Kako piše u naslovu, ovo je drugi deo teme u kojoj je korak po korak prikazana popravka brave zadnjih vrata na 9-3, od 2003 godišta. Ovaj deo popravke je malo komplikovaniji i ne bih ga preporučio svakome da radi!
U ovom delu biće objašnjena popravka same brave. Ako vas zanima kako se brava vadi iz vrata, taj deo imate objašnjen u prethodnoj temi pod nazivom:"Uradi sam - Vadjenje/zamena/popravka brave zadnjih vrata Saab 9-3 SS - Prvi deo".
Takodje pored mojih objašnjenja, potrudiću se da nadjem video snimak, koji je meni pomogao kad sam rastavljao bravu.
Napomena:
Koliko znam, postoje bar 2 tipa brava koje su se ugradjivali u 9-3. Jedna ima mehanizam sa jednim motorom, druga sa dva. Princip popravke je isti i za jednu i za drugu. Kod brave sa dva motora, jedan motor je zadužen za zaključavanje i otključavanje daljinskim putem i taj občno i pravi problem. Drugi motor služi za to da, kada se brava zaključa daljinskom komandom, ne dozvoli da se iz unutrašnjosti vozila otključa ručno(povlačenjem onog pipka na tapacirungu)
Od alata će vam biti potrebno sledeće:
-Bušilica (Neka manja, ako imate akumulatorsku, odlično)
-Burgija 3,00mm (Ili neka slična dimenzija, do 4,00mm)
-Ravni šrafciger (Po mogućstvu jedan širi i jedan uži)
-Manji čekić
-Šiveća igla ili nešto drugo malo i šiljato
-Fina šmirgla (Od P120 pa na gore)
-Etanol (Medicinski alkohol, kupuje se u apoteci)
-Maramice
Ne mora Paloma, mogu i neke druge
Korak 1:
Za početak, biće potrebno da razbušite kućište na 4 mesta, gde je zavareno. Na slici su ta 4 mesta označena crvenom bojom. Kada budete sklapali bravu nazad, možete zavrnuti male šrafove u te rupe
Korak 2:
Kada je kućište razbušeno, potrebno je ispraviti 2 metalna jezička, koji sprečavaju bravu da se rastavi. Ovde će vam dobro doći širi šrafciger(jači je), pošto je malo teže ispraviti metal
Igzgleda da sam drugi jezičak zaboravio da slikam, ali videćete ga već
Korak 3:
Posle toga kućište brave se drži još sa 4 plastične kopče (vide se samo 2 na slici, označene sa crvenom bojom), i sa jednim metalnim "zubom", označenim plavom bojom
Neku od plastičnih kopči ćete verovatno polomiti, s' obzirom da je plastika tu jako krhka i teško je rastaviti bravu, a ne polomiti je. U svakom slučaju i sve da ih polomite, nije strašno. Imam osećaj da su više stavljene za "ukras", nego što stvarno nešto drže
Korak 4:
Sada dolazi na red rastavljanje kućišta
Malo ćete se pomučiti dok ne rastavite, moguće da neki od onih varova, koje ste bušili na početku, još uvek malo drži, pa koristite šrafciger kao polugu. Takodje, desiće se verovatno da će vam smetati žuta žabica...
...pa ćete morati nju pomerati malo da bi se dva dela odvojila.
Ono što se takodje može desiti, jeste da dok rastavljate u jednom delu ostane ploča, sa jednim delom mehanizma, na koju se kači motor. Zbog toga pažljivo rastavljajte. Ploča na sebi ima 2 pina, koji ulaze u motor i upravo njih treba očistiti
Ako vam se to desi, jednostavno izvadite tu ploču iz te polovine brave
Crvenom bojoj je označena poluga, koja je deo mehanizma brave, koja ima 2 motora. Ako imate tu bravu i ako se desi da je ta poluga spala i ostala u dugoj polovini brave, jednostavno je vratite u položaj prikazan na slici.
Ta poluga služi da spreči ručno otključavanje vrata iznutra, kada je brava daljinski zaključana
Korak 5:
Sad da se vratimo ploči i motoru. Na sledećoj slici se vide 2 pina koja je potrebno očistiti
Probajte prvo alkoholom i maramicom da ih očistite, a ne bi bilo loše uzeti malo šmirgle i lagano ih istrljati. Na tim pinovima se skupi dosta masnoće i prljavštine, tako da kontakt nije dobar i motor ne radi svoje. Ono što još možete uraditi, !ali izuzetno oprezno!, je da blago pokrivite pinove, jedan ka drugom. To će poboljšati kontak sa motorom.
Još jednom, vodite računa ako ovo radite. Lako ih je polomiti, a onda pomoći baš i nema
Korak 6:
Kada ste završili sa pločom, sklonite je sa strane. Sada izvadite motor iz druge polovine brave
Motor se jednostavno izvuče iz ležišta.
Potrebno je očistiti i kontakte na motoru u koje ulaze pinovi sa kartice
Ovde će vam dobro doći igla. Videćete unutra dva metalna kontakta i trudite se da njih očistite od prljavštine. Možete kapnuti malo i etanola i produvati, bilo kompresorom, bilo ustima.
Kada ste zadovoljni kako izgleda, potrebno je vratiti motor nazad, gde je i bio. Možete ispod motora postaviti neko parče papira ili neke trake, da biste motor blago pomerili ka gore i time ostvarili bolji kontak sa pinovima.
Obratite pažnju na ovu oprugu da li stoji na mestu i da nije slučajno iskočila
Ako jeste vratite je na mesto. Jedan kraj se opruge se vidi kako treba da stoji, a drugi ima rupu u kućištu gde se ubacuje. Ako je iskočila iz te donje rupe, moraćete da skinete taj plastični deo, vratite nazad oprugu i onda vratite plastični deo i za njega zakačite oprugu. Ako sam malo zakomplikovao, pitajte da pojasnim.
Posle toga vratite i ploču, bez onog drugog dela brave. Budite sigurni da je sve lepo leglo i da ništa ne štrči van.
Kada je sve dobro leglo, vratite drugi deo brave nazad. U one rupe zavrnite male šrafove i iskrivite ponovo one metalne pipke. Posle toga, brava je spremna za ugradnju.
Napomena:
Brava neće raditi na daljinsku komandu, ako nije povezan tapacirung.
Takodje, kada sve vratite na svoje mesto, ne bi bilo loše skinuti klemu sa akumulatora, da se računar resetuje. Do duše, ako vam je radio ili navigacija kodirana, postoji mogućnost da će posle skidanja kleme tražiti kod da bi mogli da ga koristite. Ovo poslednje i nije potrebno uraditi, ali ono što se meni dešavalo, jeste da brava i dalje neće da reaguje odmah po završetku radova. Posle par sati ili posle kraće vožnje, brava je proradila
Evo za kraj i link sa video snimkom, gde momak objašnjava isto ovo što i ja. Verujem da će biti od dodatne pomoći.
https://www.bentasker.co.uk/documentati ... nit-repair
Uradi sam - Vadjenje/zamena/popravka brave zadnjih vrata Saab 9-3 SS - Drugi deo
- sasa90
- Postovi: 73
- Pridružio se: 24 Feb 2019, 16:36
- Lokacija: Beograd, Borča
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Uradi sam - Vadjenje/zamena/popravka brave zadnjih vrata Saab 9-3 SS - Drugi deo
Ne pamtim da je neko postavio detaljnije uputstvo!
Svaka cast!!!
Svaka cast!!!
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- sasa90
- Postovi: 73
- Pridružio se: 24 Feb 2019, 16:36
- Lokacija: Beograd, Borča
Re: Uradi sam - Vadjenje/zamena/popravka brave zadnjih vrata Saab 9-3 SS - Drugi deo
Hvala lepo!
Krivo mi je malo što nisam bolje islikao, ali sam radio sam tako da nije moglo mnogo bolje. Još jedan par ruku bi bio taman
Zamolio bih samo kolegu koji vozi kabrio i koji je bio pre neki dan kod majstora u Zemunu, kad i ja zbog istog problema, da se javi i da podeli svoja iskustva
Krivo mi je malo što nisam bolje islikao, ali sam radio sam tako da nije moglo mnogo bolje. Još jedan par ruku bi bio taman
Zamolio bih samo kolegu koji vozi kabrio i koji je bio pre neki dan kod majstora u Zemunu, kad i ja zbog istog problema, da se javi i da podeli svoja iskustva
- stevak
- Postovi: 455
- Pridružio se: 30 Jan 2014, 13:09
- Lokacija: Zemun
Re: Uradi sam - Vadjenje/zamena/popravka brave zadnjih vrata Saab 9-3 SS - Drugi deo
ex SAABotražitelj <9000CS>
- Pufta
- Postovi: 27
- Pridružio se: 09 Apr 2016, 14:47
Re: Uradi sam - Vadjenje/zamena/popravka brave zadnjih vrata Saab 9-3 SS - Drugi deo
Ala si ga objasnio,svaka ti cast. . Da sam ja pisao ne bi ni 10 deo teksta bio...
- sasa90
- Postovi: 73
- Pridružio se: 24 Feb 2019, 16:36
- Lokacija: Beograd, Borča
Re: Uradi sam - Vadjenje/zamena/popravka brave zadnjih vrata Saab 9-3 SS - Drugi deo
Zato ja pišem, a ti daješ konstruktivne savete :-D
- Pufta
- Postovi: 27
- Pridružio se: 09 Apr 2016, 14:47
Re: Uradi sam - Vadjenje/zamena/popravka brave zadnjih vrata Saab 9-3 SS - Drugi deo
Ja sam zaboravio da slikam i napisem sta i kako. Pa bitno da si napisao da pomognemo drugima. Drago mi je da si resio brave...
- Nikola
- Postovi: 6
- Pridružio se: 01 Okt 2018, 22:18
Re: Uradi sam - Vadjenje/zamena/popravka brave zadnjih vrata Saab 9-3 SS - Drugi deo
Sad kad sam prozvan, moram :)sasa90 je napisao: ↑19 Avg 2019, 23:59Hvala lepo!
Krivo mi je malo što nisam bolje islikao, ali sam radio sam tako da nije moglo mnogo bolje. Još jedan par ruku bi bio taman
Zamolio bih samo kolegu koji vozi kabrio i koji je bio pre neki dan kod majstora u Zemunu, kad i ja zbog istog problema, da se javi i da podeli svoja iskustva
Evo ovako, ja se nisam odlučio za ovu Uradi sam opciju, već sam platio čoveku da mi reši problem. Imao sam sličan problem da centralna brava na vozačevim vratima nekad hoće (ređe), a nekad neće (češće) da zaključa/otključa. Išao sam kod jednog majstora (ne znam ime, tamo kod Plavog mosta) koji mi je rekao da mu se javim kad skroz crkne i da to tad on ne može ništa da uradi.
Onda mi je Ristić u Zemunu preporučio ovog majstora - Nešu (skroz kul lik).
Ono što mi je Neša rekao je da je pre svega problem u mikro prekidačima (sličan problem imaju i vlasnici BMW-a) koji posle nekog vremena ne šalju pravi signal motorima. Trebalo bi 0,8-1s, a oni šalju duže, što na kraju spali motor. Sama zamena motora reši problem, ali ako se ne zamene i mirko prekidači pitanje je vremena kad će se opet desiti.
Kod mene je otišao, ako se dobro sećam, 1 mikroprekidač i zamena toga je koštalo 6000. Da su otišla oba koštalo bi 8000. Pričam o jednim vratima. Čovek daje garanciju godinu dana na ono što je urađeno. Kod mene je odmah proradilo i za sada nemam nikakvih problema.
https://goo.gl/maps/RTDHLiuxNNegt4RR7
Ako treba još neka informacija, pitajte.
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Uradi sam - Vadjenje/zamena/popravka brave zadnjih vrata Saab 9-3 SS - Drugi deo
Ono sto ne razumem.......evo imam Saab 900 OG i 9-3 OG, znam i ljude sa 9000 i 9-5, pa ti motorici ne pamtim na Saabu da su crkavali nekom. Lose zice izolacije, nesto, al motorici ne pamtim da mi neko pricao. Imao sam na Opel Kadettu Waeco aftermarket ugradjen 1996, radili su do 2011 kad je prodat auto.
Stvarno ne razumem kako nesto sto je oprobano radilo decenijama mozes da zjbes na kolima......mislim koju dodatnu funkcionalnost imaju ti novi motorici - nikakvu! Dobijas signal da otkljucas i zakljucas od nekog malog ECU - nikakva filozofija
Stvarno ne razumem kako nesto sto je oprobano radilo decenijama mozes da zjbes na kolima......mislim koju dodatnu funkcionalnost imaju ti novi motorici - nikakvu! Dobijas signal da otkljucas i zakljucas od nekog malog ECU - nikakva filozofija
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- sasa90
- Postovi: 73
- Pridružio se: 24 Feb 2019, 16:36
- Lokacija: Beograd, Borča
Re: Uradi sam - Vadjenje/zamena/popravka brave zadnjih vrata Saab 9-3 SS - Drugi deo
Hvala kolega što si se javio i drago mi je da je i tebi brava sredjena! ;-)Nikola je napisao: ↑20 Avg 2019, 21:00Sad kad sam prozvan, moram :)
Evo ovako, ja se nisam odlučio za ovu Uradi sam opciju, već sam platio čoveku da mi reši problem. Imao sam sličan problem da centralna brava na vozačevim vratima nekad hoće (ređe), a nekad neće (češće) da zaključa/otključa. Išao sam kod jednog majstora (ne znam ime, tamo kod Plavog mosta) koji mi je rekao da mu se javim kad skroz crkne i da to tad on ne može ništa da uradi.
Onda mi je Ristić u Zemunu preporučio ovog majstora - Nešu (skroz kul lik).
Ono što mi je Neša rekao je da je pre svega problem u mikro prekidačima (sličan problem imaju i vlasnici BMW-a) koji posle nekog vremena ne šalju pravi signal motorima. Trebalo bi 0,8-1s, a oni šalju duže, što na kraju spali motor. Sama zamena motora reši problem, ali ako se ne zamene i mirko prekidači pitanje je vremena kad će se opet desiti.
Kod mene je otišao, ako se dobro sećam, 1 mikroprekidač i zamena toga je koštalo 6000. Da su otišla oba koštalo bi 8000. Pričam o jednim vratima. Čovek daje garanciju godinu dana na ono što je urađeno. Kod mene je odmah proradilo i za sada nemam nikakvih problema.
https://goo.gl/maps/RTDHLiuxNNegt4RR7
Ako treba još neka informacija, pitajte.
Elem, što se majstora Neše tiče i na mene je ostavio dobar utisak. Čovek se bavi time i definitivno zna šta radi, u to nema sumnje. Nije neki priučeni klinac, koji lupa na pamet i rekao mi je ono što mi je trebalo da znam. Objasnio mi je, u grubo princip rada brave, što je meni pomoglo dosta oko popravke i pomoglo mi je da shvatim ceo mehanizam kako funkcioniše.
Medjutim, isto tako kao što zna svoj posao, zna i šta treba da kaže mušteriji i kako da naplati svoj rad. Nemam ništa protiv toga, da se odmah razumemo, na kraju krajeva čovek to radi zbog para, od toga živi. I ako je menjao mikroprekidač i stavio novi, sigurno nije loše napravio. Verujem da će taj novi sigurno dobro raditi.
E sad, da li je uvek, kad brava ne radi, potrebno menjati mikroprekidače i motore, moje mišljenje je ne. Vrata na mojim kolima su čist primer toga. Čak i ona (zadnja desna), koja ni u jednom trenutku nisu radila, od kad sam kupio auto, posle čišćenja kontakata rade su najnormalnije. Hteo sam isto tako da popravim i vozačeva, ali kako su malo komplikovanija, a nigde nisam našao neki tutorial koji bi mi pokazao šta je sve to različito u odnosu na ostala, nisam se usudio da ih diram. Ipak su u pitanju glavna vrata u vozilu, a još uvek mogu da ih otključavam ručno ključem. Ako nadjem negde uputstvo kako izvaditi bravu iz tih vrata, vrlo rado ću postaviti još jedan tutorial, u suprotnom odvešću ga kod gore pomenutog majstora Neše.
A da se vratimo na mikroprekidače, na sekund, postaviću sad sliku gde sam ih svaki po na osob označio i napisaću koji čemu služi
Poslednji put menjao 1 dana sasa90, izmenjena 20 puta
- Pufta
- Postovi: 27
- Pridružio se: 09 Apr 2016, 14:47
Re: Uradi sam - Vadjenje/zamena/popravka brave zadnjih vrata Saab 9-3 SS - Drugi deo
E pa da se ubacim ja koji je i rekao Sasi sta da radi. To veze nema sa mikroprekidacima. Oni ili rade ili ne rade. Problem je samo u 2 pina koja ulaze u motor. Zato sam mu i rekao da podmetne malo papira ispod motora,jer ti motori gotovo nikada ne crkavaju. Ja sam moja zadnja leva vrata namestio pre 2 godine(samo ocistio kontakte i podigao motor jer ne nalezu kako treba,zato nekada radi,a nekada ne...tipa udari u rupu,pa se ostvari kontakt). Zato i znam o cemu ti pricam. Daj meni 8000 i imas garanciju godinu dana. Ja sam zaboravio da slikam sta i kako,zato sam i rekao Saletu da sve islika i napise,da bi ljudima ustedeli pare,na zamene brave i na majstore koji deru,a obicna glupost je u pitanju. Najveci posao je da se skine brava.Nikola je napisao: ↑20 Avg 2019, 21:00Sad kad sam prozvan, moram :)sasa90 je napisao: ↑19 Avg 2019, 23:59Hvala lepo!
Krivo mi je malo što nisam bolje islikao, ali sam radio sam tako da nije moglo mnogo bolje. Još jedan par ruku bi bio taman
Zamolio bih samo kolegu koji vozi kabrio i koji je bio pre neki dan kod majstora u Zemunu, kad i ja zbog istog problema, da se javi i da podeli svoja iskustva
Evo ovako, ja se nisam odlučio za ovu Uradi sam opciju, već sam platio čoveku da mi reši problem. Imao sam sličan problem da centralna brava na vozačevim vratima nekad hoće (ređe), a nekad neće (češće) da zaključa/otključa. Išao sam kod jednog majstora (ne znam ime, tamo kod Plavog mosta) koji mi je rekao da mu se javim kad skroz crkne i da to tad on ne može ništa da uradi.
Onda mi je Ristić u Zemunu preporučio ovog majstora - Nešu (skroz kul lik).
Ono što mi je Neša rekao je da je pre svega problem u mikro prekidačima (sličan problem imaju i vlasnici BMW-a) koji posle nekog vremena ne šalju pravi signal motorima. Trebalo bi 0,8-1s, a oni šalju duže, što na kraju spali motor. Sama zamena motora reši problem, ali ako se ne zamene i mirko prekidači pitanje je vremena kad će se opet desiti.
Kod mene je otišao, ako se dobro sećam, 1 mikroprekidač i zamena toga je koštalo 6000. Da su otišla oba koštalo bi 8000. Pričam o jednim vratima. Čovek daje garanciju godinu dana na ono što je urađeno. Kod mene je odmah proradilo i za sada nemam nikakvih problema.
https://goo.gl/maps/RTDHLiuxNNegt4RR7
Ako treba još neka informacija, pitajte.
- sasa90
- Postovi: 73
- Pridružio se: 24 Feb 2019, 16:36
- Lokacija: Beograd, Borča
Re: Uradi sam - Vadjenje/zamena/popravka brave zadnjih vrata Saab 9-3 SS - Drugi deo
Evo i slike:
Kod brave sa 2 motora, ukupno ima 3 mikroprekidača. Kod brave sa jednim motorom, trebalo bi da ih ima 2.
Napomena:
Ovo što pišem je moje vidjenje i razumevanje mehanizma brave. Ne bavim se time profesionalno, ne mogu 100% da tvrdim da ću biti oko svega u pravu, ali vodeći se zdravim razumom, ovo mi deluje kao najlogiičnije.
-Brojem 1 je označen mikroprekidač koji u odredjenom trenutku aktivira poluga, koju pokreće motor koji smo čistili i koji pravi problem. Taj mikroprekidač treba da da informaciju o tome da li je brava zaključana ili otključana, da bi računar znao u kom smeru da pokrene motor.
-Brojem 2 je označen mikroprekidač kojeg imaju samo brave sa 2 motora. Njega aktivira poluga, koju pokreće drugi motor. Kao što stoji gore u mom prvom postu, ta poluga služi da onemogući ručno otključavanje iz unutrašnjosti vozila, kada je brava zaključana daljinskim putem. Taj mikroprekidač daje informaciju o tome gde se ta poluga nalazi i u odnosu na to računar zna u koju stranu da vrti motor, isto kao i prethodni
-Brojem 3 je označen mikroprekidač koji daje infomaciju o tome da li su vrata otvorena ili zatvorena. Kada su zatvorena i kada se onaj jezičak na bravi pomeri, tada aktivira mikroprekidač. Tada računar zna da li ta vrata može da zaključa ili ne.
U stvari, ne mogu tačno da se setim, ali mislim da kada su i jedna vrata otvorena, neće biti moguće zaključati ni jedna, putem daljinske komande.
Nadam se da ste me shvatili. Ako ima nekog ko se više razume i ukoliko smatra da sam negde napravio grešku, slobodno neka se javi. Biće mi drago da razmenimo mišljenja i da zajedno dodjemo do definitivnog odgovora
Kod brave sa 2 motora, ukupno ima 3 mikroprekidača. Kod brave sa jednim motorom, trebalo bi da ih ima 2.
Napomena:
Ovo što pišem je moje vidjenje i razumevanje mehanizma brave. Ne bavim se time profesionalno, ne mogu 100% da tvrdim da ću biti oko svega u pravu, ali vodeći se zdravim razumom, ovo mi deluje kao najlogiičnije.
-Brojem 1 je označen mikroprekidač koji u odredjenom trenutku aktivira poluga, koju pokreće motor koji smo čistili i koji pravi problem. Taj mikroprekidač treba da da informaciju o tome da li je brava zaključana ili otključana, da bi računar znao u kom smeru da pokrene motor.
-Brojem 2 je označen mikroprekidač kojeg imaju samo brave sa 2 motora. Njega aktivira poluga, koju pokreće drugi motor. Kao što stoji gore u mom prvom postu, ta poluga služi da onemogući ručno otključavanje iz unutrašnjosti vozila, kada je brava zaključana daljinskim putem. Taj mikroprekidač daje informaciju o tome gde se ta poluga nalazi i u odnosu na to računar zna u koju stranu da vrti motor, isto kao i prethodni
-Brojem 3 je označen mikroprekidač koji daje infomaciju o tome da li su vrata otvorena ili zatvorena. Kada su zatvorena i kada se onaj jezičak na bravi pomeri, tada aktivira mikroprekidač. Tada računar zna da li ta vrata može da zaključa ili ne.
U stvari, ne mogu tačno da se setim, ali mislim da kada su i jedna vrata otvorena, neće biti moguće zaključati ni jedna, putem daljinske komande.
Nadam se da ste me shvatili. Ako ima nekog ko se više razume i ukoliko smatra da sam negde napravio grešku, slobodno neka se javi. Biće mi drago da razmenimo mišljenja i da zajedno dodjemo do definitivnog odgovora
- sasa90
- Postovi: 73
- Pridružio se: 24 Feb 2019, 16:36
- Lokacija: Beograd, Borča
Re: Uradi sam - Vadjenje/zamena/popravka brave zadnjih vrata Saab 9-3 SS - Drugi deo
Moje izvinjenje zato što te nisam spomenuo na početku teme. Jbg, mnogo teksta i pisanja, pa zaboravi čovek bro'Pufta je napisao: ↑20 Avg 2019, 22:41E pa da se ubacim ja koji je i rekao Sasi sta da radi. To veze nema sa mikroprekidacima. Oni ili rade ili ne rade. Problem je samo u 2 pina koja ulaze u motor. Zato sam mu i rekao da podmetne malo papira ispod motora,jer ti motori gotovo nikada ne crkavaju. Ja sam moja zadnja leva vrata namestio pre 2 godine(samo ocistio kontakte i podigao motor jer ne nalezu kako treba,zato nekada radi,a nekada ne...tipa udari u rupu,pa se ostvari kontakt). Zato i znam o cemu ti pricam. Daj meni 8000 i imas garanciju godinu dana. Ja sam zaboravio da slikam sta i kako,zato sam i rekao Saletu da sve islika i napise,da bi ljudima ustedeli pare,na zamene brave i na majstore koji deru,a obicna glupost je u pitanju. Najveci posao je da se skine brava.
- Pufta
- Postovi: 27
- Pridružio se: 09 Apr 2016, 14:47
Re: Uradi sam - Vadjenje/zamena/popravka brave zadnjih vrata Saab 9-3 SS - Drugi deo
Ma brate ne moras da se izvinjavas. Bitno da je neko napisao.
Ali reko da pomognem coveku,ako mu stane neka druga brava,da ne daje tolike pare dzabe. Niti moze da crkne motor,niti mikroprekidac. Samo da ocisti kontakte i podmetne papiric pod motor i gotovo. Al ako neko ima para na bacanje,nemam nista protiv.
Bitno da si namestio sve brave. Namestices i ovu vozacevu siguran sam..
- pepi
- Postovi: 21
- Pridružio se: 20 Nov 2018, 22:58
Re: Uradi sam - Vadjenje/zamena/popravka brave zadnjih vrata Saab 9-3 SS - Drugi deo
BRAVO , SVE CESTITKE ZA LEPO OBJASNJENO OD SLEDECEG PON SAM NA ODMORU I HVATAM SE POSLA.
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 8 gostiju