jako sličan dizelu, samo što se i dalje svećicom diktira trenutak paljenja, a ne ubrizgavanjem ...
E da, motor je opremljen mehaničkim kompresorom - super punjačem, kako bi mogao da dopremi potrebnu količinu vazduha...
Koga zanima evo ukratko, a ima sjajnih klipova po youtube-u... bilo je i kod nas u SAT-u... Radi se o benzincu koji radi sa jako siromašnom smešom i kompresionim paljenjem kao dizel, uz zadržavanje svećice koja diktira kada će se paljenje desiti ... Takođe koristi oba tipa ubrizgavanja - "normalno" - kod usisnog ventila kao i common rail - direktno u cilindar... Prvo ubrizgavanje, kao i kod običnog benzinca, tokom usisavanja, ali jako mala količina goriva da bi bila siromašna smeša ... onda takt kompresije, veće nego kod običnog benzinca, ali opet ne kao kod dizela, tik do pred tačke samozapaljenja smeše ... Onda nastupa common rail, ubrizgavanje pod pritiskom druge porcije benzina u oblast oko svećice... Situacija je onda sledeća: jako bogata smeša oko svećice, i siromašna u ostatku cilindra... Svećica nakon toga baca varnicu, kreće da sagoreva oblast bogate smeše oko svećice i podiže temperaturu u cilindru do te mere da dolazi do samozapaljenja ostatka smeše i trenutnog sagorevanja kao kod dizela.. Znači jako sličan dizelu, samo što se i dalje svećicom diktira trenutak paljenja, a ne ubrizgavanjem ...
E da, motor je opremljen mehaničkim kompresorom - super punjačem, kako bi mogao da dopremi potrebnu količinu vazduha...
-
- Postovi: 8
- Pridružio se: 15 Maj 2019, 20:03
Re: PREDSTAVLJANJE CLANOVA - Introduce Yourself
Pozdrav svima, Njegos iz Beograda, planiram kupovinu saaba 9-3, koje modele da gledam, koji su se dobro pokazali. Kakav je 1.8 122ks, kako ide, da li je bolje uzeti neki sa turbom
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: PREDSTAVLJANJE CLANOVA - Introduce Yourself
Kako ide zavisi sta si vozio pre - ali se dosta ljudi zali da je kilav.
Verovatno bolje da gledas turbo.
Verovatno bolje da gledas turbo.
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- Bagzi93
- Drug Član
- Postovi: 1349
- Pridružio se: 19 Feb 2013, 00:00
- Lokacija: Zvecan
Re: PREDSTAVLJANJE CLANOVA - Introduce Yourself
Taj sam model i ja razmatrao kad sam kupovao auto. Nije ih bilo dostupnih pa sam kupio 1.9 tid.
Inace koliko se sećam pricali su da je malo tromiji ali da je to klasican opelov motor bez nekih mana i mogućih iznenadjenja u vidu velikih investicija.
Inace koliko se sećam pricali su da je malo tromiji ali da je to klasican opelov motor bez nekih mana i mogućih iznenadjenja u vidu velikih investicija.
- VladimirS
- Drug Član
- Postovi: 1271
- Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
- Lokacija: Zrenjanin - Kruševac
Re: PREDSTAVLJANJE CLANOVA - Introduce Yourself
Dobrodošao!
Stvarno, sve zavisi šta si do sad vozio i šta ti je želja. Taj koji si naveo najverovatnije je i najisplativiji za održavanje pa imaj u vidu i to.
Stvarno, sve zavisi šta si do sad vozio i šta ti je želja. Taj koji si naveo najverovatnije je i najisplativiji za održavanje pa imaj u vidu i to.
- alonso
- Postovi: 251
- Pridružio se: 15 Jan 2019, 00:16
- Lokacija: Beograd
Re: PREDSTAVLJANJE CLANOVA - Introduce Yourself
I ja glasam za turbaka.. sad dal ćeš se odlučiti za dizel ili benzin, zavisi od tebe.. ima ovde dosta tema tome, pročitaj OVU TEMU ... mislim da je tu najviše fokus na benzincima, ali se spominju i ostali.. takođe ima i par tema oko 2.2 dizela ... za JTD pretpostavljam da imaš predznanje od ranije jer je zastupljen u svakakvim kolima i da ti nije potrebno nešto novo... Za početak da znaš, svi turbo benzincu su 2000 kubika, čak i onaj 1.8t, to je samo oznaka za najslabiji... Imaš 1.8t od 150ks, 2.0t od 175ks i 2.0T (aero) od 210ks. Sva tri motora su u principu ista... Isti blok... 1.8t i 2.0t su čak identični, jedina razlika je u softveru računara... 2.0T se malo razlikuje, ima druge dizne, bregaste i drugu turbinu.
Ja ću probati par opštih rečenica za svaki... Za početak da znaš da trenutno imam turbo benzinca, a pre sam imao alfu sa JTD motorom... 2.2 dizell nisam posedovao ali mogu i o njemu reći... 9-3 sa JTD motorom nosi sigurno najskuplje redovno održavanje ... ako ubodeš dobar i održavan, navozaćeš se sigurno lepo sa njim (mada to važi za sva tri motora i generalno za svaki auto). Nema konkretnih mana motor, odličan je, a po meni je jedina mana u odnosu na ostale što je održavanje generalno skuplje i više potencijalnih problema možeš da imaš nakon kupovine, zbog prisustva nekih delova koje ostali nemaju ... Baš smo u drugoj temi pričali oko lanca kod turbo benzinca... i kompletna zamena oba lanca i svih pratećih delova i vodene pumpe izlazi negde oko 500-550e, što nije malo ,ALI... ako pogledaš, veliki servis koji ti dolazi nakon kupovine jtd-a i na svakih narednih 60-70.000km je 300 i malo više evra ... a "veliki servis" na turbo benzicu ćeš uraditi samo jednom, ili ni jednom... Druga stvar, plivajući zamajac i set kvačila kod jtd-a premašuju cenu čak cenu tog velikog servisa kod turbo benzinca, a to ako nije urađeno sveže pred kupovinu, čekaće tebe u jednom trentuku.. osim ako ne zadržiš auto kratko i ne pređeš neku kilometražu ...
Ima i turbo benzinac plivajući zamajac, ali ne trpi stres kao kod dizela i traje dosta duže... (mislim i da ne košta kao kod dizela). I da, uvek ima varijanta da se stavi običan zamajac kod benzinca, jer varijanta sa oznakom 1.8t (2.0 turbo benzin od 150 ks) nosi fiksni zamajac...
2.2 dizel mislim da ni u ovoj generaciji nema plivajući zamajac, to treba proveriti... Znam da u prvoj generaciji, do 2002. godine, nema... Najskuplji kvar koji se kod njega pominje, kao i kod opela, je problem sa boš pumpom... Ne znam koja je cifra u pitanju, ali se sigurno ne spominje bez razloga kao najskuplji kvar, ali ako ne prestiže cifru seta kvačila i zamajca kod JTD-a, mislim da je onda prihvaljtivo i ako se to desi... Ipak modeli sa 2.2 motorom su najjeftiniji na oglasima, pa se onda svakako može uklopiti...
Vlasnik prve generacije sa ovim motorm je @kd23se4 i on ti može više reći više... mislim da će ti prvo reći da nema problema sa pumpom ako se nije vozilo na rezervi... ali gledamo kola od 15 i više godina, pa sumnjam da se može znati ko je i kako vozio i održavao auto... Ono što nisam siguran da li je ista pumpa u pitanju kod 9-3 prve i druge generacije.. znam još od ranije da kod opela, pumpa kod vektre B i Vektre C nemaju veze jedna sa drugom, pa je moguće da nije isto ni kod saab-ova 9-3 OG i 9-3 NG .. i da stari 9-3 nema te probleme koji ima kod druge generacije 9-3 ...
Za mene je veći problem tu duplo veća registracija svake godine za model sa 2.2 motorm... za tih 30.000 svake godine, svašta može da se uradi kod jtd-a i turbo benzinca
Ja ću probati par opštih rečenica za svaki... Za početak da znaš da trenutno imam turbo benzinca, a pre sam imao alfu sa JTD motorom... 2.2 dizell nisam posedovao ali mogu i o njemu reći... 9-3 sa JTD motorom nosi sigurno najskuplje redovno održavanje ... ako ubodeš dobar i održavan, navozaćeš se sigurno lepo sa njim (mada to važi za sva tri motora i generalno za svaki auto). Nema konkretnih mana motor, odličan je, a po meni je jedina mana u odnosu na ostale što je održavanje generalno skuplje i više potencijalnih problema možeš da imaš nakon kupovine, zbog prisustva nekih delova koje ostali nemaju ... Baš smo u drugoj temi pričali oko lanca kod turbo benzinca... i kompletna zamena oba lanca i svih pratećih delova i vodene pumpe izlazi negde oko 500-550e, što nije malo ,ALI... ako pogledaš, veliki servis koji ti dolazi nakon kupovine jtd-a i na svakih narednih 60-70.000km je 300 i malo više evra ... a "veliki servis" na turbo benzicu ćeš uraditi samo jednom, ili ni jednom... Druga stvar, plivajući zamajac i set kvačila kod jtd-a premašuju cenu čak cenu tog velikog servisa kod turbo benzinca, a to ako nije urađeno sveže pred kupovinu, čekaće tebe u jednom trentuku.. osim ako ne zadržiš auto kratko i ne pređeš neku kilometražu ...
Ima i turbo benzinac plivajući zamajac, ali ne trpi stres kao kod dizela i traje dosta duže... (mislim i da ne košta kao kod dizela). I da, uvek ima varijanta da se stavi običan zamajac kod benzinca, jer varijanta sa oznakom 1.8t (2.0 turbo benzin od 150 ks) nosi fiksni zamajac...
2.2 dizel mislim da ni u ovoj generaciji nema plivajući zamajac, to treba proveriti... Znam da u prvoj generaciji, do 2002. godine, nema... Najskuplji kvar koji se kod njega pominje, kao i kod opela, je problem sa boš pumpom... Ne znam koja je cifra u pitanju, ali se sigurno ne spominje bez razloga kao najskuplji kvar, ali ako ne prestiže cifru seta kvačila i zamajca kod JTD-a, mislim da je onda prihvaljtivo i ako se to desi... Ipak modeli sa 2.2 motorom su najjeftiniji na oglasima, pa se onda svakako može uklopiti...
Vlasnik prve generacije sa ovim motorm je @kd23se4 i on ti može više reći više... mislim da će ti prvo reći da nema problema sa pumpom ako se nije vozilo na rezervi... ali gledamo kola od 15 i više godina, pa sumnjam da se može znati ko je i kako vozio i održavao auto... Ono što nisam siguran da li je ista pumpa u pitanju kod 9-3 prve i druge generacije.. znam još od ranije da kod opela, pumpa kod vektre B i Vektre C nemaju veze jedna sa drugom, pa je moguće da nije isto ni kod saab-ova 9-3 OG i 9-3 NG .. i da stari 9-3 nema te probleme koji ima kod druge generacije 9-3 ...
Za mene je veći problem tu duplo veća registracija svake godine za model sa 2.2 motorm... za tih 30.000 svake godine, svašta može da se uradi kod jtd-a i turbo benzinca
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: PREDSTAVLJANJE CLANOVA - Introduce Yourself
Mislim da coveka ne zanima 2.2 TiD, jer je pitao za benzinca, al samo da dam par tacaka:
- 2.2 TiD u 9-3 SS ima plivajuci zamajac (GM Menjac), kao i 9-5 (dakle samo 9-3 OG nema), ali ne znam da je neko menjao plivajuci na tom motoru, kao ni na benzincu
- 2.2 TiD iz 9-3 SS ima istu pumpu kao i 9-3 OG od 2000te, samo je "softver" nesto drugaciji
- 2.2 TiD od 98-2000 ima jako malo veze sa modelima 2000-2005 (druga turbina, kompresija, pumpa....)
- Bosch Pumpa PSG16 se na polovniautomobili prodaje po 200-300 EUR, a popravka ECU se kretala 50-100 EUR
Moj auto sam kupio pre 12 godina sa tada 160.000 km, a njen pre 9 godina sa 233.000 km - imali smo sve racune, servisne...njen je bio vlasnistvo neke jevrejske porodice u Beogradu pa smo cak imali Excel sa svim troskovima sa i bez PDV-a.
Tako da znam da nije nista menjano na kolima ni mojim ni njenim.....moj je dobio na 95.000 km novi EGR ventil....verovatno ovlasceni servis koji nije hteo da se zeza da cisti.
- 2.2 TiD u 9-3 SS ima plivajuci zamajac (GM Menjac), kao i 9-5 (dakle samo 9-3 OG nema), ali ne znam da je neko menjao plivajuci na tom motoru, kao ni na benzincu
- 2.2 TiD iz 9-3 SS ima istu pumpu kao i 9-3 OG od 2000te, samo je "softver" nesto drugaciji
- 2.2 TiD od 98-2000 ima jako malo veze sa modelima 2000-2005 (druga turbina, kompresija, pumpa....)
- Bosch Pumpa PSG16 se na polovniautomobili prodaje po 200-300 EUR, a popravka ECU se kretala 50-100 EUR
Moj auto sam kupio pre 12 godina sa tada 160.000 km, a njen pre 9 godina sa 233.000 km - imali smo sve racune, servisne...njen je bio vlasnistvo neke jevrejske porodice u Beogradu pa smo cak imali Excel sa svim troskovima sa i bez PDV-a.
Tako da znam da nije nista menjano na kolima ni mojim ni njenim.....moj je dobio na 95.000 km novi EGR ventil....verovatno ovlasceni servis koji nije hteo da se zeza da cisti.
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
-
- Postovi: 8
- Pridružio se: 15 Maj 2019, 20:03
Re: PREDSTAVLJANJE CLANOVA - Introduce Yourself
Ja sam vise pristalica benzin plina odavno, pa sam shodno tome gledao te benzineke motore.
Jedan je 2005 godiste 1.8 122ks nije registrovan, atest jos godinu dana, 2300e
Drugi 2003 godiste 2.0 175ks reg do novembra, atestiran jos 3 godine, 2150e
I cak ovaj drugi ima nesto vise opreme, jel neko mozda zna koja je otprilike potrosnja plina grad/otvoren put ovog 2.0 175ks
Jedan je 2005 godiste 1.8 122ks nije registrovan, atest jos godinu dana, 2300e
Drugi 2003 godiste 2.0 175ks reg do novembra, atestiran jos 3 godine, 2150e
I cak ovaj drugi ima nesto vise opreme, jel neko mozda zna koja je otprilike potrosnja plina grad/otvoren put ovog 2.0 175ks
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: PREDSTAVLJANJE CLANOVA - Introduce Yourself
Gledao sam na Spritmonitor.de, ali nema puno vozila sa plinom:
Za 1.8 (122ks) imaju dve 9-3, jedan sa prosecnom 8.6, a drugi 10,5
Za 2.0t (150-175ks) imas vise vozila, ovde je prosek oko 10,5
Mislim da je prosecna potrosnja priblizno ista za ove motore.
Ponavljam ako si pre vozio neki auto sa 1,1-1,6 motorom, verovatno ce ti i ovaj 1,8 biti OK, al ako volis da ti kola bolje vuku ili ako si vozio pre dizel onda bolje da uzmes turbo, dal benzinac ili dizel manje je vazno.
U svakom slucaju stanje kola koja kupujes je kljucno kako ces biti zadovoljan kao vlasnik - ako kupis zapustena kola ne ocekuj da ce procveta u tvojim rukama - to vazi za sva vozila od Yuga do Bentley-a
Za 1.8 (122ks) imaju dve 9-3, jedan sa prosecnom 8.6, a drugi 10,5
Za 2.0t (150-175ks) imas vise vozila, ovde je prosek oko 10,5
Mislim da je prosecna potrosnja priblizno ista za ove motore.
Ponavljam ako si pre vozio neki auto sa 1,1-1,6 motorom, verovatno ce ti i ovaj 1,8 biti OK, al ako volis da ti kola bolje vuku ili ako si vozio pre dizel onda bolje da uzmes turbo, dal benzinac ili dizel manje je vazno.
U svakom slucaju stanje kola koja kupujes je kljucno kako ces biti zadovoljan kao vlasnik - ako kupis zapustena kola ne ocekuj da ce procveta u tvojim rukama - to vazi za sva vozila od Yuga do Bentley-a
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
-
- Postovi: 8
- Pridružio se: 15 Maj 2019, 20:03
Re: PREDSTAVLJANJE CLANOVA - Introduce Yourself
Ako budem isao da pogledam auto recite mi neki servis u Beogradu gde bi mogao da odvezem auto da ga pregledaju.
- Bagzi93
- Drug Član
- Postovi: 1349
- Pridružio se: 19 Feb 2013, 00:00
- Lokacija: Zvecan
Re: PREDSTAVLJANJE CLANOVA - Introduce Yourself
Kiki Saaboter, David na Južnom bulevaru.
Sa njima sam imao iskustva i mogu da kažem da su korektni maksimalno.
Sa njima sam imao iskustva i mogu da kažem da su korektni maksimalno.
- alonso
- Postovi: 251
- Pridružio se: 15 Jan 2019, 00:16
- Lokacija: Beograd
Re: PREDSTAVLJANJE CLANOVA - Introduce Yourself
Kada si već pristalica toga, za tebe je onda definitivno izbor 1.8t (150ks )ili 2.0t (175ks) sa plinom ... Već sam napisao da su to u potpunosti identični motori, samo je razlika u softveru.. tako da uz nabavku drugog računara ili ubacivanje druge mape, 1.8t postaje 2.0t ... to je bilo popularno ranije, kada je ovaj auto bio star par godina, jer su 1.8t primerci bili najjeftiniji i za njih je u inostranstvu osiguranje bilo jeftinije...
Sad kao što vidiš to je manje više isto, nema pravila, nekad ćeš naći i 2.0T aera za manje para od 1.8t ili 2.0t ...
Za 2150e što si rekao da si video, pretpostavljam da je crveni sa oglasa? U opisu piše da je održavan baš gde ti je @Bagzi93 rekao da možeš da pregledaš - Kiki Saaboter
Na slikama deluje ok ali treba imati u vidu da je to jedna od najosnovnijih oprema, mislim da nije čak ni vektor, nego linear... I smatram da je previše jeftin ako je u dobrom stanju... registrovan je dugo i ima atestiran plin ... Neko će možda pomisliti da se ne prodaju lako, ali dobri primeri odu o čas posla... ovaj mi je poznat sa oglasa već poduže vreme... Kao i većina trenutno prisutnih na oglasima, pa bi najbolje bilo da ih obiđeš više...
Jedna ovako ne tolko možda bitna stavka, al valja imati na umu.. modeli iz 2003. godine imaju jedan dodatni deo, pumpu sekundarnog vazduha, koja zna da pravi probleme.. 2004 i kasnije to nemaju, tako da u startu kod njih manje stvari može da zeza...
Sad kao što vidiš to je manje više isto, nema pravila, nekad ćeš naći i 2.0T aera za manje para od 1.8t ili 2.0t ...
Za 2150e što si rekao da si video, pretpostavljam da je crveni sa oglasa? U opisu piše da je održavan baš gde ti je @Bagzi93 rekao da možeš da pregledaš - Kiki Saaboter
Na slikama deluje ok ali treba imati u vidu da je to jedna od najosnovnijih oprema, mislim da nije čak ni vektor, nego linear... I smatram da je previše jeftin ako je u dobrom stanju... registrovan je dugo i ima atestiran plin ... Neko će možda pomisliti da se ne prodaju lako, ali dobri primeri odu o čas posla... ovaj mi je poznat sa oglasa već poduže vreme... Kao i većina trenutno prisutnih na oglasima, pa bi najbolje bilo da ih obiđeš više...
Jedna ovako ne tolko možda bitna stavka, al valja imati na umu.. modeli iz 2003. godine imaju jedan dodatni deo, pumpu sekundarnog vazduha, koja zna da pravi probleme.. 2004 i kasnije to nemaju, tako da u startu kod njih manje stvari može da zeza...
-
- Postovi: 8
- Pridružio se: 15 Maj 2019, 20:03
Re: PREDSTAVLJANJE CLANOVA - Introduce Yourself
Tako je crveni, duluje sasvim dobro na slikama.
-
- Postovi: 8
- Pridružio se: 15 Maj 2019, 20:03
Re: PREDSTAVLJANJE CLANOVA - Introduce Yourself
Alonso druze moj nadam se sa ces videti ovde poruku i da nece smetati administratorima. Iz nekog razloga ne mogu da šaljem pp poruke, nemam trenutno toliko kesha, hvala na ponudi. Svakako ako imas slike voleo bih videti auto, da mi kazes nesto vise o njemu i ako si iz bga mozda i da ga pogledam kad budem imao vremena, posto generalno nisam imao priliku da provozamo taj auto, a imam zelju da kupim jedan u nekom narednom periodu.
- alonso
- Postovi: 251
- Pridružio se: 15 Jan 2019, 00:16
- Lokacija: Beograd
Re: PREDSTAVLJANJE CLANOVA - Introduce Yourself
E to je zato što si nov član, ali sam bio ubeđen da ćeš moći da odgovoriš na poruku koju je tebi neko poslao... Sada imaš 5 postova i ako se dobro sećam sada ti se otključavaju poruke?
Inače za ostale, pozadina priče moj će možda uskoro biti na prodaju, jer mi je ponuđen jedan drugi auto (nije 100% sigurno zato sam i rekao možda uskoro, pa sam kolegu obavestio jer je u potrazi za 9-3 ss)
Inače za ostale, pozadina priče moj će možda uskoro biti na prodaju, jer mi je ponuđen jedan drugi auto (nije 100% sigurno zato sam i rekao možda uskoro, pa sam kolegu obavestio jer je u potrazi za 9-3 ss)
KD, tagujem te ovako da bi video.. Šta možemo da uradimo po ovom pitanju, kada će mu biti aktivne poruke? Ako se dobro sećam ja isam sti problem imao, nisam mogao slati poruke ni posle 10ak postova ... tada sam Igora pitao, rekao je da ne postoje nikakva ograničenja u tom smislu
- trx88
- Site Admin
- Postovi: 189
- Pridružio se: 30 Okt 2016, 16:44
- Lokacija: Niš
Re: PREDSTAVLJANJE CLANOVA - Introduce Yourself
Pogledao sam ponovo, i da, nema ogranicenja tog tipa.alonso je napisao: ↑28 Mar 2020, 11:42KD, tagujem te ovako da bi video.. Šta možemo da uradimo po ovom pitanju, kada će mu biti aktivne poruke? Ako se dobro sećam ja isam sti problem imao, nisam mogao slati poruke ni posle 10ak postova ... tada sam Igora pitao, rekao je da ne postoje nikakva ograničenja u tom smislu
Ono sto se nekad desi je da poruci dugo treba da stigne. Tj. da se ne pojavljuje u outbox folderu.
Koji je problem? Uopste ne mozes da pristupis porukama, ili ti ne stize odredjena poruka?
9-3 1.9 TiDS (2005)
-
- Postovi: 8
- Pridružio se: 15 Maj 2019, 20:03
Re: PREDSTAVLJANJE CLANOVA - Introduce Yourself
Stižu mi poruke, ali nigde nemam da pritisnem da odgovorim na istu. Kada kliknem na "napisi poruku" izadje mi
Evo na primer kako da ti odgovorim?
Evo na primer kako da ti odgovorim?
- trx88
- Site Admin
- Postovi: 189
- Pridružio se: 30 Okt 2016, 16:44
- Lokacija: Niš
- alonso
- Postovi: 251
- Pridružio se: 15 Jan 2019, 00:16
- Lokacija: Beograd
Re: PREDSTAVLJANJE CLANOVA - Introduce Yourself
Vidiš @trx88 da te nisam onda bezveze pitao e sad, meni tad nije trebala poruka , samo sam video da ne mogu da šaljem... ne sećam se dal sam posle pitao KD-a ili se jednostavno pojavila posle nekog vremena i ta opcija...
A ti Njegoše, ako je proradilo, pusti i meni bilo kakvu poruku ...
A ti Njegoše, ako je proradilo, pusti i meni bilo kakvu poruku ...
-
- Postovi: 8
- Pridružio se: 15 Maj 2019, 20:03
Re: PREDSTAVLJANJE CLANOVA - Introduce Yourself
Nažalost i dalje je sve isto, nece.
- stevak
- Postovi: 455
- Pridružio se: 30 Jan 2014, 13:09
- Lokacija: Zemun
Re: PREDSTAVLJANJE CLANOVA - Introduce Yourself
Јеси ли ставио маску пре слања?
Шалим се мало ;) Него, јеси ли попунио поље "наслов"?
ex SAABotražitelj <9000CS>
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 5 gostiju