i ja bih kompleksašima koji imaju potrrebu da se ističu po svaku cenu, ali nije stvar dal su kineski nego u obliku unutrašnjosti fara (mislim na one što ugrade u auto koji fabrički nema), glupani ne primećuju da i ne osvetljavaju sebi put kako treba al bitno je da je on stavio xenon da bude ,,baja'' uh
SAAB CAFFE
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
Re: SAAB CAFFE
1987.
2002.
1988.
2002.
1988.
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB CAFFE
Najveci problem je sto kod kineza ili bilo kojih drugih ksenona koji nisu fabricki nema senzora (idu 4 kom.) koji sluze radi automatske regulacije visine farova. Tako da ako je majstor bazdario farove na prazan auto (kao sto jeste), a ti stavis u gepek teret auto vozi kao da ima duga svetla, samo sto za razliku od halogenih, ksenoni mogu da te zaselepe bas-bas.
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
Re: SAAB CAFFE
ma znam. al kod nas u saobraćaju svega ima samo pameti kod vozača deficit
1987.
2002.
1988.
2002.
1988.
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB CAFFE
Ja se secam testa u nemackom Auto-Motor-und-Sport iz tamo davne 2000-2001 gde je na uporednom testu (u nemackom autocasopisu) Saab 9-5 deklasirao sve automobile na testu i to sa halogenim sijalicama!!!
A npr. Omega je imala Xenon i izgubila u svim kategorijama od Saaba.
Kome lose rade farovi:
1. otvoriti far i isprati vodom i magicnom krpom ocistiti ogledalo
2. ako se ogledalo ljusti zameniti ga (mislite da ce bolje xenon da radi ako se ogledalo ljusti?!?!)
3. staklo fara ispolirati/zameniti
4. kupiti kvalitetne sijalice (osram nightbreaker koji u medjuvremenu im dosta duzi vek trajanja od ranije)
Em vozite legalna kola i ne rizikujete da vas u nekoj normalnoj zemlji iskljuce iz saobracaja, em je izaslo jeftinije i uz manje zjbancije i sto je vazno NE UGROZAVATE TUDJI ZIVOT
A npr. Omega je imala Xenon i izgubila u svim kategorijama od Saaba.
Kome lose rade farovi:
1. otvoriti far i isprati vodom i magicnom krpom ocistiti ogledalo
2. ako se ogledalo ljusti zameniti ga (mislite da ce bolje xenon da radi ako se ogledalo ljusti?!?!)
3. staklo fara ispolirati/zameniti
4. kupiti kvalitetne sijalice (osram nightbreaker koji u medjuvremenu im dosta duzi vek trajanja od ranije)
Em vozite legalna kola i ne rizikujete da vas u nekoj normalnoj zemlji iskljuce iz saobracaja, em je izaslo jeftinije i uz manje zjbancije i sto je vazno NE UGROZAVATE TUDJI ZIVOT
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- VladimirS
- Drug Član
- Postovi: 1271
- Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
- Lokacija: Zrenjanin - Kruševac
Re: SAAB CAFFE
Moj Saab je imao ugrađen kineze kad sam ga kupio. Po meni, bolje se videlo sa njima, halogena sijalica je bila bolja kad se koristi dugo svetlo, kod oborenog mi je bilo bolje sa ksenonom. Probao sam i jednu i drugu kombinaciju a nivelisanje farova sam redovno koristio ako je bilo potrebe.
Sad sam stavio projektore, oni ne blješte, jedino treba prilagoditi stakla njima jer ne funkcionišu dobro sa rebrastim staklima.
Punto 2 restajl (Zastava 10) ima katastrofalne farove, ne znam kako je vozačima tih automobila ali kad dolaze u susret ili kad su iza (u retrovizoru), zaslepljuju neviđeno. Tu nema rešenja.
Sad sam stavio projektore, oni ne blješte, jedino treba prilagoditi stakla njima jer ne funkcionišu dobro sa rebrastim staklima.
Punto 2 restajl (Zastava 10) ima katastrofalne farove, ne znam kako je vozačima tih automobila ali kad dolaze u susret ili kad su iza (u retrovizoru), zaslepljuju neviđeno. Tu nema rešenja.
- sale brdo
- Drug Član
- Postovi: 94
- Pridružio se: 21 Sep 2015, 18:59
- Lokacija: Krnjača Palilula Beograd
- Kontakt:
Re: SAAB CAFFE
ja kada sam kupio svog 9k cs imao je halogene i bili su bear ksenoni vec... nista se nije videlo po putu, ali pazi NISTA !
ustanovim sta je i naravno ogledalo komplet matiralo na oba fara...
ja imao druge farove gde je ogledalo extra i stavim njih i najobicnije sijalice za 100 dinara...
veruj mi sada kratka kompletan put obasjavaju...
a duga kada upalim..... pfffffffff
znaci progledao sam...
mogu misliti osram nb kad stavim i na kratka i na duga ima da budem domacin !
ustanovim sta je i naravno ogledalo komplet matiralo na oba fara...
ja imao druge farove gde je ogledalo extra i stavim njih i najobicnije sijalice za 100 dinara...
veruj mi sada kratka kompletan put obasjavaju...
a duga kada upalim..... pfffffffff
znaci progledao sam...
mogu misliti osram nb kad stavim i na kratka i na duga ima da budem domacin !
<9000CS>
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB CAFFE
Ma da, ta ogledala su najvaznija, kad to matira nema tog ksenona, LED-a itd. koji moze da izvuce stvar.
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
Re: SAAB CAFFE
kd23se4 je napisao: ↑10 Feb 2018, 21:26Ja se secam testa u nemackom Auto-Motor-und-Sport iz tamo davne 2000-2001 gde je na uporednom testu (u nemackom autocasopisu) Saab 9-5 deklasirao sve automobile na testu i to sa halogenim sijalicama!!!
A npr. Omega je imala Xenon i izgubila u svim kategorijama od Saaba.
1987.
2002.
1988.
2002.
1988.
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
Re: SAAB CAFFE
ali destilovanom vodom i nikako ne polirati ogledalo!kd23se4 je napisao: ↑10 Feb 2018, 21:26Kome lose rade farovi:
1. otvoriti far i isprati vodom i magicnom krpom ocistiti ogledalo
2. ako se ogledalo ljusti zameniti ga (mislite da ce bolje xenon da radi ako se ogledalo ljusti?!?!)
3. staklo fara ispolirati/zameniti
4. kupiti kvalitetne sijalice (osram nightbreaker koji u medjuvremenu im dosta duzi vek trajanja od ranije)
Em vozite legalna kola i ne rizikujete da vas u nekoj normalnoj zemlji iskljuce iz saobracaja, em je izaslo jeftinije i uz manje zjbancije i sto je vazno NE UGROZAVATE TUDJI ZIVOT
1987.
2002.
1988.
2002.
1988.
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
Re: SAAB CAFFE
ako ne vidiš popreko putu liniju svetla kod oborenog - ne valja, skidaj !
1987.
2002.
1988.
2002.
1988.
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
Re: SAAB CAFFE
za sočiva spoljno staklo mora da bude ravno, u toj kombinaciji kod tebe je kao da si uzeo nečije naočare za vid i pokušavaš da lepo vidiš
1987.
2002.
1988.
2002.
1988.
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
Re: SAAB CAFFE
to sam i ja primetio i psujem ga svaki put kad mi ide u susret i razmišljam kako je uopšte taj auto dobio dozvolu da se prodaje i učestvuje u saobraćaju. a nije jedini.
1987.
2002.
1988.
2002.
1988.
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
Re: SAAB CAFFE
tako treba, to je ono što pričam, ne može ksenon sijalica u kućište koje je napravljeno za sijalicu sa vlaknom, same sijalice su različit fizički oblik izvora svetlosti, kod obične sijalice svetlost izvire iz vlakna koje znate kakvog je oblika a kod ksenona ceo balon svetli jer je ispunjen gasom koji celom zapreminom emituje svetlost i kad takve različite oblike stavite pred ogledalo to je kao ono kad Patak Dača valjda hoće da protera trougao kroz krugsale brdo je napisao: ↑10 Feb 2018, 22:22ja kada sam kupio svog 9k cs imao je halogene i bili su bear ksenoni vec... nista se nije videlo po putu, ali pazi NISTA !
ustanovim sta je i naravno ogledalo komplet matiralo na oba fara...
ja imao druge farove gde je ogledalo extra i stavim njih i najobicnije sijalice za 100 dinara...
veruj mi sada kratka kompletan put obasjavaju...
a duga kada upalim..... pfffffffff
znaci progledao sam...
mogu misliti osram nb kad stavim i na kratka i na duga ima da budem domacin !
rezultat toga je da obasjavaš sve sa strane a ispred tebe put kao da si fenjer upalio
1987.
2002.
1988.
2002.
1988.
- MarkoGru
- Postovi: 8
- Pridružio se: 28 Jan 2018, 19:35
Re: SAAB CAFFE
Hoće biti nekog okupljanja u skorije vreme? :D
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
Re: SAAB CAFFE
pa u maju ali bilo bi dobro da to pomerimo za april i da bude više okupljanja u toku godine
1987.
2002.
1988.
2002.
1988.
- MarkoGru
- Postovi: 8
- Pridružio se: 28 Jan 2018, 19:35
Re: SAAB CAFFE
Kad god da bude obavezno javite, i ako treba neka pomoć oko organizacije itd...san_šabacisko je napisao: ↑26 Feb 2018, 21:13pa u maju ali bilo bi dobro da to pomerimo za april i da bude više okupljanja u toku godine
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
- DjurAzZ
- Postovi: 91
- Pridružio se: 31 Mar 2017, 10:51
- Lokacija: Zemun
Re: SAAB CAFFE
Jel zna neko da li se jos uvek meri prosecna brzina na putu do Nisa?
Ja nesto kad sam prolazio pre mesec-dva, nije mi pisalo na onom papiricu.
Ja nesto kad sam prolazio pre mesec-dva, nije mi pisalo na onom papiricu.
- Bagzi93
- Drug Član
- Postovi: 1349
- Pridružio se: 19 Feb 2013, 00:00
- Lokacija: Zvecan
Re: SAAB CAFFE
Nzm ni da l su uopste ka Nisu merili. U zadnjih 2 meseca sam 3,4 puta isao Bg-Kg ( zadnji put pre 15 dana)i nikad mi nista nije pisalo na papiriću za putarinu. Do duse posto vozim oko 140-150 uvek stanem na pumpu pre naplatne nekih 5-10 min :)
Znam da su tamo od Simanovaca ka Ns ranije merili srednju a za Nis stvarno nisam cuo.
Znam da su tamo od Simanovaca ka Ns ranije merili srednju a za Nis stvarno nisam cuo.
- VladimirS
- Drug Član
- Postovi: 1271
- Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
- Lokacija: Zrenjanin - Kruševac
Re: SAAB CAFFE
Nema merenja brzine, juče sam išao od od Smedereva do Pojata 140 konstantno, ništa me piše na papiriću.
- dZa
- Postovi: 61
- Pridružio se: 16 Maj 2017, 13:47
- Lokacija: Bar, Crna Gora.
Re: SAAB CAFFE
Ulovljen sinoć u Baru, Crna Gora. Da nije neko od drugara iz SCC-a, da popijemo po jednu?
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
- VladimirS
- Drug Član
- Postovi: 1271
- Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
- Lokacija: Zrenjanin - Kruševac
- Perkele
- Drug Član
- Postovi: 898
- Pridružio se: 16 Apr 2012, 00:00
- Lokacija: Indjija
- Kontakt:
Re: SAAB CAFFE
Sto se tice merenja srednje brzine na autoputu meri se na svim autoputevima osim na Ljig-Preljina. Ako na papiricu ne pise brzina niste je ni prekoracili, kad prekoracite onda pise. Postoji aplikacija Kontrola Brzine Srbija pa mozete probati, ona sve meri. Prosto, ako udjes kroz naplatnu rampu kreces od 0km/h, posle kad izlazis (ako nemas tag) stanes 3-4 u red i stojis 2-3-5min automatski sve da si vozio i 150km/h mozes proci sa prosecnom ispod 120km/h.
Drugo, dozvoljeno je 130km/h od 1. juna, softwer jos nije promenjen na naplatnim rampama ali ce tolerisati ovi sto salju kazne, ako ste vozili 130km/h nece slati kazne.
Drugo, dozvoljeno je 130km/h od 1. juna, softwer jos nije promenjen na naplatnim rampama ali ce tolerisati ovi sto salju kazne, ako ste vozili 130km/h nece slati kazne.
- janakis
- Postovi: 458
- Pridružio se: 30 Dec 2012, 00:00
- Lokacija: Tasmajdan
Re: SAAB CAFFE
Šta će ti softver(programčić )kad imaš prosek u bordu na autu...
Ista fora,meri i stajanje u mestu ,probali.
Ista fora,meri i stajanje u mestu ,probali.
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 5 gostiju