Pozdrav,
od skora sam ponosan vlasnik jednog 9-3 1.9 tid 150 ks. jednom reci avion na tockovima. posto mi je ovo prvi dizel, nemam iskustva, pa bih pitao iskusniju bracu po saabu.
konkretno, problem koji mi se javlja je paljenje. sto je zima veca, teze pali tj. duze "vergla". kada je temp. +1,2, vergla 2 3 puta i upali. na -5,6 vergla po 4 5 sec i upali.
ulje ne trosi, vuce odlicno, ne pusi, nema nikakve vidljive simtome problema. desilo mi se da mi pri kracem verglanju kada ne upali iz prvi na kratno izbaci voda u gorivu.
da li to znaci da je filter goriva za zamenu ili eventualno moze biti nesto drugo, tipa nepovratni ventil, pumpa niskog pritiska, grejaci???
hvala unapred
Saab 9-3 1.9 tid palljenje problem
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: Saab 9-3 1.9 tid palljenje problem
Zdravo charly ali preskaces proceduru, a tako ovde ne ide, kao ni na jednom drugom forumu... Predstavi se prvo u predvidjenoj temi, zatim predstavi auto pa onda ocekuj pomoc! Hvala
All systems go, ready for takeoff!
-
- Postovi: 97
- Pridružio se: 06 Dec 2015, 16:22
Re: Saab 9-3 1.9 tid palljenje problem
Meni se desavalo to da izbaca voda u karburatoru!! Ocistio sam usisnu granu i edge ventil!!! Bili su toliko zamasceni i puni cadji da nisam verovao!! Kao u cunjku smederevca starog 20god! Od kad sam to uradio vise nije!! A i zameni grejace nafte ako nisi !!! Toliko od mog iskustva!
Poslednji put menjao 1 dana ricile83, izmenjena 28 puta
-
- Drug Član
- Postovi: 95
- Pridružio se: 11 Mar 2014, 11:08
Re: Saab 9-3 1.9 tid palljenje problem
Kakav bre karburator?
Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
-
- Postovi: 97
- Pridružio se: 06 Dec 2015, 16:22
Re: Saab 9-3 1.9 tid palljenje problem
Pa tako je kompijuter izbacivao gresku, ali to je u stvari EDGE ventil..
-
- Postovi: 97
- Pridružio se: 06 Dec 2015, 16:22
Re: Saab 9-3 1.9 tid GASENJE NA LERU I SECKANJE U RADU
pozdrav svima,imam mali problem sa moim ljubimcem saab 93 1.9tid 150ks 2004g Pre par dana se ugasio na leru jedva sam ga upalio i isti dan jos jedanput. SECKA u radu i pod gasom trza i sve cesce se ponavlja. kompijuter ne izbacuje nista.Imali neko ideju sta bi moglo biti ima li slicnih problema kod vas. hvala
-
- Postovi: 21
- Pridružio se: 14 Maj 2017, 22:15
- Lokacija: Prestonica Srbije
Re: Saab 9-3 1.9 tid palljenje problem
Meni je (isti motor) nedavno seckao i trzao, prvo retko i malo pa sve više. Ispostavilo se da je riknula dizna, i posle zamene je sve OK. Ali je, čim je počelo osetnije da trza, stalno gorela ''ček endžin'' lampica (bez dodatnog objašnjenja na displeju).
-
- Postovi: 97
- Pridružio se: 06 Dec 2015, 16:22
Re: Saab 9-3 1.9 tid palljenje problem
Meni nema nikakvih naznaka sto se tice kompijutera za sada.Oseca se na leru seckanje a u voznji trzanje naglo i pri konstantno istim gasom
-
- Postovi: 20
- Pridružio se: 10 Feb 2016, 05:43
Re: Saab 9-3 1.9 tid palljenje problem
charly je napisao:Pozdrav,
od skora sam ponosan vlasnik jednog 9-3 1.9 tid 150 ks. jednom reci avion na tockovima. posto mi je ovo prvi dizel, nemam iskustva, pa bih pitao iskusniju bracu po saabu.
konkretno, problem koji mi se javlja je paljenje. sto je zima veca, teze pali tj. duze "vergla". kada je temp. +1,2, vergla 2 3 puta i upali. na -5,6 vergla po 4 5 sec i upali.
ulje ne trosi, vuce odlicno, ne pusi, nema nikakve vidljive simtome problema. desilo mi se da mi pri kracem verglanju kada ne upali iz prvi na kratno izbaci voda u gorivu.
da li to znaci da je filter goriva za zamenu ili eventualno moze biti nesto drugo, tipa nepovratni ventil, pumpa niskog pritiska, grejaci???
hvala unapred[/quote
Filter goriva zameniti, očistiti EGR ventil i usisnu granu, proveriti sva 4 grejača. To sve inače ne može da škodi. Imao sam sličan problem, dva grejača nisu radila. Kupio sam 4 nova, 2 stara ispravna držim u rezervi. Sad pali na-20 Celzijusa
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
- Postovi: 32
- Pridružio se: 09 Okt 2017, 00:26
Re: Saab 9-3 1.9 tid palljenje problem
Je l možeš da mi kažeš gde se nalazi mučeni filter za gorivo pošto juče sa majstorom nisam mogao da ga nađem? Našao sam podatke da za ovaj model je trajni filter za gorivo koji se nalazi u okviru pumpe za gorivo ali nisam potpuno siguran. Sa druge strane neko kaže da je sa suvozačeve strane bliže zadnjem točku ali ga ja tamo ne vidim.
Trzanje može da bude i do zapušenih mlaznica, pokvarenog/zaglavljenog EGR ventila.
Što se tiče verglanja i kod mene se to dešava povremeno što su dani hladniji. Kad je hladnije ja okrenem ključ na ON sačekam par sekundi pa tek onda zaverglam. Važno je i da zameniš filtere ako nisi i da sipaš odgovarajuće ulje. Pošto idu hladniji dani sipaj 0W30 ulje kao što je preporučeno od strane SAAB.
Trzanje može da bude i do zapušenih mlaznica, pokvarenog/zaglavljenog EGR ventila.
Što se tiče verglanja i kod mene se to dešava povremeno što su dani hladniji. Kad je hladnije ja okrenem ključ na ON sačekam par sekundi pa tek onda zaverglam. Važno je i da zameniš filtere ako nisi i da sipaš odgovarajuće ulje. Pošto idu hladniji dani sipaj 0W30 ulje kao što je preporučeno od strane SAAB.
-
- Postovi: 20
- Pridružio se: 10 Feb 2016, 05:43
Re: Saab 9-3 1.9 tid palljenje problem
Da, ako nije u kućištu motora, onda je dole, kao što si opisao, negde ispod vratanca rezervoara, kod zadnjeg točka. Taj je mnogo skuplji, i do 50 EUR . Menja se ceo, ne samo uložak, velik je. Pored toga što je bolesno skup, lakše ledi, jer ako je sneg dubok, on bukvalno leži na snegu.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Bagzi93
- Drug Član
- Postovi: 1349
- Pridružio se: 19 Feb 2013, 00:00
- Lokacija: Zvecan
Re: Saab 9-3 1.9 tid palljenje problem
Kod uadnjeg levog tocka. Preko njega je neka plasticna zastita( posudica). Menja se ceo. Ide od 3500 UFI cini mi se pa do 5000 MANN. Treba da ima i otvor za senzor vode u nafti.
- goransaab
- Postovi: 144
- Pridružio se: 12 Feb 2014, 15:23
Re: Saab 9-3 1.9 tid palljenje problem
Tako je kod zadnjeg levog točka, cena ide od 2000 dinara, menja se načelno na 30.000km a naravno može i češće, a imaš mnoštvo dobavljača
BLUE PRINT: ADG02369
BOSCH: F026402062
COOPERSFIAAM FILTERS: FA5971ECO
FILTRON: PE982/1
FRAM: C10750ECO
HENGST FILTER: E640KP
JAPANPARTS: FCECO020
KNECHT: KX265D
MANN-FILTER: PU9001X
MECAFILTER: ELG5396
NIPPARTS: N1330909
PURFLUX: C525
SAKURA AUTOMOTIVE: EF-65010
SOFIMA: S6058NE
TECNOCAR: N498
UFI: 2605800
BLUE PRINT: ADG02369
BOSCH: F026402062
COOPERSFIAAM FILTERS: FA5971ECO
FILTRON: PE982/1
FRAM: C10750ECO
HENGST FILTER: E640KP
JAPANPARTS: FCECO020
KNECHT: KX265D
MANN-FILTER: PU9001X
MECAFILTER: ELG5396
NIPPARTS: N1330909
PURFLUX: C525
SAKURA AUTOMOTIVE: EF-65010
SOFIMA: S6058NE
TECNOCAR: N498
UFI: 2605800
-
- Postovi: 32
- Pridružio se: 09 Okt 2017, 00:26
Re: Saab 9-3 1.9 tid palljenje problem
Nikako da razumem, je l kod levog zadnjeg točka ili kod desnog zadnjeg kod rezervoara?
Da li se do njega dolazi kada se skine plastični luk koji ide oko točka ili od nekud drugde?
Da li se do njega dolazi kada se skine plastični luk koji ide oko točka ili od nekud drugde?
-
- Postovi: 21
- Pridružio se: 14 Maj 2017, 22:15
- Lokacija: Prestonica Srbije
-
- Postovi: 20
- Pridružio se: 10 Feb 2016, 05:43
Re: Saab 9-3 1.9 tid palljenje problem
Desni kod rezervoara. Ne skida se plastika oko točka
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
- Postovi: 32
- Pridružio se: 09 Okt 2017, 00:26
Re: Saab 9-3 1.9 tid palljenje problem
Hvala mnogo društvo na pomoći.
Sve sam razumeo.
Sve sam razumeo.
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 4 gosta