Saab 9-3 Petrol Engine B207. Low Oil Pressure
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
- MAD SERB
- Postovi: 2362
- Pridružio se: 28 Jun 2013, 09:37
- Lokacija: BOR
- Kontakt:
Re: Saab 9-3 Petrol Engine B207. Low Oil Pressure
U SAABu oznaka B207, u OPELu Z20net i u Cadilacu LSJ....
ŽIVOT JE 1, SAAB JE 2.0 T !
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba
powered by Nordic performance
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba
powered by Nordic performance
-
- Postovi: 97
- Pridružio se: 06 Dec 2015, 16:22
Re: Saab 9-3 Petrol Engine B207. Low Oil Pressure
Hvala na odgovoru,znači isti motor samo nose druge oznake.
- MAD SERB
- Postovi: 2362
- Pridružio se: 28 Jun 2013, 09:37
- Lokacija: BOR
- Kontakt:
Re: Saab 9-3 Petrol Engine B207. Low Oil Pressure
Ako hoćeš baš da sve bude isto i dizne i turbo i mapa B207L je Z20NET
ŽIVOT JE 1, SAAB JE 2.0 T !
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba
powered by Nordic performance
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba
powered by Nordic performance
-
- Postovi: 97
- Pridružio se: 06 Dec 2015, 16:22
Re: Saab 9-3 Petrol Engine B207. Low Oil Pressure
Predpostavljao sam da je tako al nisam bas bio siguran,i mislio takodje da ovi motori nemaju tih problema vec da je to mana na drugim starijim modelima i drugom tipu motora. Mene je eventualno zanimao 2.0t 210ks sa oznakom Z20NE HP
- MAD SERB
- Postovi: 2362
- Pridružio se: 28 Jun 2013, 09:37
- Lokacija: BOR
- Kontakt:
Re: Saab 9-3 Petrol Engine B207. Low Oil Pressure
Svaki motor ima mane ako se ne održava ili na vreme ne reši nastali problem inače je motor extra u svakom pogledu...
ŽIVOT JE 1, SAAB JE 2.0 T !
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba
powered by Nordic performance
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba
powered by Nordic performance
- MAD SERB
- Postovi: 2362
- Pridružio se: 28 Jun 2013, 09:37
- Lokacija: BOR
- Kontakt:
Re: Saab 9-3 Petrol Engine B207. Low Oil Pressure
Ovo i oil sludge kod B205 i B235 motora su dve totalno različite stvari...
ŽIVOT JE 1, SAAB JE 2.0 T !
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba
powered by Nordic performance
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba
powered by Nordic performance
-
- Postovi: 97
- Pridružio se: 06 Dec 2015, 16:22
Re: Saab 9-3 Petrol Engine B207. Low Oil Pressure
E upravo sam o tome citao i pisalo se dosta o tom problemu oil sludge. Pa mana ima svakako ali ovo nije bas s sitnica krupna je ovo stvarcica
- MAD SERB
- Postovi: 2362
- Pridružio se: 28 Jun 2013, 09:37
- Lokacija: BOR
- Kontakt:
Re: Saab 9-3 Petrol Engine B207. Low Oil Pressure
Krupna ali se desi kad ode zatezač pa lanac vremenom slomi klizače, zato na vreme odradiš to i miran si
ŽIVOT JE 1, SAAB JE 2.0 T !
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba
powered by Nordic performance
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba
powered by Nordic performance
-
- Postovi: 97
- Pridružio se: 06 Dec 2015, 16:22
Re: Saab 9-3 Petrol Engine B207. Low Oil Pressure
Svako ima neko svoje mišljenje tu i tamo možemo da diskutujemo ali po mome ozbiljan je ovo minus za GM tj za opela pre svega. Motori Starije generacije B205/B235 imaju problem takodje sl.generacija B207 sa ovim po meni ovo nije baš za pohvalu. Vozim ja saab već 11godina ali ako ćemo iskreno Ja nagurao na mome 320 000km pa sad još malo planira tek drugi put da zamenim zupčasti kajš i sve uz to pošto kada sam menjao prvi na 140 000 ono bukvalno ni tačka na njemu nije bila da je naprsnuo ili sl... tako da ovo oko menjanja lanca i svega radi prevencije je ozbiljna investicija.
- alonso
- Postovi: 251
- Pridružio se: 15 Jan 2019, 00:16
- Lokacija: Beograd
Re: Saab 9-3 Petrol Engine B207. Low Oil Pressure
Vidim po datumu da je ovo dosta starija tema koju si aktivirao pa ću se nadovezati prvo mislim da 100.000km nije propisan interval za zamenu malog lanca, već vodene pumpe... a da su oba lanca na +200.000 km .. proveriću ovih dana pa dodati ovde.
Svakako to ne znači da lanac moraš promeniti na 200.000km... uz redovnu zamenu ulja i ovog problematičnog dela, verovatno će trajati kolko i sam auto... Za razliku od zupčastog kaiša, gde postoji veliki rizik od pucanja kada prekoračiš taj interval koji je u najmanju ruku duplo kraći od ovog od 200.000km ... Verujem da ipak ima slučajeva, ali ja zaista nisam čuo da je nekome pukao lanac jer je prekoračio ovaj interval, ipak se radi o kvalitentom lancu ... za razliku od gomile BMW-a gde ako ne promeniš lanac na 150-200 hiljada, puca kao da je kaiš...
Ja sam imao dodira sa problematikom koju je kolega spominjao... i to je zaista jedini problem vezan za temu lanca na ovom motoru... Španer malog lanca, ili klizač koji ide između tog španera i malog lanca...
Dešava se da se polomi klizač, pa se onda lanac olabavi i klizi po španeru umesto klizaču... Ili da naprosto dotraje španer, pa ne zateže dovoljno lanac... Kod mene se desilo da je pukao klizač, ali na sreću nikakvih posledica nisam imao... Auto je bio pun vibracija tih par dana, jer balansne osovine zbog labavog lanca više nisu bile "u fazi" tj uzubljene kako treba..
Kao što je kolega i spomenuo, ova dva dela bi valjalo promeniti preventivno na toj kilometraži ~ 200.000km ako je stigao dotple bez problema ... Svakako bolje i jeftinije nego da bude neka havarija oko lanca...
I to više nisu te cene kao nekada.. ceo set malog lanca je oko 20 hiljada dinara, ima i jeftinije...
Ako se menja sam ovo pojedinačno, španer je oko 60 evra, a klizač se može naručiti preko interneta za 10-30e ... I dihtung poklopca dekla oko 25e ... ovde ako nećeš ne moraš da plaćaš ruke, jer je posao lak i možeš sam da ga uradiš... ima i par odličnih tutorijala na youtube-u
Ako neko kupi auto, na kilometraži oko 200.000km .. a nije siguran da je menjan lanac ili bilo šta rađeno, po meni je dovoljno da se promeni set malog lanca i vodena pumpa, što bi bilo nekih 200-230 evra u delovima i maksimalno do 100e za ruke, i dolazi se do cifre od maksimalno 330 evra , što je složićeš se isto ili samo za nijansu skuplje od velikog servisa kojeg će svako uraditi kada kupi auto sa kaišnim prenosom - klasičnim velikim servisom ...
To je ono što i ja planiram, auto imam oko godinu dana i sada je na oko 240 hiljada.. imao sam tu intervenciju da sam morao menjati klizač i španer malog lanca... a plan je da kad bude viška para odradim ovo iznad, zamenu seta malog lanca i vodene pumpe
Veliki lanac preventivno ne bih menjao, prvo zbog novca u mojoj situaciji, jer je to još oko 200e u delovima, i cena ruku bi takođe porasla... i eto cifre do 600e za kompletno menjanje oba seta lanaca i vodene pumpe
Svakako to ne znači da lanac moraš promeniti na 200.000km... uz redovnu zamenu ulja i ovog problematičnog dela, verovatno će trajati kolko i sam auto... Za razliku od zupčastog kaiša, gde postoji veliki rizik od pucanja kada prekoračiš taj interval koji je u najmanju ruku duplo kraći od ovog od 200.000km ... Verujem da ipak ima slučajeva, ali ja zaista nisam čuo da je nekome pukao lanac jer je prekoračio ovaj interval, ipak se radi o kvalitentom lancu ... za razliku od gomile BMW-a gde ako ne promeniš lanac na 150-200 hiljada, puca kao da je kaiš...
Ja sam imao dodira sa problematikom koju je kolega spominjao... i to je zaista jedini problem vezan za temu lanca na ovom motoru... Španer malog lanca, ili klizač koji ide između tog španera i malog lanca...
Dešava se da se polomi klizač, pa se onda lanac olabavi i klizi po španeru umesto klizaču... Ili da naprosto dotraje španer, pa ne zateže dovoljno lanac... Kod mene se desilo da je pukao klizač, ali na sreću nikakvih posledica nisam imao... Auto je bio pun vibracija tih par dana, jer balansne osovine zbog labavog lanca više nisu bile "u fazi" tj uzubljene kako treba..
Kao što je kolega i spomenuo, ova dva dela bi valjalo promeniti preventivno na toj kilometraži ~ 200.000km ako je stigao dotple bez problema ... Svakako bolje i jeftinije nego da bude neka havarija oko lanca...
I to više nisu te cene kao nekada.. ceo set malog lanca je oko 20 hiljada dinara, ima i jeftinije...
Ako se menja sam ovo pojedinačno, španer je oko 60 evra, a klizač se može naručiti preko interneta za 10-30e ... I dihtung poklopca dekla oko 25e ... ovde ako nećeš ne moraš da plaćaš ruke, jer je posao lak i možeš sam da ga uradiš... ima i par odličnih tutorijala na youtube-u
Ako neko kupi auto, na kilometraži oko 200.000km .. a nije siguran da je menjan lanac ili bilo šta rađeno, po meni je dovoljno da se promeni set malog lanca i vodena pumpa, što bi bilo nekih 200-230 evra u delovima i maksimalno do 100e za ruke, i dolazi se do cifre od maksimalno 330 evra , što je složićeš se isto ili samo za nijansu skuplje od velikog servisa kojeg će svako uraditi kada kupi auto sa kaišnim prenosom - klasičnim velikim servisom ...
To je ono što i ja planiram, auto imam oko godinu dana i sada je na oko 240 hiljada.. imao sam tu intervenciju da sam morao menjati klizač i španer malog lanca... a plan je da kad bude viška para odradim ovo iznad, zamenu seta malog lanca i vodene pumpe
Veliki lanac preventivno ne bih menjao, prvo zbog novca u mojoj situaciji, jer je to još oko 200e u delovima, i cena ruku bi takođe porasla... i eto cifre do 600e za kompletno menjanje oba seta lanaca i vodene pumpe
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Saab 9-3 Petrol Engine B207. Low Oil Pressure
Mislim da nijedan proizvodjac nema interval za zamenu lanca - kod novijiih wagena bilo je slucajeva i na ispod 50.000 km
Kod Saaba je do 2002, tu godinu gledam, jer su do tada ugradjivali svoje motore, bio interval za kais 110.000 km ili 6 godina.
Vecina proizvodjaca kaze da kad menjas kais moras i pumpu za vodu, za Saab ne znam dal je to slucaj.
Problem sa lancem, bar do pre par godina kad su i sa malom kilometrazom krenuli da proklizavaju - sudare se ventili. Drugo sto ako cekas sa zamenom lanca istegnu se lanci, pa se lancanicima pojedu zupci, tako da umesto da samo zamenis lanac zavrsis sa zamenom kompletnog sistema.....dakle lancanici, hidraulicni zatezaci, vodjice itd.
Kod Saaba je do 2002, tu godinu gledam, jer su do tada ugradjivali svoje motore, bio interval za kais 110.000 km ili 6 godina.
Vecina proizvodjaca kaze da kad menjas kais moras i pumpu za vodu, za Saab ne znam dal je to slucaj.
Problem sa lancem, bar do pre par godina kad su i sa malom kilometrazom krenuli da proklizavaju - sudare se ventili. Drugo sto ako cekas sa zamenom lanca istegnu se lanci, pa se lancanicima pojedu zupci, tako da umesto da samo zamenis lanac zavrsis sa zamenom kompletnog sistema.....dakle lancanici, hidraulicni zatezaci, vodjice itd.
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
-
- Postovi: 97
- Pridružio se: 06 Dec 2015, 16:22
Re: Saab 9-3 Petrol Engine B207. Low Oil Pressure
Slažem se to u vezi menjanja, svaki proizvodjač ima te svoje intervale što se tiše kajša mada podudaraju se u novijem vremenu približno svi proizvodjači i kajševi su daleko kvalitetniji ojačani.Ja sam na svom zamenio na skoro 140 000 ono bukvalno sam mogao još preći sa njime minimum 20 000km tako je izgledao( neistrošeno). E za lanac je nekada važilo pravilo to se brate ne menja . Ali slušao sam dosta da ljudima pucaju i da se isteže tako da mora da se vodi računa isto kao i sa kajševima u principu.
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Saab 9-3 Petrol Engine B207. Low Oil Pressure
Lanac ne puca on prokliza....to znaju i vlasnici starijih serija "neunistive" 123ke. Kad je Mercedes video gresku uveli su lance sa duplim clancima - oni jesu bili dugovecni.
Problem sada je sto su lanci filigranski, pogledajte VW/Audi kakvi su lanci....jos malo pa oko vrata da ih nosis.
Problem sada je sto su lanci filigranski, pogledajte VW/Audi kakvi su lanci....jos malo pa oko vrata da ih nosis.
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- alonso
- Postovi: 251
- Pridružio se: 15 Jan 2019, 00:16
- Lokacija: Beograd
Re: Saab 9-3 Petrol Engine B207. Low Oil Pressure
Da i kod wagena znam da se priča o problematičnim lancima kako je krenula ta generacija tfsi / tsi motora... A bmw od generacije e60 / e90 mi prvo pada na pamet kada se spominje problematičan lanac...
A za kaiševe se ne bih zezao, jer jesu skloni pucanju od startosti... a jeftini su a i njihova zamena je jeftina... Na prethodnom autu sam imao "sveže" urađen veliki servis pre 10-20.000km, ali je prošlo 5 godina od tada, i zamenio sam samo kaiševe odmah baš zbog tog vremena... Naravno, izgledali su kao novi, ali to je guma i ne treba rizikovati pogotovo kada se zna da jesu skloni pucanju od startosti...
A za PK kaiš kod b207 ... sistem je poprilično rasterećen za razliku od ostalih kola, čak ne pogoni ni pumpu vode... Na PK kaišu su samo alternator i kompresor klime... po uputstvu interval provere kaiša i zatezača je 60.000km, na 120.000km se menja kaiš uz ponovnu proveru španera.
Kod 9-3ss benzinaca je vodena pumpa na malom lancu (vodena pumpa i 2 balansne osovine su na tom lancu). Tako da se ona menja ili sama ili kompletno sa malim lancem... Ako se dobro sećam njen interval zamene je 100.000 i verovatno po toj logici na 200.000 bi valjalo zameniti i taj mali lanac...Vecina proizvodjaca kaze da kad menjas kais moras i pumpu za vodu, za Saab ne znam dal je to slucaj.
Zato i kažem, ovde lanac nije problematičan, pogotovo taj glavni - veliki... Uz redovnu zamenu ulja i prevenciju problema španera i klizača malog lanca, morao bi da služi "for life" što kažu... Naravno, sa viškom para bih ga bez problema preventivno zamenio, zajedno sa vodenom pumpom i malim lancem...E za lanac je nekada važilo pravilo to se brate ne menja
A za kaiševe se ne bih zezao, jer jesu skloni pucanju od startosti... a jeftini su a i njihova zamena je jeftina... Na prethodnom autu sam imao "sveže" urađen veliki servis pre 10-20.000km, ali je prošlo 5 godina od tada, i zamenio sam samo kaiševe odmah baš zbog tog vremena... Naravno, izgledali su kao novi, ali to je guma i ne treba rizikovati pogotovo kada se zna da jesu skloni pucanju od startosti...
Dobro je što lanac mnogo pre "najavljuje" problem ... i što se prostim slušanjem i merenjem koliko se isteglio može utvditi stanje... Kod ovog motora, a verovatno i kod drugih ... procedura je da se skine španer velikog lanca, nije nepristupačno, i onda ima postupak šta se meri koliko se isteglio i šta je tolerantno... ne znam napamet za ovaj motor, ali ima podatak...Problem sa lancem, bar do pre par godina kad su i sa malom kilometrazom krenuli da proklizavaju - sudare se ventili. Drugo sto ako cekas sa zamenom lanca istegnu se lanci, pa se lancanicima pojedu zupci, tako da umesto da samo zamenis lanac zavrsis sa zamenom kompletnog sistema.....dakle lancanici, hidraulicni zatezaci, vodjice itd.
Kao za bicikluProblem sada je sto su lanci filigranski, pogledajte VW/Audi kakvi su lanci....jos malo pa oko vrata da ih nosis.
Da li bi se složili baš vozači bmw serija e90/e60 i ovih kasnije ?Lanac ne puca on prokliza
A za PK kaiš kod b207 ... sistem je poprilično rasterećen za razliku od ostalih kola, čak ne pogoni ni pumpu vode... Na PK kaišu su samo alternator i kompresor klime... po uputstvu interval provere kaiša i zatezača je 60.000km, na 120.000km se menja kaiš uz ponovnu proveru španera.
-
- Postovi: 97
- Pridružio se: 06 Dec 2015, 16:22
Re: Saab 9-3 Petrol Engine B207. Low Oil Pressure
Na kraju se svodi da pri kupovini polovnog automobila kao što je u nasem slučaju odmah moraš misliti o tome dali je taj što je vozio imao problema i eventualnu štetu zbog toga i naravno odmah po đzepu a tek što si ga kupio. Hteo sam samo da kažem da su to inžinjeri mogli više da se potrude i da nema tog problema ipak su to nemci jel...te Toliko hvaljeni.
- VladimirS
- Drug Član
- Postovi: 1271
- Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
- Lokacija: Zrenjanin - Kruševac
Re: Saab 9-3 Petrol Engine B207. Low Oil Pressure
Pa na svakom oglasu koji pročitaš, a gde vlasnik kaže da je motor na lanac, pročitaćeš i da taj isti vlasnik tvrdi da nema ,,velikog" servisa i da se lanac ne menja.
Kod mog b205 je zamenjen veliki lanac na oko 240000, Kiki je rekao da je stari malo istegljen ali ja nisam nešto obraćao paznju u kojoj je meri. Nije se čuo ali je zamenjen. Samo taj, ništa drugo nije dirano.
Tojotu Korolu (e11, 2000. god) sam jesenas prodao sa 240000km, original lanac, nikakav zvuk, mada nisam nikad za 7 godina otvarao poklopac ventila da vidim stanje. U ovlašćenom u Ns-u su nam rekli da se lanac menja na 100000km, a u Trio servisu (uglavnom rade Japance i Koreance) da se menja na oko 200000.
Svakako će trajati duže ako se auto manje cepa.
Kod mog b205 je zamenjen veliki lanac na oko 240000, Kiki je rekao da je stari malo istegljen ali ja nisam nešto obraćao paznju u kojoj je meri. Nije se čuo ali je zamenjen. Samo taj, ništa drugo nije dirano.
Tojotu Korolu (e11, 2000. god) sam jesenas prodao sa 240000km, original lanac, nikakav zvuk, mada nisam nikad za 7 godina otvarao poklopac ventila da vidim stanje. U ovlašćenom u Ns-u su nam rekli da se lanac menja na 100000km, a u Trio servisu (uglavnom rade Japance i Koreance) da se menja na oko 200000.
Svakako će trajati duže ako se auto manje cepa.
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 9 gostiju