Trapovi
- alonso
- Postovi: 251
- Pridružio se: 15 Jan 2019, 00:16
- Lokacija: Beograd
Re: Trapovi
Moj neki plan je da silen blokove menjam za poliuretanske, počevši sa prednjim trapom , od firme strongflex - PU sileni su oko 65 evra (nema ih puno, manje nego pozadi).
https://www.strongflex.eu/en/1143-saab-9-3-02-
Sa zadnjim trapom je druga priča, jer strongflex ne nudi ništa za zadnji trap, a jedino sam pronašao powerflex koji je znatno skuplji od strongflexa, i uz to ima više delova pa je cena dosta veća... sve kad sam sabrao, bez "Subframe bushing" izlazi više od 350 evra ... treba se upustiti malo u istraživanje ostatka ponude, jer možda odgovaraju neki sileni od strongflexa koji nisu zvanično za saab-a i opela ... Ako ne, onda bih od powerflexa uzeo gumice balans štangle za zadnji trap, a ostalo "normalno" ...
Zadnji amortizeri su takođe u planu u skorijoj budućnosti, a s obzirom da su u pitanju aero amortizeri, prema kataloškom broju iz EPC-a sam pretražio i pronašao recimo da u euro07 imaju Bilstein za oko 8500din, što mi deluje sasvim ok cena ...
Kada dođe vreme za to, ako ne budem uspeo da nađem ovde iz nekog razloga, poručiću preko http://www.skandix.de/en/ (tamo su 79 evra)
https://www.strongflex.eu/en/1143-saab-9-3-02-
Sa zadnjim trapom je druga priča, jer strongflex ne nudi ništa za zadnji trap, a jedino sam pronašao powerflex koji je znatno skuplji od strongflexa, i uz to ima više delova pa je cena dosta veća... sve kad sam sabrao, bez "Subframe bushing" izlazi više od 350 evra ... treba se upustiti malo u istraživanje ostatka ponude, jer možda odgovaraju neki sileni od strongflexa koji nisu zvanično za saab-a i opela ... Ako ne, onda bih od powerflexa uzeo gumice balans štangle za zadnji trap, a ostalo "normalno" ...
Zadnji amortizeri su takođe u planu u skorijoj budućnosti, a s obzirom da su u pitanju aero amortizeri, prema kataloškom broju iz EPC-a sam pretražio i pronašao recimo da u euro07 imaju Bilstein za oko 8500din, što mi deluje sasvim ok cena ...
Kada dođe vreme za to, ako ne budem uspeo da nađem ovde iz nekog razloga, poručiću preko http://www.skandix.de/en/ (tamo su 79 evra)
- Minketa
- Postovi: 81
- Pridružio se: 01 Okt 2018, 22:48
Re: Trapovi
Pretrazivao sam forume Alfista, Lancia, Honda, zale se da Bilstein ima znacajan broj fake primeraka cak i medju velikim dilerima. Nisam siguran na sta se to zale, kakvih primedbi imaju. Jeste li vi nailazili na ista u vezi u sa ovim?
Na Skandix su prednji amortizeri neznatno skuplji od ponuda ovde, pa se cak zanosim da odem napolje i uzmem. Ima li sanse da se vratim kuci sa neodgovarajucim amortizerima?
Na Skandix su prednji amortizeri neznatno skuplji od ponuda ovde, pa se cak zanosim da odem napolje i uzmem. Ima li sanse da se vratim kuci sa neodgovarajucim amortizerima?
- alonso
- Postovi: 251
- Pridružio se: 15 Jan 2019, 00:16
- Lokacija: Beograd
Re: Trapovi
Slične sam priče čuo, pogotovo za Euro07 (gde sam našao gore pomenute) ... nisam nikada kupovao kod njih i stvarno ne znam ...
Sa skandix-a bih i ja pre uzeo, mislim da je oko 30ak evra poštarina za srbiju i s obzirom da ne ide običnom poštom znači da je to ovde za svega par dana... Ako imaš nekog u Nemačkoj, može da ga poruči skoro pa besplatno i onda da ti pošalje autobusom ... oni valjda uzimaju 10ak evra... sa tom nemačkom poštarinom to je opet duplo manje nego direktno tebi da stigne. Na dva amortizera možda i nije bitna ušteda, ali neki sitniji i jeftiniji deo bih pre gledao tako da poručim...
Što se kompatibilnosti tiče, ja kad ukucam broj šasije na skandixu, ili pretražim deo po broju iz EPC-a, uvek mi izbaci jedan isti deo, pa mislim da sa te strane nema brige.
Recimo, moj je Aero sa kočnicama od "16 inča" (diskovi od 302mm). Aero takođe može da ima kočnice od "16+ inča" (diskovi od 314mm) - različite su kočione čeljusti. Kada ukucam broj šasije u EPC-u ili na skandix-u, pokazuje mi isključivo diskove od 302mm.
Dok, kad bih tražio za "aera" i ukucao godište, snagu, sve ostale podatke... nudio bi i 314mm i 302mm
Sa skandix-a bih i ja pre uzeo, mislim da je oko 30ak evra poštarina za srbiju i s obzirom da ne ide običnom poštom znači da je to ovde za svega par dana... Ako imaš nekog u Nemačkoj, može da ga poruči skoro pa besplatno i onda da ti pošalje autobusom ... oni valjda uzimaju 10ak evra... sa tom nemačkom poštarinom to je opet duplo manje nego direktno tebi da stigne. Na dva amortizera možda i nije bitna ušteda, ali neki sitniji i jeftiniji deo bih pre gledao tako da poručim...
Što se kompatibilnosti tiče, ja kad ukucam broj šasije na skandixu, ili pretražim deo po broju iz EPC-a, uvek mi izbaci jedan isti deo, pa mislim da sa te strane nema brige.
Recimo, moj je Aero sa kočnicama od "16 inča" (diskovi od 302mm). Aero takođe može da ima kočnice od "16+ inča" (diskovi od 314mm) - različite su kočione čeljusti. Kada ukucam broj šasije u EPC-u ili na skandix-u, pokazuje mi isključivo diskove od 302mm.
Dok, kad bih tražio za "aera" i ukucao godište, snagu, sve ostale podatke... nudio bi i 314mm i 302mm
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Trapovi
Nema potrebe da porucujes delove trapa iz nemacke, jer sve sto ima Skandix imas jeftinije kod Lav Auto, Gazele, Euroauto i Kit Komerca.
Cene kod njih su u rangu daparto.de koji je 30-50% jeftiniji od Skanix-a, samo sto na daparto pise ko je proizvodjac, a Skandix to krije - kod njih ima samo "kucni brand" ili "original" tj. Orio.
Mislim kupujem i sam kod Skandix-a, ali samo kozmetiku - potrosni delovi imaju svi lokalno i to uglavnom povoljnije
Evo svez primer:
Ovaj deo nosac stabilizatora za Saab 900:
Skandix cena: 24,50 EUR "kucni brand" tj. ne zna se + postarina (i mozda carina - PDV odbiju nemci dodaju nasi pa si bare-bare)http://www.skandix.de/en/spare-parts/su ... t/1005615/
Cena na Daparto: 7,89 EUR samo ima Meyle - sto znaci da je i kod Skandix-a Meyle, jer nema drugi inace bi se videlo
Cena kod Gazele: 1.500 RSD - za 5-6 dana su mi nabavili deo
Kvalitet nije sporan - kod Gazele ako deo ima u vrhunskom kvalitetu npr. Meyle HD ili Lamförder - ako nemaju na stanju das kaparu i poruce za tebe pa cekas.
Ali ove kvalitetnije proizvodjace obican Meyle, Ruville, TRW i sl. imaju skoro uvek na stanju
Cene kod njih su u rangu daparto.de koji je 30-50% jeftiniji od Skanix-a, samo sto na daparto pise ko je proizvodjac, a Skandix to krije - kod njih ima samo "kucni brand" ili "original" tj. Orio.
Mislim kupujem i sam kod Skandix-a, ali samo kozmetiku - potrosni delovi imaju svi lokalno i to uglavnom povoljnije
Evo svez primer:
Ovaj deo nosac stabilizatora za Saab 900:
Skandix cena: 24,50 EUR "kucni brand" tj. ne zna se + postarina (i mozda carina - PDV odbiju nemci dodaju nasi pa si bare-bare)http://www.skandix.de/en/spare-parts/su ... t/1005615/
Cena na Daparto: 7,89 EUR samo ima Meyle - sto znaci da je i kod Skandix-a Meyle, jer nema drugi inace bi se videlo
Cena kod Gazele: 1.500 RSD - za 5-6 dana su mi nabavili deo
Kvalitet nije sporan - kod Gazele ako deo ima u vrhunskom kvalitetu npr. Meyle HD ili Lamförder - ako nemaju na stanju das kaparu i poruce za tebe pa cekas.
Ali ove kvalitetnije proizvodjace obican Meyle, Ruville, TRW i sl. imaju skoro uvek na stanju
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- ZoranSljivic
- Postovi: 36
- Pridružio se: 23 Mar 2019, 08:30
Re: Trapovi
Reparirao sam trapove na bmw-u i astri pre dve godine kod čoveka iz kg-a.bilo je nekih 60 eura i bio sam prezadovoljan.
- alonso
- Postovi: 251
- Pridružio se: 15 Jan 2019, 00:16
- Lokacija: Beograd
Re: Trapovi
Pretpostavljam da je kod Tejovića ? (dobro poznat kod alfista, mada verovatno i kod ostalih ... za rad oko trapova i repariranje delova).
U beogradu kod plavog mosta prodaju i ugrađuju njihove reparirane delove, a mislim da se mogu poručiti i direktno iz Kragujevca
U beogradu kod plavog mosta prodaju i ugrađuju njihove reparirane delove, a mislim da se mogu poručiti i direktno iz Kragujevca
- Minketa
- Postovi: 81
- Pridružio se: 01 Okt 2018, 22:48
Re: Trapovi
E, sta sad mene zanima...
Kako se novo i reparirano kod Tejovica na primer poredi?
Trap je najodgovorniji za stabilnost, bezbednost, kocenje, uzitak na kraju, i naravno da bih voleo da stavim novo, dobru i proverenu stvar, ali moj auto je star 13 godina i svasta na njemu je za menjanje. Zgodno je ustedeti, tako da, eventualno, sve stignem da uradim, i sipam gorivo da uzivam u tome.
Kod Alfsta na forumu sam svasta procitao. I dobra iskustva sa repariranim delovima (kupio sam novo, trajalo je 5000km. Nikad vise novo, Tejovic rules) i losa (stavim i posle dve nedelje sam morao da reklamiram. Kad sam dosao treci put na reklamaciju majstor je hteo da me pojede. Nikad vise kod Tejovica. Samo novo!). Ljube Kugla je, recimo, vozio reparirane amortizere. Goran iz Batajnice ih potpuno otvori, zameni semering, i ne znam sta sve jos, vrati, i to traje 50000km.
Sta je ovde realnost, a sta emocije ili iznudjeno resenje?
Kako se novo i reparirano kod Tejovica na primer poredi?
Trap je najodgovorniji za stabilnost, bezbednost, kocenje, uzitak na kraju, i naravno da bih voleo da stavim novo, dobru i proverenu stvar, ali moj auto je star 13 godina i svasta na njemu je za menjanje. Zgodno je ustedeti, tako da, eventualno, sve stignem da uradim, i sipam gorivo da uzivam u tome.
Kod Alfsta na forumu sam svasta procitao. I dobra iskustva sa repariranim delovima (kupio sam novo, trajalo je 5000km. Nikad vise novo, Tejovic rules) i losa (stavim i posle dve nedelje sam morao da reklamiram. Kad sam dosao treci put na reklamaciju majstor je hteo da me pojede. Nikad vise kod Tejovica. Samo novo!). Ljube Kugla je, recimo, vozio reparirane amortizere. Goran iz Batajnice ih potpuno otvori, zameni semering, i ne znam sta sve jos, vrati, i to traje 50000km.
Sta je ovde realnost, a sta emocije ili iznudjeno resenje?
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Trapovi
Ne znam cemu reparacija trapova, pa nema Saab multilink vesanje koje kosta boga oca, kao Audi i Alfa.....kupite normalne komponente zamenite i vozite. Ja sam na 9-3 I ramena menjao pre 100.000km sa delovima iz Gazele nista im ne fali
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- Minketa
- Postovi: 81
- Pridružio se: 01 Okt 2018, 22:48
Re: Trapovi
Ljudi, sredjujem vesanje. Misa kod Hipodroma nema amortizere. Trazio sam po gradu, niko nema prednje amortizere. U Shopgroup sam nasao Monroe OESpectrum, covek ih hvali, a i cena im je dobra: 7700 komad. Vrede li cemu?
Kajabu na istom mestu cene 7500 desni, 11500 levi... neka iracionalna matematika je po sredi.
Sve mora da se narucuje, sa avansom, i ceka se bat tri dana.
Kajabu na istom mestu cene 7500 desni, 11500 levi... neka iracionalna matematika je po sredi.
Sve mora da se narucuje, sa avansom, i ceka se bat tri dana.
- kistu70
- Postovi: 158
- Pridružio se: 02 Dec 2014, 21:43
- Lokacija: Novi Beograd
Re: Trapovi
drugari za udobniju voznju, na 9-3
Sachs ili Kayaba? i koji?
hvala
Sachs ili Kayaba? i koji?
hvala
"Postoje Saab automobili, i ostali automobili"
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Trapovi
Iz nekog iskustva posto na Saabovima imam KYB-u i Sachs.
Samo Sachs i cekaj 2 meseca ako je potrebno! Gazela ima Sachs i normalne su cene.
KYB-a je dobra 1-2 godine i posle vec pokazuje znakove habanja, Sachs je neprevazidjen.
KYB-a se "omlitavi" posle godinu dana, iskustvo a 9-3OG i 900OG
Samo Sachs i cekaj 2 meseca ako je potrebno! Gazela ima Sachs i normalne su cene.
KYB-a je dobra 1-2 godine i posle vec pokazuje znakove habanja, Sachs je neprevazidjen.
KYB-a se "omlitavi" posle godinu dana, iskustvo a 9-3OG i 900OG
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- kistu70
- Postovi: 158
- Pridružio se: 02 Dec 2014, 21:43
- Lokacija: Novi Beograd
Re: Trapovi
kapiram da postoje razliciti modeli? ja bi da to bude udobnije.. bolje da “guta” neravnine, mekanije
"Postoje Saab automobili, i ostali automobili"
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Trapovi
Pa po meni Sachs i to najeftiniji amortizeri su i najudobniji, dakle ne neki Sport Touring nego neki Classic.....ako je najmeksi Sport Touring onda njega (kod 9-3 je bio prva ugradnja) - auto je cvrst, ali na rupe i lezece policajce pliva
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- alonso
- Postovi: 251
- Pridružio se: 15 Jan 2019, 00:16
- Lokacija: Beograd
Re: Trapovi
Bilo bi dobro da nađeš nekog ko recimo ima kyb pa da probaš... Možda na grupi da pitaš da li neko ko je menjao skoro hoće da te provoza... kd23se4-ov je 9-3 prve generacije pa možda nije ista situacija kao i kod druge...
Ja kada sam se raspitivao, za aera, KYB je duplo jeftiniji bio nego sachs...
A za model, definitivno najmekši koji ima. Taj auto je dovoljno sam po sebi tvrd , pa nema potrebe da se stavljaju neki "sportskiji" amortizeri
Ja kada sam se raspitivao, za aera, KYB je duplo jeftiniji bio nego sachs...
A za model, definitivno najmekši koji ima. Taj auto je dovoljno sam po sebi tvrd , pa nema potrebe da se stavljaju neki "sportskiji" amortizeri
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Trapovi
Nije samo na njenom 9-3 i kod mog 900 OG je taj obrazac. KYB-a je tacno suprotan Sachsu mekan u krivini, a tvrd na rupi/lezecem policajcu.
I plus posle godinu dana postaje gore.
Da me neko ne razume pogresno, KYB-a nigde ne curi ili sl. samo jednostavno spram Sachsa niza klasa.
Gesendet von meinem moto g(7) plus mit Tapatalk
I plus posle godinu dana postaje gore.
Da me neko ne razume pogresno, KYB-a nigde ne curi ili sl. samo jednostavno spram Sachsa niza klasa.
Gesendet von meinem moto g(7) plus mit Tapatalk
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- kistu70
- Postovi: 158
- Pridružio se: 02 Dec 2014, 21:43
- Lokacija: Novi Beograd
Re: Trapovi
E bas to me zanima... necu zaliti novac...
9-3ss je tvrd i odlicno lezi u krivini!
treba mi udobniji prelazak preko neravnina...
9-3ss je tvrd i odlicno lezi u krivini!
treba mi udobniji prelazak preko neravnina...
"Postoje Saab automobili, i ostali automobili"
- trx88
- Site Admin
- Postovi: 189
- Pridružio se: 30 Okt 2016, 16:44
- Lokacija: Niš
Re: Trapovi
Ja imam KYB napred (menjao aprila 2017.) i uzeo sam ceo set, ali bez opruga.
Odlicno drzi auto, krivine, brezuljci, brza promena terena (od ravnog na uzbrdo), ali tacno je sto KD kaze - sa 17" gumama glasno opsujem kad udarim rupu. :D
Cak lezeci policajci nisu problem, ocekivao sam da ce gore da se ponasaju. Dok rupe jesu problem. Pozadi i dalje imam originalne.
KYB nije propisao za skoro 3 i po godine. Mozda me je pogodila dobra serija.
Odlicno drzi auto, krivine, brezuljci, brza promena terena (od ravnog na uzbrdo), ali tacno je sto KD kaze - sa 17" gumama glasno opsujem kad udarim rupu. :D
Cak lezeci policajci nisu problem, ocekivao sam da ce gore da se ponasaju. Dok rupe jesu problem. Pozadi i dalje imam originalne.
KYB nije propisao za skoro 3 i po godine. Mozda me je pogodila dobra serija.
9-3 1.9 TiDS (2005)
- alonso
- Postovi: 251
- Pridružio se: 15 Jan 2019, 00:16
- Lokacija: Beograd
Re: Trapovi
Eh zato sam rekao najbolje da vidiš kako je konkretno na 9-3 ss ...
Kod Sachs-a nemoj da se zezneš pa da uzmeš za aera (plave). Tvrdoća je onda baš izražena, mada nisam probao kombinaciju standardnih opruga i aero amortizera
Ja sam kod prethodnog auta bio zagrižen da stavim sva 4 za aera (i bio je aero al je neko stavio prednje obične amortizere, a zadnji se bližili zameni... )
Da se sada ponovo pitam, ne bih to uradio... Previše je to tvrdo, kao za stazu
Doduše, kod mene su sada sach plavi (aero) i eibach -30mm opruge ... Ali ... nije samo do opruga ... vozio sam se u drugom saabu sa eibach -30mm i standardnim amortizerima i primetno je udobnije nego kod mene
Jedina dobra stvar sa aero amortizerima je što ti auto ne odskakuje preko ovih naših češljeva već si zalepljen dole sve vreme
Mislim da nije u pitanju izuzetak... Kiki se jednom prilikom takođe pohvalio na zadovoljavajući kvalitet, tako da sa te strane mislim da nema brige...KYB nije propisao za skoro 3 i po godine. Mozda me je pogodila dobra serija.
Kod Sachs-a nemoj da se zezneš pa da uzmeš za aera (plave). Tvrdoća je onda baš izražena, mada nisam probao kombinaciju standardnih opruga i aero amortizera
Ja sam kod prethodnog auta bio zagrižen da stavim sva 4 za aera (i bio je aero al je neko stavio prednje obične amortizere, a zadnji se bližili zameni... )
Da se sada ponovo pitam, ne bih to uradio... Previše je to tvrdo, kao za stazu
Doduše, kod mene su sada sach plavi (aero) i eibach -30mm opruge ... Ali ... nije samo do opruga ... vozio sam se u drugom saabu sa eibach -30mm i standardnim amortizerima i primetno je udobnije nego kod mene
Jedina dobra stvar sa aero amortizerima je što ti auto ne odskakuje preko ovih naših češljeva već si zalepljen dole sve vreme
- kistu70
- Postovi: 158
- Pridružio se: 02 Dec 2014, 21:43
- Lokacija: Novi Beograd
Re: Trapovi
Sustinski menjam Michelin na 2-2,5 sezone.. 17/225/45, opruge su mi stare nekih 50000km (eibach).. menjam redovno i spone, menjao sam i solje..
auto mi prijanja sjajno! bas sam zadovoljan po tom pitanju i nista tu ne bi dirao, ali Beograd”put” , rupe, lezeci.. ubija me u pojam..
cak se negde razmisljam o 18” tockovima, pa hocu amortizere koji su najudobniji na neravnine..
auto mi prijanja sjajno! bas sam zadovoljan po tom pitanju i nista tu ne bi dirao, ali Beograd”put” , rupe, lezeci.. ubija me u pojam..
cak se negde razmisljam o 18” tockovima, pa hocu amortizere koji su najudobniji na neravnine..
"Postoje Saab automobili, i ostali automobili"
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Trapovi
Eibach pravi koliko ja znam samo sportske/tvrde opruge.......nisam cak ni siguran da li je dobro da stavis mekane amortizere na njih jer to treba da radi zajedno, moze da se desi da ti se kola cudno ponasaju i da su npr. amortizere preoptereceni, jer opruga manje upija pa sve pada na njihova "ramena".
Imas sigurno negde preporuku amortizera za njih.
Ako jos stavis 18ice mozes da se pozdravis sa svakim tragom komfora.....od toga nema nista, jos ako stavljas Michelin Pilot Sport koji ima inace tvrdu sportsku karkasu......mozes da se pozdravis sa komforom.
A i 9-3SS je sam po sebi tvrd auto, ako se uporedi sa starijim Saabovima (9-5, 9-3OG, 9000.....).......hocu da kazem da imas dosta losu polaznu osnovu za udobna kola, a ne pomaze sto ima na sebi sportske komponente.
EDIT: evo pogledao sam Eibachov Prokit za 9-3 SS spusta kola 30mm napred i nazad
Imas sigurno negde preporuku amortizera za njih.
Ako jos stavis 18ice mozes da se pozdravis sa svakim tragom komfora.....od toga nema nista, jos ako stavljas Michelin Pilot Sport koji ima inace tvrdu sportsku karkasu......mozes da se pozdravis sa komforom.
A i 9-3SS je sam po sebi tvrd auto, ako se uporedi sa starijim Saabovima (9-5, 9-3OG, 9000.....).......hocu da kazem da imas dosta losu polaznu osnovu za udobna kola, a ne pomaze sto ima na sebi sportske komponente.
EDIT: evo pogledao sam Eibachov Prokit za 9-3 SS spusta kola 30mm napred i nazad
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- kistu70
- Postovi: 158
- Pridružio se: 02 Dec 2014, 21:43
- Lokacija: Novi Beograd
Re: Trapovi
jesam na Pilot Sportu...
i za sad jedini razlog sto nisam na 18 je tvrdoca, a 16 mi nekako ne znam.. malo..
imao sam prilike da isti audi a6 (2016) na 16” balonima i 17” - ne realna razlika!
Nego evo problemcica koji sam upravo saznao..
Sachs (for Saab) za moj model 2007 - neeeema..
na Kyb evo nadjoh 3. coveka koji se zali pa sam skeptik.. a tu su i Bilsten, TRW, Japanparts, Monroe (ne znam dal imaju za moj auto), Koni..
jbte koliko izbora, a kad krenes da kupis samo precke i stative!
ovi TRW su cini mi se 100€ kom, a Bilasten mozda i 150€..
a meeeeni neeeeeizdrz! par ljudi mi se kune u Japanparts sto se tice udobnosti, ali ih nema na stanju nigde
Sta reci? koju posluku porati
i za sad jedini razlog sto nisam na 18 je tvrdoca, a 16 mi nekako ne znam.. malo..
imao sam prilike da isti audi a6 (2016) na 16” balonima i 17” - ne realna razlika!
Nego evo problemcica koji sam upravo saznao..
Sachs (for Saab) za moj model 2007 - neeeema..
na Kyb evo nadjoh 3. coveka koji se zali pa sam skeptik.. a tu su i Bilsten, TRW, Japanparts, Monroe (ne znam dal imaju za moj auto), Koni..
jbte koliko izbora, a kad krenes da kupis samo precke i stative!
ovi TRW su cini mi se 100€ kom, a Bilasten mozda i 150€..
a meeeeni neeeeeizdrz! par ljudi mi se kune u Japanparts sto se tice udobnosti, ali ih nema na stanju nigde
Sta reci? koju posluku porati
"Postoje Saab automobili, i ostali automobili"
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Trapovi
E raspitao sam se svojevremeno za te TRW, posto ponuda amortizera za 900 OG nije bas sjajna, a kao sto rekoh ovi KYB-a sto sam stavio pre neku godinu nisam srecan i trazim im zamenu u neko dogledno vreme. Sachs imaju samo prednji, Bilstein se zale na 900 da klaparaju, Koni crveni ne znam dal vrede tolike pare..........i bili u ponudi TRW (nema ih vise, ne znam zasto)......rekoh otkud TRW amortizeri - to nije bilo ranije.
Saznam da su kupili fabriku od pokojnog Gabriela - koliko sam cuo od nasih servisera ti gabriel su bili dobri dok su dolazili iz EU (Francuska?) al su posle poceli da dolaze sa neke egzoticne lokacije.......aj lupicu Juzna Afrika i tada su pukli sa kvalitetom.
Google-ao po netu, ali su izgleda toliko novi amortizeri da jos nema iskustva nekih od ljudi........
Saznam da su kupili fabriku od pokojnog Gabriela - koliko sam cuo od nasih servisera ti gabriel su bili dobri dok su dolazili iz EU (Francuska?) al su posle poceli da dolaze sa neke egzoticne lokacije.......aj lupicu Juzna Afrika i tada su pukli sa kvalitetom.
Google-ao po netu, ali su izgleda toliko novi amortizeri da jos nema iskustva nekih od ljudi........
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- trx88
- Site Admin
- Postovi: 189
- Pridružio se: 30 Okt 2016, 16:44
- Lokacija: Niš
Re: Trapovi
Apsolutno tacno. Nisam se vozio u 9-3OG i 900OG, ali bi po samoj konstrukciji trapa trebalo da budu udobniji (900 bi trebalo da ima double wishbone napred).
9000-ka na kojoj nista nije radjeno na trapu verovatno preko 10 godina mi je udobnija od 9-3SS (gume 15", doduse).
Off-topic:
Iako 9-3SS ima ReAxs pozadi koji realno pomaze pri naglom skretanju kako bi neutralisao understeer, rekao bih da 30mm siri prednji trap kod 9000-ke radi bolji posao za svakodnevne situacije. Ali bih rekao da 9-3SS ima manji body roll - manje se klacka u krivini.
9-3 1.9 TiDS (2005)
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Google [Bot] i 3 gosta