Saab 9-3SE 2.0t, 2001

Naši SAAB-ovi... Slike , Modifikacije, Malko informacija o našim ljubimcima...
Korisnikov avatar
kd23se4
Site Admin
Postovi: 5531
Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: Saab 9-3SE 2.0t, 2001

Postod kd23se4 » 08 Maj 2017, 12:52

VladimirS je napisao:
08 Maj 2017, 12:35
Pa to je to, unutrašnji oko 3mm a spoljašnji prečnik oko 3,5mm :thumbup:
Nisam obratio pažnju na to "+". Znam za plavi, zeleni i crveni. :ld:
A koliko litara ide?
Ne, ne - ja pricam o unutrasnjem, ali to je silikon, ako ne ide uronis u toplu vodu namazes malo sredstva za rucno pranje sudova na cev i ima da legde cak i tamo gde treba 4mm.

Nazalost glup odabir boje od BASF, jer G34 koji se fabricki sipao nije kompatibilan sa G12, a slicne su boje (ali nisu iste!!!)
Deklarisano je 8,5 litara, ali sumnjam da ces sabiti vise od 6

Korisnikov avatar
zodiac
Postovi: 1033
Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
Lokacija: Beograd

Re: Saab 9-3SE 2.0t, 2001

Postod zodiac » 08 Maj 2017, 13:08

kd23se4 je napisao:
08 Maj 2017, 11:57
Kod tebe ide G12+ ili ako ces fabricki "narandzasti" G34 koji kod nas jedino imas kao GM Dexocool, ali crveni G12 nikako, jedino ako hoces da menjas uskoro dihtung glave.
Sto? Ovo prvi put cujem.
:9000CD:
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.

Korisnikov avatar
kd23se4
Site Admin
Postovi: 5531
Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: Saab 9-3SE 2.0t, 2001

Postod kd23se4 » 08 Maj 2017, 13:29


Korisnikov avatar
VladimirS
Drug Član
Postovi: 1271
Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
Lokacija: Zrenjanin - Kruševac

Re: Saab 9-3SE 2.0t, 2001

Postod VladimirS » 08 Maj 2017, 16:57

Onda prvo šta pronađem, G12+ ili G34.
Treba i u Tojoti da menjam ali ne znam šta da sipam, bio je crveni (ili narandžasti) a majstor mi prošli put sipao zeleni pa mi sad nije jasno. Mislio sam da je razlika u bojama samo zbog dugotrajnosti korišćenja. :kuuku:

Korisnikov avatar
kd23se4
Site Admin
Postovi: 5531
Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: Saab 9-3SE 2.0t, 2001

Postod kd23se4 » 08 Maj 2017, 17:02

Narandzasti ide samo u Opele i Saab verovatno da je crveni. G12+ menja sve bezsilikatne antifrize i ne smeta mu da se mesa sa drugim dok je G12 osetljiv na druge antifrize zato ga treba izbegavati sem ako nisi 1000% siguran da je samo on sipan

Gesendet von meinem ASUS_Z00ED mit Tapatalk


Korisnikov avatar
zodiac
Postovi: 1033
Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
Lokacija: Beograd

Re: Saab 9-3SE 2.0t, 2001

Postod zodiac » 08 Maj 2017, 17:40

Koliko ja znam, G12 i G12+ mogu da se mesaju. Ako mogu da se mesaju, to znaci da imaju istu bazu. Ne razumem zasto bi jedan nagrizao dihtung glave, a drugi ne.
:9000CD:
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.

Korisnikov avatar
VladimirS
Drug Član
Postovi: 1271
Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
Lokacija: Zrenjanin - Kruševac

Re: Saab 9-3SE 2.0t, 2001

Postod VladimirS » 08 Maj 2017, 18:13

:sr:

Korisnikov avatar
kd23se4
Site Admin
Postovi: 5531
Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: Saab 9-3SE 2.0t, 2001

Postod kd23se4 » 08 Maj 2017, 19:17

zodiac je napisao:
08 Maj 2017, 17:40
Koliko ja znam, G12 i G12+ mogu da se mesaju. Ako mogu da se mesaju, to znaci da imaju istu bazu. Ne razumem zasto bi jedan nagrizao dihtung glave, a drugi ne.
Ti ili ne citas ili samo vidis ono sto zelis da vidis.......ja pisem uporno da u fabrici Saab nikada nije sipan G12, samim tim mesas G12 sa necim drugim, jer sumjam da je tvoj ili bilo ciji auto klinicki cist od starog antifriza. G34 je hybrid i nema veze sa njima.

Znaci G12 ide u kola gde je samo i uvek sipan G12 ili G12+ i nijedan drugi antifriz!

Uostalom ne vidim gde je problem........kupis G12+ i miran si, ima ga svaka radnja, bas zbog ga svi koriste jer podnosi zaostali stari antifriz (a G12 ne, zato je zamenjen sa +).

Mislim svako nek sipa sta hoce u svoja kola, ja sam napisao zasto G12+, a ne (prevazdijeni) G12, a napisao sam i zasto jos bolje G34, ali svako kako mu drago

Korisnikov avatar
zodiac
Postovi: 1033
Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
Lokacija: Beograd

Re: Saab 9-3SE 2.0t, 2001

Postod zodiac » 08 Maj 2017, 19:31

Sta je saab sipao ne znam, ne verujem da su koristili G11 u automobilima posle 2000, ali pouzdano znam da G12 moze da se mesa sa G12+ i da se radi o kompatibilnim antifrizima, pa te pitam u cemu je razlika i zasto strada dihtung glave ako neki veselnik sticajem nesrecnih okolnosti sipa bas G12 u svoj automobil? Potkrepi cinjenicama da naucimo nesto novo, da ne ostane na 'ako sipas G12 izgorece ti dihtung glave', jer to je na nivou glasina koje siri lokalni majstor Pera.
:9000CD:
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.

Korisnikov avatar
VladimirS
Drug Član
Postovi: 1271
Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
Lokacija: Zrenjanin - Kruševac

Re: Saab 9-3SE 2.0t, 2001

Postod VladimirS » 08 Maj 2017, 19:48

Ja kapiram šta je Kd hteo da kaže i to ima logike a pouzdano znam da ljudi sipaju šta stignu, e sad, da li .enjaju dihtunge svaki čas to ne znam. Ista priča sa uljima - "samo da je masno". :pra:

Korisnikov avatar
zodiac
Postovi: 1033
Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
Lokacija: Beograd

Re: Saab 9-3SE 2.0t, 2001

Postod zodiac » 08 Maj 2017, 20:28

Ja eto ne kapiram, zato trazim da mi se objasni, kako bih ukapirao.
:9000CD:
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.

Korisnikov avatar
kd23se4
Site Admin
Postovi: 5531
Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: Saab 9-3SE 2.0t, 2001

Postod kd23se4 » 08 Maj 2017, 21:46

1. U svakom Saabu od 2000te je sipano G34 u fabrici - SVAKOM - G12 nikad nije isao niti ce
2. G34 nema interval za zamenu i ako je antifriz narandzaste boje verovatno da je jos uvek tu
3. G34 ne bi trebalo mesati sa G12, jer (kao sto sam napisao) ne voli da se mesa sa drugima
4. G12+ trpi sve

E sada ako nisi shvatio, ja ti vise pomoci ne mogu

Sto se posledica tice, sad ce da se javi neko ko ce da mi prica kako on vozi vec godinama G12 i kako eto njemu nista ne fali. To ti je kao moja majka i sijalice......ja joj na upijacu pare govorim godinama da ne idu jace od 60W, ali ona stavlja 100W jer zaboga "lepse je svetlo".....godinama je to radilo, ali su onda pozutele pa pobraonili poklopci od plastike koji menjaju staklo.......e sad ti nadji poklopce za Siemens upijac iz 1987

Ko je hteo shvatio

Korisnikov avatar
zodiac
Postovi: 1033
Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
Lokacija: Beograd

Re: Saab 9-3SE 2.0t, 2001

Postod zodiac » 09 Maj 2017, 16:54

Ja i dalje, i pored najbolje volje, ne razumem zasto ce dihtung glave na saab-u da izgori ukoliko se koristi G12. Niti odgovor na to pitanje nalazim u bilo cemu sto si do sada napisao, sem tvoje konstatacije da ce to da se desi. Mene zanima zasto, a ti odbijas da mi objasnis. Koja je tacno komponenta na saab-u osetljiva na G12 i zasto? Blok motora, glava motora, dihtung glave? Sta je specificno u materijalima da se ne bi koristio G12, koji inace ima odlicna antikorozivna svojstva, nije agresivan prema aluminijumu, gusu, kuvanoj plastici, gumi itd. Pitam zato sto ovako nesto prvi put cujem, nije mi jasno, pa molim te pojasni. G12 antifrize sam koristio na gotovo svim svojim motociklima, nikad jedan jedini problem nisam imao, ne vidim zasto bi saab bio osetljiviji i sta bi moglo da mu zasmeta.
:9000CD:
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.

Korisnikov avatar
kd23se4
Site Admin
Postovi: 5531
Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: Saab 9-3SE 2.0t, 2001

Postod kd23se4 » 09 Maj 2017, 19:48

Mrzi me.....pobedio si! :nsv:

Korisnikov avatar
zodiac
Postovi: 1033
Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
Lokacija: Beograd

Re: Saab 9-3SE 2.0t, 2001

Postod zodiac » 09 Maj 2017, 20:10

[smil43c718000c2ee.gif]
:9000CD:
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.

Korisnikov avatar
VladimirS
Drug Član
Postovi: 1271
Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
Lokacija: Zrenjanin - Kruševac

Re: Saab 9-3SE 2.0t, 2001

Postod VladimirS » 10 Maj 2017, 18:43

Pošto smo antifrize rešili, ići ću na eci-peci-pec pa šta ulovim :pl: , treba da pređem na sledeće: na koliko km se menja pk kaiš i vodena pumpa, da li se zajedno menjaju i da li ima još nešto u tom sklopu što treba preventivno menjati?

Korisnikov avatar
kd23se4
Site Admin
Postovi: 5531
Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: Saab 9-3SE 2.0t, 2001

Postod kd23se4 » 10 Maj 2017, 19:51

PK kais je bio kod Saaba za motore sa lancem (dizel i benzin) uvek isao interval 110.000km, a vremenski nisam 100% siguran ali mislim da je 6 godina.
Drugarski savet......nemoj da kupujes kais od Dayco-a!

Kod benzinaca za vodenu pumpu ne znam.........imamo dovoljno vlasnika B2x5 na forumu pa neka se jave

Korisnikov avatar
zodiac
Postovi: 1033
Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
Lokacija: Beograd

Re: Saab 9-3SE 2.0t, 2001

Postod zodiac » 10 Maj 2017, 20:05

Ja sam na autu zatekao nov Dayco koji je prosvirao nakon 15 dana, zamenili ga Contijem, sve u najboljem redu.
:9000CD:
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.

Korisnikov avatar
kd23se4
Site Admin
Postovi: 5531
Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: Saab 9-3SE 2.0t, 2001

Postod kd23se4 » 10 Maj 2017, 20:11

zodiac je napisao:
10 Maj 2017, 20:05
Ja sam na autu zatekao nov Dayco koji je prosvirao nakon 15 dana, zamenili ga Contijem, sve u najboljem redu.
Na njenom dizelu smo mi zamenili i izdrzao "junackih" 40.000km ili 2 godine, srecom majstor prilikom redovnog servisa video da je ispucao pa nije bilo drame. Kod mene Bosch radio 6 godina i zamenio ga Boschom prosle godine, kad smo ga skinuli kao nov bio

Korisnikov avatar
VladimirS
Drug Član
Postovi: 1271
Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
Lokacija: Zrenjanin - Kruševac

Re: Saab 9-3SE 2.0t, 2001

Postod VladimirS » 10 Maj 2017, 20:58

Prethodni vlasnik je menjao neposredno pre moje kupovine, sad ima već dve godine i oko 30000km. Skinut je, navodno, fabrički, koji mi je dao na uvid. Ceo je i piše "saab", malo ispucao, ništa strašno. E sad, ne znam da li takvih ima da se kupe.
Continental ima u Euro07, lako ćemo kad bude trebalo.
A vodena pumpa? Kad se to menja? Mislim na otprilike kilometraže, proizvođač mi je manje bitan.
Roler, španer? Ne razumem se najbolje u te stvari.

Korisnikov avatar
kd23se4
Site Admin
Postovi: 5531
Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: Saab 9-3SE 2.0t, 2001

Postod kd23se4 » 10 Maj 2017, 21:20

roleri i spaneri bi trebalo uvek da se menjaju, ali nesto sumnjam da to majstori bas uvek rade...

Korisnikov avatar
MAD SERB
Postovi: 2362
Pridružio se: 28 Jun 2013, 09:37
Lokacija: BOR
Kontakt:

Re: Saab 9-3SE 2.0t, 2001

Postod MAD SERB » 10 Maj 2017, 21:35

Vodena pumpa SKF bar nju preporučuju kao dobru AM aPK kaiš nije neka investicija pa ga možeš menjati na dve godine
ŽIVOT JE 1, SAAB JE 2.0 T ! :sb2:
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba :dev:
powered by Nordic performance :secret: :vrm:

Korisnikov avatar
VladimirS
Drug Član
Postovi: 1271
Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
Lokacija: Zrenjanin - Kruševac

Re: Saab 9-3SE 2.0t, 2001

Postod VladimirS » 10 Maj 2017, 22:21

kd23se4 je napisao:
10 Maj 2017, 21:20
roleri i spaneri bi trebalo uvek da se menjaju, ali nesto sumnjam da to majstori bas uvek rade...
Isto :kuuku:
U svakom slučaju polako nabavljam delove pa neka stoje, neće se pokvariti.
Hvala na odgovorima. :th_hi:

Korisnikov avatar
VladimirS
Drug Član
Postovi: 1271
Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
Lokacija: Zrenjanin - Kruševac

Re: Saab 9-3SE 2.0t, 2001

Postod VladimirS » 17 Maj 2017, 18:37

Ljudi, imam nekakav zvuk, iz nekog razloga sam se ubacio u priču da su u pitanju balansne osovine tj. ležajevi...
Zvuk se čuje iznutra a i spolja, prednji deo motora ili desni (tu gde je kaiš) je u pitanju koliko sam uspeo da lociram. Opis bi bio kao kada ima vazduha u cevima za vodu a ne čuje se stalno, po nekoliko sekundi pa prestane i tako u krug, i samo kada je auto vruć. Na hladno se ne čuje. Mada juče kada sam došao posle vožnje od 60 km ništa se nije čulo :sr: Zvuk je jednak, bilo da se auto vozi, bilo da stoji u mestu. U početku sam čuo zvuk samo u krivinama pa sam pomislio da je neki feder ili nešto tako a nije...
Izvinjavam se na debilnom opisu, ne znam kako bih drugačije...
A da, kompresor klime mi nije potpuno ispravan, tj ležaj, pa bi bilo dobro da bude to, mada, šta sam sve pročitao ovde, može biti i ono prvo... :kuuku:

Korisnikov avatar
kd23se4
Site Admin
Postovi: 5531
Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: Saab 9-3SE 2.0t, 2001

Postod kd23se4 » 17 Maj 2017, 18:44

Ako ti je kompresor klime u problemu onda ili da ga popravis ili stavi kratki PK kais dakle premostis ga


Povratak na “NAŠI LJUBIMCI”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 7 gostiju