PREDSTAVLJANJE CLANOVA - Introduce Yourself
- IvanJanković
- Postovi: 9
- Pridružio se: 06 Jan 2020, 00:03
Re: PREDSTAVLJANJE CLANOVA - Introduce Yourself
Pozdrav svima, kao sto se po niku vidi zovem se Ivan :) iz Bg-a sam i od letos sam vlasnik saaba 2.0t benzinca iz 2004.te :)
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: PREDSTAVLJANJE CLANOVA - Introduce Yourself
Dobrodosao!
U rubrici "nasi ljubimci" mozes da predstavis svoj auto!
U rubrici "nasi ljubimci" mozes da predstavis svoj auto!
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- VladimirS
- Drug Član
- Postovi: 1271
- Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
- Lokacija: Zrenjanin - Kruševac
Re: PREDSTAVLJANJE CLANOVA - Introduce Yourself
Dobrodošao i čestitam na kupovini!
- IvanJanković
- Postovi: 9
- Pridružio se: 06 Jan 2020, 00:03
Re: PREDSTAVLJANJE CLANOVA - Introduce Yourself
Hvala vam, ali mora da se saceka malo lepse vreme da bi auto mogao da se lepo vidi bez magle i smoga :D
Za sada je pretresanje auta posto naravno kojekakve sitnice fale koje bodu oci, ali auto ide super.
Hvala vam na prijemu u grupu :) Ocekujte gomilu pitanja za sve i svasta :D
Za sada je pretresanje auta posto naravno kojekakve sitnice fale koje bodu oci, ali auto ide super.
Hvala vam na prijemu u grupu :) Ocekujte gomilu pitanja za sve i svasta :D
- alonso
- Postovi: 251
- Pridružio se: 15 Jan 2019, 00:16
- Lokacija: Beograd
Re: PREDSTAVLJANJE CLANOVA - Introduce Yourself
Pozdrav Ivane
ovde u zadnje vreme možeš mnogo toga da pročitaš od mene o tom motoru i baš model iz 2004 ... doduše moj je B207R a tvoj predpostavljam L od 175ks ? kako god, suština i problemi su isti šta god ti bude trebalo otvaraj teme, ili se nadovezuj na one već otvorene, sigurno je neko već imao odgovor / problem o nečemu što tebe zanima, a s obzirom da ja ovog mog i dalje "češljam" i rešavam, pokrio sam veliki spekatar svega i naravno slobodno pitaj sve što te bude zanimalo... ja ću uskoro otvoriti još dve nove teme o stvarima koje sam radio u poslednje vreme vezane za motor
ovde u zadnje vreme možeš mnogo toga da pročitaš od mene o tom motoru i baš model iz 2004 ... doduše moj je B207R a tvoj predpostavljam L od 175ks ? kako god, suština i problemi su isti šta god ti bude trebalo otvaraj teme, ili se nadovezuj na one već otvorene, sigurno je neko već imao odgovor / problem o nečemu što tebe zanima, a s obzirom da ja ovog mog i dalje "češljam" i rešavam, pokrio sam veliki spekatar svega i naravno slobodno pitaj sve što te bude zanimalo... ja ću uskoro otvoriti još dve nove teme o stvarima koje sam radio u poslednje vreme vezane za motor
- IvanJanković
- Postovi: 9
- Pridružio se: 06 Jan 2020, 00:03
Re: PREDSTAVLJANJE CLANOVA - Introduce Yourself
hahahaha :D
Pa tako nekako Alonso, evo ja sam letos pazario bombarder i zbog posla nisam stigao nesto ni da ga pretresem a ni da uzivam u njemu i sada po ovom " prelepom" vremenu pretresam kojesta :D Od toga sto mi sporo rade brisaci, tj kao da imaj usamo jednu brzinu, ali eto za vikend sam malo prckao pa je sada bolje ali moze i bolje, do onog prvog utiska... " cekaj zasto mi zvucnici u vratima ne rade? " ili ti konstatacija da nema pojacala ispod sedista :D
U svakom slucaju pogledacu tvoje postove i sigurno cu naci nesto zanimljivo sto mi treba, iskreno mi je krivo hteo sam doci na skup u Vrscu ali sam dosao sa sluzbenog puta i nisam imao snage nizasta
Pa tako nekako Alonso, evo ja sam letos pazario bombarder i zbog posla nisam stigao nesto ni da ga pretresem a ni da uzivam u njemu i sada po ovom " prelepom" vremenu pretresam kojesta :D Od toga sto mi sporo rade brisaci, tj kao da imaj usamo jednu brzinu, ali eto za vikend sam malo prckao pa je sada bolje ali moze i bolje, do onog prvog utiska... " cekaj zasto mi zvucnici u vratima ne rade? " ili ti konstatacija da nema pojacala ispod sedista :D
U svakom slucaju pogledacu tvoje postove i sigurno cu naci nesto zanimljivo sto mi treba, iskreno mi je krivo hteo sam doci na skup u Vrscu ali sam dosao sa sluzbenog puta i nisam imao snage nizasta
- alonso
- Postovi: 251
- Pridružio se: 15 Jan 2019, 00:16
- Lokacija: Beograd
Re: PREDSTAVLJANJE CLANOVA - Introduce Yourself
Drugar i ja smo skoro na njegovoj korsi otvarali taj motor i probavali čišćenje i sređivanje... njemu su glavili na pola i nije mogao da ih kontroliše, sad ne glave ali ne može i dalje da ih kontroliše moj na automatskom nekad krene prebrzo da radi, pa ga i ne korisitm... po jedno brisanje povlačenjem ručice na dole, ili na ono konstnatno što postižeš na 2 koraka gore... Što se zvučnika tiče, proveri da li ti je balans naštelovan kako treba... To se podešava na potenciometru na radiju, gde pojačavaš i smanjuješ zvuk... Povučeš ga ka sebi, onda okrećeš levo ili desno za balans, u vrtenju, kad pogodiš sredinu, osetićeš neki zubić ... Tako treba da stoji, ja sam slučajno to okrenuo, nisam ni znao da se tu šteluje i mislio sam da mi ne radi levi zvučnik
- IvanJanković
- Postovi: 9
- Pridružio se: 06 Jan 2020, 00:03
Re: PREDSTAVLJANJE CLANOVA - Introduce Yourself
hahah ne, ne sve to radi i znam za to, nego ja nemam zvucnike u vratima a ni pojacalo za njih ispod sedista, sto se brisaca tice od 3 gumice na mehanizmu dve su se pojele i tu em ulazi stroka em rade pa to sve utice na brzinu brisaca, sada rade ipak mnogo bolje :)
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
-
- Postovi: 3
- Pridružio se: 06 Feb 2020, 18:53
Re: PREDSTAVLJANJE CLANOVA - Introduce Yourself
Pozdrav svima!
Ime mi je Milos i iz Beograda sam, inace Alfista! :) Medjutim posle 7 godina prodadoh Alfu i sticajem nekih okolnosti na preporuku uzeh BMW e46 320d u super stanju. Na oko lep auto ali ni priblizno ne pruza ono sto je Alfa pruzala... Posle bukvalno mesec dana BMW je u oglasu i sad jedva cekam da ga prodam da bih pazario nekog Saab-a ili opet Alfu.. Sta prvo naidje. :)
Ime mi je Milos i iz Beograda sam, inace Alfista! :) Medjutim posle 7 godina prodadoh Alfu i sticajem nekih okolnosti na preporuku uzeh BMW e46 320d u super stanju. Na oko lep auto ali ni priblizno ne pruza ono sto je Alfa pruzala... Posle bukvalno mesec dana BMW je u oglasu i sad jedva cekam da ga prodam da bih pazario nekog Saab-a ili opet Alfu.. Sta prvo naidje. :)
- alonso
- Postovi: 251
- Pridružio se: 15 Jan 2019, 00:16
- Lokacija: Beograd
Re: PREDSTAVLJANJE CLANOVA - Introduce Yourself
Dobrodošao imenjače i kolega po pitanju dosadašnjeg staža (alfe)
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: PREDSTAVLJANJE CLANOVA - Introduce Yourself
Dobrodosao!
Aj molim te objasni nekom kao meni, koji nema pojma o Alfama (jednom u zivotu vozio 33ku) i BMW-u e46, sta to BMW "ne pruza"?
Aj molim te objasni nekom kao meni, koji nema pojma o Alfama (jednom u zivotu vozio 33ku) i BMW-u e46, sta to BMW "ne pruza"?
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
-
- Postovi: 3
- Pridružio se: 06 Feb 2020, 18:53
Re: PREDSTAVLJANJE CLANOVA - Introduce Yourself
Prvi savet, sedi i provozaj 156, 147 (sa ispravnim trapovima), tj. tu generaciju u sve ce ti se samo kazati. :)
BMW je izuzetno kvalitetan auto i to se ne moze osporiti, ali se vozi kao daska. Upravljivosti ima, ali ni priblizno kao gore pomenuta alfa. Udobnost nula, bar moj primerak u M opremi, sedista su za moj ukus uzasno neudobna... Krut auto, svaku neravninu oseca...mislim to je standard za nemacka auta. Vozio sam 156 sa KW amortizerima i 17icama pa je bila udobnija od bmw... Jednostavno alfu sam svaki put vozio sa uzivanjem, a bmw mi se ne mili voziti uopste, bukvalno samo kad moram. To je moj utisak.
BMW je izuzetno kvalitetan auto i to se ne moze osporiti, ali se vozi kao daska. Upravljivosti ima, ali ni priblizno kao gore pomenuta alfa. Udobnost nula, bar moj primerak u M opremi, sedista su za moj ukus uzasno neudobna... Krut auto, svaku neravninu oseca...mislim to je standard za nemacka auta. Vozio sam 156 sa KW amortizerima i 17icama pa je bila udobnija od bmw... Jednostavno alfu sam svaki put vozio sa uzivanjem, a bmw mi se ne mili voziti uopste, bukvalno samo kad moram. To je moj utisak.
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
Re: PREDSTAVLJANJE CLANOVA - Introduce Yourself
Stabilnost I udobnost su obrnuto proporcionalni
1987.
2002.
1988.
2002.
1988.
- trx88
- Site Admin
- Postovi: 189
- Pridružio se: 30 Okt 2016, 16:44
- Lokacija: Niš
Re: PREDSTAVLJANJE CLANOVA - Introduce Yourself
Ne sledi nuzno.
Yugo nije udoban, ali nije ni stabilan.
9-3 1.9 TiDS (2005)
- alonso
- Postovi: 251
- Pridružio se: 15 Jan 2019, 00:16
- Lokacija: Beograd
Re: PREDSTAVLJANJE CLANOVA - Introduce Yourself
Tako je, pomenuti modeli imaju nezavisno vešanje i napred i pozadi, duple viljuške napred, pa je postignuto oba ...
-
- Postovi: 1224
- Pridružio se: 17 Jan 2013, 00:00
- Lokacija: Novi Pazar
Re: PREDSTAVLJANJE CLANOVA - Introduce Yourself
E 46 je kofa, tesan maksimalno, Alfa drzi lepo krivine ali je meka limarijski totalno do 159tke. 9-3 SS je generalno tvrd auto, dosta je meksi 9-3 I generacije.
- alonso
- Postovi: 251
- Pridružio se: 15 Jan 2019, 00:16
- Lokacija: Beograd
Re: PREDSTAVLJANJE CLANOVA - Introduce Yourself
Pun pogodak ... 147ica dosta tanak rezultat na kreš testu... 156 nema rezultat jer je izašao 97' godine, sigurno ovako ima nekih naknadnih testova, nisam gledao, znam da jeste kvalitetnija od 147 ali opet ne mislim da je baš sinonim za bezbednost.... Prednost tih trapova je preciznost i udobnost u isto vreme ... a to što je aluminijumski pa je podložniji oštećenjima.. sve ima svoje.. i audi ima alu multilink pa se ne priča na sva usta da su loši trapovi ..
159ka pravi tenk i mrcina, bolji euroncap crash test nego 9-3 SS ... a uglavnom bi ljudi rekli obrnuto.. jedino po koga je ona nebezbedna su pešaci i drugi učesnici u udesu
-
- Postovi: 1224
- Pridružio se: 17 Jan 2013, 00:00
- Lokacija: Novi Pazar
Re: PREDSTAVLJANJE CLANOVA - Introduce Yourself
Pa passat b5. 5 je vrlo los sa alu ramenima pa vagenci cute isto kao i cela ta vag grupa gde za veliki servis moras celu prednjicu da skines. Sve u svemu alfa pogotovu novije i jtd mjet su dobar izbor. Bmw je napravio njesra sa n47 motorom gde pucaju lanci samo tako. Sad merc CLA nosi renoove motore 1.3 turbo benzin i dizel 1.5.
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: PREDSTAVLJANJE CLANOVA - Introduce Yourself
Mada 1.5dizel je jos najsvetlija tacka u celoj prici, posto se motor dosta dobro pokazao, kao sto vozaci Dacia-e znaju
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- trx88
- Site Admin
- Postovi: 189
- Pridružio se: 30 Okt 2016, 16:44
- Lokacija: Niš
Re: PREDSTAVLJANJE CLANOVA - Introduce Yourself
Nisu su bolje pokazali ni N52/N53. Moj direktor ima N53 u seriji 5 (3.0, I6), i morace uskoro sve to da zameni. Plus "po specifikaciji" trosi litar ulja na 5000-6000km. A nema sipku za proveru ulja, jer su u E60/E90 presli na senzore kolicine ulja u motoru koji redovno crkavaju. Na narednoj platformi su vratili sipku. :D
@KD
Dacia - najbolji sluzbeni auto. :D
9-3 1.9 TiDS (2005)
- alonso
- Postovi: 251
- Pridružio se: 15 Jan 2019, 00:16
- Lokacija: Beograd
Re: PREDSTAVLJANJE CLANOVA - Introduce Yourself
Baš ta spomenuta dačija kod prijatelja 300.000km za 5 godina, radi kao sat... Za bmw znam da je glavni savet kod kupovine 320d / 520d (e90 i e60) da se gleda pre restajlinga, odnosno stariji model sa 163 ks... baš zbog lanca pravljenog kao da je za bicikle kod N47 (ovaj prethodni je navodno kvalitetniji) a i kolko se sećam taj N47 je "naopako" postavljen pa sve leti napolje kada se radi veliki servis ... Mi u familiji imamo e60 525d šestak, pre restajlinga, ima više od 400.000km na satu (vrlo moguće i još više od toga u realnosti, mada je dugo tu... ) i još running like a dream što bi amerikanci rekli ... lanac nije diran . Sumnjam da ovi noviji pogotovo "blaženi" 2.0 mogu da pređu i 250 a da lanac ostane u jednom komadu... Iako nije ista klasa sa 9-3ss, opet jedan od glavnih mojih utisaka je kako posle 400 hiljada plastike enterijera su tiše nego kod 9-3 ss kada je izašao iz farbike ...
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: PREDSTAVLJANJE CLANOVA - Introduce Yourself
U vrhu krsevitosti.......ako je sudeci po nemackim youtube kanalima ovih majstora sto rade motore, koje obozavam da gledam.
Krs motori po rangu:
1 mesto - TOP VRH apsolutni sampion i bez premca kad su u pitanju problemi Audi/VW 2.0 TSI/TFSI - karike pa lanac
Kod karika mora da se menja klip, jer stari model klipa ne prima novi model karike (koji nema problem) - a novi model klipa od VW/Audi-a trazi i novu klipnjacu
Zato kupuju klip od drugog proizvodjaca da ne bi kupcu naplatili jos i klipnjacu
TFSI - najcesce dolaze zbog problema sa lancem (mada ima i sa klipovima problema), al i ta operacija kosta par hiljada eura, jer se sem lanaca, vodjica, spanera menjaju jos i neka sita, pa one pastete/aktuatori na krajevima bregastih....jako skupa zabava
2 mesto - VW dizel serija motora sa 2 turbine na prvom mestu T5 Transporter 2.0 kao 2.5 TDI
Cilindri posle 140.000 km izgledaju ko da je Yugo, klipovi i karike su osteceni, losi ventili........
BMW je problem zbog lanca koji trazi da se vadi ceo motor.
Mercedes nije toliko problem motor nego usisne klapne koje se raspadaju kod V6 motora i mora da se menja kompletno neko ko bure u kome su klapne za obe strane koja je neka brrrr cena
I skoro svi motori sa direktnim ubrizgavanjem - pre svega benzinci, al i mnogi dizeli imaju problem da se zacepe izduvni ventili i kanali - najbolja metoda ciscenje ljuskom od lesnika -
Krs motori po rangu:
1 mesto - TOP VRH apsolutni sampion i bez premca kad su u pitanju problemi Audi/VW 2.0 TSI/TFSI - karike pa lanac
Kod karika mora da se menja klip, jer stari model klipa ne prima novi model karike (koji nema problem) - a novi model klipa od VW/Audi-a trazi i novu klipnjacu
Zato kupuju klip od drugog proizvodjaca da ne bi kupcu naplatili jos i klipnjacu
TFSI - najcesce dolaze zbog problema sa lancem (mada ima i sa klipovima problema), al i ta operacija kosta par hiljada eura, jer se sem lanaca, vodjica, spanera menjaju jos i neka sita, pa one pastete/aktuatori na krajevima bregastih....jako skupa zabava
2 mesto - VW dizel serija motora sa 2 turbine na prvom mestu T5 Transporter 2.0 kao 2.5 TDI
Cilindri posle 140.000 km izgledaju ko da je Yugo, klipovi i karike su osteceni, losi ventili........
BMW je problem zbog lanca koji trazi da se vadi ceo motor.
Mercedes nije toliko problem motor nego usisne klapne koje se raspadaju kod V6 motora i mora da se menja kompletno neko ko bure u kome su klapne za obe strane koja je neka brrrr cena
I skoro svi motori sa direktnim ubrizgavanjem - pre svega benzinci, al i mnogi dizeli imaju problem da se zacepe izduvni ventili i kanali - najbolja metoda ciscenje ljuskom od lesnika -
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- alonso
- Postovi: 251
- Pridružio se: 15 Jan 2019, 00:16
- Lokacija: Beograd
Re: PREDSTAVLJANJE CLANOVA - Introduce Yourself
Zar nije problem sa usisnim ventilima? To kod benzinaca kreće prelaskom na ubrizgavanje u cilindre, jer više nema benzina koji "pere" ventil pre ulaska u cilindar... najbolja prevencija ugradnja "oil catch can-a" za uljne pare - iberlauf . Ovde najveći problem prave uljna isparenja, a ne toliko EGR... u kombinaciji su katastrofa, ali izostavljanjem uljnih para iz usisa ovaj problem se može preduprediti
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: PREDSTAVLJANJE CLANOVA - Introduce Yourself
Jeste, u pravu si, moja greska!
Usisni ventil
Usisni ventil
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 2 gosta