SAAB 9³ convertible
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9³ convertible
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
Re: SAAB 9³ convertible
pročitao sam ponovo sad šta si napisao, nisu odjednom toliko prodali, ok
1987.
2002.
1988.
2002.
1988.
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
Re: SAAB 9³ convertible
naručio sam ulje u Gazeli, Mobil 1 0W40 al za da nisam zapeo verovatno ne bih dobio jer onog kao da mrzi da kaže nema al može da se naruči. filter sam odabrao Man, najskuplji je al mislim da nisam pogrešio?
1987.
2002.
1988.
2002.
1988.
- VladimirS
- Drug Član
- Postovi: 1271
- Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
- Lokacija: Zrenjanin - Kruševac
Re: SAAB 9³ convertible
Man izbosne
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9³ convertible
Tu pricu ponavljaju prodavci svaki put kada hoce da te ubede da kupis UNICO filter, jer je kao isto....a prica je istinita kao sto se proizvode Michelin gume u Pirotu!
Proizvodi se par dimenzija za oldtimere kao sto je Spacek, a sve ostalo jeftini brendovi koji pripadaju Michelinu, tako da su to price za malu decu
Proizvodi se par dimenzija za oldtimere kao sto je Spacek, a sve ostalo jeftini brendovi koji pripadaju Michelinu, tako da su to price za malu decu
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
Re: SAAB 9³ convertible
dobro znači Man je dobar izbor?
rekoh mu da je 150KS, al ne znam dal je taj, kad sam debil. jel ima razlike u filterima? i kako sad da utvrdim koja je snaga? nema turbo merač, zbog toga sam pomislio da je to najslabiji motor
rekoh mu da je 150KS, al ne znam dal je taj, kad sam debil. jel ima razlike u filterima? i kako sad da utvrdim koja je snaga? nema turbo merač, zbog toga sam pomislio da je to najslabiji motor
1987.
2002.
1988.
2002.
1988.
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9³ convertible
San - filter je dobar, mirno spavaj! (ako se dobro secam za sve Saab benzinske motore od B201 do B205 ide isti filter ulja - kao za Ladu)
Ako nema kazaljku za turbo, a 2002 godiste moze da bude samo 150ks
Jel ti na sedistima pise TURBO?
Ako nema kazaljku za turbo, a 2002 godiste moze da bude samo 150ks
Jel ti na sedistima pise TURBO?
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
Re: SAAB 9³ convertible
dobro je nije toliko zbog para koliko što se naručuje a hvata me već nervoza zbog mulja, izbegavam da vozim auto dok to ne pregledam, a danas izvadim merač ono ulje ispod minimuma
1987.
2002.
1988.
2002.
1988.
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9³ convertible
Ja sam siguran da ima mnogo strucnijih od mene da pricaju oko tog motora, jer od njega bezim ko djavo od krsta.
Ako ti trosi ulje proveri da li je turbo OK - citao sam da je prvi simptom problema sa muljem turbina.
Inace ono sto mozes da uradis, kada proveris motor i utvrdis da je sve OK, jeste da kupis vatrostalnu traku (ima kod nas) i da njome obmotas katalizator na delu ispod kartera - relativno jeftina mera, a sem sto stiti karter i ulje od toplote omogucava da katalizator brze dostigne radnu temperaturu sto, sem sto je dobro i za motor, dobro je i za ekologiju
Ako ti trosi ulje proveri da li je turbo OK - citao sam da je prvi simptom problema sa muljem turbina.
Inace ono sto mozes da uradis, kada proveris motor i utvrdis da je sve OK, jeste da kupis vatrostalnu traku (ima kod nas) i da njome obmotas katalizator na delu ispod kartera - relativno jeftina mera, a sem sto stiti karter i ulje od toplote omogucava da katalizator brze dostigne radnu temperaturu sto, sem sto je dobro i za motor, dobro je i za ekologiju
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
Re: SAAB 9³ convertible
...
Poslednji put menjao 1 dana san_šabacisko, izmenjena 30 puta
1987.
2002.
1988.
2002.
1988.
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9³ convertible
E pa cestitam, imas Anniversary ediciju (skoro sve od dodatne opreme)
Za ovo "obmotavanje" znam da je dobro, jedan nas covek u Frankfurtu koji ima nekoliko Saabova je to radio na B205 motorima i kaze da pomaze
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
Re: SAAB 9³ convertible
pa vidiš da nema nikoga, zamro forum svi na fb samo i svi bi časkom sve.kd23se4 je napisao: ↑30 Jan 2018, 22:26Ja sam siguran da ima mnogo strucnijih od mene da pricaju oko tog motora, jer od njega bezim ko djavo od krsta.
Ako ti trosi ulje proveri da li je turbo OK - citao sam da je prvi simptom problema sa muljem turbina.
Inace ono sto mozes da uradis, kada proveris motor i utvrdis da je sve OK, jeste da kupis vatrostalnu traku (ima kod nas) i da njome obmotas katalizator na delu ispod kartera - relativno jeftina mera, a sem sto stiti karter i ulje od toplote omogucava da katalizator brze dostigne radnu temperaturu sto, sem sto je dobro i za motor, dobro je i za ekologiju
ja mislim da to nije loš motor, kad se izbegne problem sa muljem.
koliko sam od gore video, prosipa spolja ulje kroz dihtunge neke. al videćemo iz kanal detaljnije.
da da, tako nešto sam odavno razmišljao da treba da se uradi na tom motoru samo ne znam dal sam pisao, imam od drugih auta što sam rasturao lim aluminijumski iz više slojeva, a možda ima još nešto unutar, i to ću da zakačim između kartera i katalizatora i onda nema šanse da katalizator stvara taj problem. pa jbt gledam svi auti noviji imaju kat odmah uz motor pa nemaju problem sa uljem
1987.
2002.
1988.
2002.
1988.
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
Re: SAAB 9³ convertible
e pa hvala samo da deo tih dodataka nije i muljkd23se4 je napisao: ↑30 Jan 2018, 22:45E pa cestitam, imas Anniversary ediciju (skoro sve od dodatne opreme)
Za ovo "obmotavanje" znam da je dobro, jedan nas covek u Frankfurtu koji ima nekoliko Saabova je to radio na B205 motorima i kaze da pomaze
logično mi je da je bolji paket kad je to utisnuto u sedišta al što je onda najslabiji motor?
1987.
2002.
1988.
2002.
1988.
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9³ convertible
Nema to veze sa motorom - Anniversary je paket opreme i isao uglavnom sa dizelom i LPT turbom i to 2001/2002 godiste.
Po broju sasije bi trebalo da imas SE (najvisi) paket opreme.
2002 godiste ima specijalne Anniversary felne (ove tvoje) i uglavnom su isla kozna sedista sa platnom u sredini i najzastupljenija boja je ova tvoja, koju ima i moja draga i imaju (kod limuzine barem) neke dodatne gume u unutrasnjosti vrata koje verovatno treba da poboljsaju zvucnu izolaciju.
U paketu su jos bila grejanje sedista (sem kod italijanskog i holandskog trzista), maglenke, tapacirana koza u vratima, tempomat.....ova ostala oprema varira od vozila do vozila - nas dvoje imamo Anniversary 2001 i 2002 godiste (oba MY 2002) ali ima suptilnih razlika.
Po broju sasije bi trebalo da imas SE (najvisi) paket opreme.
2002 godiste ima specijalne Anniversary felne (ove tvoje) i uglavnom su isla kozna sedista sa platnom u sredini i najzastupljenija boja je ova tvoja, koju ima i moja draga i imaju (kod limuzine barem) neke dodatne gume u unutrasnjosti vrata koje verovatno treba da poboljsaju zvucnu izolaciju.
U paketu su jos bila grejanje sedista (sem kod italijanskog i holandskog trzista), maglenke, tapacirana koza u vratima, tempomat.....ova ostala oprema varira od vozila do vozila - nas dvoje imamo Anniversary 2001 i 2002 godiste (oba MY 2002) ali ima suptilnih razlika.
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
Re: SAAB 9³ convertible
znam, šalim se.
evo sad nađoh u knjižici podatke
i ja mislim da je SE, u kaseti auta sam našao slova što je ovaj skidao kad je farbao nešto. jeste ovaj italijan, i nema grejače sedišta. maglenke i tempomat ima.
1987.
2002.
1988.
2002.
1988.
- VladimirS
- Drug Član
- Postovi: 1271
- Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
- Lokacija: Zrenjanin - Kruševac
Re: SAAB 9³ convertible
Ne znam šta rade u Pirotu ali u Bosni rade Manove filtere. Ne kažem da su loši, samo ih rade, u kvalitet ne ulazim. Pa, na kutiji je pisalo "made in BA", i sam sam se začudio.
Ako si dobio filter po katalogu, to je to, nema tu greške.
Ja otkad imam ovo čudo koristim veći filter, počelo je od Gripenove ideje da je bolja veća filtracija ulja, ja sam takođe našao neke tekstove na stranim forumima o tome. Trenutno koristim Hengst H14W23 (kod Mana je bio W719/27).
Ako si dobio filter po katalogu, to je to, nema tu greške.
Ja otkad imam ovo čudo koristim veći filter, počelo je od Gripenove ideje da je bolja veća filtracija ulja, ja sam takođe našao neke tekstove na stranim forumima o tome. Trenutno koristim Hengst H14W23 (kod Mana je bio W719/27).
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9³ convertible
Sa sve Saabove modele ide kod MANN-a W712/80
Vladimire jesam te dobro razumeo? Kupio si MANN filter na kome je pisalo "Made in BA"?
Vladimire jesam te dobro razumeo? Kupio si MANN filter na kome je pisalo "Made in BA"?
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- VladimirS
- Drug Član
- Postovi: 1271
- Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
- Lokacija: Zrenjanin - Kruševac
Re: SAAB 9³ convertible
Da, "Mann-Hummel, Made in Ba" u Gazeli. Tako je pisalo na kutiji.
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9³ convertible
Dobro, bar znas da je original - niko normalan ne bi na falsifikatu odstampao tako nesto.
Inace postoji razlika izmedju filter cak iako je isti vlasnik - gledao sam na youtube-u kada je covek otvarao filtere, posto je USA ovo su bili WIX filteri i neki brand za koji je WIX radio filter - nisu bili isti - falila je gumica u WIX filteru koji je ovaj drugi imao.
Inace WIX kao i Filtron pripadaju isto Mann+Hummel korporaciji.
Kad smo kod filtera Gazela nudi sada i Purflux filtere po jako povoljnim cenama, u nemackoj se vode kao premium brand
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- VladimirS
- Drug Član
- Postovi: 1271
- Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
- Lokacija: Zrenjanin - Kruševac
Re: SAAB 9³ convertible
Znam, zato sam i prokomentarisao ono prvo da je Mann iz Bosne. Suviše smo uplašeni time da kvalitet nije isti kod nas i "tamo negde", pa neka uzme ko šta hoće/voli, mislim da ne może mnogo da se pogreši.
U Euro07 ima Hengst, isto važi za premium, ja sam platio 400 dinara (ovaj veći).
U Euro07 ima Hengst, isto važi za premium, ja sam platio 400 dinara (ovaj veći).
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
Re: SAAB 9³ convertible
evo ovako redom od danas:
filter kd kao što si rekao šifru ali i kao što Vladimir reče
filter kd kao što si rekao šifru ali i kao što Vladimir reče
1987.
2002.
1988.
2002.
1988.
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
Re: SAAB 9³ convertible
1987.
2002.
1988.
2002.
1988.
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
Re: SAAB 9³ convertible
ulje, nalepnica na leđima nije ona iz više slojeva i uvozna deklaracija izbledela, al valjda je original
1987.
2002.
1988.
2002.
1988.
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
Re: SAAB 9³ convertible
danas sam uzeo da skinem poklopac bregastih i karter iako sam planirao za sutra ali nisam mogao više da čekam jer juče kad sam još pogledao onaj video sa foruma sa zvukom motora punim mulja, kako se pumpa muči da povuče ulje, kad je već kasno, počeo sam da čujem nepostojeće zvukove, po mraku sam čučao pored auta i osluškivao, na momente mi se činilo da je isti zvuk kao onaj al sam se približio i izgleda da su roleri al dosta je više čekanja, danas sam sve uradio:
prvo ovako, i ne osećao se miris ulja kad mi je motor presvučen slojem ulja i ima stalan dotok svežeg ulja al to je na neki način i dobro jer onda je to glavni uzrok gubitka ulja i mirisa isparelog ulja kad se stane pored auta
prvo ovako, i ne osećao se miris ulja kad mi je motor presvučen slojem ulja i ima stalan dotok svežeg ulja al to je na neki način i dobro jer onda je to glavni uzrok gubitka ulja i mirisa isparelog ulja kad se stane pored auta
1987.
2002.
1988.
2002.
1988.
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 4 gosta