Stevina bivša mašina.
Model: Saab 9000
Model Year: 1992
Body type: 5-door 9000 CS (5CS)
Engine: B234L 4-inline, Turbo, PETROL, TURBO (B234 L)
Gearbox: 5-speed manual / Front wheel drive
Plant: Trollhättan, Sweden, line A (9000)
Market: Internal use only
LH Jetronic 2.4.2
DI/APC
TCS
Stavljena druga pumpa goriva.
Upalio tek pošto su dizne reparirane, zapekle su sve 4
Filter goriva zamenjen.
Uskoro slike i detalji. :)
9000 1992 2.3t 195hp
- sale brdo
- Drug Član
- Postovi: 94
- Pridružio se: 21 Sep 2015, 18:59
- Lokacija: Krnjača Palilula Beograd
- Kontakt:
Re: 9000 1992 2.3t 195hp
too mare, konacno tema o sampanj 9000...
ekstra masina za tu lovu
samo ovaj prednji spojler skini ovu farbu i odradi bumper sprej ima da bude drugi auto skroz.
ekstra masina za tu lovu
samo ovaj prednji spojler skini ovu farbu i odradi bumper sprej ima da bude drugi auto skroz.
<9000CS>
- stevak
- Postovi: 455
- Pridružio se: 30 Jan 2014, 13:09
- Lokacija: Zemun
Re: 9000 1992 2.3t 195hp
ex SAABotražitelj <9000CS>
- Vlaisavljević
- Postovi: 121
- Pridružio se: 21 Apr 2015, 14:22
- sale brdo
- Drug Član
- Postovi: 94
- Pridružio se: 21 Sep 2015, 18:59
- Lokacija: Krnjača Palilula Beograd
- Kontakt:
- Vlaisavljević
- Postovi: 121
- Pridružio se: 21 Apr 2015, 14:22
Re: 9000 1992 2.3t 195hp
Da.
Mnogo mi je Saab-ova po metru kvadratnom :)
Hoće moji iz kuće da me isteraju.
Jedan od razloga kupovine je bio da ne ode u delove ili pod presu. Velika bi šteta bila.
Srediću ga kako zaslužuje, pa na prodaju, da se vozi.
Mnogo mi je Saab-ova po metru kvadratnom :)
Hoće moji iz kuće da me isteraju.
Jedan od razloga kupovine je bio da ne ode u delove ili pod presu. Velika bi šteta bila.
Srediću ga kako zaslužuje, pa na prodaju, da se vozi.
- Vlaisavljević
- Postovi: 121
- Pridružio se: 21 Apr 2015, 14:22
Re: 9000 1992 2.3t 195hp
Auto je na oglasima.
https://www.polovniautomobili.com/auto- ... -23t-195hp
U saobraćajnoj je 96kw. Menjano prilikom uvoza verovatno, inače je auto regularan 1/1.
LH Jetronic 2.4.2
TCS. Gori lampica TCS CTRL, ANTI LOCK, verovatno zbog nekog ABS senzora, koje nisam stigao da proverim.
Gume napred: Kleber Dynaxer HP2 195/65/15 dot 0609, letnje, sa dobrom šarom.
Gume nazad: Sava Perfecta 195/65/15 dot 2406 letnje, sa dobrom šarom. jedna se deformisala od predugog stajanja vozila, pa se auto malo treska u vožnji - za bacanje.
Zamenjena je pumpa goriva, filter goriva i reparirane su sve 4 dizne. Ni jedna nije prskala, verovatno od višegodišnjeg stajanja.
Stavljena crna DI kaseta.
Sipan nov antifriz. Svaka sijalica na utomobilu radi.
Tersmostat otvara uredno, ventilator pali na vreme.
Nije nigde istrulio, ima ponegde tragova korozije. Ja bih rekao savršen za svoje godine.
Sve plastike oko branika i ispod koševa su kompletne.
Prednji diskovi su dobri, a pločice skoro nove. Zadnji diskovi i pločice su upola kao prednji.
Manžetna prednjeg desnog zgloba je zamenjena.
Šiber radi.
Oprugice koje vraćaju ručnu su oslabile.
Prednji desni migavac je pukao (slika).
Nebo i materijal na vratima se odlepilo na nekoliko mesta. Poklopac table je napukao (slika)
Poklopci felni su izostali sa fotografija, ali su tu i čitavi su.
Potrebna je zamena lanca i mali servis. Kažu da je zatezač navaren - za zatvor.
Auspuh ima rupice na nekoliko mesta.
Ide kao blesav, desava se ponekad da nakon agresivnog turbo punjenja, padnu obrtaji i hoće da se ugasi, nije nerešivo.
Automobil se ne vodi na mene i mora obavezno prenos na novog vlasnika.
Zbog Carlsson repa i BBS volana cena je fiksno 900 evra.
Nov vlasnik mora biti ljubitelj i član Saab Club Serbia.
U narednom periodu nedostatci i mane će biti otklonjeni a samim tim će i cena biti drugačija...
Trudio sam se da budem što detaljniji u onome što sam primetio na automobilu, jer je kratko kod mene, da ne bi neko gubio moje/svoje vreme.
https://www.polovniautomobili.com/auto- ... -23t-195hp
U saobraćajnoj je 96kw. Menjano prilikom uvoza verovatno, inače je auto regularan 1/1.
LH Jetronic 2.4.2
TCS. Gori lampica TCS CTRL, ANTI LOCK, verovatno zbog nekog ABS senzora, koje nisam stigao da proverim.
Gume napred: Kleber Dynaxer HP2 195/65/15 dot 0609, letnje, sa dobrom šarom.
Gume nazad: Sava Perfecta 195/65/15 dot 2406 letnje, sa dobrom šarom. jedna se deformisala od predugog stajanja vozila, pa se auto malo treska u vožnji - za bacanje.
Zamenjena je pumpa goriva, filter goriva i reparirane su sve 4 dizne. Ni jedna nije prskala, verovatno od višegodišnjeg stajanja.
Stavljena crna DI kaseta.
Sipan nov antifriz. Svaka sijalica na utomobilu radi.
Tersmostat otvara uredno, ventilator pali na vreme.
Nije nigde istrulio, ima ponegde tragova korozije. Ja bih rekao savršen za svoje godine.
Sve plastike oko branika i ispod koševa su kompletne.
Prednji diskovi su dobri, a pločice skoro nove. Zadnji diskovi i pločice su upola kao prednji.
Manžetna prednjeg desnog zgloba je zamenjena.
Šiber radi.
Oprugice koje vraćaju ručnu su oslabile.
Prednji desni migavac je pukao (slika).
Nebo i materijal na vratima se odlepilo na nekoliko mesta. Poklopac table je napukao (slika)
Poklopci felni su izostali sa fotografija, ali su tu i čitavi su.
Potrebna je zamena lanca i mali servis. Kažu da je zatezač navaren - za zatvor.
Auspuh ima rupice na nekoliko mesta.
Ide kao blesav, desava se ponekad da nakon agresivnog turbo punjenja, padnu obrtaji i hoće da se ugasi, nije nerešivo.
Automobil se ne vodi na mene i mora obavezno prenos na novog vlasnika.
Zbog Carlsson repa i BBS volana cena je fiksno 900 evra.
Nov vlasnik mora biti ljubitelj i član Saab Club Serbia.
U narednom periodu nedostatci i mane će biti otklonjeni a samim tim će i cena biti drugačija...
Trudio sam se da budem što detaljniji u onome što sam primetio na automobilu, jer je kratko kod mene, da ne bi neko gubio moje/svoje vreme.
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 7 gostiju