Čišćenje / skidanje katalizatora - B207
- alonso
- Postovi: 251
- Pridružio se: 15 Jan 2019, 00:16
- Lokacija: Beograd
Čišćenje / skidanje katalizatora - B207
U mom slučaju katalizator je zapušen i to dovodi do blagog pada boost-a pri punom gasu (kada povuče kako treba i turbo kazaljka dođe na crvenu, naglo padne 2 crtice unazad i oseti se kao da je oduzet gas, pa u nekom trenutku opet uhvati i tako u krug ...)
Ako se vozi neko vreme malo žustrije, 3-4 hiljade obrtaja na autoputu 20-30 minuta (Italian tuneup ) situacija se dosta popravi, tj nema više tog izraženog pada boost-a, i to može da potraje par dana dok ga normalna vožnja ponovo ne zaguši...
E sad, ja ću prvo da pokušam sa čišćenjem u kiselini, u nadi da ću tako rešiti problem, da ne moram da pređem na euro2 standard ako nije nužno
Glavno pitanje, zbog koga i pokrećem ovu temu, ako čišćenje ne uspe, kakva je procedura oko skidanja katalizatora ?
Znam da kod nekih kola to može samo da se skine, negde mora da se poradi i na kompjuteru itd...
pa šta se dešava kod B207R ? Da li idu varalice lambda sondi kao što je nekad za plin potrebno, da li je to dovoljno ili mora da se radi i neki remap kao kad se kod dizela skine DPF ?
Ako se vozi neko vreme malo žustrije, 3-4 hiljade obrtaja na autoputu 20-30 minuta (Italian tuneup ) situacija se dosta popravi, tj nema više tog izraženog pada boost-a, i to može da potraje par dana dok ga normalna vožnja ponovo ne zaguši...
E sad, ja ću prvo da pokušam sa čišćenjem u kiselini, u nadi da ću tako rešiti problem, da ne moram da pređem na euro2 standard ako nije nužno
Glavno pitanje, zbog koga i pokrećem ovu temu, ako čišćenje ne uspe, kakva je procedura oko skidanja katalizatora ?
Znam da kod nekih kola to može samo da se skine, negde mora da se poradi i na kompjuteru itd...
pa šta se dešava kod B207R ? Da li idu varalice lambda sondi kao što je nekad za plin potrebno, da li je to dovoljno ili mora da se radi i neki remap kao kad se kod dizela skine DPF ?
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Čišćenje / skidanje katalizatora - B207
Skidanje katalizatora.......ne bih radio, jer: https://www.b92.net/automobili/vesti.ph ... id=1576647
Na Novom Beogradu je Master Servis nudio ciscenje katalizatora bez skidanja - objasnili su mi da se izvadi lambda sonda i onda se kroz rupu za nju ubrizga neka hemija i pusti motor da radi.
Na Novom Beogradu je Master Servis nudio ciscenje katalizatora bez skidanja - objasnili su mi da se izvadi lambda sonda i onda se kroz rupu za nju ubrizga neka hemija i pusti motor da radi.
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- alonso
- Postovi: 251
- Pridružio se: 15 Jan 2019, 00:16
- Lokacija: Beograd
Re: Čišćenje / skidanje katalizatora - B207
Da, zbog toga i ne bih od kola da pravim trajno frankeštajna po pitanju izduvnog sistema... mada nisam mislio da ga bacim već da ostavim, kako bih mogao da ga vratim kada za 2 godine bude potrebe za tim... (a do tad da mogu lagano da rešim šta ću, sada bih samo da sredim najjednostavnije da nemam problem sa autom, pa kasnije da tražim najbolje rešenje...)
Čuo sam za te metode, to je u suštini kao i kod tunapa micro flex 931 za čišćenje DPF-a ...
Nadam se da će kiselina rešiti, jer šta ova gore hemija može da postigne, kiselina može najmanje toliko da uradi... a opet je jeftinije ...
A opcija skidanja mi je interesantna iz više razloga:
Dok ne probam sa čišćenjem, ne znam zasigurno da li je katalizator samo zapušen (čađ) ili je pored toga i izgubio mogućnost oksidacije gasova - > potao neefikasan - ne radi svoj posao, što će za računar po paramterima predstavljati isto ko i da ga nema...
Zato me najviše i zanima veza između računara i neispravnog / skinutog katalizatora i rešenja za to... Ako čišćenje meni pomogne, super, al ako neko bude imao sličan problem, da imamo rešenja na jednom mestu
Čuo sam za te metode, to je u suštini kao i kod tunapa micro flex 931 za čišćenje DPF-a ...
Nadam se da će kiselina rešiti, jer šta ova gore hemija može da postigne, kiselina može najmanje toliko da uradi... a opet je jeftinije ...
A opcija skidanja mi je interesantna iz više razloga:
Dok ne probam sa čišćenjem, ne znam zasigurno da li je katalizator samo zapušen (čađ) ili je pored toga i izgubio mogućnost oksidacije gasova - > potao neefikasan - ne radi svoj posao, što će za računar po paramterima predstavljati isto ko i da ga nema...
Zato me najviše i zanima veza između računara i neispravnog / skinutog katalizatora i rešenja za to... Ako čišćenje meni pomogne, super, al ako neko bude imao sličan problem, da imamo rešenja na jednom mestu
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Čišćenje / skidanje katalizatora - B207
Meni se cini da ces, od silne zelje da prodjes sto jeftinije, najskuplje platiti.
Katalizator se sastoji od niza kanalica/tunelica u keramici kroz koje prolaze izduvni gasovi. Kad se ti kanalici zapuse onda nastaje otpor i to je ovo sto ti imas.
Sve meni poznate tehnologije za ciscenje se zasnivaju na tome da se usija garez u katalizatoru tj. da izgori do kraja (posto je ona u stvari nedovoljno sagorelo gorivo) i onda kada sagori da se izduva.
Ako mislis da znas sta radis samo napred, ali rekoh......stedise uglavnom najskuplje prodju......
Katalizator se sastoji od niza kanalica/tunelica u keramici kroz koje prolaze izduvni gasovi. Kad se ti kanalici zapuse onda nastaje otpor i to je ovo sto ti imas.
Sve meni poznate tehnologije za ciscenje se zasnivaju na tome da se usija garez u katalizatoru tj. da izgori do kraja (posto je ona u stvari nedovoljno sagorelo gorivo) i onda kada sagori da se izduva.
Ako mislis da znas sta radis samo napred, ali rekoh......stedise uglavnom najskuplje prodju......
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- Petar
- Postovi: 24
- Pridružio se: 22 Avg 2014, 19:40
Re: Čišćenje / skidanje katalizatora - B207
Sad cu da ti kazem kako ja cistim partikularne i katalizatore pa mozes i ti probat ja uspijem svaki put tako....
Skinem katalizator kupim tecnost za beskontakno pranje DIMER razbijem je sa vodom i zatvorim katalizator sa jedne strane . Uspem tecnos u njega dok se ne na puni cio i ostavim ga neki 2-3 sata. Posle toga samo crijevo sa vodom u njega i pustis neka ga ispira dobro..
Skinem katalizator kupim tecnost za beskontakno pranje DIMER razbijem je sa vodom i zatvorim katalizator sa jedne strane . Uspem tecnos u njega dok se ne na puni cio i ostavim ga neki 2-3 sata. Posle toga samo crijevo sa vodom u njega i pustis neka ga ispira dobro..
- alonso
- Postovi: 251
- Pridružio se: 15 Jan 2019, 00:16
- Lokacija: Beograd
Re: Čišćenje / skidanje katalizatora - B207
@kd23se4
Nije stvar u ceni, već u tome da uspe iz prve. Meni pranje kiselinom nikada ne bi ni palo na pamet, već sam pitao šta da radim, i dobio taj odgovor od više majstora, kao i od drugara koji je više dizela tako spasao skidanja katalizatora. ... Kažu to tako rade i završava posao...
Dve stvari važe za svaki filter čestica, kako katalizator, tako i DPF... Ako je začepljen zbog gareži, visoka temperatura će da ga pročisti.
Ako je zapušen pepelom (oksidima), zbog nepovoljnih uslova u kojima je radio duži period, nikakve regeneracije i "izduvavanje" u visokim obrtajima neće značajno pomoći...
Ja sam uvek da za to da se rade neke metode sa namenskom hemijom, aditivima, dekarbonizacija i slične stvari... Ali sumnjam da kod mene nije samo garež odgovorna za to, jer efekat "izduvavanja u visokim obrtajima" se vrlo kratkotrajno zadrži, a nemam ni trurnku gradkse kreni - stani vožnje pa da je za očekivati... Čak nakon toga, situacija jeste malo bolja, ali ne potpuno. Takođe, oko katalizatora se vide tragovi oksidacije, što mi daje još veće sumnje da nije samo garež u pitanju...
Odužih opet post... uglavnom, to je razlog zašto odmah hoću da idem na najradikalniju opciju ... U nekoj "normalnoj" situaciji , ja bih čak preventivno otišao na to čišćenje katalizatora koje si ti preporučio na početku.
@Petar
U suštini već sam napisao , preskačem aditive, pranje deterdžentom, dimer i odmah na najjače jer se plašim da je to u već poodmakloj fazi da bi ga nešto "blaže" spasilo na dug period ...
Inače, savet za vlasnike dizela sa DPF-om... Kad imate priliku, vozite ga u malo višim obrtajima, nemojte da čekate regeneraciju da bi vas praktično naterala na to. Ne mislim na divljanje, već kad ste na otvorenom putu slobodno 2500-3000 obrtaja neki period .
Ja sam svog prethodnog dizela (1.9 jtdm 150hp) povremeno vozio tako 2800- 3000 obrtaja konstatno 30-40km kad imam prilike da se vraćam autoputem ... Za 15.000km kolko je auto bio kod mene , regeneracija se nikad nije palila iako je DPF bio na oko 65%
Nije stvar u ceni, već u tome da uspe iz prve. Meni pranje kiselinom nikada ne bi ni palo na pamet, već sam pitao šta da radim, i dobio taj odgovor od više majstora, kao i od drugara koji je više dizela tako spasao skidanja katalizatora. ... Kažu to tako rade i završava posao...
Dve stvari važe za svaki filter čestica, kako katalizator, tako i DPF... Ako je začepljen zbog gareži, visoka temperatura će da ga pročisti.
Ako je zapušen pepelom (oksidima), zbog nepovoljnih uslova u kojima je radio duži period, nikakve regeneracije i "izduvavanje" u visokim obrtajima neće značajno pomoći...
Ja sam uvek da za to da se rade neke metode sa namenskom hemijom, aditivima, dekarbonizacija i slične stvari... Ali sumnjam da kod mene nije samo garež odgovorna za to, jer efekat "izduvavanja u visokim obrtajima" se vrlo kratkotrajno zadrži, a nemam ni trurnku gradkse kreni - stani vožnje pa da je za očekivati... Čak nakon toga, situacija jeste malo bolja, ali ne potpuno. Takođe, oko katalizatora se vide tragovi oksidacije, što mi daje još veće sumnje da nije samo garež u pitanju...
Odužih opet post... uglavnom, to je razlog zašto odmah hoću da idem na najradikalniju opciju ... U nekoj "normalnoj" situaciji , ja bih čak preventivno otišao na to čišćenje katalizatora koje si ti preporučio na početku.
@Petar
U suštini već sam napisao , preskačem aditive, pranje deterdžentom, dimer i odmah na najjače jer se plašim da je to u već poodmakloj fazi da bi ga nešto "blaže" spasilo na dug period ...
Inače, savet za vlasnike dizela sa DPF-om... Kad imate priliku, vozite ga u malo višim obrtajima, nemojte da čekate regeneraciju da bi vas praktično naterala na to. Ne mislim na divljanje, već kad ste na otvorenom putu slobodno 2500-3000 obrtaja neki period .
Ja sam svog prethodnog dizela (1.9 jtdm 150hp) povremeno vozio tako 2800- 3000 obrtaja konstatno 30-40km kad imam prilike da se vraćam autoputem ... Za 15.000km kolko je auto bio kod mene , regeneracija se nikad nije palila iako je DPF bio na oko 65%
- Petar
- Postovi: 24
- Pridružio se: 22 Avg 2014, 19:40
Re: Čišćenje / skidanje katalizatora - B207
Ja sam ti pomenu pranje jer iz licnog iskustva kome god sam oprao katalizator ili pdf sa DIMEROM nije mi se desavalo da neko opet ima problema .
Po meni bolje ga je oprati nego koristit kiselinu adjetive i sve ostalo ...
Po meni bolje ga je oprati nego koristit kiselinu adjetive i sve ostalo ...
- alonso
- Postovi: 251
- Pridružio se: 15 Jan 2019, 00:16
- Lokacija: Beograd
Re: Čišćenje / skidanje katalizatora - B207
Pranje kiselinom je dalo rezultate. Katalizator je baš bio zapušen, u početku skoro da nije ni izlazilo sve što se sipa na drugu stranu...
Kao što kolega @Petar kaže, dobro je da se zatvori sa druge strane ili bar priguši kako bi dimer, kiselina ili neka druga tečnost kojom perete što duže prolazila kroz katalizator...
Što se tiče "uklanjanja" katalizatora, ako nekog bude zanimalo, pitanje iz mog prvog posta, negde sam pročitao da je za ovaj motor nakon skidanja potrebno uraditi remap da se iščitava samo sa jedne lambda sonde (ovde imaju dve lambda sonde i senzor pritiska, pa samo "fizičko" skidanje nije dovoljno)
Kao što kolega @Petar kaže, dobro je da se zatvori sa druge strane ili bar priguši kako bi dimer, kiselina ili neka druga tečnost kojom perete što duže prolazila kroz katalizator...
Što se tiče "uklanjanja" katalizatora, ako nekog bude zanimalo, pitanje iz mog prvog posta, negde sam pročitao da je za ovaj motor nakon skidanja potrebno uraditi remap da se iščitava samo sa jedne lambda sonde (ovde imaju dve lambda sonde i senzor pritiska, pa samo "fizičko" skidanje nije dovoljno)
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
Re: Čišćenje / skidanje katalizatora - B207
Ja sam skroz protiv skidanja kat, bez obzira na zakon.
I sta uradi ti sa kat?
I sta uradi ti sa kat?
1987.
2002.
1988.
2002.
1988.
- alonso
- Postovi: 251
- Pridružio se: 15 Jan 2019, 00:16
- Lokacija: Beograd
Re: Čišćenje / skidanje katalizatora - B207
Izgleda da nisam detalje dao, samo rekao da sam uradio...
Urađeno po tom prvobitnom dogovru sa majstorom, skinut, očišćen sa par litara kiseline i potom ispran vodom vraćen... Protok na početku nikakav, na kraju ekstra... Posle toga nije odmah "proradio" i išao kako treba, što smo mislili da je glavni uzrok što popušta boost... Bio onaj magnetni ventil zaprljan, očistio ga sutradan, napravio sam temu ovde... i nakon toga ekstra ide... Koliko je katalizator uticao na taj boost ne znam, jer je bilo u kombinaciji sa ventilom... Ali sigurno da jeste, jer je bio skroz začepljen.. a i pre intervencija ja sam uspevao da nakon malo "prženja" u obrtajima, na autoputu, dovedem do toga da dan-dva on ide kako treba (da boost kazaljka drži zalepljena na crvenoj liniji), tako da je sigurno i on uticao, i drago mi je da je očišćen zbog te zapušenosti... Potrošnja se malo smanjila posle ovoga...
Pre par dana sam sa drugarom bio u nekom servisu na smedervskom putu koji čiste DPF .. nosi se skinut DPF, imaju neko kupatilo za to, peru vrućom vodom i nekim hemikalijama pod pritiskom... njemu problem rešen, 8 crvenih košta to zadovoljstvo... Ima još par servisa što to isto rade za 4-5 hiljada, ali ovi prvi su "najpoznatiji" pa je hteo tamo da ide... Tamo su mi rekli, da može malte ne ceo auspuh da se donese, ista je cena.. odnosno ako ima nekih predkatalizatora pre DPF-a, valja doneti i to...
Juče baš nešto na dijagnostici gledao, očitavanje sa druge lambda sonde - iza katalizatora - je zakucano 0V ... pa moram da vidim šta se dešava sa tim, otvoriću temu ovde... nemam nikavkih problema, samo sam to primetio... možda senzor nije povezan ili je crkao... da je katalizator neefiksaan, tj da ne radi, očitavao bi neki mali napon 0,1V - 0,2V , ali ne i 0 ...
Urađeno po tom prvobitnom dogovru sa majstorom, skinut, očišćen sa par litara kiseline i potom ispran vodom vraćen... Protok na početku nikakav, na kraju ekstra... Posle toga nije odmah "proradio" i išao kako treba, što smo mislili da je glavni uzrok što popušta boost... Bio onaj magnetni ventil zaprljan, očistio ga sutradan, napravio sam temu ovde... i nakon toga ekstra ide... Koliko je katalizator uticao na taj boost ne znam, jer je bilo u kombinaciji sa ventilom... Ali sigurno da jeste, jer je bio skroz začepljen.. a i pre intervencija ja sam uspevao da nakon malo "prženja" u obrtajima, na autoputu, dovedem do toga da dan-dva on ide kako treba (da boost kazaljka drži zalepljena na crvenoj liniji), tako da je sigurno i on uticao, i drago mi je da je očišćen zbog te zapušenosti... Potrošnja se malo smanjila posle ovoga...
Pre par dana sam sa drugarom bio u nekom servisu na smedervskom putu koji čiste DPF .. nosi se skinut DPF, imaju neko kupatilo za to, peru vrućom vodom i nekim hemikalijama pod pritiskom... njemu problem rešen, 8 crvenih košta to zadovoljstvo... Ima još par servisa što to isto rade za 4-5 hiljada, ali ovi prvi su "najpoznatiji" pa je hteo tamo da ide... Tamo su mi rekli, da može malte ne ceo auspuh da se donese, ista je cena.. odnosno ako ima nekih predkatalizatora pre DPF-a, valja doneti i to...
Juče baš nešto na dijagnostici gledao, očitavanje sa druge lambda sonde - iza katalizatora - je zakucano 0V ... pa moram da vidim šta se dešava sa tim, otvoriću temu ovde... nemam nikavkih problema, samo sam to primetio... možda senzor nije povezan ili je crkao... da je katalizator neefiksaan, tj da ne radi, očitavao bi neki mali napon 0,1V - 0,2V , ali ne i 0 ...
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
Re: Čišćenje / skidanje katalizatora - B207
Jesi probao kakav je protok vode kroz njega pre I posle ciscenja?
Sta je izaslo?
Sta je izaslo?
1987.
2002.
1988.
2002.
1988.
- alonso
- Postovi: 251
- Pridružio se: 15 Jan 2019, 00:16
- Lokacija: Beograd
Re: Čišćenje / skidanje katalizatora - B207
Tako je , po tome se i videlo.. na početku sipaš, neko vreme ne izlazi ništa... pa tek onda krene.. na kraju, teče voda odmah kao kroz neku cev... Čak je i sa poslednjim litrom kiseline izašlo još malo prljavštine / pepela ili šta god to bilo (najverovatnije pepeo).
Kad bih to ponovo radio, ili nekom drugom rekao da radi, preporučio bih mu da nosi kod ovih što čiste i DPF, ili što je @kd23se4 rekao, kod onih što odviju sonde, pa kroz njih sipaju tečnost tu... A u "kućnoj varijanti", kao što je Petar radio, tečnost za beskontakno pranje - DIMER ... ja lično ne bih sa kiselinom, ako ta tečnost radi posao... Sonde majstor nije mogao da odvije, pa je vrlo moguće da je kiselina zeznula taj drugi senzor, ili nije ni radio pre toga..
Kad bih to ponovo radio, ili nekom drugom rekao da radi, preporučio bih mu da nosi kod ovih što čiste i DPF, ili što je @kd23se4 rekao, kod onih što odviju sonde, pa kroz njih sipaju tečnost tu... A u "kućnoj varijanti", kao što je Petar radio, tečnost za beskontakno pranje - DIMER ... ja lično ne bih sa kiselinom, ako ta tečnost radi posao... Sonde majstor nije mogao da odvije, pa je vrlo moguće da je kiselina zeznula taj drugi senzor, ili nije ni radio pre toga..
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
Re: Čišćenje / skidanje katalizatora - B207
E pa to pokazuje da je bilo zagusenja.
To bi trebalo da jese čađ.
Ne verujem da je kiselina zeznula senzor.
A sta je ta druga tecnost? Mislis da nije I to neka kiselina? :)
To bi trebalo da jese čađ.
Ne verujem da je kiselina zeznula senzor.
A sta je ta druga tecnost? Mislis da nije I to neka kiselina? :)
1987.
2002.
1988.
2002.
1988.
- alonso
- Postovi: 251
- Pridružio se: 15 Jan 2019, 00:16
- Lokacija: Beograd
Re: Čišćenje / skidanje katalizatora - B207
Pozabaviću se sa još nekom dijagnostikom, kad meni stigne neki kineski obd... videti kod majstora na Tech2 vezano za drugi senzor... Ta vrednost ukazuje na mrtav senzor ili džek, mada bi da je mrtav izbacio neku grešku... Za sad je dobro što su ostali parametri odlični, pa me ne brine mnogo... ne bih se ni bavio ovim posle katalizatora, ali sam u servisnom uputstvu video da i on utiče na korekciju smeše u nekoj meri, a ne samo za kontrolu rada katalizatora... Videćemo kada ponovo budem gledao parametre...
Pa taj dimer je tečnost za beskontatno pranje auta...čim je za limariju i čim ne šteti auto laku siguran sam da je manje bolan za senzore od kiseline a i kolega reče da je uspešno rešavao DPF i katalizatore sa time... tako da sma za manje agresivnu hemiju kad god je to moguće a video sam kod drugara u servisu iz kit komerca neki dynamax koncentrat za pranje DPF-a, isto se sa vodom razblažuje
Pa taj dimer je tečnost za beskontatno pranje auta...čim je za limariju i čim ne šteti auto laku siguran sam da je manje bolan za senzore od kiseline a i kolega reče da je uspešno rešavao DPF i katalizatore sa time... tako da sma za manje agresivnu hemiju kad god je to moguće a video sam kod drugara u servisu iz kit komerca neki dynamax koncentrat za pranje DPF-a, isto se sa vodom razblažuje
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
Re: Čišćenje / skidanje katalizatora - B207
Voleo bih da znam sta znaci bezkontaktno pranje :)
1987.
2002.
1988.
2002.
1988.
- alonso
- Postovi: 251
- Pridružio se: 15 Jan 2019, 00:16
- Lokacija: Beograd
Re: Čišćenje / skidanje katalizatora - B207
ček bre jel sam nešto bezveze napisao pa me sprdaš ili ? za svaki slučaj pa ono u perioncama što koriste kao "pretpranje" ... pisao je kolega o tom sredstvu negde u ovoj temi
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
Re: Čišćenje / skidanje katalizatora - B207
Ne, ozb.pitam. to mi zvuci nekako carobno :)
1987.
2002.
1988.
2002.
1988.
- alonso
- Postovi: 251
- Pridružio se: 15 Jan 2019, 00:16
- Lokacija: Beograd
Re: Čišćenje / skidanje katalizatora - B207
Neka hemija da se ne koristi sunđer / krpa ... samo se nanosi, ostaiv da deluje, ispere... mislim da ga u perionicama koriste samo kao pretpranje, da svuku tešku prljavštinu pre nego što krenu ručno da peru... ima smisla... nisam gledao nikad na delu, ali ne bih stalno koristio za pranje niti koristio kao jedino pranje ...
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
- trx88
- Site Admin
- Postovi: 189
- Pridružio se: 30 Okt 2016, 16:44
- Lokacija: Niš
Re: Čišćenje / skidanje katalizatora - B207
Ja sam skoro prvi put čuo termin "beskontaktno pranje" kad je kolega kupovao auto.
Zalepio se za Giuliettu (2017.) u nekoj posebnoj opremi (reda Aero, pretpostavljam), i lik u oglasu je naveo kako je kola prao isključivo beskontaktno. Iako je kolegi ostavio sunđer u gepeku. :D
Kad ga je pitao šta je to, odgovorio je da ga je prao na perionici.
Tj. pipan samo šmrkom. xD
Zalepio se za Giuliettu (2017.) u nekoj posebnoj opremi (reda Aero, pretpostavljam), i lik u oglasu je naveo kako je kola prao isključivo beskontaktno. Iako je kolegi ostavio sunđer u gepeku. :D
Kad ga je pitao šta je to, odgovorio je da ga je prao na perionici.
Tj. pipan samo šmrkom. xD
9-3 1.9 TiDS (2005)
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Čišćenje / skidanje katalizatora - B207
Gledao sam u nemackoj kako ciste DPF-ove, moguce da rade tako i katalizatore:
- posto pregledom utvrde da je neostecen tj. da je unutrasnjost citava i da nista ne zvecka
- onda ga mere na preciznoj vagi koja meri grame i testiraju protok
- pa stavljaju u pec gde se pece na visokim temperaturama - ceo katalizator
- posle toga se istrese cadj i sve sto je gorelo
- onda ga opet mere i opet mere protok
- ako ne valja protok ponavljaju proceduru
Ovo je po meni beskontaktno
- posto pregledom utvrde da je neostecen tj. da je unutrasnjost citava i da nista ne zvecka
- onda ga mere na preciznoj vagi koja meri grame i testiraju protok
- pa stavljaju u pec gde se pece na visokim temperaturama - ceo katalizator
- posle toga se istrese cadj i sve sto je gorelo
- onda ga opet mere i opet mere protok
- ako ne valja protok ponavljaju proceduru
Ovo je po meni beskontaktno
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
Re: Čišćenje / skidanje katalizatora - B207
Taj postupak mi se svidja. Samo to merenje ne znam koliko je pravilno jer meri se celo kuciste a ono ne mora da bude svako isto. Pravilnija kontrola je vizuelni pregled iznutra, da se vidi da li je spala garez sa platine a mozda jos bolje da se propusti neki gas kroz kat I na drugoj strani se premeri kolika kolicina gasa se izmenila pod uticajem platine, ka sto lambda sonde mere, mislim da je to najtacnije I najpouzdanije ali I komplikovano.
1987.
2002.
1988.
2002.
1988.
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Čišćenje / skidanje katalizatora - B207
Ne ne, oni mere tvoje i samo tvoje kuciste i uporedjuju stanje pre/posle - odnosno mere koliko su garezi izbacili
Druga kucista nisu bitna, samo tvoje
Druga kucista nisu bitna, samo tvoje
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
Re: Čišćenje / skidanje katalizatora - B207
Aaaaa da da da ali opet kako da znas koliko je dovoljno izaslo?
1987.
2002.
1988.
2002.
1988.
- alonso
- Postovi: 251
- Pridružio se: 15 Jan 2019, 00:16
- Lokacija: Beograd
Re: Čišćenje / skidanje katalizatora - B207
Za nekog vagena sam video u njihovoj dijagnostici da stoje referentne vrednosti za tu gramažu ... verovatno svi ostali proizvođači imaju isto u svojim uputstvima
kolko god da je lakše na kraju si dobro prošao ako se on "otčepi" i ne mora da se menja... a to je za švabu bitno, što ne mora da da hiljadu i kusur evra da bi se provozao još godinu, dve, tri...
kolko god da je lakše na kraju si dobro prošao ako se on "otčepi" i ne mora da se menja... a to je za švabu bitno, što ne mora da da hiljadu i kusur evra da bi se provozao još godinu, dve, tri...
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Google [Bot] i 5 gostiju