Jos jedan 9k CS u drustvu
- VladimirS
- Drug Član
- Postovi: 1271
- Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
- Lokacija: Zrenjanin - Kruševac
Re: Jos jedan 9k CS u drustvu
Ništa novo, nažalost.
Drugar je ugradio kod njega plin u Alfu 156 1.8ts, nije imao problema ali je zato debelo platio.
Ne znam kako je kod Rašića, on je isto važio za majstora sa preporukom.
Drugar je ugradio kod njega plin u Alfu 156 1.8ts, nije imao problema ali je zato debelo platio.
Ne znam kako je kod Rašića, on je isto važio za majstora sa preporukom.
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: Jos jedan 9k CS u drustvu
Dzoni me je odmah pitao zasto nisam sve uradio kod Rasica. Mislio sam da nema neke razlike i da ce posao biti jednako dobro obavljen. Prednost je bila sto Dora i dalje ucestvuje u svim radovima. nije se pokazalo kao prednost, na zalost. Slikacu posle i prokomentarisacu sve, ni po babu, ni po stricevima. A cs ce zavrsiti kod Rasica svakako, siguran sam da bi jos jedno putovanje u NS bilo cisto gubljenje vremena i novca.
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
- VladimirS
- Drug Član
- Postovi: 1271
- Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
- Lokacija: Zrenjanin - Kruševac
Re: Jos jedan 9k CS u drustvu
Dora je važio za dobrog majstora, verovatno za neke rutinske stvari i jeste ali ga možda mrzi...
Plin u mom Saabu je rađen kod Rašića, to je prethodni vlasnik radio. Cena je, po meni, bila paprena ali nikakvih problema nije bilo sem što je isparivač brzo propao od onog katrana. Ja sam išao kod Babića, promenio isparivač i dizne, i opet to nije to. Moj je problem što nemam vremena da češće posećujem majstora u Bg-u jer očigledno ne može sve iz prve da se uradi...
Plin u mom Saabu je rađen kod Rašića, to je prethodni vlasnik radio. Cena je, po meni, bila paprena ali nikakvih problema nije bilo sem što je isparivač brzo propao od onog katrana. Ja sam išao kod Babića, promenio isparivač i dizne, i opet to nije to. Moj je problem što nemam vremena da češće posećujem majstora u Bg-u jer očigledno ne može sve iz prve da se uradi...
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: Jos jedan 9k CS u drustvu
Stigao na red i dekl ventila. Juce sam ga ofarbao, koristio sam boju za kocnice zbog otpornosti na temperaturu i hemikalije:
A danas sam presao na smirglanje radi izvlacenja natpisa i rebara, i bilo je bolno. Nakon pola sata ribanja P120 smirglom, izgledalo je da kraja nema, tek sam boju skinuo delimicno:
Nakon kratke pauze i novih pola sata smirglanja istom gradacijom, stigao sam do ovoga:
Zavrsnica je isla u novih pola sata trljanja, samo ovog puta P180 smirglom, i finalni rezultat je ovakav:
Moglo je naravno i dalje, do visokog sjaja, samo sto to meni ne treba, zadovoljan sam i ovako. Sutra farbam kasetu, pa ide montaza.
A danas sam presao na smirglanje radi izvlacenja natpisa i rebara, i bilo je bolno. Nakon pola sata ribanja P120 smirglom, izgledalo je da kraja nema, tek sam boju skinuo delimicno:
Nakon kratke pauze i novih pola sata smirglanja istom gradacijom, stigao sam do ovoga:
Zavrsnica je isla u novih pola sata trljanja, samo ovog puta P180 smirglom, i finalni rezultat je ovakav:
Moglo je naravno i dalje, do visokog sjaja, samo sto to meni ne treba, zadovoljan sam i ovako. Sutra farbam kasetu, pa ide montaza.
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
- VladimirS
- Drug Član
- Postovi: 1271
- Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
- Lokacija: Zrenjanin - Kruševac
Re: Jos jedan 9k CS u drustvu
Meni se sviđa, volim kad bode oči.
- stevak
- Postovi: 455
- Pridružio se: 30 Jan 2014, 13:09
- Lokacija: Zemun
Re: Jos jedan 9k CS u drustvu
Jedan savet koji dolazi kasno za tebe ali može da koristi nekom drugom ko hoće da se zabavlja farbanjem dekla.
Na ravnu površinu se stavi peki papir i nanese vrlo tanak sloj masti (može i ona svinjska iz kuhinje kad smo već kod peki papira) pa se deklom protrlja po njoj. Mast će se uhvatiti na isturenim površinama pa će kasnije šmirglanje biti neuporedivo lakše ili čak neće ni biti potrebno.
Ako mast malo zahvati bočne površine pa se farba dobro ne uhvati, to se lako popravi četkicom.
Na ravnu površinu se stavi peki papir i nanese vrlo tanak sloj masti (može i ona svinjska iz kuhinje kad smo već kod peki papira) pa se deklom protrlja po njoj. Mast će se uhvatiti na isturenim površinama pa će kasnije šmirglanje biti neuporedivo lakše ili čak neće ni biti potrebno.
Ako mast malo zahvati bočne površine pa se farba dobro ne uhvati, to se lako popravi četkicom.
ex SAABotražitelj <9000CS>
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: Jos jedan 9k CS u drustvu
Finito. Ne bi bilo lose da sam imao jos malo crvene farbe da pojacam slova na kaseti, ali nisam pa moze i ovako.
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
- MAD SERB
- Postovi: 2362
- Pridružio se: 28 Jun 2013, 09:37
- Lokacija: BOR
- Kontakt:
Re: Jos jedan 9k CS u drustvu
Odlično je ispalo, baš mi se sviđa kombinacija
ŽIVOT JE 1, SAAB JE 2.0 T !
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba
powered by Nordic performance
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba
powered by Nordic performance
- VladimirS
- Drug Član
- Postovi: 1271
- Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
- Lokacija: Zrenjanin - Kruševac
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: Jos jedan 9k CS u drustvu
Upravo sam zavrsio montazu, ali je kasno za slikanje. Meni izgleda fenomenalno. Inace, dekl je morao kroz dodatni tretman, jer se na rebrima zadrzava prljavstina zbog pora koje je ostavila gruba smirgla. Pa je isao P400, pa 600, pa 1000, sve po 10 minuta trljanja i sad je sasvim glatko i nema pora u koje prljavstina ulazi. Ovo vise necu da radim nikad, svecano obecavam :)
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: Jos jedan 9k CS u drustvu
Nesto sam se istripovao da nisam proverio sasvim dobro kako lezi dihtung dekla, pa sam u zlo doba sisao u proveru, ovo sranje od telefona ima dobar blic, to je jedino u vezi njegovog fotoaparata/kamere a da valja. Evo jedna nova iz motornog prostora:
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Jos jedan 9k CS u drustvu
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: Jos jedan 9k CS u drustvu
;)
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
- VladimirS
- Drug Član
- Postovi: 1271
- Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
- Lokacija: Zrenjanin - Kruševac
Re: Jos jedan 9k CS u drustvu
Pa kad je i isparivač crven, šta reći...
Da li je to boja za kočnice u spreju? Ima li tako nešto otporno na toplotu a da nije u spreju?
Da li je to boja za kočnice u spreju? Ima li tako nešto otporno na toplotu a da nije u spreju?
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: Jos jedan 9k CS u drustvu
U spreju, naravno. Pa neces valjda cetkom da farbas?
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
- VladimirS
- Drug Član
- Postovi: 1271
- Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
- Lokacija: Zrenjanin - Kruševac
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: Jos jedan 9k CS u drustvu
Dvoumio sam se da li da otvorim novu temu posvecenu plinu na 9k ili da dogodovstine nastavim ovde, ali bolje da se drzim svoje teme. Dakle, nakon sto samo zavrsili sa mehanikom, dosao je plin na red. Bilo je jezivo stanje pod haubom i u prtljazniku, ko je pratio temu seca se, ali je najbitnije bilo to sto uredjaj vise nije ni slucajno mogao da isprati performanse, pa sam resio da sve to popravim. Odlucim da to obavim kod Dore iz Novog Sada, iz sasvim subjektivnih i pokazace se, sasvim pogresnih razloga. Do Dore se lako dolazi, cim stignes u NS vec si kod njega u dvoristu, fakticki. Izgled servisa nije bas ulivao poverenje, na prvi drugi i svaki sledeci pogled, ali je Dora bio dobar domacin, svi kulturni i fini, pa sam sa punim poverenjem predao kljuceve i otisao u dugu setnju. Ispostavice se da ce biti bas duga.
Auto sam predao u 9:00 i otisao. Kada sam dosao u 16:30, oni su upravo montirali dizne i isprarivac, znaci do tada su valjda provlacili cev od rezervoara i montirali rezervoar. Nije mi se ovo dopalo, vidim da me rade i prave budalom, ali eto jos 45 minuta najvise i sve gotovo. Odem ja ponovo u setnju, kazem da me zovu kad bude gotovo. Zovu, ali oko 18h, da dodjem. Vracam se u servis, smrknuta lica, brljavi na cetvrtom cilindru, sve su probali, jedino opet da menjaju dizne i probaju. Ja opet u setnju, vratio se oko 20h, promenili tri seta dizni, busili, stelovali, drndali, ali nista. Nesto pre 22h sam popizdeo, rekao da mi daju racun i potvrdu za reatest i otisao kuci. Auto sam do Beograda vozio na plin i nema sumnje da su mapu napravili odlicno, narocito posle prevezenih 80km u bar sest-sedam navrata, mada sam popizdeo dodatno sto mi neko aka auto, a ja kao treba da imam puno poverenje da nece nista da sjebu iako vidim da ne znaju sta rade. Dakle, mapa plus, sve ostalo minus.
Pustim malo da se smire emocije, pa izdumam sta cu dalje. Ranko, za koga sad vec potpisujem da je za sve ove dunstere doktor nauka jer svaki njegov saab radi na plin bolje nego na benzin, vise odavno ne radi. Ostaje Tadic, sa njim nisam imao nikakva iskustva, price su bile da je dobar i skup, to je vazilo i za Doru, a za ovakav kvalitet uredjaja i usluge nisam morao da mrdnem iz BG za manje para, uz verovatno isti krajnji rezultat. Okrenem telefon, predstavim se Ivanu, i zakazemo za danas. Imam utisak da ga je CS u prilicnoj meri doveo do ocajanja jer mu je bilo potrebno vise od cetiri sata zezanja da pronadje u cemu je problem.
Ono sto sam ja video na licu mesta je sledece: mapa ok, uredjaj se pali na 3.200 obrtaja, ler razdesen, pritisak na diznama 1,45bar (treba 1,25), creva od dizni do uvodnika imaju manji unutrasnji precnik od same dizne. Kad uz to dodamo umetnicke radove pod haubom koje sam dokumentovao, ja stvarno Doru ne bih mogao da preporucim ni smrtnom neprijatelju, jer su ovakve stvari sasvim nedopustive. Uglavnom, ostavim auto i vratim se kuci, u nadi da ce resiti problem. I na kraju je pronasao u cemu je fazon, naravno da je trivijalne prirode - izgleda da saab zahteva malo drugacije uvodnike od uobicajenih, narocito na ovakvoj konstrukciji usisne grane kakva je kod cs-a. Moj cs konacno radi na plin kako treba, ostaje sredjivanje instalacije i reatest za sledecu nedelju.
Auto sam predao u 9:00 i otisao. Kada sam dosao u 16:30, oni su upravo montirali dizne i isprarivac, znaci do tada su valjda provlacili cev od rezervoara i montirali rezervoar. Nije mi se ovo dopalo, vidim da me rade i prave budalom, ali eto jos 45 minuta najvise i sve gotovo. Odem ja ponovo u setnju, kazem da me zovu kad bude gotovo. Zovu, ali oko 18h, da dodjem. Vracam se u servis, smrknuta lica, brljavi na cetvrtom cilindru, sve su probali, jedino opet da menjaju dizne i probaju. Ja opet u setnju, vratio se oko 20h, promenili tri seta dizni, busili, stelovali, drndali, ali nista. Nesto pre 22h sam popizdeo, rekao da mi daju racun i potvrdu za reatest i otisao kuci. Auto sam do Beograda vozio na plin i nema sumnje da su mapu napravili odlicno, narocito posle prevezenih 80km u bar sest-sedam navrata, mada sam popizdeo dodatno sto mi neko aka auto, a ja kao treba da imam puno poverenje da nece nista da sjebu iako vidim da ne znaju sta rade. Dakle, mapa plus, sve ostalo minus.
Pustim malo da se smire emocije, pa izdumam sta cu dalje. Ranko, za koga sad vec potpisujem da je za sve ove dunstere doktor nauka jer svaki njegov saab radi na plin bolje nego na benzin, vise odavno ne radi. Ostaje Tadic, sa njim nisam imao nikakva iskustva, price su bile da je dobar i skup, to je vazilo i za Doru, a za ovakav kvalitet uredjaja i usluge nisam morao da mrdnem iz BG za manje para, uz verovatno isti krajnji rezultat. Okrenem telefon, predstavim se Ivanu, i zakazemo za danas. Imam utisak da ga je CS u prilicnoj meri doveo do ocajanja jer mu je bilo potrebno vise od cetiri sata zezanja da pronadje u cemu je problem.
Ono sto sam ja video na licu mesta je sledece: mapa ok, uredjaj se pali na 3.200 obrtaja, ler razdesen, pritisak na diznama 1,45bar (treba 1,25), creva od dizni do uvodnika imaju manji unutrasnji precnik od same dizne. Kad uz to dodamo umetnicke radove pod haubom koje sam dokumentovao, ja stvarno Doru ne bih mogao da preporucim ni smrtnom neprijatelju, jer su ovakve stvari sasvim nedopustive. Uglavnom, ostavim auto i vratim se kuci, u nadi da ce resiti problem. I na kraju je pronasao u cemu je fazon, naravno da je trivijalne prirode - izgleda da saab zahteva malo drugacije uvodnike od uobicajenih, narocito na ovakvoj konstrukciji usisne grane kakva je kod cs-a. Moj cs konacno radi na plin kako treba, ostaje sredjivanje instalacije i reatest za sledecu nedelju.
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: Jos jedan 9k CS u drustvu
A sada obecana galerija radova Dora NS:
Iako ovo crevo moze da se smesti i u drugaciji polozaj, pa da ne dolazi u dodir sa selnama na crevima, ovo je genijalna mera predostroznosti starih majstora, a inace se moze resiti i obicnim buzirom, sto bi svakako bolje izgledalo od ove tvorevine. Da je bar celo crevo, pa unutrasnji precnik da mu bude isti kao spoljni od ovog za gas, pa i pomozi Boze, nego raseceno i zjapi sa unutrasnje strane, povezano vezicama. Ovako, funkcionalnost moze biti na mestu, ali zato estetika nula. Ma sta nula, u minus srlja. Pogledajte samo ovaj odvratluk:
Zatim potpuni overkill. Ovde cak nije bilo ni potrebno, ali da servis valjda iskaze paznju i brigu, istom proverenom metodom rasecenog creva bespotrebno je zasticena instalacija. Naravno, provlacenje elektro i gasne instalacije ni slucajno nije smelo da vidi onaj cuveni elektrobuzir, skup je mnogo valjda, pa je sve ostalo ogoljeno, vezano vezicama i provuceno kroz dve STARE metalne vodljice. Zasto naglasavam da su stare, zato sto sam dobio i jednu sasvim novu, ali o tome kasnije. Ove im nije palo na pamet da zamene, iako su zardjale i pokrivljene, i to je skupo, valjda... Ali zato creva ocito imaju u suficitu.
Idemo dalje, pitam sta je ovo, kazu nastavljena elektro-instalacija. Ali da ne brinem iako je pamucna traka izolator, zalemljeno je sve. A sto se vlaga zadrzava ispod trake i korodira zicu ispod izolacije, to nema veze. U 2017. godini nisu culi za termo buzir, a ima i samolepljivi, koji se koristi upravo u ovakvim situacijama, kako bi spoju i prekinutoj izolaciji obezbedio trajnu zastitu od vlage. Nije cak bilo ni sakriveno, ja sam sakrio.
Ovo je genijalno, ista ta instalacija koja je bila nastavljana gore, nastavljena je PONOVO nekih cetrdeset santimetara nize, opet istom metodom, ovog puta ispred konektora:
A ovo me je sasvim dotuklo. Secate se da sam pomenuo novu metalnu vodjicu? Evo je:
Majstori su izbusili kos. Kos koji niko nije busio 20 godina, na automobilu na kome je sve originalno ili bar tome tezi vec na prvi pogled, ti busis jebenu rupu na kosu, iako ti je odmah pored plasticna kutija za instalacije, iako je pored nosac akumulatora, iako ti je pored SRAF, degenu degenski, ne, ti busi jebeni kos, nemoj ni da pitas, bole te kurac. Najgore je sto sam u radionicu stigao minut posto su izbusili tu jebenu rupu, za malo sam mogao da sprecim ovu katastrofu. Magarcine i idioti.
Posle 13 sati drkanja po Novom Sadu, a garantujem zivotom da nisu pipnuli auto do 15h, od starog plinskog sistema ostao je racunar kojim oni ne umeju da rukuju niti da ga nasteluju i elektro instalacija koju su, ionako jadnu, prekrajali i nastavljali. Sve to su, uz urucivanje kljuceva automobila koji na leru radi kao traktor i uz neizbezne price o ventilima, kompresiji, neispravnim benzinskim diznama koje cure i slicno, uredno naplatili 38.500 dinara, uz obracunatih 10 radnih sati. Faktura je napravljena u 17h, tako da su ti radni sati opravdani eventualno tek u nastavku, dok su bezuspesno pokusavali da nasteluju ono sto su na brzinu ugradili i vec videli brzu i laku kintu. Ne bih imao nista protiv da je posao korektno uradjen i da se nije pretvorilo u agoniju bez kraja. Ukratko, zajebao sam se, pao na marketing i na price, ovaj servis je dobar samo za izbegavanje, a SAAB je za njih visa matematika.
Iako ovo crevo moze da se smesti i u drugaciji polozaj, pa da ne dolazi u dodir sa selnama na crevima, ovo je genijalna mera predostroznosti starih majstora, a inace se moze resiti i obicnim buzirom, sto bi svakako bolje izgledalo od ove tvorevine. Da je bar celo crevo, pa unutrasnji precnik da mu bude isti kao spoljni od ovog za gas, pa i pomozi Boze, nego raseceno i zjapi sa unutrasnje strane, povezano vezicama. Ovako, funkcionalnost moze biti na mestu, ali zato estetika nula. Ma sta nula, u minus srlja. Pogledajte samo ovaj odvratluk:
Zatim potpuni overkill. Ovde cak nije bilo ni potrebno, ali da servis valjda iskaze paznju i brigu, istom proverenom metodom rasecenog creva bespotrebno je zasticena instalacija. Naravno, provlacenje elektro i gasne instalacije ni slucajno nije smelo da vidi onaj cuveni elektrobuzir, skup je mnogo valjda, pa je sve ostalo ogoljeno, vezano vezicama i provuceno kroz dve STARE metalne vodljice. Zasto naglasavam da su stare, zato sto sam dobio i jednu sasvim novu, ali o tome kasnije. Ove im nije palo na pamet da zamene, iako su zardjale i pokrivljene, i to je skupo, valjda... Ali zato creva ocito imaju u suficitu.
Idemo dalje, pitam sta je ovo, kazu nastavljena elektro-instalacija. Ali da ne brinem iako je pamucna traka izolator, zalemljeno je sve. A sto se vlaga zadrzava ispod trake i korodira zicu ispod izolacije, to nema veze. U 2017. godini nisu culi za termo buzir, a ima i samolepljivi, koji se koristi upravo u ovakvim situacijama, kako bi spoju i prekinutoj izolaciji obezbedio trajnu zastitu od vlage. Nije cak bilo ni sakriveno, ja sam sakrio.
Ovo je genijalno, ista ta instalacija koja je bila nastavljana gore, nastavljena je PONOVO nekih cetrdeset santimetara nize, opet istom metodom, ovog puta ispred konektora:
A ovo me je sasvim dotuklo. Secate se da sam pomenuo novu metalnu vodjicu? Evo je:
Majstori su izbusili kos. Kos koji niko nije busio 20 godina, na automobilu na kome je sve originalno ili bar tome tezi vec na prvi pogled, ti busis jebenu rupu na kosu, iako ti je odmah pored plasticna kutija za instalacije, iako je pored nosac akumulatora, iako ti je pored SRAF, degenu degenski, ne, ti busi jebeni kos, nemoj ni da pitas, bole te kurac. Najgore je sto sam u radionicu stigao minut posto su izbusili tu jebenu rupu, za malo sam mogao da sprecim ovu katastrofu. Magarcine i idioti.
Posle 13 sati drkanja po Novom Sadu, a garantujem zivotom da nisu pipnuli auto do 15h, od starog plinskog sistema ostao je racunar kojim oni ne umeju da rukuju niti da ga nasteluju i elektro instalacija koju su, ionako jadnu, prekrajali i nastavljali. Sve to su, uz urucivanje kljuceva automobila koji na leru radi kao traktor i uz neizbezne price o ventilima, kompresiji, neispravnim benzinskim diznama koje cure i slicno, uredno naplatili 38.500 dinara, uz obracunatih 10 radnih sati. Faktura je napravljena u 17h, tako da su ti radni sati opravdani eventualno tek u nastavku, dok su bezuspesno pokusavali da nasteluju ono sto su na brzinu ugradili i vec videli brzu i laku kintu. Ne bih imao nista protiv da je posao korektno uradjen i da se nije pretvorilo u agoniju bez kraja. Ukratko, zajebao sam se, pao na marketing i na price, ovaj servis je dobar samo za izbegavanje, a SAAB je za njih visa matematika.
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: Jos jedan 9k CS u drustvu
Pa renomirani servis, sa bogatom tradicijom i na glasu, mora da bude skup, narocito kad mu za zamenu boce, multiventila, dizni i isparivaca treba 10 radnih sati. Realno je tri, ispalo je celih deset jer nemaju pojma pa smo se jebavali do deset uvece. Zao mi je sto nisam clan onog cbc-a da iskopiram sve utiske i fakte zajedno sa foto dokumentacijom tamo. Koliko sam shvatio, taj forum pociva na bajkama o Dori kao neprevazidjenom majstoru za plin. Mozda je nekad i bio, u doba kadeta i golfova, ali sada sigurno nije.
Demonstracija neznanja (sumnjaju neosnovano tri sata da cure benzinske dizne, a treba ja da im kazem da izvuku osigurac benzinske pumpe da bi se uverili da to nije tacno, od 'radili smo mi puno saab-ova' do 'izvini, gde se nalaze osiguraci'), totalno nepoznavanje i nerazumevanje rada Trionica o kome su uzgred sve vreme pricali i pripisivali mu carobne mogucnosti kojima ometa rad plinskog sistema, gluposti o kompresiji, ventilima, kompjuteru koji bi morao da bude na fabrickom setapu da bi plin dobro radio i tome slicno a sve u svrhu alibija zbog neobavljenog posla, aljkavo i na brzinu slozena instalacija, buseno tamo gde se ne busi, ocajno rastelovan ecu plina, pogresna creva do uvodnika, previse razbusene dizne, ozbiljan racun za neozbiljan posao i na kraju ni izvini zbog izgubljenog vremena i para, ni ponudjena casa vode za sve vreme boravka tamo, sve su to lepote ovog servisa.
A izgled servisa je nesto zbog cega je u startu trebalo da poslusam svoj instinkt, kazem lepo coveku da se meni to nista ne svidja, okrenem lepo auto i nazad za BG. Mislim, ako si prevrnuo tolike hiljade automobila i radis trideset godina a nikad nisi slovio za jevtinog majstora, bio je valjda red da izdvojis neku kintu i za radni prostor, jer u njemu primas musterije. Njegova radnja je njegov odnos prema poslu i njegov odnos prema klijentima; izgled ne vara.
Demonstracija neznanja (sumnjaju neosnovano tri sata da cure benzinske dizne, a treba ja da im kazem da izvuku osigurac benzinske pumpe da bi se uverili da to nije tacno, od 'radili smo mi puno saab-ova' do 'izvini, gde se nalaze osiguraci'), totalno nepoznavanje i nerazumevanje rada Trionica o kome su uzgred sve vreme pricali i pripisivali mu carobne mogucnosti kojima ometa rad plinskog sistema, gluposti o kompresiji, ventilima, kompjuteru koji bi morao da bude na fabrickom setapu da bi plin dobro radio i tome slicno a sve u svrhu alibija zbog neobavljenog posla, aljkavo i na brzinu slozena instalacija, buseno tamo gde se ne busi, ocajno rastelovan ecu plina, pogresna creva do uvodnika, previse razbusene dizne, ozbiljan racun za neozbiljan posao i na kraju ni izvini zbog izgubljenog vremena i para, ni ponudjena casa vode za sve vreme boravka tamo, sve su to lepote ovog servisa.
A izgled servisa je nesto zbog cega je u startu trebalo da poslusam svoj instinkt, kazem lepo coveku da se meni to nista ne svidja, okrenem lepo auto i nazad za BG. Mislim, ako si prevrnuo tolike hiljade automobila i radis trideset godina a nikad nisi slovio za jevtinog majstora, bio je valjda red da izdvojis neku kintu i za radni prostor, jer u njemu primas musterije. Njegova radnja je njegov odnos prema poslu i njegov odnos prema klijentima; izgled ne vara.
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
- devet-pet
- Drug Član
- Postovi: 144
- Pridružio se: 16 Jun 2015, 16:29
- Lokacija: Osijek
Re: Jos jedan 9k CS u drustvu
Imenjače, pratim redovito tvoju temu i osim što je evidentno da znaš svoj auto do u detalje, snalaze te iste ili slične nevolje kao i nas ostale koji smo osuđeni svoj auto ostavljati kod preporučenih majstora "na dobrom glasu" po prvi i posljednji put.
Suosjećam s tobom.
Nekad poželim da imam dovoljno znanja, alata i vremena da se sam posvetim popravcima i održavanju, nažalost to je utopija.
Čitajući tvoju i teme drugih članova, dolazim do zaključka da izgleda nisam bez razloga paranoičan, i da definitivno nemam sindrom Steve Žigona, samo to tako izgleda kad se sretnu dva svijeta, onaj, čovjeka kojemu je stalo da njegovo vozilo dobije primjeren tretman i onoga kojem je to samo još jedan u nizu (čitaj: zaboli ga).
Ima i dobrih majstora, samo generalni dojam mi je da ili ne znaju rasporediti vrijeme ili uzimaju što više posla koji znaju da nemogu obaviti u realnom vremenu, ali misle: ti ih moraš svakako pričekati.
(ima tu još 100 raznih kombinacija, ali na kraju čovjek mora imati povjerenja da netko, ipak, obavlja svoj posao savjesno)
Nego, nešto me zaintrigiralo u jednoj tvojoj prethodnoj objavi (pošto ja još uvijek mučim muku sa plinom u svojoj 9-5-ici)
Možeš li to malo objasniti?
Suosjećam s tobom.
Nekad poželim da imam dovoljno znanja, alata i vremena da se sam posvetim popravcima i održavanju, nažalost to je utopija.
Čitajući tvoju i teme drugih članova, dolazim do zaključka da izgleda nisam bez razloga paranoičan, i da definitivno nemam sindrom Steve Žigona, samo to tako izgleda kad se sretnu dva svijeta, onaj, čovjeka kojemu je stalo da njegovo vozilo dobije primjeren tretman i onoga kojem je to samo još jedan u nizu (čitaj: zaboli ga).
Ima i dobrih majstora, samo generalni dojam mi je da ili ne znaju rasporediti vrijeme ili uzimaju što više posla koji znaju da nemogu obaviti u realnom vremenu, ali misle: ti ih moraš svakako pričekati.
(ima tu još 100 raznih kombinacija, ali na kraju čovjek mora imati povjerenja da netko, ipak, obavlja svoj posao savjesno)
Nego, nešto me zaintrigiralo u jednoj tvojoj prethodnoj objavi (pošto ja još uvijek mučim muku sa plinom u svojoj 9-5-ici)
Jel bi mogao ja tu spoznaju primjeniti i kod sebe, odnosno prenjeti to majstoru? Ili je to samo za CS-a?I na kraju je pronasao u cemu je fazon, naravno da je trivijalne prirode - izgleda da saab zahteva malo drugacije uvodnike od uobicajenih, narocito na ovakvoj konstrukciji usisne grane kakva je kod cs-a.
Možeš li to malo objasniti?
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: Jos jedan 9k CS u drustvu
Naravno druze, bice mi drago da pomognem. Problem je u svakom slucaju na relaciji dizna-crevo-uvodnik. Ako sam dobro razumeo, stavljaju se uvodnici koji ubrizgavaju plin pod uglom od 90 stepeni, jer je konstrukcija usisne grane kod saab-a takva da vrtlozi i sabija plin nazad u standardni uvodnik. Drugim recima, ovo je jedini nacin da plin prati vazdusnu struju unutar grane, umesto da se sudara sa njom. Uz to, kod mene je uvodnik na cetvrtom cilindru bio razbusen u kontra smeru, creva do uvodnika su bila manjeg unutrasnjeg precnika od precnika dizne, a same dizne su bile preterano dodatno razbusene, sto je samo pogorsalo ionako losu situaciju. Prvi i drugi cilindar su neosteljivi na ovaj fenomen, treci brlja ponekad, cetvrti brlja cesto. Signal sa lambde na benzin cista sinusoida (radi u open loop rezimu mapa, dakle idealno), na plin je bila testera do zamene uvodnika na cevtrtom cilindru i propisnog stelovanja, nakon toga mnogo bolje, ali i dalje karakteristika nije kao na benzin. Zato cu kod mog cs-a promeniti i preostala tri uvodnika cim stignu na lager. Do tada i dalje vozim na benzin sa kojim takodje imam problema u smislu da ne mogu bas da otcepim po gasu kad i kako mi padne na pamet, jer je mapa pisana za premium gorivo, 100+ oktana, koje u Srbiji ne mogu da kupim. Prvi put sam video kako auto stvarno ide kad sam otputovao u Sloveniju. Plin bi ovaj problem trebalo da resi, jer je kvalitetnije gorivo od benzina i jer je mapa lepo slozena. Zapravo, problem je vec resen, jer auto ide bolje na plin nego na benzin, ali onakav rad na leru nisam mogao da dopustim, i dok ne dobijem sinusoidu na plinu, da budem siguran da auto stvarno dise kako treba, nema voznje. Benzin, koliko god los bio, ne moze da mi napravi vecu stetu, za plin nisam bas siguran i nije mi do zezanja.
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: Jos jedan 9k CS u drustvu
Setio sam se jos jedne fenomenalne epizode iz NS. Vec pred polazak kuci primetim da nemam ocitavanje nivoa plina u rezervoaru na prekidacu. Pitam ja Peru, Dorinog sina koji je sad glavni majstor i probni vozac, zasto ne ocitava. Ovaj kaze, nakon sto je auto 13 sati proveo u servisu, nemam pojma, verovatno je prekidac neispravan. Ostavi me bez reci covek. Verovatno je prekidac za plin koji ocitava nivo plina iz plinskog rezervoara koji si upravo ugradio neispravan, a ja upravo izlazim iz tvog servisa za plin. Kao da je jebeni Lewis Carroll pisao scenario. Samo sto mi nije rekao da odem kod nekog majstora da mi to popravi.
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
- devet-pet
- Drug Član
- Postovi: 144
- Pridružio se: 16 Jun 2015, 16:29
- Lokacija: Osijek
Re: Jos jedan 9k CS u drustvu
...jao, za ovaj zadnji post
hvala na pojašnjenju za prethodni, prenjeti ću majstoru, nadam se da će me primiti sljedeći tjedan...
hvala na pojašnjenju za prethodni, prenjeti ću majstoru, nadam se da će me primiti sljedeći tjedan...
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: Jos jedan 9k CS u drustvu
Agonija sa plinom je zavrsena, promenjena su i preostala tri uvodnika, sad nema trokiranja i brljanja, sve radi savrseno. Takodje sam zavrsio reatest, mislio sam da je to rutinska operacija, a cekanje se oduzilo na preko cetiri sata. Ipak, gotovo je sve i cs radi na oba goriva bez problema. Sto ustvari i nije bas sasvim tacno jer mi je na putu do servisa otkazala benzinska pumpa, bila je prevelika vrucina, a u rezervoaru desetak litara koje sam namerio da istrosim sto vise pre nego sto sipam G100. Dolio jos 10 litara da ne ubijem pumpu, sad radi, ali znam da ce opet da opali i da vise nije pouzdana. Nije ni cudo, originalna je sa auta, ima 20 godina. Imam drugu, ali me strahovito mrzi da je menjam, tim pre sto cu da usmrdim tek dubinski opran enterijer na benzin totalno. Za sredjivanje instalacije i onih svinjarija na pozarnom zidu nije bilo dovoljno vremena, mada sam ionako vec resio da cu to da sredim sam, kao i taj nesrecni prekidac kome ne radi nivo goriva jer ne zelim da mi iko prcka po unutrasnjosti table.
Da ne zaboravim, Ivanu Tadicu (AC Rasic) skidam kapu na znanju i posvecenosti i najtoplije preporucujem ovaj servis. Nema nikakve dileme da covek zna sta radi i da u svom poslu jeste autoritet, za razliku od ovih sto se ubise od marketinga, a usluga, kvalitet radova, znanje, cene - kerov kurac.
Da ne zaboravim, Ivanu Tadicu (AC Rasic) skidam kapu na znanju i posvecenosti i najtoplije preporucujem ovaj servis. Nema nikakve dileme da covek zna sta radi i da u svom poslu jeste autoritet, za razliku od ovih sto se ubise od marketinga, a usluga, kvalitet radova, znanje, cene - kerov kurac.
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 6 gostiju