TiD 1.9 110kW, 2006. godiste
Palio je, sto bi se reklo, 'na pola kljuca'...
Od kako je temperatura spala ispod nule verglam 6-7 sekundi. Ujutro je najteze. Ponasa se kao Stojadin kad se muci da sastavi, woo-woo-woo-brr-woo-woo-brrr-woo-woo-brrr-woo i proradi.
Interesantno, sporadicno se to desava i kad ga palim vruceg... samo, kad je vruc upali brze, za 3 sekunde. Recimo, jedan ceo dan kad ga palim vruceg muci se. Sutradan kad ga palim vruceg - pali ko bomba, u momentu. Treci dan se muci kao prekjuce kad sam ga palio vruceg, treba mu 3 sekunde.
Da li ga vozim tri dana po gradu, ili u komadu 300km na otvorenom i na 2500 obrtaja, ne pravi razliku.
Filter goriva sam menjao pre 15000km. Sipam obican evrodizel. Anlaser bih rekao da vrti jednako kao i letos, jer se verglanje nije promenilo, zvuk i brzina su isti. Ovo implicira i da je akumulator dobar.
Sta to moze biti? Injektori?
Tesko pali od kako je zaladilo
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
Re: Tesko pali od kako je zaladilo
Pa moze biti al ko zna.
Prvo dijagnostika pa onda dalje.
Prvo dijagnostika pa onda dalje.
1987.
2002.
1988.
2002.
1988.
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Tesko pali od kako je zaladilo
Ako si ti pitao, a verujem da jesi, na FB neko ti je dao dobar savet - da proveris anlaser - preporucujem ti da ga poslusas
Proveriti = remontovati, jer od zagledavanja nema vajde, mora da se izvadi i zameni sve na njemu sta ne valja ili jos bolje da ubacis jaci.
Automat je 90% stradao.......znam da ti radi "sve", al kazem ti da je 90% sigurno to problem
Proveriti = remontovati, jer od zagledavanja nema vajde, mora da se izvadi i zameni sve na njemu sta ne valja ili jos bolje da ubacis jaci.
Automat je 90% stradao.......znam da ti radi "sve", al kazem ti da je 90% sigurno to problem
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- alonso
- Postovi: 251
- Pridružio se: 15 Jan 2019, 00:16
- Lokacija: Beograd
Re: Tesko pali od kako je zaladilo
Kao što kolege kažu, majstor... A ja bih ti pre toga savetovao da probaš jednu jednostavnu stvar koje te neće koštati novca i vremena, a možda upali, ko zna...
Skini i očisti MAP senzor sa usisne grane, mislim da ti je lako dostupan (na bivšem 1.9jtdm u alfi bilo je potrebno skinuti 2 šrafa, sad na 9-3 benzincu isto, kapiram da je i na jtd-u u saab-u pristupačan, osim ako nije odabrano neko čudno mesto za postavljanje).
Ono što ja zaključujem iz toga što si napisao ovde, od kako je hladno vreme se to dešava, akumulator je dobar, anlaser vrti istom brzinom kao i pre, znači ne muči se da pali, samo duže vrti?
Skini i očisti MAP senzor sa usisne grane, mislim da ti je lako dostupan (na bivšem 1.9jtdm u alfi bilo je potrebno skinuti 2 šrafa, sad na 9-3 benzincu isto, kapiram da je i na jtd-u u saab-u pristupačan, osim ako nije odabrano neko čudno mesto za postavljanje).
Ono što ja zaključujem iz toga što si napisao ovde, od kako je hladno vreme se to dešava, akumulator je dobar, anlaser vrti istom brzinom kao i pre, znači ne muči se da pali, samo duže vrti?
- alonso
- Postovi: 251
- Pridružio se: 15 Jan 2019, 00:16
- Lokacija: Beograd
Re: Tesko pali od kako je zaladilo
Usisna grana ti je iza motora, a senzor na sredini usisne grane... Nije potrebno ništa skidati da se dođe do njega, osim plastičnog poklopca motora
Lokacija:
Pogled sa zadnje strane:
Sećam se da je na džeku plastični žuti osigurač koji treba da oslobodiš povlačenjem , pa onda možeš da skineš džek
Na njemu će sigurno biti ulja i gareži, ako imaš sprej za čišćenje protokomera očisti sa njim, ako nemaš, brake cleaner i ostavi da se osuši 15-20 minuta... nemoj izduvavati kompresorom
Kada očistiš, gumicu (o-ring) namaži silikonskom mašću / uljem, vazelinom, ili tako nečim za treniranje gume
Lokacija:
Pogled sa zadnje strane:
Sećam se da je na džeku plastični žuti osigurač koji treba da oslobodiš povlačenjem , pa onda možeš da skineš džek
Na njemu će sigurno biti ulja i gareži, ako imaš sprej za čišćenje protokomera očisti sa njim, ako nemaš, brake cleaner i ostavi da se osuši 15-20 minuta... nemoj izduvavati kompresorom
Kada očistiš, gumicu (o-ring) namaži silikonskom mašću / uljem, vazelinom, ili tako nečim za treniranje gume
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Tesko pali od kako je zaladilo
Vidi kod nasa dva 9-3 2.2 TiD samo se jednom upalila CE lampica za MAP senzor i onda je bio za zamenu tj. ociscen je i ponistena greska pa se opet upalila. Kod nasih motora bilo malo prljavstine, al nije tu bila neka ogromna kolicina, narocito posle 300-350.000km (jel ti vasi 1.9 prave toliko cumura?!?)
Cudno mi da na 1.9 sa novijim motorom koji verovatno ima jos vise okidaca CE lampe njemu ne izbaci gresku.
Cudno mi da na 1.9 sa novijim motorom koji verovatno ima jos vise okidaca CE lampe njemu ne izbaci gresku.
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- alonso
- Postovi: 251
- Pridružio se: 15 Jan 2019, 00:16
- Lokacija: Beograd
Re: Tesko pali od kako je zaladilo
Verovatno dokle god nema električni prekid i sama unutrašnjost senzora nije oštećena, neće prijaviti grešku... Ipak gledano, sa njim je "sve u redu", osim što zbog nakupljene gareži na njemu, ima pogrešna očitavanja temperature i pritiska. To mu je bitan podatak verovatno i prilikom starta...
Tad sam ja moj čistio iz radoznalosti, uhvatio redom , map, protokomer, egr... Mada sam tad samo MAP očistio... Skinuo ga, bio je sav čađav... Po ovim plastičnim stubićima , i između, sve bilo garež i čađ
Posle par meseci, kada sam skidao EGR takođe kako bih preventivno očistio, skinuo sam opet MAP, a on je izgledao manje više isto kao i prošli put (opet čađav). O EGR i da ne pričam, posle čišćenja, zapremina protočnog dela je bila jedno 6 puta veća nego na početku (bukvalno je imao jednu malu rupicu, sve ostalo garež). U usisnoj grani je verovatno bio sloj 2-3mm gareži...
Pored funkcionalnog EGR-a i uljnih para, bez sepratora koje se vraćaju u usisnu granu, mislim da i ne treba očekivati drugačije stanje
Tad sam ja moj čistio iz radoznalosti, uhvatio redom , map, protokomer, egr... Mada sam tad samo MAP očistio... Skinuo ga, bio je sav čađav... Po ovim plastičnim stubićima , i između, sve bilo garež i čađ
Posle par meseci, kada sam skidao EGR takođe kako bih preventivno očistio, skinuo sam opet MAP, a on je izgledao manje više isto kao i prošli put (opet čađav). O EGR i da ne pričam, posle čišćenja, zapremina protočnog dela je bila jedno 6 puta veća nego na početku (bukvalno je imao jednu malu rupicu, sve ostalo garež). U usisnoj grani je verovatno bio sloj 2-3mm gareži...
Pored funkcionalnog EGR-a i uljnih para, bez sepratora koje se vraćaju u usisnu granu, mislim da i ne treba očekivati drugačije stanje
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 7 gostiju