Saab 9-3SE 2.0t, 2001
- VladimirS
- Drug Član
- Postovi: 1271
- Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
- Lokacija: Zrenjanin - Kruševac
Re: Saab 9-3SE 2.0t, 2001
Pa pazi, klimu jako retko koristim, možda bi mi se više isplatilo da uradim to. Ne znam da li smeta to što se samo vrti u prazno. I ne znam da li da to povežem sa onim što sam gore napisao, kompresor je dole a zvuk je nekako pri vrhu...
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Saab 9-3SE 2.0t, 2001
Pa ako je tako stavi kratki i gotovo, ja klimu ne gasim tacnije verovatno se samo gasi kad je zima.....a po ovom sekundarnom ventilatoru koji se pali (cujes ga kad stoji ispred kola napolju) znam da cim je napolju preko 15 stepeni ona radi.
Moze i majstor da ti skine PK kais i da pustis motor da ti radi par minuta, ako nestane taj zvuk onda znas da trazis nesto na PK kaisu.......pumpa za vodu, alternator ili klima.......a moze i neki roler da zeza
Moze i majstor da ti skine PK kais i da pustis motor da ti radi par minuta, ako nestane taj zvuk onda znas da trazis nesto na PK kaisu.......pumpa za vodu, alternator ili klima.......a moze i neki roler da zeza
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: Saab 9-3SE 2.0t, 2001
Da pusti motor da radi par minuta bez PK kaisa? Jel me zajebavas?
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
- VladimirS
- Drug Član
- Postovi: 1271
- Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
- Lokacija: Zrenjanin - Kruševac
Re: Saab 9-3SE 2.0t, 2001
Šta može da se desi za minut bez kaiša? Kako drugačije da se eliminišu stvari koje on pokreće?
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Saab 9-3SE 2.0t, 2001
A sta ce da se desi ako 60 sekundi radi bez pumpe za vodu i alternatora, aj molim te prosvetli me?!?
To ti je standardna metoda koja se koristi da eliminises uzrok
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- Slavisacs
- President Saab Club
- Postovi: 5014
- Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
- Lokacija: Dobanovci
- Kontakt:
Re: Saab 9-3SE 2.0t, 2001
Da skinesh kaish i vidish, to je standardna procedura...U principu ti cesh za 10-20 sek vec skontati da li se cuje ili ne...tako da to nije problem, samo nemoj dugo jer ce ti se isprazniti akumulator ili u duzem i gorem sluchaju bez pumpe za vodu prokuvati...
Saab 9-3 MY07
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Saab 9-3SE 2.0t, 2001
Prokuvao bi motor uveliko dok se isprazni akumulator.........ma jok bre samo upalis i cuje se odmah da li je do neceg sto ide na kais ili ne......na ugasen motor rolne, alternator i sl. mogu rukom da se okrenu i vidi da nema neki otpor ili struganje.
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: Saab 9-3SE 2.0t, 2001
Par minuta i par sekundi nije isto. Za par minuta bi motor sigurno prokuvao jer bez pumpe nema nikakve cirkulacije vode u sistemu, a koliko je uopste pametno paliti motor koji nosi kasetu bez alternatora, u to uopste nisam siguran. Inace, lezajevi i roleri se proveravaju na ugasen motor, a ove nadri metode nasih majstora ne treba primenjivati na saab, pre svega zbog osetljive elektroinstalacije.
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
- VladimirS
- Drug Član
- Postovi: 1271
- Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
- Lokacija: Zrenjanin - Kruševac
Re: Saab 9-3SE 2.0t, 2001
A da li ima određenih simptoma/zvukova ako su oni ležajevi balansnih počeli da se gule?
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: Saab 9-3SE 2.0t, 2001
Kad crknu lezajevi balansnih nemas dovoljan pritisak ulja u motoru. Primetio bi u svakom slucaju.
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
- Slavisacs
- President Saab Club
- Postovi: 5014
- Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
- Lokacija: Dobanovci
- Kontakt:
Re: Saab 9-3SE 2.0t, 2001
Ono shto mozesh da chujesh je mali lanac tj klizachi, zupchanici na balansnim npr kao shto je bio sluchaj kod mene...
Mislio sam da se chuje veliki, al je bio mali... tj zupchanici na balansnim su otishli skroz...A za lezajeve kao shto ti zod reche...
Послато са Lenovo A606 уз помоћ Тапатока
Mislio sam da se chuje veliki, al je bio mali... tj zupchanici na balansnim su otishli skroz...A za lezajeve kao shto ti zod reche...
Послато са Lenovo A606 уз помоћ Тапатока
Saab 9-3 MY07
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
- VladimirS
- Drug Član
- Postovi: 1271
- Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
- Lokacija: Zrenjanin - Kruševac
Re: Saab 9-3SE 2.0t, 2001
Na koji način se manifestuje taj manjak pritiska (za nekog ko nije stručan za te stvari)?
Sad sam provozao auto, jedno 15-20km, da se dobro zagreje, ali nema zvukova tj možda malo u vožnji ali se tu svašta meša pa ne mogu skroz da ocenim. U leru se ne čuje danas.
Sad sam provozao auto, jedno 15-20km, da se dobro zagreje, ali nema zvukova tj možda malo u vožnji ali se tu svašta meša pa ne mogu skroz da ocenim. U leru se ne čuje danas.
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: Saab 9-3SE 2.0t, 2001
Manjak pritiska ulja se manifestuje prolupavanjem motora, ne treba da budes strucan uopste da bi to prepoznao. Kada je istegnut lanac balansnih cuje se zvuk mlevenja sa donje desne strane motora. Odakle ti ideja da imas problem sa lezajevima ili lancem balansnih?
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
- VladimirS
- Drug Član
- Postovi: 1271
- Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
- Lokacija: Zrenjanin - Kruševac
Re: Saab 9-3SE 2.0t, 2001
Taj zvuk koji se javio (danas ga nema, bar ne još) može da podseća na mlevenje. Ali i kada ga ima ne čuje se stalno.
Pa, čitao sam po forumu koje su kilometraže u pitanju ali nigde nisam usleo da saznam za simptome i eventualne zvukove koje prati početak kraja. Ležejevi na radilici su menjani pre 15-20 hiljada, veliki lanac pre desetak hiljada, ulje menjam na 7-8 hiljada. Ne znam da li su i oni lanci mogli da se provere a da se ne rastura pola motora.
Pa, čitao sam po forumu koje su kilometraže u pitanju ali nigde nisam usleo da saznam za simptome i eventualne zvukove koje prati početak kraja. Ležejevi na radilici su menjani pre 15-20 hiljada, veliki lanac pre desetak hiljada, ulje menjam na 7-8 hiljada. Ne znam da li su i oni lanci mogli da se provere a da se ne rastura pola motora.
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: Saab 9-3SE 2.0t, 2001
Lanac ne moze da se cuje povremeno, ili se cuje stalno, ili se ne cuje uopste. Imas problem sa lezajem alternatora ili klime najverovatnije.
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
- MAD SERB
- Postovi: 2362
- Pridružio se: 28 Jun 2013, 09:37
- Lokacija: BOR
- Kontakt:
Re: Saab 9-3SE 2.0t, 2001
Može da se čuje "povremeno" samo u slučaju ako počne zatezač lanca da zeza ali se onda čuje samo kad se upali i zvuk se čuje dok klip na zatezaču lanca ne izađe skroz i zategne lanac, nakon toga zvuk prestaje...i ja mislim isto što i Zod da je u pitanju neki ležaj ili roler, skini PK kaiš pa probaj
ŽIVOT JE 1, SAAB JE 2.0 T !
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba
powered by Nordic performance
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba
powered by Nordic performance
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: Saab 9-3SE 2.0t, 2001
Ne radi lanac balansnih kao pogonski, on bas krlja kad je istegnut i natezac to ne moze da sakrije. Ali nije ni bitno, kod Vladimira zvuk dolazi sa gornje leve strane, sto ce reci da ima problem sa lezajem alternatora ili klime.
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
- VladimirS
- Drug Član
- Postovi: 1271
- Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
- Lokacija: Zrenjanin - Kruševac
Re: Saab 9-3SE 2.0t, 2001
Eto, danas ni da mukne. Neka ga, neka ćuti, pregledaće se sve kad bude bilo prilike ako muka ne natera ranije.
Došao sad iz sela i otišao do zadnjih vrata da izvadim neke kese kad osetim miris benzina...pogledam dole a ono filter vlažan
Došao sad iz sela i otišao do zadnjih vrata da izvadim neke kese kad osetim miris benzina...pogledam dole a ono filter vlažan
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: Saab 9-3SE 2.0t, 2001
Ja vozio bez kajsa 1km, nije digo temperaturu. Bilo ladno ali sigurno mu nece nista biti na minut-dva!
All systems go, ready for takeoff!
- VladimirS
- Drug Član
- Postovi: 1271
- Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
- Lokacija: Zrenjanin - Kruševac
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: Saab 9-3SE 2.0t, 2001
Uzmes lepo kljuc 12 okasti i dotegnes malo te holendere, pa nece da slini ulje.
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
- VladimirS
- Drug Član
- Postovi: 1271
- Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
- Lokacija: Zrenjanin - Kruševac
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: Saab 9-3SE 2.0t, 2001
Ja mislim da je najbolje da svi poskidate PK kaiseve i vozite tako, koji ce vam...
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
- VladimirS
- Drug Član
- Postovi: 1271
- Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
- Lokacija: Zrenjanin - Kruševac
Re: Saab 9-3SE 2.0t, 2001
Vraćao se sinoć sa slave (oko 40km vożnje) i na ulazu u grad čujem da kreće da se čuje kao neki propali ležaj (to je ono što sam pitao pre nekih nedelju dana samo mnogo jače, konkretno se čuje).
Sada je zvuk toliko jak da nadjačava zvuk motora ali nisam primetio da auto lošije radi, da slabo vuče i slično, samo zvuk i malo više vibracija u leru (ovo je możda subjektivno, zbog zvuka).
Razlog zašto nisam išao kod majstora prošle nedelje je taj jer je zvuk potpuno prestao u četvrtak i petak (iako sam prešao preko 300km samo u petak) pa se pojavio u subotu popodne i tako bilo do sinoć.
eb'm li ga
Sada je zvuk toliko jak da nadjačava zvuk motora ali nisam primetio da auto lošije radi, da slabo vuče i slično, samo zvuk i malo više vibracija u leru (ovo je możda subjektivno, zbog zvuka).
Razlog zašto nisam išao kod majstora prošle nedelje je taj jer je zvuk potpuno prestao u četvrtak i petak (iako sam prešao preko 300km samo u petak) pa se pojavio u subotu popodne i tako bilo do sinoć.
eb'm li ga
- VladimirS
- Drug Član
- Postovi: 1271
- Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
- Lokacija: Zrenjanin - Kruševac
Re: Saab 9-3SE 2.0t, 2001
E 'vako: nisam mogao da dočekam zakazani termin kod majstora za utorak pa sam primenio seljački način - secnuo sam pk kaiš i izvadio ga a zvuk je prestao! Auto je radio możda 5 sekundi tako da mislim da mu nije ništa, bar sad mu nije
E sad, pošto je najverovatnije klima u pitanju, ja bih za prvu pomoć uzeo kraći kaiš, koji da tražim? Da li se on samo montira ili kompresor mora napolje?
A za drugu pomoć, vervatno neki polovan kompresor, svakako klimu skoro i ne koristim.
E sad, pošto je najverovatnije klima u pitanju, ja bih za prvu pomoć uzeo kraći kaiš, koji da tražim? Da li se on samo montira ili kompresor mora napolje?
A za drugu pomoć, vervatno neki polovan kompresor, svakako klimu skoro i ne koristim.
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 13 gostiju