Drugari, kao što naslov kaže, zanima me mišljenje o konkretno ovom vozilu:
http://www.autodiler.me/auto_oglasi_auto/969107
Vozilo je u Crnoj Gori, 2002 godište. Ovdje su Saab-ovi jako rijetki a ja već duže vrijeme tražim rezervni dizel do 2000e.
Riječ je o najjačem 2.2 dizelu sa 93KW (iako je vlasnik greškom stavio 92KW). Vrlo sam zainteresovan za kupovinu, bio sam juče da pogledam vozilo, vrhunski je očuvano i održavano. Drugi vlasnik, kupio ga od tadašnjeg ambasadora Njemačke u CG.
Vozilo ima dvije mane, velika kilometraža (ali barem zasigurno originalna) od 325.000km i EGR ventil, koji je uklonjen i softverski isključen. Ostalo je sve tip top.
Zamolio bih iskusne Saab-iste da se osvrnu na oglas i daju neko svoje mišljenje. Zanima me sve što bi se moglo reći o konkretno ovom motoru, kilometraži itd. Koliko po vama vrijedi.
Unaprijed zahvalan!
Saab 9 3 2.2 TiD 2002 MNE
- dZa
- Postovi: 61
- Pridružio se: 16 Maj 2017, 13:47
- Lokacija: Bar, Crna Gora.
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Saab 9 3 2.2 TiD 2002 MNE
Nije od ambasadora vec od konzula..........na balkanu mora malo uvek da se "doda"
Auto je kupio sa mislim 193.000km to je bilo negde 2011 cini mi se....u svakom slucaju 200.000km nije imao tada......lepo se taj navozao.
Kada je kupio auto od coveka bio je kao iz fabrike, vidim da su sedista vec dosta prljava.
Poslao sam oglas bivsem vlasniku
EDIT: Taj motor sa 93kw ne postoji, vec sa 92kW kao sto je vlasnik PRAVILNO napisao
ESP taj auto nikad nije imao
Auto je kupio sa mislim 193.000km to je bilo negde 2011 cini mi se....u svakom slucaju 200.000km nije imao tada......lepo se taj navozao.
Kada je kupio auto od coveka bio je kao iz fabrike, vidim da su sedista vec dosta prljava.
Poslao sam oglas bivsem vlasniku
EDIT: Taj motor sa 93kw ne postoji, vec sa 92kW kao sto je vlasnik PRAVILNO napisao
ESP taj auto nikad nije imao
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- dZa
- Postovi: 61
- Pridružio se: 16 Maj 2017, 13:47
- Lokacija: Bar, Crna Gora.
Re: Saab 9 3 2.2 TiD 2002 MNE
Hvala na odgovoru drug. Vidim da si upoznat sa ovim vozilom, zato mi je drago što sam se obratio za pomoć.
Ajmo redom, ako je kupio vozilo 2011, onda je to bio Ambasador, jer Konzulat je bio do 2006- kada se rapsala državna zajednica SCG A koliko ja znam, u CG nemamo konzulat Njemačke. Mada ostavljam mogućnost da griješim- u svakom slučaju to je najmanje važno.
Dalje, činjenca da je za 7 godina prešao skoro 150.000 nije toliko problematična iz mog ugla gledano jer i sam prelazim velike kilometraže godišnje. Takođe, čitao sam po netu da je taj motor prilično izdržljiv.
Uglavnom, enterijer jeste prljav ali ništa što dubinsko pranje ne bi moglo da riješi. Nije pohaban i prilično je očuvan tapacirung. Spoljašnost je takođe u jako dobrom stanju kao i sama boja.
Da li bi mogao da napišeš nešto o vozilu, u smislu pouzdanosti sa tom kilometražom, šta se zna o prošlosti istog? I na kraju, da li vrijedi 1800e po tvom mišljenju? Toliko sam uspio da snizim cifru.
Eto, onda je moja greška- na Wikipediji piše da ima 93kw, izvinjavam se
Ajmo redom, ako je kupio vozilo 2011, onda je to bio Ambasador, jer Konzulat je bio do 2006- kada se rapsala državna zajednica SCG A koliko ja znam, u CG nemamo konzulat Njemačke. Mada ostavljam mogućnost da griješim- u svakom slučaju to je najmanje važno.
Dalje, činjenca da je za 7 godina prešao skoro 150.000 nije toliko problematična iz mog ugla gledano jer i sam prelazim velike kilometraže godišnje. Takođe, čitao sam po netu da je taj motor prilično izdržljiv.
Uglavnom, enterijer jeste prljav ali ništa što dubinsko pranje ne bi moglo da riješi. Nije pohaban i prilično je očuvan tapacirung. Spoljašnost je takođe u jako dobrom stanju kao i sama boja.
Da li bi mogao da napišeš nešto o vozilu, u smislu pouzdanosti sa tom kilometražom, šta se zna o prošlosti istog? I na kraju, da li vrijedi 1800e po tvom mišljenju? Toliko sam uspio da snizim cifru.
Eto, onda je moja greška- na Wikipediji piše da ima 93kw, izvinjavam se
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Saab 9 3 2.2 TiD 2002 MNE
Covek je radio u Ambasadi nemacke i bavio se konzularnim poslovima (radne dozvole i jos neke druge stvari) - u svakoj ambasadi postoji i konzulat i jedan se drugom ne mesaju u ingerencije, al nevazno.....
Auto je bio, kao sto rekoh, u savrsenom stanju - jedino je na oko 190.000km promenjen set kvacila, jer je cilindar u menjacu stradao. Promenjeni su i nosaci motora, ali to je vec davno bilo....to je mozda nesto sto treba proveriti jer su dosta skupi.
Pre toga je vozen u Makedoniji, isti vlasnik - on je ujedno i prvi vlasnik.
Mozda ga je prodao i 2012, mi smo trebali da ga kupimo 2011 od njega, ali su se umesale zene.......moja draga nije htela taj auto, jer ne voli crvenu boju......posle smo kupili isti auto u Srbiji samo bronz metalik, druga zena je njegova supruga....ona isto nije htela da se proda.
Auto je prodat jer je morao da se vrati u Nemacku, a auto je Euro3, sto je problem, jer u Berlinu ne mozes u centar sa dizel Euro3.
Kakve je tragove ostavilo balkansko vlasnistvo zadnjih 5-6 godina ne znam, ali auto nije imao nikakve udese, teske popravke.......u gepeku je imao originalnu gumenu kadicu za Saab 9-3
Auto je bio, kao sto rekoh, u savrsenom stanju - jedino je na oko 190.000km promenjen set kvacila, jer je cilindar u menjacu stradao. Promenjeni su i nosaci motora, ali to je vec davno bilo....to je mozda nesto sto treba proveriti jer su dosta skupi.
Pre toga je vozen u Makedoniji, isti vlasnik - on je ujedno i prvi vlasnik.
Mozda ga je prodao i 2012, mi smo trebali da ga kupimo 2011 od njega, ali su se umesale zene.......moja draga nije htela taj auto, jer ne voli crvenu boju......posle smo kupili isti auto u Srbiji samo bronz metalik, druga zena je njegova supruga....ona isto nije htela da se proda.
Auto je prodat jer je morao da se vrati u Nemacku, a auto je Euro3, sto je problem, jer u Berlinu ne mozes u centar sa dizel Euro3.
Kakve je tragove ostavilo balkansko vlasnistvo zadnjih 5-6 godina ne znam, ali auto nije imao nikakve udese, teske popravke.......u gepeku je imao originalnu gumenu kadicu za Saab 9-3
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- dZa
- Postovi: 61
- Pridružio se: 16 Maj 2017, 13:47
- Lokacija: Bar, Crna Gora.
Re: Saab 9 3 2.2 TiD 2002 MNE
Zahvaljujem na opširnom i više nego korisnom odgovoru
Zanimljiva istorija takođe
I na kraju, imao bih još jedno hipotetičko pitanje u suštini. Ukoliko se ispostavi da nema drugih ulaganja u vozilo kao i skrivenih mana (a to bih se trudio da utvrdim tako što bih odveo vozilo na detaljan pregled i dijagnostiku), da li vozilo sa ovom kilometražom i bez EGR venitla vrijedi 1800e?
Da li bi ga ti lično uzeo?
Napominejm da tražim Saab (dizel) do 2000e već duže vrijeme pa me zanima da li da nastavim sa potragom ili da se ovdje zaustavim
Zanimljiva istorija takođe
I na kraju, imao bih još jedno hipotetičko pitanje u suštini. Ukoliko se ispostavi da nema drugih ulaganja u vozilo kao i skrivenih mana (a to bih se trudio da utvrdim tako što bih odveo vozilo na detaljan pregled i dijagnostiku), da li vozilo sa ovom kilometražom i bez EGR venitla vrijedi 1800e?
Da li bi ga ti lično uzeo?
Napominejm da tražim Saab (dizel) do 2000e već duže vrijeme pa me zanima da li da nastavim sa potragom ili da se ovdje zaustavim
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Saab 9 3 2.2 TiD 2002 MNE
To da li vredi moras sam da vidis.......kilometraza nije problem za taj motor, plivajuci zamajac nemas, klapne su metalne.....tako da tih problema nemas u odnosu na 1.9jtd.
Ako zelis da ga vratis na fabricko stanje, nov EGR ti kosta oko 200 EUR, a moze da se nadje i polovan (ako valja) sa Opela za 50 EUR - jedino sto ako je softverski skinut treba da se ponovo ukljuci da bi radio, ali ako sve radi OK ne bi ni dirao.....u principu to sto su ga skidali nije bilo potrebno, samo ga treba ocistiti i podmazati na 50-60.000km i nemas problem.
Ako zelis da ga vratis na fabricko stanje, nov EGR ti kosta oko 200 EUR, a moze da se nadje i polovan (ako valja) sa Opela za 50 EUR - jedino sto ako je softverski skinut treba da se ponovo ukljuci da bi radio, ali ako sve radi OK ne bi ni dirao.....u principu to sto su ga skidali nije bilo potrebno, samo ga treba ocistiti i podmazati na 50-60.000km i nemas problem.
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- dZa
- Postovi: 61
- Pridružio se: 16 Maj 2017, 13:47
- Lokacija: Bar, Crna Gora.
Re: Saab 9 3 2.2 TiD 2002 MNE
Jasno- zahvlajujem.
Ima li još neko stav na ovu temu?
Ima li još neko stav na ovu temu?
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 3 gosta