Nisam nasao pa da krenem...
Danas upalim 900 tku ko od sale.Nakon 5 min ugasim i za toliko on vergla ali nista.
Skidam svjecicu-nema iskre
Ostavim sve,ludujem i sad skontam da se dogadja sljedece:
nemam pozicija,nemam brisaca,nemam zmigavaca,ni ventilatora ni podizaca prozora.
Jos mi ostade otvoren i ne mrda,tako sam i isao provjeravati i sve ostalo.
Molim pametne glave za misljenje i pomoc!
Stvar je u tome da taj auto nema kompliciranu struju,tj,nema brdo kompjutera i kvar je neki bizaran,ali zaeban...
Struja: SAAB 900 Old Generation
- boresky
- Postovi: 419
- Pridružio se: 02 Jul 2014, 23:50
- Lokacija: Krizevci,Ex SR Hrvatska,EX SFRJ
Struja: SAAB 900 Old Generation
SAAB 9-5 Wagon / SAAB 900i OG
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Struja: SAAB 900 Old Generation
Masa?
Gesendet von meinem ASUS_Z00ED mit Tapatalk
Gesendet von meinem ASUS_Z00ED mit Tapatalk
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Struja: SAAB 900 Old Generation
Glavna masa ti je ispod hladnjaka na jednoj gredi imas sraf na kome je usrafljeno 10tak kablicakd23se4 je napisao:Masa?
Gesendet von meinem ASUS_Z00ED mit Tapatalk
Gesendet von meinem ASUS_Z00ED mit Tapatalk
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- boresky
- Postovi: 419
- Pridružio se: 02 Jul 2014, 23:50
- Lokacija: Krizevci,Ex SR Hrvatska,EX SFRJ
Re: Struja: SAAB 900 Old Generation
Skinuo i ocistio,mada nije ni trebalo jer nije bilo korozije.
I onu glavnu,nista.
Kad ukljucim vent kabine ili sva 4 zmigavca,iz releja zuji.Kad prebacim sa plina na benz,krcka.Kazaljke od obrtaja i temp poskakuju kako sta ukljucim-iskljucim.
Ovo nije normalno,to jos nisam vidio....
Na bobini i + i - imaju napon,probao i drugu bobinu i nista.
I onu glavnu,nista.
Kad ukljucim vent kabine ili sva 4 zmigavca,iz releja zuji.Kad prebacim sa plina na benz,krcka.Kazaljke od obrtaja i temp poskakuju kako sta ukljucim-iskljucim.
Ovo nije normalno,to jos nisam vidio....
Na bobini i + i - imaju napon,probao i drugu bobinu i nista.
SAAB 9-5 Wagon / SAAB 900i OG
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Struja: SAAB 900 Old Generation
Jel ti radi alternator?boresky je napisao:Skinuo i ocistio,mada nije ni trebalo jer nije bilo korozije.
I onu glavnu,nista.
Kad ukljucim vent kabine ili sva 4 zmigavca,iz releja zuji.Kad prebacim sa plina na benz,krcka.Kazaljke od obrtaja i temp poskakuju kako sta ukljucim-iskljucim.
Ovo nije normalno,to jos nisam vidio....
Na bobini i + i - imaju napon,probao i drugu bobinu i nista.
Ako da, jel kad verglas skakuce kazaljka?
Gesendet von meinem ASUS_Z00ED mit Tapatalk
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Struja: SAAB 900 Old Generation
Jel imas drugi akumulator? Zvuci kao da su ti se celije u akumulatoru kratkospojile
Gesendet von meinem ASUS_Z00ED mit Tapatalk
Gesendet von meinem ASUS_Z00ED mit Tapatalk
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- boresky
- Postovi: 419
- Pridružio se: 02 Jul 2014, 23:50
- Lokacija: Krizevci,Ex SR Hrvatska,EX SFRJ
Re: Struja: SAAB 900 Old Generation
Hvala za pracenje teme,jest,imam drugi akumulator sa lubenicara.Probao jutros sa njime,ma isti djavo...
Moram ga odslepati elektricaru,nesto je u kratkom spoju a ko zna di i to odjednom,pa da poludis od muke!14:07 pali-14:11 nece,mrtav.
Ako.neko zna ili sumnja na nesto konkretno,molim da napise.
Iako se bojim da je kurslus negdje na starom dijelu instalacije koji je vjerojatno u raspadu jer ovaj dio oko motora je dobar,prosle godine sam ga montirao skupa sa motorom.
Neka izolacija s@ebana i eto...
Moram ga odslepati elektricaru,nesto je u kratkom spoju a ko zna di i to odjednom,pa da poludis od muke!14:07 pali-14:11 nece,mrtav.
Ako.neko zna ili sumnja na nesto konkretno,molim da napise.
Iako se bojim da je kurslus negdje na starom dijelu instalacije koji je vjerojatno u raspadu jer ovaj dio oko motora je dobar,prosle godine sam ga montirao skupa sa motorom.
Neka izolacija s@ebana i eto...
SAAB 9-5 Wagon / SAAB 900i OG
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Struja: SAAB 900 Old Generation
Da nisi menjao zadnje stop svetlo skoro?
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- boresky
- Postovi: 419
- Pridružio se: 02 Jul 2014, 23:50
- Lokacija: Krizevci,Ex SR Hrvatska,EX SFRJ
Re: Struja: SAAB 900 Old Generation
Jok,zadnjih 11 mjeseci nista.Nakon 10 mjeseci je opalio odprve,nisam mogao.vjerovati i onda.mjesec dana nista do prekjuce.
Zanimljivo je da.mi.je jedan autoelektricar rekao isto.sta i ti,da nije probio akumulator ali eto,nije to.
Jel bi moglo nesto oko kontakt brave?
I kad dam.komtakt,relej cvrci a kad ukljucim svjetla,onda prestane.Koji god potrosac ukljucim,ili se mijenja zvuk iz releja iki kazaljke luduju.
Zanimljivo je da.mi.je jedan autoelektricar rekao isto.sta i ti,da nije probio akumulator ali eto,nije to.
Jel bi moglo nesto oko kontakt brave?
I kad dam.komtakt,relej cvrci a kad ukljucim svjetla,onda prestane.Koji god potrosac ukljucim,ili se mijenja zvuk iz releja iki kazaljke luduju.
SAAB 9-5 Wagon / SAAB 900i OG
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Struja: SAAB 900 Old Generation
Pa moze da bude ulozak kontakt brave da je nesto crklo/pregorelo. Ulozak se nalazi na konzoli bilraca i drze ga 2 srafa, ali mora da se vadi birac ako se jos dobro secam (odozdo je usrafljen). Probaj da skines sa njega i kratkospojis zice koje su za paljenje (nemam semu pri sebi, nisam kuci, najranije sutra uvece) - ako upalis kola verovatno je ulozak pregoreo.
Nov ulozak nema da se kupi vec par godina. Ako nemas polovan jedini lek kada se skine pazljivo otvoriti i popraviti sta je pregorelo unutra.
Dakle ovo sa zicicama sto su izvadjene
Nov ulozak nema da se kupi vec par godina. Ako nemas polovan jedini lek kada se skine pazljivo otvoriti i popraviti sta je pregorelo unutra.
Dakle ovo sa zicicama sto su izvadjene
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- boresky
- Postovi: 419
- Pridružio se: 02 Jul 2014, 23:50
- Lokacija: Krizevci,Ex SR Hrvatska,EX SFRJ
Re: Struja: SAAB 900 Old Generation
Dakle,vrijeme je da.krenem vise sa pokretanjem.tih kola!
Danas idemo u akciju,da pokusam ponovo upaliti to cudo.
Citao sam sinoc da izostanak iskre moze biti kvar u Hall senzoru,ok.
Otvorit cu ulozak kontakt brave da vidim kako je tamo.Ono sto me muci je krcanje releja i treperenje kazaljki obrtaja,km,temperature i goriva.
Jos jednom pozivam Vas,kolege,ako ima ko kakvu ideju u kojem smjeru ici u popravku!
Danas idemo u akciju,da pokusam ponovo upaliti to cudo.
Citao sam sinoc da izostanak iskre moze biti kvar u Hall senzoru,ok.
Otvorit cu ulozak kontakt brave da vidim kako je tamo.Ono sto me muci je krcanje releja i treperenje kazaljki obrtaja,km,temperature i goriva.
Jos jednom pozivam Vas,kolege,ako ima ko kakvu ideju u kojem smjeru ici u popravku!
SAAB 9-5 Wagon / SAAB 900i OG
- boresky
- Postovi: 419
- Pridružio se: 02 Jul 2014, 23:50
- Lokacija: Krizevci,Ex SR Hrvatska,EX SFRJ
Re: Struja: SAAB 900 Old Generation
Izgleda da ce kola ici kod autoelektricara jer ja nemam pojma sta mu se dogadja...
Struja je veoma zaebana stvar...
Sve najvaznije sam ispretreso,ocistio i vratio i opet ista stvar.
Nisam imao volje otvoriti kontakt bravu jedino pa ako je u njoj stvar,ja sretan!
Releji uporno krce a kad sam odspojio plus sa bobine,poceo se derati i relej ispod zadnie klupe,ma uzas!
Dosao sam pred zid i dalje neznam......Prvom prilikom ga vozim elektricaru...
Struja je veoma zaebana stvar...
Sve najvaznije sam ispretreso,ocistio i vratio i opet ista stvar.
Nisam imao volje otvoriti kontakt bravu jedino pa ako je u njoj stvar,ja sretan!
Releji uporno krce a kad sam odspojio plus sa bobine,poceo se derati i relej ispod zadnie klupe,ma uzas!
Dosao sam pred zid i dalje neznam......Prvom prilikom ga vozim elektricaru...
SAAB 9-5 Wagon / SAAB 900i OG
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Struja: SAAB 900 Old Generation
Mozes i sam.........verovatno imas losu masu na kolima.........glavna ti je masa na gredi ispred motora/iza hladnjaka - odsrafis sraf/naprskas WD40 ili jos bolje kontakt sprej i zicanom cetkom malo ocistis rdju
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- boresky
- Postovi: 419
- Pridružio se: 02 Jul 2014, 23:50
- Lokacija: Krizevci,Ex SR Hrvatska,EX SFRJ
Re: Struja: SAAB 900 Old Generation
Hvala na savjetu!
To je radjeno dva puta i nista...
Jedna od besmislenijih stvari je da u cd playeru zuji kako sat "otkucava" vrijeme,ono,koji show.
I,npr,dam kontakt,skinem s bobine + a tri releja polude.
Ja vjerujem da ste svi vi,ili dobar dio vas,imali nekad neki problem s autom ali ja sam definitivno u top 3 ocajnika...hehe.
To je radjeno dva puta i nista...
Jedna od besmislenijih stvari je da u cd playeru zuji kako sat "otkucava" vrijeme,ono,koji show.
I,npr,dam kontakt,skinem s bobine + a tri releja polude.
Ja vjerujem da ste svi vi,ili dobar dio vas,imali nekad neki problem s autom ali ja sam definitivno u top 3 ocajnika...hehe.
SAAB 9-5 Wagon / SAAB 900i OG
- boresky
- Postovi: 419
- Pridružio se: 02 Jul 2014, 23:50
- Lokacija: Krizevci,Ex SR Hrvatska,EX SFRJ
Re: Struja: SAAB 900 Old Generation
Nisam nadopisao da je kvar bio u masi, da ali ne na onom spoju od desetak zica nangredi ispod hladnjaka nego je povucena zica, onako deblja, sa minus kleme na sasiju. Glup i bizaran kvar ali, eto, ko bi mislio....
Zato sad kuburim sa par drugih stvari, ali to je moguce zbog druge instalacije, nemam zmigavce, svjetla u instrument ploci i ono zadnje za maglu.
Izmjenjivao releje i kontrolirao osigurace. Baksuz.....
Zato sad kuburim sa par drugih stvari, ali to je moguce zbog druge instalacije, nemam zmigavce, svjetla u instrument ploci i ono zadnje za maglu.
Izmjenjivao releje i kontrolirao osigurace. Baksuz.....
SAAB 9-5 Wagon / SAAB 900i OG
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
Re: Struja: SAAB 900 Old Generation
Pa da sam ranije video ovo skratio bih ti muke :)
kd je bio blizu, samo da se setio I glavne mase :)
Jesi nesto dirao na instalaciji pa nemas ta svetla?
kd je bio blizu, samo da se setio I glavne mase :)
Jesi nesto dirao na instalaciji pa nemas ta svetla?
1987.
2002.
1988.
2002.
1988.
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 3 gosta