Volvo 850R
-
- Postovi: 41
- Pridružio se: 15 Mar 2017, 21:29
Volvo 850R
Evo da sada ne pišem tu neke Biblije, Wikipedije ili slične enciklopedije ja ću odvaliti par C/P-a sa sličkama pa sami procjenite...
Neki C/P-ovi su od pred par godina ili od početka druženja mene i eRa pa prema danas da nebi krivo shvatili...
Pa da krenemo...
Uživajte u mojim mukama
Neki C/P-ovi su od pred par godina ili od početka druženja mene i eRa pa prema danas da nebi krivo shvatili...
Pa da krenemo...
Uživajte u mojim mukama
-
- Postovi: 41
- Pridružio se: 15 Mar 2017, 21:29
Re: Volvo 850R
Pozdrav društvo!
Sad da vam predstavim i svoju vozilicu a radi se o 850 R sa 2.3 motorom i 184 kw ili 250 hp iz 96 godine u green olive boji
i jedna sa zimskim setom
Sad da vam predstavim i svoju vozilicu a radi se o 850 R sa 2.3 motorom i 184 kw ili 250 hp iz 96 godine u green olive boji
i jedna sa zimskim setom
-
- Postovi: 41
- Pridružio se: 15 Mar 2017, 21:29
Re: Volvo 850R
Onako... samo podsjetnik ;) (2014)
-
- Postovi: 41
- Pridružio se: 15 Mar 2017, 21:29
Re: Volvo 850R
(2015)
Danas sam se OPET morao igrat sa branikom nakon par mačijih i rizlo nezgoda.. Ali sve bi to i bilo dobro da je prvi put napravljeno kako spada a pošto nije morao sam eto sam ali ovaj puta detaljno... Uglavnom na braniku je bilo nisam točno siguran ali mislim da 6 slojeva što boje, što kita!
Branik je oguljen doslovno do plastike ili prvog špric kita... Evo i slika
Na kraju je to ispalo nakon pranja ovako...
Na kraju sam samu ralicu pojačao pur pjenom...
Sutra slijedi nastavak... Prvo plastik prajmer pa špric kit te na posljetku boja i lak...
A čačkalo se i po kliještima...sad sam brži i imam jedno 25 ks više ;)
Danas sam se OPET morao igrat sa branikom nakon par mačijih i rizlo nezgoda.. Ali sve bi to i bilo dobro da je prvi put napravljeno kako spada a pošto nije morao sam eto sam ali ovaj puta detaljno... Uglavnom na braniku je bilo nisam točno siguran ali mislim da 6 slojeva što boje, što kita!
Branik je oguljen doslovno do plastike ili prvog špric kita... Evo i slika
Na kraju je to ispalo nakon pranja ovako...
Na kraju sam samu ralicu pojačao pur pjenom...
Sutra slijedi nastavak... Prvo plastik prajmer pa špric kit te na posljetku boja i lak...
A čačkalo se i po kliještima...sad sam brži i imam jedno 25 ks više ;)
-
- Postovi: 41
- Pridružio se: 15 Mar 2017, 21:29
Re: Volvo 850R
2014- je došlo nažalost ovo dolje kod katastrofalno loših majstora koji su u konačnici rezultirali općom katastrofom i financijskim krahom
Evo jedan lagani povratnički update...
uzrok havarije je bila loša smjesa i dšlo je do piganja radilice a nastradale su i 4 klinjače
evo generalka je gotova... auto seza sad lagano vozi dok se glava ne dotegne
urađeno:
-glava odrađena u fullu
-radilica olakšana
-zamašnjak olakšan
-19T turbina reparirana
-novi mahle klipovi 3 specijala 81.9 mm
-prošlicana usisna i ispušna grana
-dorađen ispuh sa proširenjima na 70 mm i u izradi je još jedan lonac
-boran blok
-ugrađena karbonska lamela
-ugrađen novi chip na OEM 310 ks
-ugrađen plin tomasseto
-stavljeni novi amortizeri
-montirane urice tlaka turbine, voltmetra i temperature vode
-ugrađen Manual boost controler
-zamjenjeni svi vakumi silikonskim crijevima
-ofarbani i povareni branici
.... i još mnogo, mnogo toga al mi neide sad u glavu... napišem kad se sjetim i objavim još slika kad dođem kući za vikend ili iza!
Pozdrav
Evo jedan lagani povratnički update...
uzrok havarije je bila loša smjesa i dšlo je do piganja radilice a nastradale su i 4 klinjače
evo generalka je gotova... auto seza sad lagano vozi dok se glava ne dotegne
urađeno:
-glava odrađena u fullu
-radilica olakšana
-zamašnjak olakšan
-19T turbina reparirana
-novi mahle klipovi 3 specijala 81.9 mm
-prošlicana usisna i ispušna grana
-dorađen ispuh sa proširenjima na 70 mm i u izradi je još jedan lonac
-boran blok
-ugrađena karbonska lamela
-ugrađen novi chip na OEM 310 ks
-ugrađen plin tomasseto
-stavljeni novi amortizeri
-montirane urice tlaka turbine, voltmetra i temperature vode
-ugrađen Manual boost controler
-zamjenjeni svi vakumi silikonskim crijevima
-ofarbani i povareni branici
.... i još mnogo, mnogo toga al mi neide sad u glavu... napišem kad se sjetim i objavim još slika kad dođem kući za vikend ili iza!
Pozdrav
-
- Postovi: 41
- Pridružio se: 15 Mar 2017, 21:29
Re: Volvo 850R
Novi zimski set...
Malo da osvježimo cijelu ovu sex priču...Auto je uspješno registriran.. plin uz puno muka atestiran i opet sam legalan na cesti..
Promjenjeni su sva 4 amortizera, stabilizatori amortizera, kape amortizera.. uštelana ručna.. mapiran plin.. ugl radilo se na veliko.. trośilo se isto tako.. usve u svemu troškovima nikad kraja..
Pa evo i svežih..
Radilo se i na unutrašnjosti.. promjenjene su i ledice na kontrolnoj tabli.. urici..osvjetljenje kabine.. pozicije...
Malo se rastsvljalo po ventilaciji kabine jer je ventilator počeo proizvoditi čudne zvukove..podmazao i očistio i sad je ko novi
Prije...
Poslije...
Kompresija...
Malo da osvježimo cijelu ovu sex priču...Auto je uspješno registriran.. plin uz puno muka atestiran i opet sam legalan na cesti..
Promjenjeni su sva 4 amortizera, stabilizatori amortizera, kape amortizera.. uštelana ručna.. mapiran plin.. ugl radilo se na veliko.. trośilo se isto tako.. usve u svemu troškovima nikad kraja..
Pa evo i svežih..
Radilo se i na unutrašnjosti.. promjenjene su i ledice na kontrolnoj tabli.. urici..osvjetljenje kabine.. pozicije...
Malo se rastsvljalo po ventilaciji kabine jer je ventilator počeo proizvoditi čudne zvukove..podmazao i očistio i sad je ko novi
Prije...
Poslije...
Kompresija...
-
- Postovi: 41
- Pridružio se: 15 Mar 2017, 21:29
Re: Volvo 850R
na kraju se dogodilo po drugi put ono najgore ili ukratko motor po drugi put otišao u tri....
2016...
Ovu priču ćemo započet pod naslovom
"Tužna su zelena polja"
Neki znaju neki ne pa čisto da započnemo a bome i završimo jednu priču..
Svi znamo za uzaludno bačen novac za generalku motora, pa je išao motor pod garanciju, pa se vratio pa smo opet ugradili motor koji se vratio da bi vozio ni manje ni više 15 dana bez problema i na kraju opet prolupao...
Uglavnom eRa na cesti nema od 9og mjeseca i ovakav kakav je na slici stoji od istog mjeseca..
No da priča ne bude opet toliko tužna i žalosna ja sam ipak neki klinac i radio ovih 4 mjeseca unatoč tome što sam na bolovanju, pa sam prvo prodao traktor koji je godinama samo skupljaju prašinu, pa sam išao van po neku Mazdu 6, pa je prodao, pa sam opet otišao u švabiju kupio narodna kola modela Passat pa eto i to prodao i zaradio neku kontu za tog zelenog sirotana..
Da se vratimo na "naslov teme"
R je limarijski ok bez većih mana no pojavio se onaj 850 sindrom pucanja i dizanja laka.. Pa onda taj famozni motor, pa je podvozje bilo loše počevši od amortizera pa sve do vilica selena kako naprijed tako nazad... Pa onda te sitnice i krupnice u unutrašnjosti... Sve ove godine ovo je bilo samo krpanje rupa ili pokušaj vraćanja u život nečega što je na dobrom putu da završi na otpadu..
Unatoč prethodno bačenim novcima ipak nisam digao ruke od tog auta pa sam ga odlučio ovaj put vratiti u život ali sad onako kvalitetno...
Prvo što sam kupio donora za motor.. V70 2.3 T5 sa CH papirima extra očuvan sa malo km sa extra dobrim skoro novim podvozjem..
Dogovoreno je farbanje kompletnog auta i kako planovi idu treba biti gotov do kraja drugog mjeseca
Branik je poslan na varenje..
Ide nova prednja hauba jer je ova njegova malo je reći strunula..
Nabavio sam drugi gornji dio prednjeg branika i cijeli zadnji..
Napokon je pronađena i druga kontrolna tabla bez rupa od nosača mobitela i lomova od prijašnjeg nestručnog vađenja..
Nabavljen je novi šiber jer su na eRovom popucale vodilice
Sa 70ke se sele prednji diskovi i adpteri 302 mm
Kupljena potpuno nova 16t original volvova turbina
I na kraju treba kupiti novo: Prednje pločice, sve nosače motora, kiler vode, gume, komplet selene prednje i zadnje, napunit klimu, uraditi servis na motoru i regati auto i GASSSS
Eto smo tako kratko od mene
2016...
Ovu priču ćemo započet pod naslovom
"Tužna su zelena polja"
Neki znaju neki ne pa čisto da započnemo a bome i završimo jednu priču..
Svi znamo za uzaludno bačen novac za generalku motora, pa je išao motor pod garanciju, pa se vratio pa smo opet ugradili motor koji se vratio da bi vozio ni manje ni više 15 dana bez problema i na kraju opet prolupao...
Uglavnom eRa na cesti nema od 9og mjeseca i ovakav kakav je na slici stoji od istog mjeseca..
No da priča ne bude opet toliko tužna i žalosna ja sam ipak neki klinac i radio ovih 4 mjeseca unatoč tome što sam na bolovanju, pa sam prvo prodao traktor koji je godinama samo skupljaju prašinu, pa sam išao van po neku Mazdu 6, pa je prodao, pa sam opet otišao u švabiju kupio narodna kola modela Passat pa eto i to prodao i zaradio neku kontu za tog zelenog sirotana..
Da se vratimo na "naslov teme"
R je limarijski ok bez većih mana no pojavio se onaj 850 sindrom pucanja i dizanja laka.. Pa onda taj famozni motor, pa je podvozje bilo loše počevši od amortizera pa sve do vilica selena kako naprijed tako nazad... Pa onda te sitnice i krupnice u unutrašnjosti... Sve ove godine ovo je bilo samo krpanje rupa ili pokušaj vraćanja u život nečega što je na dobrom putu da završi na otpadu..
Unatoč prethodno bačenim novcima ipak nisam digao ruke od tog auta pa sam ga odlučio ovaj put vratiti u život ali sad onako kvalitetno...
Prvo što sam kupio donora za motor.. V70 2.3 T5 sa CH papirima extra očuvan sa malo km sa extra dobrim skoro novim podvozjem..
Dogovoreno je farbanje kompletnog auta i kako planovi idu treba biti gotov do kraja drugog mjeseca
Branik je poslan na varenje..
Ide nova prednja hauba jer je ova njegova malo je reći strunula..
Nabavio sam drugi gornji dio prednjeg branika i cijeli zadnji..
Napokon je pronađena i druga kontrolna tabla bez rupa od nosača mobitela i lomova od prijašnjeg nestručnog vađenja..
Nabavljen je novi šiber jer su na eRovom popucale vodilice
Sa 70ke se sele prednji diskovi i adpteri 302 mm
Kupljena potpuno nova 16t original volvova turbina
I na kraju treba kupiti novo: Prednje pločice, sve nosače motora, kiler vode, gume, komplet selene prednje i zadnje, napunit klimu, uraditi servis na motoru i regati auto i GASSSS
Eto smo tako kratko od mene
-
- Postovi: 41
- Pridružio se: 15 Mar 2017, 21:29
Re: Volvo 850R
I finalni zadnji post... Od pred koji dan
Evo pošto me nije dugo bilo a mnogi i znaju zašto pa da podjelim svoju priču i priču eRa...
Već svi znate da je eR bio rastavljen jer je siroti kako bi se prosto reklo najebao od neodržavanja što mojom krivicom što od ranijeg vlasnika...
Uglavnom na autu je trebalo promjenit malo je reći sve... Pa smo ga rastavili i prvo poslali kamo? Limaru/lakireru da mu vrati onaj stari sjaj koji zaista zaslužuje... Ofarban je kako iz vana tako koš motora plus pod auta friško kobitiran..
Eto nakon što se vratio u odaje krenuli smo i nešto da čačkamo po njemu ili ti ga sklapamo...
Već je poznato također da sam lani i kupio drugi auto radi motora koji je u extra stanju sa malo km dok sam stari prodao
Evo još par slička...
Pa je došao na red i motor
I u konačnici kad smo završili dobiješ ovo:
Evo još pokoje slovo objašnjenja...
Zamjenjen: motor, prednji amortizeri, vilice, seleni, stabilizatori, prednje pločice (hvala Nikola), kape amortizera, reparirane prednja i zadnja kočiona kliješta, novi kiler vode, veliki i mali servis na motoru, svi filteri te potpuno nova plinska instalacija.....
Auto se sad vozi kao doslovno nov.. plin radi perfektno i bez problema... Prefarban je dosta dobro i po tom pitanju sam zadovoljan.. jos riješiti unutrašnjost i auto će biti konačno doslovno nov...
Toliko za sad od mene...
Pozzz
Evo pošto me nije dugo bilo a mnogi i znaju zašto pa da podjelim svoju priču i priču eRa...
Već svi znate da je eR bio rastavljen jer je siroti kako bi se prosto reklo najebao od neodržavanja što mojom krivicom što od ranijeg vlasnika...
Uglavnom na autu je trebalo promjenit malo je reći sve... Pa smo ga rastavili i prvo poslali kamo? Limaru/lakireru da mu vrati onaj stari sjaj koji zaista zaslužuje... Ofarban je kako iz vana tako koš motora plus pod auta friško kobitiran..
Eto nakon što se vratio u odaje krenuli smo i nešto da čačkamo po njemu ili ti ga sklapamo...
Već je poznato također da sam lani i kupio drugi auto radi motora koji je u extra stanju sa malo km dok sam stari prodao
Evo još par slička...
Pa je došao na red i motor
I u konačnici kad smo završili dobiješ ovo:
Evo još pokoje slovo objašnjenja...
Zamjenjen: motor, prednji amortizeri, vilice, seleni, stabilizatori, prednje pločice (hvala Nikola), kape amortizera, reparirane prednja i zadnja kočiona kliješta, novi kiler vode, veliki i mali servis na motoru, svi filteri te potpuno nova plinska instalacija.....
Auto se sad vozi kao doslovno nov.. plin radi perfektno i bez problema... Prefarban je dosta dobro i po tom pitanju sam zadovoljan.. jos riješiti unutrašnjost i auto će biti konačno doslovno nov...
Toliko za sad od mene...
Pozzz
- VladimirS
- Drug Član
- Postovi: 1271
- Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
- Lokacija: Zrenjanin - Kruševac
Re: Volvo 850R
Bravo za živce i radove! Inače lep auto, jeste malo četvrtast ali ima draži definitivno. U zdravlju da ga voziš!
Ako nije tajna, šta se sve izdešavalo sa motorom kad je prolupao 3 puta? Način vožnje, neodržavanje (?!), fabrička mana motora...
Ako nije tajna, šta se sve izdešavalo sa motorom kad je prolupao 3 puta? Način vožnje, neodržavanje (?!), fabrička mana motora...
-
- Postovi: 41
- Pridružio se: 15 Mar 2017, 21:29
Re: Volvo 850R
Hvala... Da to je takva forma auta iz tog vremena kad su u Volvu sjekirom aute dizajnirali... Meni se osobno sviđa jer ima onaj nadimak "totalni sleeper"
Što se izdogađalo... Nije kriva ni tvornica ni vozač nego totalno neiskustvo majstora..
Rađena je generalna kao što ste vidjeli da bi nakon skoro godinu dana ili 13 000 km okrenuo se ležaj na radilici... Motor je izvađen i poslan na garanciju i kad je vraćen vozio je čak 15 dana bez problema da bi se dogodilo opet isto... Nisam imao više živaca pa sam ga kvalitetno prodao za dobre novce van granica Hrvatske i to u Slovačku... Motor je danas sastavljen i radi i vozi se...do kad? Nek' mi je Bog na pomoći....jer 4 puta rastavljan motor mislim da nema ti neke sreće...
A prvi put kad je prozvonio, nažalost desilo se to mojom krivicom i jednim velikim neznanjem... Tunirao sam motor sam.. stavio veći ispuh 72mm sa 3 protocna što sam sam povario, neku ludu mapu od Rice, injektore protoka 395ccm i veću turbinu (19T) koju sam u neznanju odvrnuo na 1.5 bara i bilo mi se tako gušt voziti tada s tim autom jer je doslovno išao ko sotona!!!! Ali samo 120 km dok se klipnjače nisu smotale ko banane
Što se izdogađalo... Nije kriva ni tvornica ni vozač nego totalno neiskustvo majstora..
Rađena je generalna kao što ste vidjeli da bi nakon skoro godinu dana ili 13 000 km okrenuo se ležaj na radilici... Motor je izvađen i poslan na garanciju i kad je vraćen vozio je čak 15 dana bez problema da bi se dogodilo opet isto... Nisam imao više živaca pa sam ga kvalitetno prodao za dobre novce van granica Hrvatske i to u Slovačku... Motor je danas sastavljen i radi i vozi se...do kad? Nek' mi je Bog na pomoći....jer 4 puta rastavljan motor mislim da nema ti neke sreće...
A prvi put kad je prozvonio, nažalost desilo se to mojom krivicom i jednim velikim neznanjem... Tunirao sam motor sam.. stavio veći ispuh 72mm sa 3 protocna što sam sam povario, neku ludu mapu od Rice, injektore protoka 395ccm i veću turbinu (19T) koju sam u neznanju odvrnuo na 1.5 bara i bilo mi se tako gušt voziti tada s tim autom jer je doslovno išao ko sotona!!!! Ali samo 120 km dok se klipnjače nisu smotale ko banane
- VladimirS
- Drug Član
- Postovi: 1271
- Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
- Lokacija: Zrenjanin - Kruševac
Re: Volvo 850R
Leonardo23 je napisao: ↑01 Jun 2017, 08:24Da to je takva forma auta iz tog vremena kad su u Volvu sjekirom aute dizajnirali... Meni se osobno sviđa jer ima onaj nadimak "totalni sleeper"
To je to, razumemo se.
Važno da nema prevelike sekiracije oko toga, šta bude biće (ako se ima para )
Pamet u glavu za dalje
Ima jedan takav kod mene u komšiluku (prednji deo mu je isti, ostalo ne znam), stoji već 4-5 godina u korovu (redovno kose travu oko njega), CH table. Deluje ok sem prednjeg i zadnjeg stakla koja su, bar tako deluje, namerno polupana po uglovima
-
- Postovi: 41
- Pridružio se: 15 Mar 2017, 21:29
Re: Volvo 850R
Ajde usluga...
Može slika tog sa CH papirima i naravno njegova lokacija i neki kontakt broj
Može slika tog sa CH papirima i naravno njegova lokacija i neki kontakt broj
- VladimirS
- Drug Član
- Postovi: 1271
- Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
- Lokacija: Zrenjanin - Kruševac
Re: Volvo 850R
Mogu neku špijunsku da škljocnem. Ne znam za papire, table su Švajcarske. Pokušaću da se raspitam, na ulici je ne znam odakle da krenem...
-
- Postovi: 41
- Pridružio se: 15 Mar 2017, 21:29
Re: Volvo 850R
Ma papiri me ne zanimaju... Aj molim te nabavi pikčer i gdje je auto?
- VladimirS
- Drug Član
- Postovi: 1271
- Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
- Lokacija: Zrenjanin - Kruševac
Re: Volvo 850R
Hoću, čim budem imao vremena. U Kruševcu se nalazi. Trula višnja - više truo nego višnja
- VladimirS
- Drug Član
- Postovi: 1271
- Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
- Lokacija: Zrenjanin - Kruševac
-
- Postovi: 41
- Pridružio se: 15 Mar 2017, 21:29
Re: Volvo 850R
Uhhh to je stari model i još GLT... Atmosferac... Nije mi primamljivo jer sam se nadao jednom Švicarcu koji je pred godinu i pol prodan za extra malo para a bio je 2.3 T5 96 godina isto tamnocrvene boje
- Nordic Tuning USA
- Postovi: 13
- Pridružio se: 25 Jul 2013, 23:43
Re: Volvo 850R
ovo je moj 1997 Volvo 850R sa 400ks
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- boresky
- Postovi: 419
- Pridružio se: 02 Jul 2014, 23:50
- Lokacija: Krizevci,Ex SR Hrvatska,EX SFRJ
Re: Volvo 850R
A dobro si naebao sa tim autom....
Svaka ti cast na upornosti!
Koliko te.kostala ta generalka na motoru koji si prodao?
Mene ceka isto to u skoro vrijeme pa da se znam ravnati,otprilike.
Svaka ti cast na upornosti!
Koliko te.kostala ta generalka na motoru koji si prodao?
Mene ceka isto to u skoro vrijeme pa da se znam ravnati,otprilike.
SAAB 9-5 Wagon / SAAB 900i OG
- ahsirob
- Drug Član
- Postovi: 748
- Pridružio se: 08 Okt 2013, 20:06
- Lokacija: Beograd
-
- Postovi: 41
- Pridružio se: 15 Mar 2017, 21:29
Re: Volvo 850R
Hmmmmm ajoj... Moj prijateljski savjet je radije drugi neotvarani motor nego generalna... Nije tajna, dao sam oko 3k€ ukupno... Na samu generalku 2k€
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 0 gostiju