Voltaža akumulatora
-
- Postovi: 1224
- Pridružio se: 17 Jan 2013, 00:00
- Lokacija: Novi Pazar
Re: Voltaža akumulatora
9000 ima previse uredjaja i normalno je da jede struju ukolike se ne vozi. Te kratke relacije su za njega nula kao i rad u leru. Na tri 9000 je bio nov aku i punio oko 14.2 i ako ga ne upalis nedelju dana krene da zeza. Probaj da izvadis osigurac za Daylight, zadnji sa desne strane koliko me secanje sluzi i moci ces da ugasis poziciju
- VladimirS
- Drug Član
- Postovi: 1271
- Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
- Lokacija: Zrenjanin - Kruševac
Re: Voltaža akumulatora
Šta gledati pri kupovini multimetra?
Ima u Vobiju solidan izbor, najjeftiniji je oko 800 a najskuplji 4600. Meni treba samo za osnovne stvari. Da li cena ,,utiče" na preciznost instrumenta?
Ima u Vobiju solidan izbor, najjeftiniji je oko 800 a najskuplji 4600. Meni treba samo za osnovne stvari. Da li cena ,,utiče" na preciznost instrumenta?
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Voltaža akumulatora
Ne utice, bar ne kod tih u Woby-u, al gledaj ipak da ima neke korisne funkcije.
Npr. moj kinez isla uz njega temp. sonda i dobro mi doslo merio temp. Voska (130C treba da bude) kad smo stitili kola ili npr. Temp. Antifriza kad hoces da vidis dal ti radi termostat.
Ako popravljas kucnu elektroniku obavezna dioda...za kola dobro dodje pistalica.
Moj isto kostao 800, al pre 6-7 godina
Gesendet von meinem ASUS_Z00ED mit Tapatalk
Npr. moj kinez isla uz njega temp. sonda i dobro mi doslo merio temp. Voska (130C treba da bude) kad smo stitili kola ili npr. Temp. Antifriza kad hoces da vidis dal ti radi termostat.
Ako popravljas kucnu elektroniku obavezna dioda...za kola dobro dodje pistalica.
Moj isto kostao 800, al pre 6-7 godina
Gesendet von meinem ASUS_Z00ED mit Tapatalk
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- trx88
- Site Admin
- Postovi: 189
- Pridružio se: 30 Okt 2016, 16:44
- Lokacija: Niš
Re: Voltaža akumulatora
Ako gledas Woby, nije neki izbor u smislu kvaliteta. Ali svi rade posao koji treba. Sto kaze KD, uzmi onaj koji ti odgovara po dodatnim funkcijama. Ne treba ti tacnost u mikrovolt.
Ja sam uzeo ovaj:
http://www.wobyhaus.co.rs/multimetri-i- ... ni-ms8221c
Ide sonda za temperaturu i dodatak za proveru MOSFET-a i tranzistora. Ima pistalicu. I ima automatski odabir opsega.
Sto znaci, super je za kucnu radinost koja ukljucuje elektroniku.
Ali sam vratio prvi koji sam uzeo jer je previse reagovao na promenu spoljne temperature. Prijavljivao je da su mu prazne baterije kad ga iznesem van kuce, iako su nove. Jos me lik ubedjuje da se ta ikonica pojavljuje kad meris napon... Ali su mi zamenili i dali su mi uredjaj koji nije defektan.
9-3 1.9 TiDS (2005)
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
Re: Voltaža akumulatora
Greska velika, akumulator je neophodan I dok radi motor jer od njega alternator (rotor) dobija pobudu I ako se otkaci akumulator I ostavi dugo tako da radi moze da pregori alternator.
Napon u radu treba da bude 13,8-14,4V
1987.
2002.
1988.
2002.
1988.
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
Re: Voltaža akumulatora
Alternator preuzima tek kada se postigne odredjen broj obrtaja a to nije ono dok vergla I ne istog momenta.VladimirS je napisao: ↑18 Jan 2020, 09:49@Kd: Misliš da ne utiče kod paljenja slab akumulator na kasetu? Jeste da alternator odmah preuzima ali mislim da je bitno i ovo. Mislim, meni drago ako je tako, laknulo bi mi.
Svećice menjam otprilike kad i ulje, na 6000-8000km, zavisno kad se pogodi, a onu mast imam u planu da kupim samo moram da procunjam po radnjama. Nova kaseta je stigla podmazana tako da ima neke logike sa tim.
1987.
2002.
1988.
2002.
1988.
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
Re: Voltaža akumulatora
Netacno. Prvo, alternator se projektuje prema ukupnoj snazi potrosaca, da moze sve da podmiri a ne napamet pa sta ostane za akumulator niti postoji nesto sto usmerava struju prvo u nesto nego se salje svima odjednom.alonso je napisao: ↑18 Jan 2020, 15:42Na adekvatno punjenje u vožnji zaboravi :D alternator prvo napaja sve potrošače, a višak koji ostane ide u akumulator... Zato ih i treba sa vremena na vreme dopunjavati punjačem... Tih par minuta rada ništa dobro ne mogu da naprave... ako ga već pališ povremeno, neka to bude vožnja po kraju a ne samo rad u leru... Ima na tim blogovima i par youtube snimaka cela filozofija oko akumulatora, vredi pogledati...
Drugo, akumul se dopunjava ako se cesto voze kratke deonice jer tada se cesto vergla a kratko puni akumul. Pri cestim dugim voznjama nema potrebe za dopunjavanjem akum.spoljnim izvorom.
1987.
2002.
1988.
2002.
1988.
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
Re: Voltaža akumulatora
san_šabacisko je napisao: ↑30 Jan 2020, 23:50Netacno. Prvo, alternator se projektuje prema ukupnoj snazi potrosaca, da moze sve da podmiri a ne napamet pa sta ostane za akumulator niti postoji nesto sto usmerava struju prvo u nesto nego se salje svima odjednom.alonso je napisao: ↑18 Jan 2020, 15:42Na adekvatno punjenje u vožnji zaboravi :D alternator prvo napaja sve potrošače, a višak koji ostane ide u akumulator... Zato ih i treba sa vremena na vreme dopunjavati punjačem... Tih par minuta rada ništa dobro ne mogu da naprave... ako ga već pališ povremeno, neka to bude vožnja po kraju a ne samo rad u leru...
Drugo, akumul se dopunjava ako se cesto voze kratke deonice jer tada se cesto vergla a kratko puni akumul. Pri cestim dugim voznjama nema potrebe za dopunjavanjem akum.spoljnim izvorom.
1987.
2002.
1988.
2002.
1988.
- alonso
- Postovi: 251
- Pridružio se: 15 Jan 2019, 00:16
- Lokacija: Beograd
Re: Voltaža akumulatora
Nema reda šta se prvo tu "namiruje", ali potrošači koji rade su stalno gladni za strujom i oni prave konstatnu potrošnju, pa sad kako god mi to zamišljali "ko se prvi napaja", na kraju za akumulator ostaje ta razlika na relaciji alternator - potrošači. Ispod 2000 obrtaja alternator ne proizvodi ni pola nazivne struje...
Za povremeno punjenje... pa kako god se auto vozio, taj akumulator će da prezimi u autu i raditi i stajati u otežanim uslovima ... a rečeno je ranije šta je najbolje punjenje za akumulator, slabom strujom, više sati... a toga u kolima nema. Nije obavezno, ali je to mala stvar za uraditi jednom ili dvaput godišnje, za šta će neko biti zahaval što ga je akumulator poslužio bar još 2-3 godine posle isteka garancije
Za povremeno punjenje... pa kako god se auto vozio, taj akumulator će da prezimi u autu i raditi i stajati u otežanim uslovima ... a rečeno je ranije šta je najbolje punjenje za akumulator, slabom strujom, više sati... a toga u kolima nema. Nije obavezno, ali je to mala stvar za uraditi jednom ili dvaput godišnje, za šta će neko biti zahaval što ga je akumulator poslužio bar još 2-3 godine posle isteka garancije
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
Re: Voltaža akumulatora
Samo se vi zajebavajte sa kapacitetom i proglasavajte da to nije bitno pa se onda cudite sto nece auto da upali posle nekog vremena :D
Alonso, ne razumes i dalje, i akumulator je potrosac kao i svi ostali, napon ih sve isto vidi, ne postoji to sto ti pricas sta ostane za akum. Da je tako ne bi ti ni 1 potrosac radio kako treba nego delimicno. Svi potrosaci su paralelno vezani, verujem da znas sta to znaci, I koliko ce struje uzeti zavisi od otpornosti njegove. Mora da ima za sve, tako se projektuje, izracunas koliko potrosaca imas I napravis alternator za toliko I jos malo vise, ne moze da fali struje, moze da fali vremena koje je potrebno akumulatoru da se napuni.
I nisu problem potrosaci, problem je anlaser, dok on radi struja se samo trosi, ne obnavlja se, i on trosi VEOMA MNOGO!
Primer prost: anl.potrosi kolicinu struje npr 5 a kratka voznja napuni 3, I tako opet zaverglas da upalis, tako nekoliko puta na dan, mesecima. Jednog momenta se toliko potrosi da kad zatreba duze da vergla on stane. Zato su problem kratke relacije.
Altern je generator naizmenicnog trofaznog napona. Po startovanju motora mu je potrebno mozda 2-3 sek da prokine i onda proizvodi dovoljno struje. Regler sluzi da regulise pobudu a to se vrsi menjanjem struje kroz rotor i to obrnuto srazmerno naponu na izlazu, kako raste napon smanjuje se struja pobude i veoma dobro i precizno moze da se kontrolise.
Kada motor pocne da radi, mozes da popalis sve sto imas u autu (fabricki ugradjeno), altern treba da proizvodi struje dovoljno za sve bez obzira dal je to auto koji ima samo farove I brisace ili ima gomilu uredjaja.
Kako moze kapacitet da bude nebitan?
Ako ti treba akum od npr 60Ah a ti stavis od npr10, a max struja ista.
Pokrenuce on anlaser ali koliko dugo ce vrteti I koliko dugo ce napon zadrzati prilikom verglanja?
Dobro vam je Steva rekao, svaka ta velicina je bitna.
Napon, kapacitet i max struja. Ostalo je nebitno.
Alonso kazes ako se koristi duzi period, a koliki je period verglanja? Sta je bitno tu? Struja I vreme. Kod jednog je vreme duze kod drugog struja mnogo veca tako da kad pomnozis dobijes isto, znaci I kod verglanja je bitan kapacitet.
Pricate za testiranje ispravnosti akumul. Pa sta ste tu rekli da vam oni kazu? Kapacitet ili??
Sta je kapacitet? To je kolicina elektrona koji su vam na raspolaganju u toj bateriji.
I nije udarna struja, ni startna nego max struja koju moze akum da isporuci bez ostecenja celija. Moze I vise ali dolazi do ostecenja bat. Startnu struju ima elektromotor jer je na startu najjaca a posle se smanjuje, za akumul.je startna struja ona kojom ga prvo opteretis, a to nije ono o cemu pricate.
Kd postoji najobicniji olovni akumulator a postoji I sa dodacima na plocama, kao legura, drugacije se ponasaju zato se drugacije I pune.
I otvaranje cepova pri punjenju je nepotrebno, postoje kanali za odvod gasova. I taj koji je izmislio to da ga pitam sta se desava dok se u autu puni.
Kd napon nije brzina struje nego razlika potencijala a potencijal je sila koja tera taj elektron da se krece usmereno.
Jacina struje je kolicina elektrona koja protekne kroz provodnik za 1 sekundu, sto je tanji provodnik vise elektrona treba da prodje tuda I zato dolazi do veceg grejanja tanje od deblje zice pri istom naponu i istoj struji.
Alonso, ne razumes i dalje, i akumulator je potrosac kao i svi ostali, napon ih sve isto vidi, ne postoji to sto ti pricas sta ostane za akum. Da je tako ne bi ti ni 1 potrosac radio kako treba nego delimicno. Svi potrosaci su paralelno vezani, verujem da znas sta to znaci, I koliko ce struje uzeti zavisi od otpornosti njegove. Mora da ima za sve, tako se projektuje, izracunas koliko potrosaca imas I napravis alternator za toliko I jos malo vise, ne moze da fali struje, moze da fali vremena koje je potrebno akumulatoru da se napuni.
I nisu problem potrosaci, problem je anlaser, dok on radi struja se samo trosi, ne obnavlja se, i on trosi VEOMA MNOGO!
Primer prost: anl.potrosi kolicinu struje npr 5 a kratka voznja napuni 3, I tako opet zaverglas da upalis, tako nekoliko puta na dan, mesecima. Jednog momenta se toliko potrosi da kad zatreba duze da vergla on stane. Zato su problem kratke relacije.
Altern je generator naizmenicnog trofaznog napona. Po startovanju motora mu je potrebno mozda 2-3 sek da prokine i onda proizvodi dovoljno struje. Regler sluzi da regulise pobudu a to se vrsi menjanjem struje kroz rotor i to obrnuto srazmerno naponu na izlazu, kako raste napon smanjuje se struja pobude i veoma dobro i precizno moze da se kontrolise.
Kada motor pocne da radi, mozes da popalis sve sto imas u autu (fabricki ugradjeno), altern treba da proizvodi struje dovoljno za sve bez obzira dal je to auto koji ima samo farove I brisace ili ima gomilu uredjaja.
Kako moze kapacitet da bude nebitan?
Ako ti treba akum od npr 60Ah a ti stavis od npr10, a max struja ista.
Pokrenuce on anlaser ali koliko dugo ce vrteti I koliko dugo ce napon zadrzati prilikom verglanja?
Dobro vam je Steva rekao, svaka ta velicina je bitna.
Napon, kapacitet i max struja. Ostalo je nebitno.
Alonso kazes ako se koristi duzi period, a koliki je period verglanja? Sta je bitno tu? Struja I vreme. Kod jednog je vreme duze kod drugog struja mnogo veca tako da kad pomnozis dobijes isto, znaci I kod verglanja je bitan kapacitet.
Pricate za testiranje ispravnosti akumul. Pa sta ste tu rekli da vam oni kazu? Kapacitet ili??
Sta je kapacitet? To je kolicina elektrona koji su vam na raspolaganju u toj bateriji.
I nije udarna struja, ni startna nego max struja koju moze akum da isporuci bez ostecenja celija. Moze I vise ali dolazi do ostecenja bat. Startnu struju ima elektromotor jer je na startu najjaca a posle se smanjuje, za akumul.je startna struja ona kojom ga prvo opteretis, a to nije ono o cemu pricate.
Kd postoji najobicniji olovni akumulator a postoji I sa dodacima na plocama, kao legura, drugacije se ponasaju zato se drugacije I pune.
I otvaranje cepova pri punjenju je nepotrebno, postoje kanali za odvod gasova. I taj koji je izmislio to da ga pitam sta se desava dok se u autu puni.
Kd napon nije brzina struje nego razlika potencijala a potencijal je sila koja tera taj elektron da se krece usmereno.
Jacina struje je kolicina elektrona koja protekne kroz provodnik za 1 sekundu, sto je tanji provodnik vise elektrona treba da prodje tuda I zato dolazi do veceg grejanja tanje od deblje zice pri istom naponu i istoj struji.
1987.
2002.
1988.
2002.
1988.
- VladimirS
- Drug Član
- Postovi: 1271
- Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
- Lokacija: Zrenjanin - Kruševac
Re: Voltaža akumulatora
Bio sam danas do radnje/servisa gde sam kupio akumulator i proverili su ga na onom uređaju: 12.4 V, 78% ,,života" i 500 i nešto sitno startne struje od deklarisanih 640.
Pošto nisam imao garanciju otišao sam kući i vratio se posle 4-5 sati nazad kada su ponovo stavili akumulator na uređaj gde je pokazivao 96% ,,života" (ove druge parametre nisam zapamtio).
Zadržan je na ispitivanju pa ćemo videti.
Pošto nisam imao garanciju otišao sam kući i vratio se posle 4-5 sati nazad kada su ponovo stavili akumulator na uređaj gde je pokazivao 96% ,,života" (ove druge parametre nisam zapamtio).
Zadržan je na ispitivanju pa ćemo videti.
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Voltaža akumulatora
Ako ti ga vrate mozes da ga nazoves Lazar - on se po predanju iz biblije vratio iz mrtvih
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- VladimirS
- Drug Član
- Postovi: 1271
- Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
- Lokacija: Zrenjanin - Kruševac
Re: Voltaža akumulatora
Probao sam da merim parazitsku struju, pokazuje 0,26-0,28.
Jedino što sam drugačije uradio od onog kako je Kd napisao je da sam skinuo -- klemu pa preko nje prespojio multimetar. Na jutube je gomila snimaka sa skinutom minus klemom.
Ovaj zamenski akumulator je pokazivao 12.7 volti 6-7 sati posle vožnje (ponedeljak) a već sutradan, pa do danas pokazuje 12.54 + - neki procenat.
Jedino što sam drugačije uradio od onog kako je Kd napisao je da sam skinuo -- klemu pa preko nje prespojio multimetar. Na jutube je gomila snimaka sa skinutom minus klemom.
Ovaj zamenski akumulator je pokazivao 12.7 volti 6-7 sati posle vožnje (ponedeljak) a već sutradan, pa do danas pokazuje 12.54 + - neki procenat.
- alonso
- Postovi: 251
- Pridružio se: 15 Jan 2019, 00:16
- Lokacija: Beograd
Re: Voltaža akumulatora
Ima u lidlu od juče (5. marta) ponovo na akciji ovih pametnih punjača za 2000din ... pa kome treba nek požuri
- VladimirS
- Drug Član
- Postovi: 1271
- Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
- Lokacija: Zrenjanin - Kruševac
Re: Voltaža akumulatora
Videh...
- VladimirS
- Drug Član
- Postovi: 1271
- Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
- Lokacija: Zrenjanin - Kruševac
Re: Voltaža akumulatora
Vraćen mi je ,,Lazar" danas, ispitivali su ga na 3-4 dana i pokazivao je slične rezultate. Na poslednjem ispitivanju je imao 91% života i 586 startne struje (od 640), voltaža na opterećenju nikad nije padala ispod 10.2v, tako da je vraćen kao ispravan.
Jedino da skidam klemu, pošto ne vozim često.
Jedino da skidam klemu, pošto ne vozim često.
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Voltaža akumulatora
Vidi treba biti logican. Ako je akumulator ispravan onda ti kola negde vuku struju.
Kako se trazi parazitski potrosac sam vec ovde bar 2x pisao.
Kod Saaba 902 i 9-3 do 2000te je bio problem da je svetlo u gepeku volelo da vuce struju, pa su nesto promenili sto je sredilo stvar.
Ako te mrzi ili nemas vremena da trazis (mada sve moze da se zavrsi za oko sat vremena) moj savet je da iskljucis svetlo u gepeku, a drugi uzrok ako imas radio ili pojacalo koji nisu fabricki - to su najcesci parazitski potrosaci (lose uradjene instalacije) i ako znas da je na kolima nesto budzeno.....to su neki "klasici" na tu temu.
Posto Saab 9-3 OG jos nije kompletno odradjen u CAN-BUS glupostima (kao ovi noviji) mislim da nije neka velika misterija, jer kod tebe da je problem u TWICE, DICE i sl. ti bi imao mnogo vece probleme od prazne baterije - ovo ostalo je na 9-3 uradjeno kao na VW Bubi.
Kako se trazi parazitski potrosac sam vec ovde bar 2x pisao.
Kod Saaba 902 i 9-3 do 2000te je bio problem da je svetlo u gepeku volelo da vuce struju, pa su nesto promenili sto je sredilo stvar.
Ako te mrzi ili nemas vremena da trazis (mada sve moze da se zavrsi za oko sat vremena) moj savet je da iskljucis svetlo u gepeku, a drugi uzrok ako imas radio ili pojacalo koji nisu fabricki - to su najcesci parazitski potrosaci (lose uradjene instalacije) i ako znas da je na kolima nesto budzeno.....to su neki "klasici" na tu temu.
Posto Saab 9-3 OG jos nije kompletno odradjen u CAN-BUS glupostima (kao ovi noviji) mislim da nije neka velika misterija, jer kod tebe da je problem u TWICE, DICE i sl. ti bi imao mnogo vece probleme od prazne baterije - ovo ostalo je na 9-3 uradjeno kao na VW Bubi.
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- VladimirS
- Drug Član
- Postovi: 1271
- Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
- Lokacija: Zrenjanin - Kruševac
Re: Voltaža akumulatora
I ja sam napisao da sam proveravao da li negde vuče, vrednosti su 0,26-0,27A, tako da to spada u normalnu potrošnju.
Svetla su mi isključena, i u kabini i u gepeku, palim ih po potrebi a radio fabrički.
Vadio sam osigurač od radia ali nisam naišao na poboljšanje. Jedino što je rađeno oko njega je ono dodavanje Aux ulaza lemljenjem nekih kablova na samoj ploči radia. To je radeno pre oko 3 godine.
Jedino što imam problem sa radiom (od letos) je taj da se u nekom trenutku izgube svi podaci sa SID-a (koji su vezani za radio), prestanu da rade komande na volanu dok komande na samom uređaju i dalje rade. Nekad hoće da kada stisnem dugme za pojačavanje ili utišavanje, pojača/utiša se do kraja pa moram na točkić da vratim. Malo je neprijatno.
Planirao sam da iskoristim onaj metod za parazitsku struju i da vadim osigurač po osigurač da vidim šta to troši.
Inače ove zime nisam vozio mnogo, dešavalo se da auto stoji 2-3-4 nedelje bez pokreta, pa je sigurno i to u velikoj meri uticalo na pražnjenje jer ga ima u nekoj količini.
Svetla su mi isključena, i u kabini i u gepeku, palim ih po potrebi a radio fabrički.
Vadio sam osigurač od radia ali nisam naišao na poboljšanje. Jedino što je rađeno oko njega je ono dodavanje Aux ulaza lemljenjem nekih kablova na samoj ploči radia. To je radeno pre oko 3 godine.
Jedino što imam problem sa radiom (od letos) je taj da se u nekom trenutku izgube svi podaci sa SID-a (koji su vezani za radio), prestanu da rade komande na volanu dok komande na samom uređaju i dalje rade. Nekad hoće da kada stisnem dugme za pojačavanje ili utišavanje, pojača/utiša se do kraja pa moram na točkić da vratim. Malo je neprijatno.
Planirao sam da iskoristim onaj metod za parazitsku struju i da vadim osigurač po osigurač da vidim šta to troši.
Inače ove zime nisam vozio mnogo, dešavalo se da auto stoji 2-3-4 nedelje bez pokreta, pa je sigurno i to u velikoj meri uticalo na pražnjenje jer ga ima u nekoj količini.
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Voltaža akumulatora
0,27A???
Pa eto ti problem!
To je 270mA, a tebi treba da bude maksimalno 50mA
Unimer u ruke raskaci klemu i cupaj osigurace jedan po jedan!
Pa eto ti problem!
To je 270mA, a tebi treba da bude maksimalno 50mA
Unimer u ruke raskaci klemu i cupaj osigurace jedan po jedan!
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- VladimirS
- Drug Član
- Postovi: 1271
- Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
- Lokacija: Zrenjanin - Kruševac
Re: Voltaža akumulatora
Pa zar nije 0,27A = 27mA?
- VladimirS
- Drug Član
- Postovi: 1271
- Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
- Lokacija: Zrenjanin - Kruševac
Re: Voltaža akumulatora
Nije,to je 270mA!
Pa pisao sam o tome, kako nisi video? Pa nije ni čudo da si prazni.
Pa pisao sam o tome, kako nisi video? Pa nije ni čudo da si prazni.
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Voltaža akumulatora
ma da, to htedoh reci progutao ti jednu nulu.
Nista, misterija resena - a sad na radne zadatke
Nista, misterija resena - a sad na radne zadatke
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- VladimirS
- Drug Član
- Postovi: 1271
- Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
- Lokacija: Zrenjanin - Kruševac
Re: Voltaža akumulatora
Sa jedne strane, dobro da je nešto a sa druge strane, to ,,nešto" može da bude zajebano. Daj bože da je radio.
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Voltaža akumulatora
Ma prosto je pogasis sva svetla u kabini, posle 10-15min., samo cupas osigurace jedan za drugim i kad padne potrosnja ispod 50mA nasao si sta je - samo pogledas sta je sve vezano za taj osigurac i resio si problem.
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- VladimirS
- Drug Član
- Postovi: 1271
- Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
- Lokacija: Zrenjanin - Kruševac
Re: Voltaža akumulatora
Gledao sam jutube, ima dosta o tome.
Mora da se pazi da baš sve bude ugašeno, uključujući i prekidač za svetla na vratima jer može doći do pregorevanja multimetra ako su vrata otvorena a multimetar prikačen.
Ma, najmanji problem da idem redom, plaši me šta ću da otkrijem.
Mora da se pazi da baš sve bude ugašeno, uključujući i prekidač za svetla na vratima jer može doći do pregorevanja multimetra ako su vrata otvorena a multimetar prikačen.
Ma, najmanji problem da idem redom, plaši me šta ću da otkrijem.
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 4 gosta