Kompresija u cilindrima motora 1.9tid 110kw 150ks
-
- Postovi: 97
- Pridružio se: 06 Dec 2015, 16:22
Kompresija u cilindrima motora 1.9tid 110kw 150ks
Pozdrav svima imam nekih intervencija na mom motoru pa sam u fazi trazenja kvara tj.problema interesuje me dali neko zna kolika treba biti kompresija cilindara za dobar rad motora. Citao sam svasta nesto i puno razlicitih info.Koja su fabricka za ovaj motor koliko bari? a koliko treba biti +- posle predjemih recimo kod mene 300 000Km Hvala unapred
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Kompresija u cilindrima motora 1.9tid 110kw 150ks
Zvanicno je 18,5 kompresija, ali to za tebe nije toliko bitan podatak, jer zavisi od mnogo faktora....dal meris na hladan, topao motor...
Najbitnije je kada meris da sva 4 cilindra treba da imaju priblizno iste vrednosti uz neko maks. odstupanje 10-15%
Ako ti jedan klip ima vece odstupanje motor ima problem. Nisam jos do sada video motor koji ima losu kompresiju na sva 4 klipa, jer retko koji izdrzi toliko dugo.
Najbitnije je kada meris da sva 4 cilindra treba da imaju priblizno iste vrednosti uz neko maks. odstupanje 10-15%
Ako ti jedan klip ima vece odstupanje motor ima problem. Nisam jos do sada video motor koji ima losu kompresiju na sva 4 klipa, jer retko koji izdrzi toliko dugo.
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
-
- Postovi: 97
- Pridružio se: 06 Dec 2015, 16:22
Re: Kompresija u cilindrima motora 1.9tid 110kw 150ks
E hvala ti na brzom odgovoru imam podrhtavanje motora i nepravilan rad ispitali smo dosta delova brizgaljke tj.injektore i ovih dana cu kompresiju motora pa da vidimo o čemu se radi .
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Kompresija u cilindrima motora 1.9tid 110kw 150ks
Tipujem pre na pomenute dizne, a mozda ti negde ulazi i vazduh
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
-
- Postovi: 97
- Pridružio se: 06 Dec 2015, 16:22
Re: Kompresija u cilindrima motora 1.9tid 110kw 150ks
Dizne bile kod bošiste i sve su ok,turbina ko nova skoro zamenjena sad je na redu kopresija cilindara pa ce da vidimo.
-
- Postovi: 97
- Pridružio se: 06 Dec 2015, 16:22
Re: Kompresija u cilindrima motora 1.9tid 110kw 150ks
Zato me i zanima ovo u vezi kompresije u slučaju da je oko toga problem da znam na čemu da se nadam. Dali je isplativo ili ne raditi to i sl.. Mada ne troši ulje ne curi nigde lepo ide ne troši puno takodje ali trza seca,nemiran rad ima.
- alonso
- Postovi: 251
- Pridružio se: 15 Jan 2019, 00:16
- Lokacija: Beograd
Re: Kompresija u cilindrima motora 1.9tid 110kw 150ks
Kompresija na tom motoru treba da ti bude poslednja stavka za proveru... hoću da kažem, da je jako mala šansa za tako nešto na tom motoru, a ima dosta drugih stvari kod njega zbog kojih možeš imati te simptome...
A i nije baš lak posao kao skidanje svećica na benzincu... jer trebaš skinuti dizne, koje često znaju da zapeknu ... mada ako su bile skoro kod bošiste, kod tebe ne bi trebalo biti problem da se skinu... i KD ti je lepo rekao, bitno je minimalno odstupanje između pojedinačnih cilindara, a ne konkretna brojka...
Za taj motor je karakteristično da ima te simptome kada regulator pritiska goriva nije dobar. Trzanje nakon hlagnog starta, variranje obrtaja i trzaji u leru i slično... Ti si već proverio dizne, pa bih išao na regulator... al naravno ne da kupuješ radi probe, već da pozajmiš od nekog pošto nije teško zameniti ga... Boš pumpu možeš pregledati da li je masna...
Ako je napuklo neko crevo od vazduha, javljaće se trzaji u vožnji i uglavnom crni dim u većini uslova vožnje... ali u leru bi trebalo da radi mirno
Zna i prljav protokomer i MAP snezor da prave slične probleme, ali ih uglavnom prati crni dim...
Taj motor ima klapne u usisnoj grani, teoretski je moguće da te zeza i ako one glave... Ali kreni prvo od jednostavnih stvari, kao što je pregled creva, proba sa drugim regulatorom itd... Ako je neko crevo na putu punjenja - nakon turbine - bušno, obično će biti masno sa spoljne strane...
Značial bi ti i dijagnostika, gde možeš pratiti traženi i dobijeni pritisak goriva, pa da se tako orjentišeš dal i je problem negde u gorivu ili vazduhu...
A i nije baš lak posao kao skidanje svećica na benzincu... jer trebaš skinuti dizne, koje često znaju da zapeknu ... mada ako su bile skoro kod bošiste, kod tebe ne bi trebalo biti problem da se skinu... i KD ti je lepo rekao, bitno je minimalno odstupanje između pojedinačnih cilindara, a ne konkretna brojka...
Za taj motor je karakteristično da ima te simptome kada regulator pritiska goriva nije dobar. Trzanje nakon hlagnog starta, variranje obrtaja i trzaji u leru i slično... Ti si već proverio dizne, pa bih išao na regulator... al naravno ne da kupuješ radi probe, već da pozajmiš od nekog pošto nije teško zameniti ga... Boš pumpu možeš pregledati da li je masna...
Ako je napuklo neko crevo od vazduha, javljaće se trzaji u vožnji i uglavnom crni dim u većini uslova vožnje... ali u leru bi trebalo da radi mirno
Zna i prljav protokomer i MAP snezor da prave slične probleme, ali ih uglavnom prati crni dim...
Taj motor ima klapne u usisnoj grani, teoretski je moguće da te zeza i ako one glave... Ali kreni prvo od jednostavnih stvari, kao što je pregled creva, proba sa drugim regulatorom itd... Ako je neko crevo na putu punjenja - nakon turbine - bušno, obično će biti masno sa spoljne strane...
Značial bi ti i dijagnostika, gde možeš pratiti traženi i dobijeni pritisak goriva, pa da se tako orjentišeš dal i je problem negde u gorivu ili vazduhu...
-
- Postovi: 97
- Pridružio se: 06 Dec 2015, 16:22
Re: Kompresija u cilindrima motora 1.9tid 110kw 150ks
Da bas tako cemo i uraditi mada dosta svari je i uradjeno tj.provereno za sada je ok,Pa pricali smo moze biti puno stvari pa idemo redom ali mene je zanimalo to oko kompresije reko ako bude da je oko toga nesto .
-
- Postovi: 97
- Pridružio se: 06 Dec 2015, 16:22
Re: Kompresija u cilindrima motora 1.9tid 110kw 150ks
Zaboravio sam da odgovorim da sam te klapne tj leptire za vazduh davno ukinuo ,mislim da ti je to poznato kako se radi neverujem da sam prvi kao i eger naravno.I isto da nijedna lampica ne svetli niti mi kompijuter izbaca gresku to je bitno da naglasim takodje
-
- Postovi: 97
- Pridružio se: 06 Dec 2015, 16:22
Re: Kompresija u cilindrima motora 1.9tid 110kw 150ks
Evo da napišem o daljoj problematici oko kompresije pošto je sve drugo prekontrolisano i majstor izmerio u tri cilindra 20bari a u 4-om kaze ništa . Tome se nismo nadali ali tako kaže , e sad morace da otvori i da se vidi šta se to dešava unutra i zbog čega je tako.
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Kompresija u cilindrima motora 1.9tid 110kw 150ks
Koliko je auto presao?
Mozda je samo izgoreo jedan ventil zbog cadji, pa jos prodjes sa zamenom ventila i zamenom dihtunga glave
Mozda je samo izgoreo jedan ventil zbog cadji, pa jos prodjes sa zamenom ventila i zamenom dihtunga glave
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
-
- Postovi: 97
- Pridružio se: 06 Dec 2015, 16:22
Re: Kompresija u cilindrima motora 1.9tid 110kw 150ks
Sada ima oko 318 000km pa sutra nastavak priče otvoricemo pa da vidimo šta se dešava. Ali je bas čudno da na tri ima 20 bari a na jednom nista
-
- Postovi: 97
- Pridružio se: 06 Dec 2015, 16:22
Re: Kompresija u cilindrima motora 1.9tid 110kw 150ks
Pa ako bi se zavrsilo na tome bilo bih da kažem i odlično
-
- Postovi: 97
- Pridružio se: 06 Dec 2015, 16:22
Re: Kompresija u cilindrima motora 1.9tid 110kw 150ks
Situacija je sl. Pukle su tri klackalice ventila na tom cilindru znači slomile se. Ventili su dobri sve stoi na svom mestu cilindar takodje sve izdijagnostikovano i provereno propusnost i sve.Sve je u najboljem redu.
Dakle menjacemo sve klackalice i podizace,jer nebih da rizikujemo ipak je prešao blizu 320 000 i dihtung naravno i to bi bilo to.
Dakle menjacemo sve klackalice i podizace,jer nebih da rizikujemo ipak je prešao blizu 320 000 i dihtung naravno i to bi bilo to.
- alonso
- Postovi: 251
- Pridružio se: 15 Jan 2019, 00:16
- Lokacija: Beograd
Re: Kompresija u cilindrima motora 1.9tid 110kw 150ks
Onda nisi loše prošao.. zaista nisam očekivao da će biti to.. pogotovo da nema uopšte kompresiju u tom cilindru... Dobro je on ikako radio...
Da li je nekada bila neka havarija, kod njih se lome klackalice ako pukne zupčasti, ili ako se otkine neka od klapni iz usisne grane pa uleti u cilindar...
Da li je nekada bila neka havarija, kod njih se lome klackalice ako pukne zupčasti, ili ako se otkine neka od klapni iz usisne grane pa uleti u cilindar...
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Kompresija u cilindrima motora 1.9tid 110kw 150ks
Pa da je imao ikakvu kompresiju bio bi klip u problemu, a ovako cim je 0 znas da je otvoren ventil.
A ovo sto si pomenuo da je bila havarija sasvim moguce, taj motor ima kais.....na zapadu ljudi ne vole da rade veliki servis jer kosta tamo blizu 1000 EUR, a onda kad ode kais zavrse na ovim prostorima.
Mada taj sa 150ks je u problemu sa kaisom i kad se menja po servisnoj i cuo sam preporuku da se menja na 60.000km bez odlaganja.
Jedan nas clan ima 9-3 sa tim motorom ima u servisnoj da je menjan motor......verovatno isti problem
A ovo sto si pomenuo da je bila havarija sasvim moguce, taj motor ima kais.....na zapadu ljudi ne vole da rade veliki servis jer kosta tamo blizu 1000 EUR, a onda kad ode kais zavrse na ovim prostorima.
Mada taj sa 150ks je u problemu sa kaisom i kad se menja po servisnoj i cuo sam preporuku da se menja na 60.000km bez odlaganja.
Jedan nas clan ima 9-3 sa tim motorom ima u servisnoj da je menjan motor......verovatno isti problem
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- alonso
- Postovi: 251
- Pridružio se: 15 Jan 2019, 00:16
- Lokacija: Beograd
Re: Kompresija u cilindrima motora 1.9tid 110kw 150ks
To je problem kada se pridržavaju suviše onog uputstva o produženom intervalu zamene ulja i drugim long term servisima...
Dok sam alfu imao pridržavao sam se skraćenih verzija kao i svi alfisti, fijatovci itd... veliki servis na 60-70.000km
A ima sigurno i sa režimom vožnje... na zapadu veroovatno i može bez problema da se zgazi 100.000km za 3-4 godine vožnje po otvorenom i auto putu ...
Uglavnom havarija kod tog motora nastaje zbog tri stvari... pukne zupčasti, pukne PK pa se podvuče pod zupčasti ili se otkinu klapnice iz usisne grane pa ulete u motor... dobra stvar je što je često potrebno zameniti samo par klackalica i može dalje...
Dok sam alfu imao pridržavao sam se skraćenih verzija kao i svi alfisti, fijatovci itd... veliki servis na 60-70.000km
A ima sigurno i sa režimom vožnje... na zapadu veroovatno i može bez problema da se zgazi 100.000km za 3-4 godine vožnje po otvorenom i auto putu ...
Uglavnom havarija kod tog motora nastaje zbog tri stvari... pukne zupčasti, pukne PK pa se podvuče pod zupčasti ili se otkinu klapnice iz usisne grane pa ulete u motor... dobra stvar je što je često potrebno zameniti samo par klackalica i može dalje...
-
- Postovi: 97
- Pridružio se: 06 Dec 2015, 16:22
Re: Kompresija u cilindrima motora 1.9tid 110kw 150ks
Eto da se nadovežem na dalju priču da nikada nije pucao kajš ili sl. Havarija na motoru nije postojala pošto imam servisnu knjigu od kada je kupljen a ja sam drugi vlasnik auto je super održavan što se tiče toga. A ovaj kvar se desio iznenada jedno jutro kada sam hteo da ga upalim i počeo je odjednom nemirnim radom da i trese. Znači odmah na prikolicu i kod majstora. Nije vožen do majstora nego prevežen. Tako da možda zbog tačne dijagnoze i pravovremene intervencije nema drugih oštecenja. Tako da sam prezadovoljan sa ovim. A zamenicemo sve klackalice ne samo ove 3. I ujedno veliki servis i napadamo novih 300 000km
Evo i slike...[hsimg]ext/dmzx/imageupload/files/9f32a8df56bd ... fd269f.jpg[/hsimg]
Evo i slike...[hsimg]ext/dmzx/imageupload/files/9f32a8df56bd ... fd269f.jpg[/hsimg]
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 3 gosta