SAAB 9.5 2.0 t SE -Wagon
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9.5 2.0 t SE -Wagon
Oko 200-220€ delovi za Generalni remont.
Plus cca 50€ za ostalo(ulje, filteri)
Uljana pumpa sa deklijem, cca 40-50 polovna...
Obrade cca 100 max ako nije nešto dobilo po... Onoj stvari...
Ruke max max 250-300 SVE!
Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
Plus cca 50€ za ostalo(ulje, filteri)
Uljana pumpa sa deklijem, cca 40-50 polovna...
Obrade cca 100 max ako nije nešto dobilo po... Onoj stvari...
Ruke max max 250-300 SVE!
Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
- janakis
- Postovi: 458
- Pridružio se: 30 Dec 2012, 00:00
- Lokacija: Tasmajdan
Re: SAAB 9.5 2.0 t SE -Wagon
Ber gde vi to nabavljate delove,meni samo lanci i lancanici i vodjice izasli 230eur+obrade+lezajevi+dihtunzi+karike+ulje filteri...
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9.5 2.0 t SE -Wagon
Bez lananaca i tog dela razvoda.
Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
- VladimirS
- Drug Član
- Postovi: 1271
- Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
- Lokacija: Zrenjanin - Kruševac
Re: SAAB 9.5 2.0 t SE -Wagon
Zar je moguće??boresky je napisao: ↑07 Avg 2017, 23:44Definivno me ceka havarija.
U razgovoru sa frendom spomenem slucaj,zakljucimo da je motor opet bio bez ulja i kaze mi da je do filtera uljnog.....
Pa da pitam i Vas tu,znate puno,po kojem broju onda uzimati uljni filtar kad po katalogu nije taj koji bi trebao?
Ili tip u trgovini prodaje napamet?
E vala...ufff, ne znam šta da kažem...
Pa čekaj, kako može biti loš filter?
Ja na tri od četiri zamene ulja ne koristim standardni filter nego malo veći, majstor mi reče da ne bi trebalo stavljati bilo šta tj mora da se stavlja fabrički. Za sad vozim tako. A ne verujem da su tebi uvaljivali gluposti.
- VladimirS
- Drug Član
- Postovi: 1271
- Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
- Lokacija: Zrenjanin - Kruševac
- boresky
- Postovi: 419
- Pridružio se: 02 Jul 2014, 23:50
- Lokacija: Krizevci,Ex SR Hrvatska,EX SFRJ
Re: SAAB 9.5 2.0 t SE -Wagon
Kad ti kazem,ceka me show.Opet.
Jest da je pogonski lanac preko 15 mm,prije 6 000 bio liz prekon15,sad ako je i 17,moze li biti da je zbog toga doslo do tog odurnog zvuka iz motora?
Na leru se ne cuje nista.cudno.
Jos sam u zeninoj vikendici,za vikend idem kuci pa ako ne poludim,prvo pod auto pa karter na pregled.
Dvoje tvrde da su im auti prolupali zbog neodgovarajuceg uljnog filtera,nadam.se da ja.necu njima u klub.
Jest da je pogonski lanac preko 15 mm,prije 6 000 bio liz prekon15,sad ako je i 17,moze li biti da je zbog toga doslo do tog odurnog zvuka iz motora?
Na leru se ne cuje nista.cudno.
Jos sam u zeninoj vikendici,za vikend idem kuci pa ako ne poludim,prvo pod auto pa karter na pregled.
Dvoje tvrde da su im auti prolupali zbog neodgovarajuceg uljnog filtera,nadam.se da ja.necu njima u klub.
SAAB 9-5 Wagon / SAAB 900i OG
- VladimirS
- Drug Član
- Postovi: 1271
- Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
- Lokacija: Zrenjanin - Kruševac
Re: SAAB 9.5 2.0 t SE -Wagon
Možda i može (da je lanac kriv), malo mi čudno da se čuje samo na određenim obrtajima (ako je prolupao, to hoću da kažem). I ja sam pokušavao da saznam da li postoji karakterističan zvuk kad se nešto dešava gadno unutra ali nisam dobio odgovor. Na Jutubu ima nekoliko snimaka tog kuckanja (kada su motori "odsvirali" svoje) i po njima nema razlike na koliko si obrtaja.
Možda da zameniš lanac pa da probaš, jeste da i to ima neku svoju cenu ali nikad se ne zna.
I dalje mi nije jasno, kako može filter da bude neodgovarajući? Ako po katalogu ide taj i taj, prodavac ti da taj, onda ne bi trebalo da bude problema, zar ne? Jedino ako misliš na kvalitet filtera, u to već mogu da poverujem.
Možda da zameniš lanac pa da probaš, jeste da i to ima neku svoju cenu ali nikad se ne zna.
I dalje mi nije jasno, kako može filter da bude neodgovarajući? Ako po katalogu ide taj i taj, prodavac ti da taj, onda ne bi trebalo da bude problema, zar ne? Jedino ako misliš na kvalitet filtera, u to već mogu da poverujem.
- boresky
- Postovi: 419
- Pridružio se: 02 Jul 2014, 23:50
- Lokacija: Krizevci,Ex SR Hrvatska,EX SFRJ
Re: SAAB 9.5 2.0 t SE -Wagon
Danas sam se vratio sa godisnjeg,dobro,vise ne radim pa ce mi duze trajati,he.
Dobro,vratio sam se kuci,sretno i sa laganim cekicanjem o kojem sam vec kukao.
Nista vise od 2300 obrtaja,lagano.Iskreno,nisam se ni najludje ponadao da cu se vratiti(300 km plus) ali eto,nije me ostavio na cesti.
Ponedjeljak= skidanje kartera,skidanje letecih pa da se preliminarno utvrdi sta je s tim.
Dalje ovisi sto me nadje unutra.
Gledao kod NeoBros novi motor,ispada me s njihovim i Hr porezom 2000 eura,ma daaaaaj!
Bih da nemoram placati dva j*** a poreza,ovako nista!
Jedna od solucija je da mi pajdo sa vezom iz Italije nabavi motor sa dokumentacijom,kaze da je vrlo lako moguce i da ne brinem.
Kaze max 300 e,koliko ce biti transport i dali ce ga ko ebavat na grani,e to neznam.
Momentalna zamjena lezajeva i pogonskog lanca te ugradnja mjeraca pritiska ulja u motoru,ovaj put moram,dosta je aljkavosti.
Dobro,vratio sam se kuci,sretno i sa laganim cekicanjem o kojem sam vec kukao.
Nista vise od 2300 obrtaja,lagano.Iskreno,nisam se ni najludje ponadao da cu se vratiti(300 km plus) ali eto,nije me ostavio na cesti.
Ponedjeljak= skidanje kartera,skidanje letecih pa da se preliminarno utvrdi sta je s tim.
Dalje ovisi sto me nadje unutra.
Gledao kod NeoBros novi motor,ispada me s njihovim i Hr porezom 2000 eura,ma daaaaaj!
Bih da nemoram placati dva j*** a poreza,ovako nista!
Jedna od solucija je da mi pajdo sa vezom iz Italije nabavi motor sa dokumentacijom,kaze da je vrlo lako moguce i da ne brinem.
Kaze max 300 e,koliko ce biti transport i dali ce ga ko ebavat na grani,e to neznam.
Momentalna zamjena lezajeva i pogonskog lanca te ugradnja mjeraca pritiska ulja u motoru,ovaj put moram,dosta je aljkavosti.
SAAB 9-5 Wagon / SAAB 900i OG
- devet-pet
- Drug Član
- Postovi: 144
- Pridružio se: 16 Jun 2015, 16:29
- Lokacija: Osijek
Re: SAAB 9.5 2.0 t SE -Wagon
Naprijed Boro!
Samo hrabro, držim ti palčeve da nije ništa strašno, šaljem ti "pozitivne vibracije", nisi sam.
Sretno!
Samo hrabro, držim ti palčeve da nije ništa strašno, šaljem ti "pozitivne vibracije", nisi sam.
Sretno!
- boresky
- Postovi: 419
- Pridružio se: 02 Jul 2014, 23:50
- Lokacija: Krizevci,Ex SR Hrvatska,EX SFRJ
Re: SAAB 9.5 2.0 t SE -Wagon
Acooo druzeeee,hvala ti!!!
Bolje pozitivne vibracije nego negativno cekicanje,ha!!!
Bolje pozitivne vibracije nego negativno cekicanje,ha!!!
SAAB 9-5 Wagon / SAAB 900i OG
- boresky
- Postovi: 419
- Pridružio se: 02 Jul 2014, 23:50
- Lokacija: Krizevci,Ex SR Hrvatska,EX SFRJ
Re: SAAB 9.5 2.0 t SE -Wagon
Cao svima!!
Evo ovako,karter skinuo jutros.Nema opiljaka niti icega metalnog.
Pokoji trun garezi,nista drugo.
Skinuo letece,svi citavi,radilica bez riseva.
Ja ne vjerujem da je sve ok jer sam ocekivao izubijane letece ili barem izgrebane.
Sad cu skinuti lezece pa da vidim sta je s njima.
Ako i to bude ok,onda je nesto oko ventila.Ili nesto trece....
Evo ovako,karter skinuo jutros.Nema opiljaka niti icega metalnog.
Pokoji trun garezi,nista drugo.
Skinuo letece,svi citavi,radilica bez riseva.
Ja ne vjerujem da je sve ok jer sam ocekivao izubijane letece ili barem izgrebane.
Sad cu skinuti lezece pa da vidim sta je s njima.
Ako i to bude ok,onda je nesto oko ventila.Ili nesto trece....
SAAB 9-5 Wagon / SAAB 900i OG
- VladimirS
- Drug Član
- Postovi: 1271
- Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
- Lokacija: Zrenjanin - Kruševac
Re: SAAB 9.5 2.0 t SE -Wagon
Nađe li ti uzrok?
- boresky
- Postovi: 419
- Pridružio se: 02 Jul 2014, 23:50
- Lokacija: Krizevci,Ex SR Hrvatska,EX SFRJ
Re: SAAB 9.5 2.0 t SE -Wagon
E,ne nadjoh ga jos....
Znaci,na radilici i komplet lezajevima ni traga nekom problemu.
Bas danas isao narucit glavne i letece koji ce mi izbiti iz dzepa 110e.
Lezajevi,leteci,su poprimili neku nijansu sive prema boji cigle pa na zuto,ebajiga,ma neka vocna boja,he!
To cu sklopiti uredno nazad a onda mi preostaje otvaranje glave,hidropodizaci,ventili ili nesto oko bregastih.Lanac cu isto zamjeniti jer se istegao.
Nazalost,moraju kola kod mehanicara jer oko glave ja niti znam niti zelim iako bih volio da to imam u malom prstu.
Problema i crnih scenarija mali milion.....muka,brate,muka.
Al eto,ja hocu SAAB i gotovo.....
Znaci,na radilici i komplet lezajevima ni traga nekom problemu.
Bas danas isao narucit glavne i letece koji ce mi izbiti iz dzepa 110e.
Lezajevi,leteci,su poprimili neku nijansu sive prema boji cigle pa na zuto,ebajiga,ma neka vocna boja,he!
To cu sklopiti uredno nazad a onda mi preostaje otvaranje glave,hidropodizaci,ventili ili nesto oko bregastih.Lanac cu isto zamjeniti jer se istegao.
Nazalost,moraju kola kod mehanicara jer oko glave ja niti znam niti zelim iako bih volio da to imam u malom prstu.
Problema i crnih scenarija mali milion.....muka,brate,muka.
Al eto,ja hocu SAAB i gotovo.....
SAAB 9-5 Wagon / SAAB 900i OG
- boresky
- Postovi: 419
- Pridružio se: 02 Jul 2014, 23:50
- Lokacija: Krizevci,Ex SR Hrvatska,EX SFRJ
Re: SAAB 9.5 2.0 t SE -Wagon
E ja zavrsio pred pola sata,manijak.
Leteci i glavni zamjenjeni.Neko mi je tu u temi spomenuo da moze odozdo,moze ali koji je to sex......
Prvi glavni,prije prve klipnjace je isao van nikako ali doslovno.
U jednom trenu sam mislio da cu morati cupati motor van jer ga nisam pomakao vise od trecine.Al ipak se skinuo,da bi staviti novi bila samo malo manja jebada,nema mjesta i jos nema na tom.dijelu radilice otvora za podmazivanje.
Nasao onaj trik na youtube kad lik zaglavi sraf u otvor i zavrti radilicu i lezaj okrene prema dolje,lako je kad ima te rupe.
Danas ujutro cu zadihtati karter pa nek se susi do navece.
Aj laku noc!
Leteci i glavni zamjenjeni.Neko mi je tu u temi spomenuo da moze odozdo,moze ali koji je to sex......
Prvi glavni,prije prve klipnjace je isao van nikako ali doslovno.
U jednom trenu sam mislio da cu morati cupati motor van jer ga nisam pomakao vise od trecine.Al ipak se skinuo,da bi staviti novi bila samo malo manja jebada,nema mjesta i jos nema na tom.dijelu radilice otvora za podmazivanje.
Nasao onaj trik na youtube kad lik zaglavi sraf u otvor i zavrti radilicu i lezaj okrene prema dolje,lako je kad ima te rupe.
Danas ujutro cu zadihtati karter pa nek se susi do navece.
Aj laku noc!
SAAB 9-5 Wagon / SAAB 900i OG
- boresky
- Postovi: 419
- Pridružio se: 02 Jul 2014, 23:50
- Lokacija: Krizevci,Ex SR Hrvatska,EX SFRJ
Re: SAAB 9.5 2.0 t SE -Wagon
Sve ok.
Nema kuckanja.
Zamijenio hladnjak ulja sa cijevima,grunuo 5 L ulja.
Sad,ako lezajevi nisu bili osteceni,radilica.nije imala.nikakvih riseva,a vise nema.tog zvuka,kamo.je.nestao onda?
Glavni lezajevi su mi se jedva zavlacili pod radilicu,prste sam slomio.
Ugradicu manometar za kontrolu pritiska ulja,da imam.to.na oku.
Nema kuckanja.
Zamijenio hladnjak ulja sa cijevima,grunuo 5 L ulja.
Sad,ako lezajevi nisu bili osteceni,radilica.nije imala.nikakvih riseva,a vise nema.tog zvuka,kamo.je.nestao onda?
Glavni lezajevi su mi se jedva zavlacili pod radilicu,prste sam slomio.
Ugradicu manometar za kontrolu pritiska ulja,da imam.to.na oku.
SAAB 9-5 Wagon / SAAB 900i OG
- VladimirS
- Drug Član
- Postovi: 1271
- Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
- Lokacija: Zrenjanin - Kruševac
Re: SAAB 9.5 2.0 t SE -Wagon
Nisam ni stigao da ti odgovorim onda...
Svaka čast za posao!
Pazi, ni meni radilica nije bila načeta ali su ležajevi dobili boju, u tom trenutku "kraj" nije daleko ali dobro da si to rešio. Vidim bićeš uskoro zvanični Saab serviser
Svaka čast za posao!
Pazi, ni meni radilica nije bila načeta ali su ležajevi dobili boju, u tom trenutku "kraj" nije daleko ali dobro da si to rešio. Vidim bićeš uskoro zvanični Saab serviser
- boresky
- Postovi: 419
- Pridružio se: 02 Jul 2014, 23:50
- Lokacija: Krizevci,Ex SR Hrvatska,EX SFRJ
Re: SAAB 9.5 2.0 t SE -Wagon
Hvala Vladimire!
Procito sam da si mjenjao lezajeve na svojem autu a nisam te pitao kako je to islo,dali je bilo zeznuto pa nikako...
Meni je definitivno bilo zadnje od zadnjeg da se mjenjaju.
Stavim slike,samo dok dodjem malo k sebi
Procito sam da si mjenjao lezajeve na svojem autu a nisam te pitao kako je to islo,dali je bilo zeznuto pa nikako...
Meni je definitivno bilo zadnje od zadnjeg da se mjenjaju.
Stavim slike,samo dok dodjem malo k sebi
SAAB 9-5 Wagon / SAAB 900i OG
- VladimirS
- Drug Član
- Postovi: 1271
- Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
- Lokacija: Zrenjanin - Kruševac
Re: SAAB 9.5 2.0 t SE -Wagon
To ćeš morati majstor-Kikija da pitaš jer je on to menjao ne ja
Meni kao gledaocu to nije delovalo teško
Kod mene je "samo" treći bio crvenkast ovi ostali onako, mada nisu ni oni nenačeti bili...
Ja se nadam da je to to i da si rešio problem, neko stručniji će valjda nešto reći...
Meni kao gledaocu to nije delovalo teško
Kod mene je "samo" treći bio crvenkast ovi ostali onako, mada nisu ni oni nenačeti bili...
Ja se nadam da je to to i da si rešio problem, neko stručniji će valjda nešto reći...
- boresky
- Postovi: 419
- Pridružio se: 02 Jul 2014, 23:50
- Lokacija: Krizevci,Ex SR Hrvatska,EX SFRJ
Re: SAAB 9.5 2.0 t SE -Wagon
Presao 300 km .
Opet kucka....
Gotovo je ...
Opet kucka....
Gotovo je ...
SAAB 9-5 Wagon / SAAB 900i OG
-
- Postovi: 1224
- Pridružio se: 17 Jan 2013, 00:00
- Lokacija: Novi Pazar
Re: SAAB 9.5 2.0 t SE -Wagon
Svaka cast na zivcima, da je moj odavno bi bio isecen ili spaljen
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: SAAB 9.5 2.0 t SE -Wagon
Lanac druze ili hidropodizac, ali pre ce biti lanac...
All systems go, ready for takeoff!
- VladimirS
- Drug Član
- Postovi: 1271
- Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
- Lokacija: Zrenjanin - Kruševac
Re: SAAB 9.5 2.0 t SE -Wagon
Kucka stalno ili ponekad?
- boresky
- Postovi: 419
- Pridružio se: 02 Jul 2014, 23:50
- Lokacija: Krizevci,Ex SR Hrvatska,EX SFRJ
Re: SAAB 9.5 2.0 t SE -Wagon
Skoro pri svakom dodavanju gasa,ponekad izostane.Hladan-topao,isto.
Gripen misli kao i ja,hidropodizac ili lanac jer on je na max,to mijenjam.
Ono sto je najgore,kad dolazim u to podrucje obrtaja,na pedali kuplunga osjecam vibraciju,onda znas da je ebeno...
Gripen misli kao i ja,hidropodizac ili lanac jer on je na max,to mijenjam.
Ono sto je najgore,kad dolazim u to podrucje obrtaja,na pedali kuplunga osjecam vibraciju,onda znas da je ebeno...
SAAB 9-5 Wagon / SAAB 900i OG
- VladimirS
- Drug Član
- Postovi: 1271
- Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
- Lokacija: Zrenjanin - Kruševac
Re: SAAB 9.5 2.0 t SE -Wagon
Lično mislim da bi se kuckanje stalno čulo, da je "ono", a ne samo pri opterećenju motora. Ne znam, nisam toliko stručan...
- boresky
- Postovi: 419
- Pridružio se: 02 Jul 2014, 23:50
- Lokacija: Krizevci,Ex SR Hrvatska,EX SFRJ
Re: SAAB 9.5 2.0 t SE -Wagon
Alo drustvo!
Trebam pomoc,malo sam aljkav pa trazim Vasu pomoc.
Trebam tvornicku oznaku za pogonski lanac,otvoreni za b235.
Ja sam trazio ali mi daje doslovno,svasta,mislim da mi je pametnije dobiti tocan podatak od nekog tko zna oznaku.
Motor jos ide bez promjene,kuckanje je prisutno samo u voznji,u leru se ne cuje,da me neko ubije,ja to nemogu objasniti....
Uspio sam eliminirati kapanje motornog ulja,nema viseeee!
Stavio novi antifriz a u utorak idem na servis lpg,prekrdashio par iljada km vec..
Trebam pomoc,malo sam aljkav pa trazim Vasu pomoc.
Trebam tvornicku oznaku za pogonski lanac,otvoreni za b235.
Ja sam trazio ali mi daje doslovno,svasta,mislim da mi je pametnije dobiti tocan podatak od nekog tko zna oznaku.
Motor jos ide bez promjene,kuckanje je prisutno samo u voznji,u leru se ne cuje,da me neko ubije,ja to nemogu objasniti....
Uspio sam eliminirati kapanje motornog ulja,nema viseeee!
Stavio novi antifriz a u utorak idem na servis lpg,prekrdashio par iljada km vec..
SAAB 9-5 Wagon / SAAB 900i OG
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 6 gostiju