Mozda je jos rano za otvaranje teme posto jos nisam do kraja odlucio sta cu, ali je stigla prinova, i to zbog zelje moje bolje polovine da i ona predje na SAAB, sto znaci da je zaraza pocela da se siri po familiji. Ovaj je skroz po meri, matik, atestiran sekvent, petoro vrata, izuzev sto je prolupao na radilici, ali je zato i cena bila vise nego odgovarajuca. Doprtio do Beograda slepom i danas konacno karter dole da se vidi sta i kako. A tamo nesto sto nisam video jos od veselih i srecnih devedesetih:
Na slici su lezajevi, ali i ZILETI. Ne, nisam imao u planu da se brijem, ovi zileti su bili montirani izmedju lezajeva i radilice; ne salim se. Ovako se kod lokalnih majstora u Kraljevu nadomescuje razlika do specijale. Kao sto rekoh, vidjao sam vec ovo ranije na jugicima, kecevima i ficama pakovanim za prodaju, ali da ovako nesto probas na SAAB-u, za to treba da budes posebna vrsta bolida, tim pre sto popravljas auto komsiji. Ukratko, samo su sjebali radilicu bez potrebe. Ipak, ne brinem previse, sad je u dobrim rukama (citaj: Kiki ce ga ocerupati), ide druga radilica posto od ove verovatno nema nista, nadam se da vec za vikend pakujemo sve nazad. Evo nesrecnika na dizalici, ranjenog i bolnog:
Javljam se uskoro sa novostima.
SAAB 9-3 2.0t 2001. automatic
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
SAAB 9-3 2.0t 2001. automatic
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
- MAD SERB
- Postovi: 2362
- Pridružio se: 28 Jun 2013, 09:37
- Lokacija: BOR
- Kontakt:
Re: SAAB 9-3 2.0t 2001. automatic
Gledam, čitam i NE verujem...pa ovo je za sakaćenje, tačno da mu odsečeš obe šake da više nikada ne otvori ni jednu haubu a kamoli uzme ključ u ruke
ŽIVOT JE 1, SAAB JE 2.0 T !
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba
powered by Nordic performance
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba
powered by Nordic performance
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-3 2.0t 2001. automatic
Matori vlasnik je bio bolestan i auto nije registrovao ni vozio godinu dana. Kad su ga konacno upalili, saab je radio, ali se culo sitno kuckanje na radilici. Onda su ga odvezli do komsije strucnjaka koji ga je popravio tako da se tiho kuckanje pretvorilo u glasno lupanje. Sad je jasno i zasto. Steta, jebiga, da nije bilo zileta, moglo bi da prodje bez vadjenja motora, ovako mora sve napolje.
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
- VladimirS
- Drug Član
- Postovi: 1271
- Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
- Lokacija: Zrenjanin - Kruševac
Re: SAAB 9-3 2.0t 2001. automatic
U životu mi ne bi palo na pamet ovo...
Ne znam koga možeš i da zavrneš na ovu foru, imam utisak da ne "drži vodu" dugo...
U svakom slučaju, srećno sa kolima!
Nego, radite sve po fabrički ili...?
Ne znam koga možeš i da zavrneš na ovu foru, imam utisak da ne "drži vodu" dugo...
U svakom slučaju, srećno sa kolima!
Nego, radite sve po fabrički ili...?
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-3 2.0t 2001. automatic
Druga radilica, novi lezajevi, semerinzi i tako to. Sta bude trebalo.
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
-
- Postovi: 1224
- Pridružio se: 17 Jan 2013, 00:00
- Lokacija: Novi Pazar
Re: SAAB 9-3 2.0t 2001. automatic
Nek je srecno, a sreca sa B2x5 je preko potrebna.
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-3 2.0t 2001. automatic
Ostalo deluje prilicno uredno, sve je na mestu i kako treba, motor i menjac su suvi, ima pravu kilometrazu, automatik je i nije silovan, nije udaran i u prvoj je boji, sem maglenki i ventova koje idu pored je skroz kompletan, umro je zbog paljenja posle dugog stajanja sa ko zna koliko starim uljem. Pretpostavljam da je matori menjao na 10.000, a posto je prelazio 2-3.000 godisnje... U svakom slucaju nije los materijal za sredjivanje. Ali da B2x5 jeste govno obicno, to stoji.
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
- black
- Postovi: 81
- Pridružio se: 30 Okt 2014, 09:45
Re: SAAB 9-3 2.0t 2001. automatic
Jao šteta. Ali za komšijo Baltazara ma 10x
-
- Postovi: 1224
- Pridružio se: 17 Jan 2013, 00:00
- Lokacija: Novi Pazar
Re: SAAB 9-3 2.0t 2001. automatic
Ima delova za njega petoduplo vise nego za 9K. Tapacirung haube je sa dizela koliko vidim. Blaagi remap i bice super
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-3 2.0t 2001. automatic
Ne, tapacirung haube je originalan, kao i sve ostalo na autu. Remap ni slucajno. Dosta je LPT.
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
- VladimirS
- Drug Član
- Postovi: 1271
- Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
- Lokacija: Zrenjanin - Kruševac
Re: SAAB 9-3 2.0t 2001. automatic
Tapacirung je dobar to bar znam
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 12 gostiju