Saab 9-3 2.2 TiD
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: Saab 9-3 2.2 TiD
Ja sam, dok dolivanje zimskih aditiva jos nije bila regularna praksa kod distributera dizela, koristio Liqui Moly Super Diesel. Nikad promasio sa tim aditivom, verovatno postoji varijanta za novije dizele. Radio je sve - cistio sistem, sprecavao smrzavanje, podmazivao pumpu. Jedini aditiv koji sam bez ikakve strepnje sipao u gorivo. U ulje inace nikad ne dodajem nista, nerado to radim i sa gorivom.
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Saab 9-3 2.2 TiD
Covek uvek cita kakvo je sr*nje narandzasti relej kod Saab, ali dok ne dozivi ne poveruje.
Elem preksinoc vidim rade mi "cudno" duga svetla i ne pali se plava lampica sta je bre sad. Danas skinuo i otvorio naradzasti relej - pa ljudi na 4 od 6 lemova pukao kalaj tzv. "hladni lem"
Uzeo lemilicu i prelemio sve sad je sve OK, ali aman
Elem preksinoc vidim rade mi "cudno" duga svetla i ne pali se plava lampica sta je bre sad. Danas skinuo i otvorio naradzasti relej - pa ljudi na 4 od 6 lemova pukao kalaj tzv. "hladni lem"
Uzeo lemilicu i prelemio sve sad je sve OK, ali aman
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- VladimirS
- Drug Član
- Postovi: 1271
- Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
- Lokacija: Zrenjanin - Kruševac
Re: Saab 9-3 2.2 TiD
Važno da može lako da se sredi, zamisli da su ga i tu nekako zakomplikovali.
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Saab 9-3 2.2 TiD
Zamenjeno crevo od interkulera do EGR......marka Top Spider Indjija.....majstor kaze da nisu stedeli na materijalu i da je crevo lepo debelo.....sada samo da vidimo da li je i materijal kvalitetan i da ne krene da se osipa za godinu dana
Zamenjen i motoric na faru......to bi trebalo da je to.
Evo slike starog.....istopili se zupcanici
Zamenjen i motoric na faru......to bi trebalo da je to.
Evo slike starog.....istopili se zupcanici
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Saab 9-3 2.2 TiD
Ovde jos jedna preporuka koje delove NE KUPOVATI
Pre dva-tri meseca krene da mi temperatura prelazi preko 50% na -7C, sto nije radio ni na Nürburgringu ni na +40C........zamenim davac i uzmem prvo sto sam nasao VERNET za 600rsd.......proslo sad 2-3 meseca i ne ulazi mi strelica na 50%, a uredno radi grejanje
Sutra porucujem kao sto je i bio original Bosch
Tako mi treba kad gazim sopstvene principe - ko kupuje jeftino kupuje dvaput
Pre dva-tri meseca krene da mi temperatura prelazi preko 50% na -7C, sto nije radio ni na Nürburgringu ni na +40C........zamenim davac i uzmem prvo sto sam nasao VERNET za 600rsd.......proslo sad 2-3 meseca i ne ulazi mi strelica na 50%, a uredno radi grejanje
Sutra porucujem kao sto je i bio original Bosch
Tako mi treba kad gazim sopstvene principe - ko kupuje jeftino kupuje dvaput
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- MAD SERB
- Postovi: 2362
- Pridružio se: 28 Jun 2013, 09:37
- Lokacija: BOR
- Kontakt:
Re: Saab 9-3 2.2 TiD
Ti naruči opet isti ali zamoli prodavca da ti naplati 10X više isti taj možda će biti ok
ŽIVOT JE 1, SAAB JE 2.0 T !
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba
powered by Nordic performance
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba
powered by Nordic performance
- MAD SERB
- Postovi: 2362
- Pridružio se: 28 Jun 2013, 09:37
- Lokacija: BOR
- Kontakt:
Re: Saab 9-3 2.2 TiD
Šalu na stranu više nema pravila bar za delove koje kupujemo kod nas nekada i jeftin deo potraje samo izgleda treba imati sreće
ŽIVOT JE 1, SAAB JE 2.0 T !
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba
powered by Nordic performance
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba
powered by Nordic performance
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Saab 9-3 2.2 TiD
Kod mene je citav zivot tako.....kada kupim jeftino njbem. Zato to ne radim i nemam nikada problema - zivot je jako jednostavan kada pratis znake.
Ovaj davac me zeznuo........trazio sam ga po broju iz EPC-a i nije mi izbacivao Bosch vec samo neke no-name, nadjem taj Vernet vidim da ga prave francuzi i u ponudi je i van istocne evrope i kupim ga - jos mi se zurilo jer sam isao sutradan na put za Austriju, a kad davac pokazuje vecu temperaturu ne pali grejace pa nisam hteo da imam problem na alpima.
Zamenio ga ujutru i produzio za Austriju - tek kada smo izvadili stari davac video sam da je originalni Bosch, od tada sam presao sigurno 4-5000km i nije me zezao do prosle nedelje......znam koliko mu treba vremenski da dodje na 50% i nema boga da se pomeri.
Ma dobro, videcemo ali ne kosta ni Bosch bogatstvo.....sve su cene tu negde, javljam u svakom slucaju koliko me izaslo
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: Saab 9-3 2.2 TiD
Nisu se istopili, nego se isprala mascura sa puza. Ako ne podmazes litijumskom mascu dobro, opet ce.
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Saab 9-3 2.2 TiD
Nema od tog podmazivanja nista......sem ako mi odas tajnu kako da otvorim kuciste, a da ne polomim poklopac.......kod ovog starog mi nije uspelo
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Saab 9-3 2.2 TiD
MP cena senzora 1850rsd, ce da prezivimo
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Saab 9-3 2.2 TiD
Da se pohvalim sr*njem koje mi se danas desilo.
Upali mi se prekjuce CE lampica, okrenem mog majstora, aj kad budem u subotu sa 900kom na servisu pa posle da naletim sa
Zavrsismo 900 brzo, vratim se kuci i da ga upalim (9-3), on upali i radi na 500 o./min i trese se kao blesav
Gas ne prima uopste, kad pritisnem pedalu ne desi se apsolutno nista........javim majstoru da nema sanse da dodjem.
Vratim se posle sat vremena da pogledam jos malo......skinem poklopac na EGR ventilu ono zaglavila se polugica
Ocistio sa brake cleanerom i stapicima za usi poslednje atome stare masti i stavio novu.......auto upalio i lepo drzao 800 o./min., gas lepo prima.....provozao se malo do Zemuna, ugasila se CE lampica u voznji......sve normalno.
Dobro posto je zadnji put EGR skidan i ciscen u pokojnom Autosabu 2008 i od tada presao 150.000km bilo bi glupo kukati.......kad neki ljudi ne predju zamenu ulja bez ciscenja EGR........svejedno, ide na servis pa nek majstor skine i ocisti onu stranu sto ide u motor da budemo sigurni
Upali mi se prekjuce CE lampica, okrenem mog majstora, aj kad budem u subotu sa 900kom na servisu pa posle da naletim sa
Zavrsismo 900 brzo, vratim se kuci i da ga upalim (9-3), on upali i radi na 500 o./min i trese se kao blesav
Gas ne prima uopste, kad pritisnem pedalu ne desi se apsolutno nista........javim majstoru da nema sanse da dodjem.
Vratim se posle sat vremena da pogledam jos malo......skinem poklopac na EGR ventilu ono zaglavila se polugica
Ocistio sa brake cleanerom i stapicima za usi poslednje atome stare masti i stavio novu.......auto upalio i lepo drzao 800 o./min., gas lepo prima.....provozao se malo do Zemuna, ugasila se CE lampica u voznji......sve normalno.
Dobro posto je zadnji put EGR skidan i ciscen u pokojnom Autosabu 2008 i od tada presao 150.000km bilo bi glupo kukati.......kad neki ljudi ne predju zamenu ulja bez ciscenja EGR........svejedno, ide na servis pa nek majstor skine i ocisti onu stranu sto ide u motor da budemo sigurni
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Saab 9-3 2.2 TiD
Sinoc oterao kola da mi ociste EGR sa unutrasnje strane i zvao me majstor da mi javi da mi je na klapnama sodoma i gomora
Imao sam ovo viewtopic.php?f=64&t=41 - kaze deblji sloj cadji nego sto su osovinice
Sada sam ga vozio sa ociscenim klapnama jbm li ga lepo vukao i dosad ne primecujem neku promenu, ali dobro posto to nije nikad cisceno lepo sto smo i to uradili.
Imao sam ovo viewtopic.php?f=64&t=41 - kaze deblji sloj cadji nego sto su osovinice
Sada sam ga vozio sa ociscenim klapnama jbm li ga lepo vukao i dosad ne primecujem neku promenu, ali dobro posto to nije nikad cisceno lepo sto smo i to uradili.
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: Saab 9-3 2.2 TiD
NIS-ov dizel, nocna mora svakog motora.
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Saab 9-3 2.2 TiD
Pa 90% dizela na trzistu je NIS-ov
Klacska prevozi gorivo iz NIS-ove rafinerije za OMV u zelenim kamionima, a za Lukoil u crvenim.....posto je ozbiljna firma nema situacija kao kod nekih manje ozbiljnih da se benzin prevozi dizel cisternama i obrnuto.
S obzirom da je zarada na gorivu u Srbiji najniza u Evropi (jer sve ide drzavi kroz akcize) nece niko da se zeza da uvozi gorivo i placa transport ako ima ispred vrata.
Isto ti je u Austriji......svako gorivo dolazi iz OMV-ove rafinerije u Schwechatu....dal pise Shell, Lukoil.......svejedno.
Evo zadnjih 6 meseci sipam samo na OMV, ali sumnjam da je neka razlika......
Ja ipak mislim da bi se ovo desilo bilo gde........auto sam uzeo 2008 kada je imao 160.000km i od tada je na 170.000km u Autosabu sredjen EGR i NISTA drugo nisam radio oko motora/usisa do maja 2017 godine, sada ima 313.000km - ja stvarno mislim da je ovo odlican rezultat
Klacska prevozi gorivo iz NIS-ove rafinerije za OMV u zelenim kamionima, a za Lukoil u crvenim.....posto je ozbiljna firma nema situacija kao kod nekih manje ozbiljnih da se benzin prevozi dizel cisternama i obrnuto.
S obzirom da je zarada na gorivu u Srbiji najniza u Evropi (jer sve ide drzavi kroz akcize) nece niko da se zeza da uvozi gorivo i placa transport ako ima ispred vrata.
Isto ti je u Austriji......svako gorivo dolazi iz OMV-ove rafinerije u Schwechatu....dal pise Shell, Lukoil.......svejedno.
Evo zadnjih 6 meseci sipam samo na OMV, ali sumnjam da je neka razlika......
Ja ipak mislim da bi se ovo desilo bilo gde........auto sam uzeo 2008 kada je imao 160.000km i od tada je na 170.000km u Autosabu sredjen EGR i NISTA drugo nisam radio oko motora/usisa do maja 2017 godine, sada ima 313.000km - ja stvarno mislim da je ovo odlican rezultat
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Saab 9-3 2.2 TiD
Pocelo da mi struze nesto na jednom tocku ove nedelje, sto idem brze ono brze struze.
Danas na servisu poskidali sve i nadjemo da je na jednom tocku pukao onaj prsten za ABS....480 rsd u Gazeli.
ABS ne prijavljuje gresku.
Samo jos da zamenim
Danas na servisu poskidali sve i nadjemo da je na jednom tocku pukao onaj prsten za ABS....480 rsd u Gazeli.
ABS ne prijavljuje gresku.
Samo jos da zamenim
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- VladimirS
- Drug Član
- Postovi: 1271
- Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
- Lokacija: Zrenjanin - Kruševac
Re: Saab 9-3 2.2 TiD
Eto, pokvario se
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Saab 9-3 2.2 TiD
Na skoro 340.000km oprosticu mu
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Saab 9-3 2.2 TiD
Puklo mi crevo izmedju turba i interkulera za vikend.
Uzeo u Top Spideru novo - 4.800 rsd
https://drive.google.com/file/d/105wbqL ... sp=sharing
Uzeo u Top Spideru novo - 4.800 rsd
https://drive.google.com/file/d/105wbqL ... sp=sharing
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Saab 9-3 2.2 TiD
Dosla zima i naravno mora nesto da se radi. Kabl od Webasto-a poceo da se raspada, pa su zamenjeni "generickim" citaj jedinim 6 pinskim super seal koje sam nasao ovde:
Ovo
https://photos.app.goo.gl/LDDey3wTWp64pAUJ9
https://photos.app.goo.gl/pnFuZJX9jXHiTy4JA
zamenjeno ovim
https://photos.app.goo.gl/GVaJ47N54MGsrPPK8
Hvala Kizi na pomoci!!!
Ovo
https://photos.app.goo.gl/LDDey3wTWp64pAUJ9
https://photos.app.goo.gl/pnFuZJX9jXHiTy4JA
zamenjeno ovim
https://photos.app.goo.gl/GVaJ47N54MGsrPPK8
Hvala Kizi na pomoci!!!
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Saab 9-3 2.2 TiD
Evo na nekih 342.000km zamenio sva 4 amortizera, usput smo zatekli da je stradalo desno rame (menjano poodavno) i obe solje amortizera KYB-a nazalost menjane pre 2-3 godine, dakle ne tako staro.........al sto rece clan Ninsaki - Putevi Srbije
Sad su Meyle opa cemo da vidimo kako ce se pokazati.
Novi amortizeri su stavljeni Sachs. Stari su napred bili jos originalni Sachs for Saab, a nazad Monroe koji sam stavio.....2010-2011...mislim.
Sachs napred je izgledao kao nov, samo sto nisu imali snage da se vrate kad se nabiju.
Monroe je bio isto dotrajao, neka cevcica vodjica je na oba skroz istrulela.
Auto je sad napred jedno 2-3cm visi i bolje prelazi lezece i sl.
Amortizeri poruceni krajem novembra 2019, a isporuceni pre oko 10 dana.....al tako mi je i bilo najavljeno.
Takodje po savetu clana Alonso-a skinuli smo sve ispod filtera klime......nosac, ventilator......sve sto smo mogli da dodjemo do isparivaca.
Inace sveznajuci nemci nisu znali da mi kazu dal to moze, jer mi Alonso rekao za 9-3 SS.......pa smo isli na blef - i uspelo je.
Sad mi kola trenutno mirisu na Aksa odmascivac tako da sam super raspolozen dok vozim
Al videcemo za neku nedelju kad se malo razidje dal mi se smrad izgubio u kolima.
Na dnu susaca nismo nasli neku kriminalnu prljavstinu.....jeste bilo malo, al nista da kazes "e pa zato je smrdelo"
Ne ventilatoru sam zamenio i cetkice.......ako neko bude hteo dimenzija je 8x10mm i imaju da se kupe u prodavnici Starter kod studentskog grada
Sad su Meyle opa cemo da vidimo kako ce se pokazati.
Novi amortizeri su stavljeni Sachs. Stari su napred bili jos originalni Sachs for Saab, a nazad Monroe koji sam stavio.....2010-2011...mislim.
Sachs napred je izgledao kao nov, samo sto nisu imali snage da se vrate kad se nabiju.
Monroe je bio isto dotrajao, neka cevcica vodjica je na oba skroz istrulela.
Auto je sad napred jedno 2-3cm visi i bolje prelazi lezece i sl.
Amortizeri poruceni krajem novembra 2019, a isporuceni pre oko 10 dana.....al tako mi je i bilo najavljeno.
Takodje po savetu clana Alonso-a skinuli smo sve ispod filtera klime......nosac, ventilator......sve sto smo mogli da dodjemo do isparivaca.
Inace sveznajuci nemci nisu znali da mi kazu dal to moze, jer mi Alonso rekao za 9-3 SS.......pa smo isli na blef - i uspelo je.
Sad mi kola trenutno mirisu na Aksa odmascivac tako da sam super raspolozen dok vozim
Al videcemo za neku nedelju kad se malo razidje dal mi se smrad izgubio u kolima.
Na dnu susaca nismo nasli neku kriminalnu prljavstinu.....jeste bilo malo, al nista da kazes "e pa zato je smrdelo"
Ne ventilatoru sam zamenio i cetkice.......ako neko bude hteo dimenzija je 8x10mm i imaju da se kupe u prodavnici Starter kod studentskog grada
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- VladimirS
- Drug Član
- Postovi: 1271
- Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
- Lokacija: Zrenjanin - Kruševac
Re: Saab 9-3 2.2 TiD
Koja je cena amortizera?
Kako se skida ventilator? Ja se pre dva meseca ubih da ga skinem pa sam odustao...
Kako se skida ventilator? Ja se pre dva meseca ubih da ga skinem pa sam odustao...
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Saab 9-3 2.2 TiD
Prednji 6.690 rsd/kom.
Zadnji 5.340 rsd/kom.
Sa novostecenom pamecu preporuka da se odmah kupe i nove solje amortizera (lepo mi je Nikola/nik900 rekao) i eventualno lezajeve za njih (mada su bili OK i stari).
Sto se tice ventilatora procedura sledeca:
- skines brisace i one dve plastike ispod njih
- skines filter klime i njegovo kuciste (plasticni ram koji drze 2-3 srafa)
- skines mehanizam brisaca - pantograf
- skines gumeni poklopac koji ide iznad ventilatora (njega je malo teze izvuci treba da se okrece i vrti dok ne ubodes neki ugao da se izmigolji napolje)
- zatim skines belo kuciste na koje ide konektor (1 torex sraf) i iscupas 2 konektora sto idu u njega (razlicite su velicine i ne mogu da se pomesaju)
- onda ima jos cini mi se 1 ili 2 srafa koji drze ventilator za karoseriju
To bi trebalo da je to
Zadnji 5.340 rsd/kom.
Sa novostecenom pamecu preporuka da se odmah kupe i nove solje amortizera (lepo mi je Nikola/nik900 rekao) i eventualno lezajeve za njih (mada su bili OK i stari).
Sto se tice ventilatora procedura sledeca:
- skines brisace i one dve plastike ispod njih
- skines filter klime i njegovo kuciste (plasticni ram koji drze 2-3 srafa)
- skines mehanizam brisaca - pantograf
- skines gumeni poklopac koji ide iznad ventilatora (njega je malo teze izvuci treba da se okrece i vrti dok ne ubodes neki ugao da se izmigolji napolje)
- zatim skines belo kuciste na koje ide konektor (1 torex sraf) i iscupas 2 konektora sto idu u njega (razlicite su velicine i ne mogu da se pomesaju)
- onda ima jos cini mi se 1 ili 2 srafa koji drze ventilator za karoseriju
To bi trebalo da je to
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- VladimirS
- Drug Član
- Postovi: 1271
- Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
- Lokacija: Zrenjanin - Kruševac
Re: Saab 9-3 2.2 TiD
Sve sam ja to poskidao ali tu plastiku iznad samog ventilatora nikako. I tu sam se iznervirao jer je bio posao na kraju a ne mogu da ga završim a nisam mogao da ga ostavim rasklopljenog na ulici jer je bio već kraj dana.
Na kraju sam zeznuo navoj od brisača, zavrnuo maticu i sad preklizava, ne može ni da se zavije ni da se odvije.
Dobro si ti prošao sa tim.
Na kraju sam zeznuo navoj od brisača, zavrnuo maticu i sad preklizava, ne može ni da se zavije ni da se odvije.
Dobro si ti prošao sa tim.
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Saab 9-3 2.2 TiD
Pa platio majstoru da mi to uradi, kad smo menjali amortizere, ulje/filtere i cistili isparivac.......ja samo stajao pored i asistirao.
Za navoj uzmi od nekog nareznicu pa narezi ako moze stari, ako ne jedan broj manji navoj pa stavis manju maticu - onaj deo sto drzi brisac nije time pogodjen - tu ide samo podloska.
I sledeci put.......nemoj silom
Za navoj uzmi od nekog nareznicu pa narezi ako moze stari, ako ne jedan broj manji navoj pa stavis manju maticu - onaj deo sto drzi brisac nije time pogodjen - tu ide samo podloska.
I sledeci put.......nemoj silom
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 16 gostiju