Zamenjen plivajući, i usput i set kvačila koji je bio potrošen preko polovine. Poneki silen-blok, jedan stabilizator, ulje u motoru i menjaču. Neprecizna ručica menjača sređena novim plastičnim biksnama u mehanizmu selektora. Jedino nije sređen daljinac na ključu, koji nije radio.
Provereno, uzrok je bio mehanički kvar cilindra brave za paljenje, koji prilikom vađenja ključa nije iskakao (''pop-ap''), pa je tako auto ''mislio'' da vlasnik nije napustio vozilo i nije omogućavao daljinsko zaključavanje i otključavanje.
Cilindar sam vadio i nosio kod ''Petka'' i kod ''Ristića'', da to srede, ali su obe firme tražile da cilindar i auto ostanu kod njih do ''sutra, prekosutra'', za posao za koji je, videćemo kasnije, majstoru potrebno najviše 15 minuta. Sveta me je uputio na nekog bravara u Batajnici koji je to više puta sređivao, ali su i oni telefonom najavili da to mora da ''potraje''.
Na kraju sam sam rasklopio cilindar i mehanizam u njegovom sklopu, pronašao u njemu jedan poprečni štift koji je ostajao zaglavljen u svom kanalu. Turpijica + lagano bušilica, kanal oblikovan i proširen i brava sad radi kao satić - iskače. Naravno, odmah je proradio i daljinac. I shvatismo da bravari neće da rade odmah, jer im je neprijatno da za ekspresni poslić uzmu 4,5,6.... crvenih.
