SAAB 9³ convertible
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
Re: SAAB 9³ convertible
1987.
2002.
1988.
2002.
1988.
- VladimirS
- Drug Član
- Postovi: 1271
- Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
- Lokacija: Zrenjanin - Kruševac
Re: SAAB 9³ convertible
Da li mi se cini ili je i onaj Filtron filter za ulje za nijansu veci od ovg Manovog standardnog? Nebitna stvar, samo pitam.
Menjaj ulje na manju kilometrazu (e zato se isplati Wolf) pa ako si vec hteo ponovo da skidas menjaj sta treba. Dobra stvar je sto sve sam radis pa automatski imas ustedu za ruke.
Neka te lepo sluzi.
Treba da se reklamiras kao neko ko nadogradjuje fabriku - ugradnjom meraca pritiska i ovog lima na katalizatoru, mislim da bi imao pacijenata.
Kad smo kod nadogradnje, imas li PCV Kit 6 (valjda 6 bese)?
Menjaj ulje na manju kilometrazu (e zato se isplati Wolf) pa ako si vec hteo ponovo da skidas menjaj sta treba. Dobra stvar je sto sve sam radis pa automatski imas ustedu za ruke.
Neka te lepo sluzi.
Treba da se reklamiras kao neko ko nadogradjuje fabriku - ugradnjom meraca pritiska i ovog lima na katalizatoru, mislim da bi imao pacijenata.
Kad smo kod nadogradnje, imas li PCV Kit 6 (valjda 6 bese)?
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9³ convertible
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- VladimirS
- Drug Član
- Postovi: 1271
- Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
- Lokacija: Zrenjanin - Kruševac
Re: SAAB 9³ convertible
I Hengst je "Germany" ako se dobro sećam.
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9³ convertible
Nesto sa gledao po youtube-u........ima jedan stariji tip koji servisira stare Mercedes (Mercedesource) i on kaze da su najkvalitetniji filteri ovi sto nisu od papira (papirni su zuti), vec od najlona(najlonskog konca) ili kako se vec zove - to su ovi bele boje.
Ja do sada nisam od Mann-a kupio filter da nije bio papirni/zuti (kod dizela su i ulje i nafta ulosci pa se lepo vidi), Bosch se secam na prosloj zameni da je ovaj za naftu bio beli 100%, za ulje se ne secam vise moguce da je i on bio beo - uglavnom ovaj Bosch za naftu je bio 2x skuplji nego sto inace placam.
Ovaj Hengst i Purflux nisam jos ni izvadio iz kutije, pa ne znam ni koji su.
Mislim nemam pojma, sto bi rekao Balasevic "ja samo pricam onako kako cujem"
Ja do sada nisam od Mann-a kupio filter da nije bio papirni/zuti (kod dizela su i ulje i nafta ulosci pa se lepo vidi), Bosch se secam na prosloj zameni da je ovaj za naftu bio beli 100%, za ulje se ne secam vise moguce da je i on bio beo - uglavnom ovaj Bosch za naftu je bio 2x skuplji nego sto inace placam.
Ovaj Hengst i Purflux nisam jos ni izvadio iz kutije, pa ne znam ni koji su.
Mislim nemam pojma, sto bi rekao Balasevic "ja samo pricam onako kako cujem"
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
Re: SAAB 9³ convertible
ne znam dal je veći, izmeriću ih.VladimirS je napisao: ↑01 Feb 2018, 23:40Da li mi se cini ili je i onaj Filtron filter za ulje za nijansu veci od ovg Manovog standardnog? Nebitna stvar, samo pitam.
Menjaj ulje na manju kilometrazu (e zato se isplati Wolf) pa ako si vec hteo ponovo da skidas menjaj sta treba. Dobra stvar je sto sve sam radis pa automatski imas ustedu za ruke.
ne samo da imam uštedu za ruke nego znam kako sam uradio a i kad je potrebno uradim neke stvari koje retko ko i zna i hoće da uradi, kad se iskomplikuje nešto. kao sad npr, onaj lim u karteru oko pumpe, 2 šrafa osetim da proklizavaju i uzmem razbušim rupu i urežem navoj sledeći veći i zategnem lepo.
ulje menjam na godinu dana i obično do tad ne pređem 10.000 tako da ga uglavnom menjam na manjoj ovo ću na leto ponovo da pregledam pa ćemo da vidimo da li će biti ugljenisanja. a Wolf sam sipao u CC i drug je sipao u BMW i kaže da mu je trošio, i još neko je to rekao tako da sam postao sumnjičav prema njemu.
koliko je kod tebe bilo km kad si menjao ležajeve?
1987.
2002.
1988.
2002.
1988.
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
Re: SAAB 9³ convertible
1987.
2002.
1988.
2002.
1988.
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
Re: SAAB 9³ convertible
pa mogao bih, bez zajebancije, ovaj zaštitini lim je stvarno neophodan, to leči uzrok problema sa uljem, sve ostalo je lečenje posledica.
da to sam baš gledao za merač, CC iz '87.ima merač nivoa ulja a ovaj iz '02.nema. pa jbt, to je nešto što ozbiljan auto mora da ima. stvarno mi je bzvz to, možda i to rešim da ugradim kasnije.
pcv nemam pojma koji mi je na autu, slikaću pa ćemo videti, ne znam ni koja je razlika u verzijama, moram pročitati malo o tome.
1987.
2002.
1988.
2002.
1988.
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
Re: SAAB 9³ convertible
ovaj Man što sam ja uzeo je čini mi se bio žut. a valjda je dobro i to, a ono je samo malo bolje.
1987.
2002.
1988.
2002.
1988.
- VladimirS
- Drug Član
- Postovi: 1271
- Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
- Lokacija: Zrenjanin - Kruševac
Re: SAAB 9³ convertible
Ma, ne moraš da meriš filter, to je samo moje zapažanje, nebitno je.
Svaka ti čast, skidam kapu za rad, uvek ćeš sebi najbolje uraditi posao, šta god da je u pitanju.
Ja bih menjao na manje, 5-7000 km i dosta. Wolf sam sipao od kad je kod mene, prvi put menjano oktobra 2015. pa narednih 4 puta (3 x 5w40 i 1 x 0w40) i pre mesec dana sam sipao Eko Megatron 5w40 (ovo čak ispunjava Gm A standarde). Nisam imao problema sa potrošnjom nego sa curenjem tako da ne mogu da tvrdim 100% da nije trošio. Drugaru sam nabavio nekoliko puta Wolf 10w40 za Passat b5.5 dizel i Daewoo Espero, nije se žalio. Moja Korola standardno troši oko 3l na 10000 tako da nije ništa više 10w40 Wolfa potrosila nego Eneosa.
Što se tiče Pcv kit-a, mislim da se utvrđuje tako što pogledaš iza levka gde se sipa ulje pa ako ima jdno tanko crevo koje izlazi (sad već ne znam gde) onda je to to.
Slažem se za merač pritiska, mnogo potrebnije od merača turba, mada mibse sviđa i to.
Svaka ti čast, skidam kapu za rad, uvek ćeš sebi najbolje uraditi posao, šta god da je u pitanju.
Ja bih menjao na manje, 5-7000 km i dosta. Wolf sam sipao od kad je kod mene, prvi put menjano oktobra 2015. pa narednih 4 puta (3 x 5w40 i 1 x 0w40) i pre mesec dana sam sipao Eko Megatron 5w40 (ovo čak ispunjava Gm A standarde). Nisam imao problema sa potrošnjom nego sa curenjem tako da ne mogu da tvrdim 100% da nije trošio. Drugaru sam nabavio nekoliko puta Wolf 10w40 za Passat b5.5 dizel i Daewoo Espero, nije se žalio. Moja Korola standardno troši oko 3l na 10000 tako da nije ništa više 10w40 Wolfa potrosila nego Eneosa.
Što se tiče Pcv kit-a, mislim da se utvrđuje tako što pogledaš iza levka gde se sipa ulje pa ako ima jdno tanko crevo koje izlazi (sad već ne znam gde) onda je to to.
Slažem se za merač pritiska, mnogo potrebnije od merača turba, mada mibse sviđa i to.
- VladimirS
- Drug Član
- Postovi: 1271
- Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
- Lokacija: Zrenjanin - Kruševac
Re: SAAB 9³ convertible
A da, kilometraža kada su meni menjani ležajevi je bila oko 240000 a sad je oko 270000. Evo i strane sa slikama:
viewtopic.php?f=96&t=1129&start=125
Gripen je to isto radio neposredno pre mene.
viewtopic.php?f=96&t=1129&start=125
Gripen je to isto radio neposredno pre mene.
- sena58
- Postovi: 297
- Pridružio se: 20 Nov 2013, 02:29
Re: SAAB 9³ convertible
Dobra ideja sa termo zaštitom Pero....
Ukrašću ti je..
Ukrašću ti je..
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
Re: SAAB 9³ convertible
hvala
pa otprilike toliko mi i bude km za god dana. verovatno ću da probam jednom i wolf i u ovom autu.VladimirS je napisao: ↑02 Feb 2018, 23:05Ja bih menjao na manje, 5-7000 km i dosta. Wolf sam sipao od kad je kod mene, prvi put menjano oktobra 2015. pa narednih 4 puta (3 x 5w40 i 1 x 0w40) i pre mesec dana sam sipao Eko Megatron 5w40 (ovo čak ispunjava Gm A standarde). Nisam imao problema sa potrošnjom nego sa curenjem tako da ne mogu da tvrdim 100% da nije trošio. Drugaru sam nabavio nekoliko puta Wolf 10w40 za Passat b5.5 dizel i Daewoo Espero, nije se žalio. Moja Korola standardno troši oko 3l na 10000 tako da nije ništa više 10w40 Wolfa potrosila nego Eneosa.
čitao sam o pcv nešto, još malo ću da pa ću videti.
mislio sam na merač nivoa ulja, ne pritiska. pritisak ću izmeriti posebnim instrumentom. pišti mi da nema tečnosti za pranje vetrobrana a ne pišti da je nizak nivo ulja. ko zna koliko je ovaj dugo ga držao ovako ispod minimuma
1987.
2002.
1988.
2002.
1988.
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
Re: SAAB 9³ convertible
pročitao sam sve o tvom autu. moj je sada na oko 250.000. na toj kilometraži ležajeve treba promeniti čak i da je sve bilo u redu sa motorom, tako da stavljam i to na spisak za ubrzo.VladimirS je napisao: ↑03 Feb 2018, 12:59A da, kilometraža kada su meni menjani ležajevi je bila oko 240000 a sad je oko 270000. Evo i strane sa slikama:
viewtopic.php?f=96&t=1129&start=125
Gripen je to isto radio neposredno pre mene.
1987.
2002.
1988.
2002.
1988.
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
Re: SAAB 9³ convertible
slobodno ovo je istorijska promena kad je ovaj motor u pitanju
1987.
2002.
1988.
2002.
1988.
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
Re: SAAB 9³ convertible
sledeće na redu mi je da uzmem da operem motor, četkica za farbanje i zube i dizel pa polako, da onda pratim gde mi curi ulje jer je preterano.
bio mi je otkačen konektor sa leptira gasa.
i ova cev otvorena stoji gde to treba da bude spojeno?
bio mi je otkačen konektor sa leptira gasa.
i ova cev otvorena stoji gde to treba da bude spojeno?
1987.
2002.
1988.
2002.
1988.
- VladimirS
- Drug Član
- Postovi: 1271
- Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
- Lokacija: Zrenjanin - Kruševac
Re: SAAB 9³ convertible
Možda odatle i curi?
Nisam sad u blizini auta da bih pogledao...
Nisam sad u blizini auta da bih pogledao...
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9³ convertible
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- VladimirS
- Drug Član
- Postovi: 1271
- Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
- Lokacija: Zrenjanin - Kruševac
Re: SAAB 9³ convertible
To treba videti da li je potreban samo apdejt kit ili su još neka creva zapušena. Proveri i onaj beli nepovratni ventil, na poslednjoj slici je, Zodiak objašnjavao kako se proverava ispravnost.
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
Re: SAAB 9³ convertible
možda je odatle curilo. sad sam merio nivo ulja i pogledah dole i nađem crevo. ko zna otkad stoji tako.
1987.
2002.
1988.
2002.
1988.
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
Re: SAAB 9³ convertible
kad budem u radionici pogledaću detaljnije to.
sećam se kod tebe da je objašnjavao. jel to onaj levo od žutog kružića? na zadnjoj ispod moje šake?
1987.
2002.
1988.
2002.
1988.
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
- sena58
- Postovi: 297
- Pridružio se: 20 Nov 2013, 02:29
Re: SAAB 9³ convertible
Vrati ga Pero i stavi šelnu za svaki slučaj...
- VladimirS
- Drug Član
- Postovi: 1271
- Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
- Lokacija: Zrenjanin - Kruševac
Re: SAAB 9³ convertible
E to
Samo treba videti zašto je to crevo spalo, da li možda od pritiska pa izletelo (ako to uopšte može) ili od dotrajalosti.
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9³ convertible
Tako je! Ovo je najvaznije - jer ako je od pritiska onda znaci da negde ima problem!
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 8 gostiju