SAAB 9000 CSE
- Vlaisavljević
- Postovi: 121
- Pridružio se: 21 Apr 2015, 14:22
Re: SAAB 9000 CSE
Gde si ti danas na skupu?
Poneo sam ti protokomer :)
Poneo sam ti protokomer :)
- sale brdo
- Drug Član
- Postovi: 94
- Pridružio se: 21 Sep 2015, 18:59
- Lokacija: Krnjača Palilula Beograd
- Kontakt:
Re: SAAB 9000 CSE
Nije spreman saab, a nije ni registrovan, a nije ni u voznom stanju narednih 15ak dana... dobicete ovde par slika kad bude isao na tehnicki... ima namerno da ih lozim da ga detaljno pregledaju... + idem na atest vozila posto odjavljujem plin, a tamo gledaju dlaku u jajetu :) imam totalno poverenje u 9000... malo me zezao rad na leru i turiranje... jedna zica na map senzoru pokidana od mrdanja i zuba vremena... to sam zavrsio sad prede kao sat... ali izgleda da imam neki problem sa turbom... dimi na leru lepo... kad dam gas kao dizel... ali plav dim... moram da vidim kolika je garancija na turbo, ako je istekla ide reparacija i prepravka na t28 za 300 + ks kad dajem pare bolje dodam jos malo i dobijem ono sto treba :)
<9000CS>
- sale brdo
- Drug Član
- Postovi: 94
- Pridružio se: 21 Sep 2015, 18:59
- Lokacija: Krnjača Palilula Beograd
- Kontakt:
Re: SAAB 9000 CSE
Sticajem okolnosti saab je u voznom stanju..... Danas je pala prva voznja u ovoj godini :)
Prednji amortizeri su uzeti sa crvenog jer su mnogo bolji... Opruge napred skracene za jedan krug po engleskom receptu... Nazad stavljena dodatna balans stangla... U planu i skracivanje zadnjih opruga za 1 krug...
Zadnji put kad je vozen auto jako se ljuljao u krivini i bio je onaj fazon kao brod... Medjutim sad je neverovatno predvidiv... Nove gume nizeg profila, bolji amortizeri napred i zadnja balans stangla... Radi posao samo tako... Nisu glupi englezi (inace poznati po ovom "tuningu" 9000)... Kad dodju nove gumice na trapu i koska izmedju koseva napred ( sto po prici engleza znatno ucvrscuje prednji kraj i drzi bolje u krivinama + prestaje skripanje iza table koje ja i onako nemam), bice ovo sasvim dovoljno za moje kriterijume
Prednji amortizeri su uzeti sa crvenog jer su mnogo bolji... Opruge napred skracene za jedan krug po engleskom receptu... Nazad stavljena dodatna balans stangla... U planu i skracivanje zadnjih opruga za 1 krug...
Zadnji put kad je vozen auto jako se ljuljao u krivini i bio je onaj fazon kao brod... Medjutim sad je neverovatno predvidiv... Nove gume nizeg profila, bolji amortizeri napred i zadnja balans stangla... Radi posao samo tako... Nisu glupi englezi (inace poznati po ovom "tuningu" 9000)... Kad dodju nove gumice na trapu i koska izmedju koseva napred ( sto po prici engleza znatno ucvrscuje prednji kraj i drzi bolje u krivinama + prestaje skripanje iza table koje ja i onako nemam), bice ovo sasvim dovoljno za moje kriterijume
<9000CS>
- sale brdo
- Drug Član
- Postovi: 94
- Pridružio se: 21 Sep 2015, 18:59
- Lokacija: Krnjača Palilula Beograd
- Kontakt:
Re: SAAB 9000 CSE
Posle pola godine da dam izveštaj...
Kupljeni polovni ne tako sjajni krovni nosači
Nosače neću koristiti, ali su tu kao i kuka, da upotpune "full oprema" efekat
Na to i felne postert pg 17x7.5 et37
Međutim zbog takvog et-a felne su bliže amortizerima 2.2cm što je nekih 0.5cm od udaranja u iste... Generalno ide uža guma, pa sam problem udaranja i struganja nije za brigu... Problem estetske prirode je da su felne nazad toliko uvučene da sam morao da vam to pokažem... ( slika ispod )
Tako da mi za koji dan stižu distanceri u merama 2 x 1cm i 2 x 2.5cm, da rešimo i taj problem
Naravno, zadnji trap je uži od prednjeg za 3cm... Da ne bi narušio koncepciju trapa i da auto u krivini ne bi išao "preko nosa" zadržaću razmak u nuli tj zadnji će ići po kolotragu prednjih... I to će verovatno uticati na vozne osobine ali 225>205 guma će to da izgura boljim gripom.. Ja se nadam... To je to za sada...
Vidimo se opet sledeće leto hahaahahah
Kupljeni polovni ne tako sjajni krovni nosači
Nosače neću koristiti, ali su tu kao i kuka, da upotpune "full oprema" efekat
Na to i felne postert pg 17x7.5 et37
Međutim zbog takvog et-a felne su bliže amortizerima 2.2cm što je nekih 0.5cm od udaranja u iste... Generalno ide uža guma, pa sam problem udaranja i struganja nije za brigu... Problem estetske prirode je da su felne nazad toliko uvučene da sam morao da vam to pokažem... ( slika ispod )
Tako da mi za koji dan stižu distanceri u merama 2 x 1cm i 2 x 2.5cm, da rešimo i taj problem
Naravno, zadnji trap je uži od prednjeg za 3cm... Da ne bi narušio koncepciju trapa i da auto u krivini ne bi išao "preko nosa" zadržaću razmak u nuli tj zadnji će ići po kolotragu prednjih... I to će verovatno uticati na vozne osobine ali 225>205 guma će to da izgura boljim gripom.. Ja se nadam... To je to za sada...
Vidimo se opet sledeće leto hahaahahah
<9000CS>
- sale brdo
- Drug Član
- Postovi: 94
- Pridružio se: 21 Sep 2015, 18:59
- Lokacija: Krnjača Palilula Beograd
- Kontakt:
- sale brdo
- Drug Član
- Postovi: 94
- Pridružio se: 21 Sep 2015, 18:59
- Lokacija: Krnjača Palilula Beograd
- Kontakt:
- sale brdo
- Drug Član
- Postovi: 94
- Pridružio se: 21 Sep 2015, 18:59
- Lokacija: Krnjača Palilula Beograd
- Kontakt:
Re: SAAB 9000 CSE
E ovo nije stiglo, morao sam sam da idem...
Pošto sam opisao kakav volan želim da dobijem od momo-a na prethodnoj strani...
Od toga nema vajde, jer je volan od marta kod storelija, a još nije ni počeo sa radom...
Dakle, sluteći šta smeram, zadnjih 3 - 4 meseca redovno sam pratio oglase da nađem nešto da stoji youngtimer-u, a da nije tuning, styling....
U pitanju je nardi personal kba70137
Moram da dodam da volan neverovatno leži u rukama u položaju 9 - 3, prosto tera da vozite agresivnije i ako još nije u autu.
Pošto sam opisao kakav volan želim da dobijem od momo-a na prethodnoj strani...
Od toga nema vajde, jer je volan od marta kod storelija, a još nije ni počeo sa radom...
Dakle, sluteći šta smeram, zadnjih 3 - 4 meseca redovno sam pratio oglase da nađem nešto da stoji youngtimer-u, a da nije tuning, styling....
U pitanju je nardi personal kba70137
Moram da dodam da volan neverovatno leži u rukama u položaju 9 - 3, prosto tera da vozite agresivnije i ako još nije u autu.
<9000CS>
- sale brdo
- Drug Član
- Postovi: 94
- Pridružio se: 21 Sep 2015, 18:59
- Lokacija: Krnjača Palilula Beograd
- Kontakt:
- trx88
- Site Admin
- Postovi: 189
- Pridružio se: 30 Okt 2016, 16:44
- Lokacija: Niš
Re: SAAB 9000 CSE
Da li je to do mene, ili i ostali u 9000 ne vide lepo obrtomer i pokazivac pritiska turbine?
Koliko god da spustim sedise (a da ne lezim) ne vidim lepo.
Koliko god da spustim sedise (a da ne lezim) ne vidim lepo.
9-3 1.9 TiDS (2005)
- sale brdo
- Drug Član
- Postovi: 94
- Pridružio se: 21 Sep 2015, 18:59
- Lokacija: Krnjača Palilula Beograd
- Kontakt:
Re: SAAB 9000 CSE
Nije do tebe, ja ni sa fabričkim ne vidim pola table, a kamoli sad sa ovim manjim.
Dođe skoro ko pežo 208, tabla iznad volana, a kad ulazim u auto češem noge o volan...
Trebao je kompletan da ide gore 4-5 cm onda bi bilo stvarno super...
Dođe skoro ko pežo 208, tabla iznad volana, a kad ulazim u auto češem noge o volan...
Trebao je kompletan da ide gore 4-5 cm onda bi bilo stvarno super...
<9000CS>
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
- sale brdo
- Drug Član
- Postovi: 94
- Pridružio se: 21 Sep 2015, 18:59
- Lokacija: Krnjača Palilula Beograd
- Kontakt:
Re: SAAB 9000 CSE
I ja mislim isto... Ali proizvod funkcioniše za sad... Definitivno će doći i opruge i amortizeri drugi... Auto je u 2019 prešao možda 30 km tako da mi nije bitno to jer nije daily auto, imam spisak po stavkama koje se menjaju na autu, sprečava me vreme i obaveze...
<9000CS>
-
- Postovi: 1224
- Pridružio se: 17 Jan 2013, 00:00
- Lokacija: Novi Pazar
Re: SAAB 9000 CSE
Distanceri do 1cm nazad, preko toga je mnogo, ostetices brzo lezajeve. Opruge mozes za male pare uzeti preko H&R ili druge. Volan je problem kod 9000 jer je pod uglom i visoki ljudi pola gornjeg dela instrumenata ne vide osim ako ne obale ledjni deo sedista.
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
Re: SAAB 9000 CSE
Da, to je meni problem uvek :) nije sto je pod uglom nego je nisko I on I tabla gornja povrsina.
Kod Volvo 850 je dobro postavljena tabla I volan I moze dobro da se podesava
Kod Volvo 850 je dobro postavljena tabla I volan I moze dobro da se podesava
1987.
2002.
1988.
2002.
1988.
- sale brdo
- Drug Član
- Postovi: 94
- Pridružio se: 21 Sep 2015, 18:59
- Lokacija: Krnjača Palilula Beograd
- Kontakt:
Re: SAAB 9000 CSE
Gledam logički zbog velikog eta da ću da ih vratim bliže nuli u centar felne samim tim i manje će felna da lomi ležaj
<9000CS>
-
- Postovi: 1224
- Pridružio se: 17 Jan 2013, 00:00
- Lokacija: Novi Pazar
Re: SAAB 9000 CSE
Lakse ti je bilo da nadjes felne sa manjim ET
Inace zadnji trap je usukan kod 9000 pa deluje bas ruzno ali nista sto felna sa manjim ET i distancerima ne moze da resi.
ovako je sa 1cm distancerom i ET 27 mada bolje stoji kad je sa 2cm nazad a 1cm napred
Inace zadnji trap je usukan kod 9000 pa deluje bas ruzno ali nista sto felna sa manjim ET i distancerima ne moze da resi.
ovako je sa 1cm distancerom i ET 27 mada bolje stoji kad je sa 2cm nazad a 1cm napred
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
- Vlaisavljević
- Postovi: 121
- Pridružio se: 21 Apr 2015, 14:22
Re: SAAB 9000 CSE
Има код мене у комшилуку CD, леп, али није на продају, стоји и пропада...уобичајена појава
И ја се питам шта да радим са фелнама, нисам сигуран како и колико лоше дистанцери утичу на трап...једино решење је мали ЕТ, колико видим, мањи од фабричког ... Јел?
Мене чека тај посао. Све могуће фабричке фелне су одвратне.
Послато са TA-1024 помоћу Тапатока
И ја се питам шта да радим са фелнама, нисам сигуран како и колико лоше дистанцери утичу на трап...једино решење је мали ЕТ, колико видим, мањи од фабричког ... Јел?
Мене чека тај посао. Све могуће фабричке фелне су одвратне.
Послато са TA-1024 помоћу Тапатока
-
- Postovi: 1224
- Pridružio se: 17 Jan 2013, 00:00
- Lokacija: Novi Pazar
Re: SAAB 9000 CSE
Radove ovog CDa imate i na instagramu i na saab9000.se
Pazi, lepe su Sport Aero sa poliranim falcom kao i Cross Spoke. 16ice su i imaju ET 27 ali i pored toga mora distancer pozadi. Lepo stoje i Azev 17ice ili ASA AS1 ali to je preveliko.
Pazi, lepe su Sport Aero sa poliranim falcom kao i Cross Spoke. 16ice su i imaju ET 27 ali i pored toga mora distancer pozadi. Lepo stoje i Azev 17ice ili ASA AS1 ali to je preveliko.
- sale brdo
- Drug Član
- Postovi: 94
- Pridružio se: 21 Sep 2015, 18:59
- Lokacija: Krnjača Palilula Beograd
- Kontakt:
Re: SAAB 9000 CSE
Kako sve odvratne ? Po meni sve saabove felne su lepe ali samo na saabu...Vlaisavljević je napisao: ↑30 Jan 2020, 21:13Има код мене у комшилуку CD, леп, али није на продају, стоји и пропада...уобичајена појава
И ја се питам шта да радим са фелнама, нисам сигуран како и колико лоше дистанцери утичу на трап...једино решење је мали ЕТ, колико видим, мањи од фабричког ... Јел?
Мене чека тај посао. Све могуће фабричке фелне су одвратне.
Послато са TA-1024 помоћу Тапатока
<9000CS>
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
- Vlaisavljević
- Postovi: 121
- Pridružio se: 21 Apr 2015, 14:22
Re: SAAB 9000 CSE
а не знам....ја нешто нисам одушевљен како им стоје точкови, ваљда због те увучености...дистанцери мало поправе изглед, али опет, то на нешто личи само кад су у питању супер аеро...
Сале, ауто је бомбона. :)
Сале, ауто је бомбона. :)
- sale brdo
- Drug Član
- Postovi: 94
- Pridružio se: 21 Sep 2015, 18:59
- Lokacija: Krnjača Palilula Beograd
- Kontakt:
Re: SAAB 9000 CSE
Od kada sam saznao da postoji "duži" tepih za 9000, koji je navodno samo 92 godine išao, u šta sumnjam, od tada sam u potrazi za njim (od pre 3 godine) , sticajem okolnosti crveni saab, koji sam uzeo za delove pre 2 godine je 1992, I ima takav tepih...
Mnogi ne znaju za to, pa evo nekih slika da lakše skapiraju :
Na slici sam zaokružio deo gde se završava kraći tepih ( koji je i kod mene na 1995)
Dok je duži tepih skroz do kraja ispod limene obloge ( navodno samo 1992)
Slike nisu moje, ali poentu ste razumeli.
Pa evo par slika kako to izgleda prepakovano, posle 2 godine sam se nakanio da to uradim, konačno gotovo!
I zamenio sam vozačev deo tepiha ( inače 3 ima u autu, levi, desni i zadnji famozni...), razlog je jer je u crvenom u mnogo boljem stanju, mom je bilo izguljeno i pocepano gde pete idu, dok je ovaj... Procenite sami.
Mnogi ne znaju za to, pa evo nekih slika da lakše skapiraju :
Na slici sam zaokružio deo gde se završava kraći tepih ( koji je i kod mene na 1995)
Dok je duži tepih skroz do kraja ispod limene obloge ( navodno samo 1992)
Slike nisu moje, ali poentu ste razumeli.
Pa evo par slika kako to izgleda prepakovano, posle 2 godine sam se nakanio da to uradim, konačno gotovo!
I zamenio sam vozačev deo tepiha ( inače 3 ima u autu, levi, desni i zadnji famozni...), razlog je jer je u crvenom u mnogo boljem stanju, mom je bilo izguljeno i pocepano gde pete idu, dok je ovaj... Procenite sami.
<9000CS>
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 9 gostiju