SAVETI OKO KUPOVINE SAAB-A 9-5
- siera
- Postovi: 26
- Pridružio se: 25 Sep 2016, 22:20
- Kontakt:
Re: SAVETI OKO KUPOVINE SAAB-A 9-5
Ok, sve prihvatam i opet ponavljam valja znati, znam da je bio u opticaju Isuzu i mislio sam da je tu zastupljena u obe varijante disel motora.
- Bagzi93
- Drug Član
- Postovi: 1349
- Pridružio se: 19 Feb 2013, 00:00
- Lokacija: Zvecan
Re: SAVETI OKO KUPOVINE SAAB-A 9-5
93 ss je po pitanju mesta za putnike pozadi diskutabilan
- nik 900t
- Drug Član
- Postovi: 1774
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Vojka
Re: SAVETI OKO KUPOVINE SAAB-A 9-5
evo ja na svom 9 3 tid treba da menjam klapne menjacemo ja i burazer pa da vidim koliko ce da traju nemoguce da odu za 25 000km ali ajd probacu sa novim pirburg pa cu da javim sta se desava , meni je naocarko 9 5 skroz ok ja sam hteo da kupim karavana ali nista pametno u oglasima i onda sam uzeo dobla jbg , taj saab sto se prica o njemu u cacku ja zvao prosle godine da kupim tada sam i uzeo 9 3......hteo 9 5... je presao oko 350 000 km dobio sam slike preko vibera sa zadnjim servisom na oko 300 000km prema nekoj racunici iz servisne ima najmanje 350 000km sigurno zapamti ulje menjano na 30 000km sto je zdravo u p materinu al tako je na zapadu ja ovaj 9 3 sam kupio sa zamajcem koji se cuje presao sam do sada skoro 14 000 km skoro se isto cuje ima par trikova kako da produzis zivot zamajcu i to je to ako se necuje tu si miran dugo naravno ako vozis normalno svako divljanje sa 1.9 150hp ce biti po dzepu znaci zaboravi taj iz cacka meni je tada nudio preko tel za 4200e znaci dnas ako dobije 3500e da peva, mad je napisao veliki auto dizel se preko vozi mnogo tako sta da ocekujes za nesto staro 10god za da ima 200 000km ,,,,, nekazem da nema ali u srb jako tesko.... glasam za 9 5 naocare
Saab 900og
- nik 900t
- Drug Član
- Postovi: 1774
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Vojka
-
- Drug Član
- Postovi: 95
- Pridružio se: 11 Mar 2014, 11:08
Re: SAVETI OKO KUPOVINE SAAB-A 9-5
Bas me zanima ovaj deo i jel ovo provereno ili se svodi na rekla-kazala. Ono sto provereno znam je da na Alfi 159 nema nikakvih gubitaka ks, auto ide i ponasa se najnormalnije jedino se mozda sasvim malo oseca turbo rupa ali zanemarljivo. To je isti motor...kd23se4 je napisao:a alternativa je cepovanje kojim srozavas snagu za oko 30 konja.
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAVETI OKO KUPOVINE SAAB-A 9-5
Nije isti motor, glava je drugacija
Ajmo drugcije - nije niko isao na dinamo da izmeri gubitak snage tako da ovo sto pricamo je cisto subjektivno jer nekom je gubitak snage velik, a nekom neprimetan
Ajmo drugcije - nije niko isao na dinamo da izmeri gubitak snage tako da ovo sto pricamo je cisto subjektivno jer nekom je gubitak snage velik, a nekom neprimetan
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- dragan.culum
- Postovi: 4
- Pridružio se: 26 Maj 2017, 13:31
Re: SAVETI OKO KUPOVINE SAAB-A 9-5
Pozdrav dobri ljudi, nov sam na forumu, mada me SAAB odavno intrigira.
Iščitao sam pažljivo svih 7 stranica postova o kupovini 9-5 ne bih li razrešio svoju dilemu, ali i dalje sam u problemu.
Naime, iako do sada nisam vozio Saab-a, oduvek mi je privlačio pažnju, pre svega svojom unikatnošću ali i nekakvim osećajem kvaliteta koji je izgledom odavao. Do sada sam vozio Golfa 2, Rovera 623 (hondin motor 2.3), kao i toyotu yaris 1.3. Zajedničko im je bilo to što su svi bili neverovatno pouzdani, te da u 17 godina i oko 200.000 km, iako sam ih kupovao polovne i sa ozbiljnom kilometražom, nisam imao niti jedan jedini ozbiljan kvar. Sa SAAB-om, koliko vidim iz vaših komentara, čovek treba da bude spreman na sve
Trenutno me interesuje jedna 9-5, iz Švajcarske pa bi mi dobar savet više nego dobrodošao, obzirom da o SAAB-u malo znam, a o konkretnom modelu još manje - 9-5 2.0, LPT SE
https://www.autoscout24.ch/de/d/saab-9- ... id=4771598
Usto, prodavac navodi da postoji neki problem s lancem motora ili sl (koliko mogu da verujem google translate).
Meni to zvuči kao problem sa lancem ili onim ležajevima...
Kupovati ili ne?
Iščitao sam pažljivo svih 7 stranica postova o kupovini 9-5 ne bih li razrešio svoju dilemu, ali i dalje sam u problemu.
Naime, iako do sada nisam vozio Saab-a, oduvek mi je privlačio pažnju, pre svega svojom unikatnošću ali i nekakvim osećajem kvaliteta koji je izgledom odavao. Do sada sam vozio Golfa 2, Rovera 623 (hondin motor 2.3), kao i toyotu yaris 1.3. Zajedničko im je bilo to što su svi bili neverovatno pouzdani, te da u 17 godina i oko 200.000 km, iako sam ih kupovao polovne i sa ozbiljnom kilometražom, nisam imao niti jedan jedini ozbiljan kvar. Sa SAAB-om, koliko vidim iz vaših komentara, čovek treba da bude spreman na sve
Trenutno me interesuje jedna 9-5, iz Švajcarske pa bi mi dobar savet više nego dobrodošao, obzirom da o SAAB-u malo znam, a o konkretnom modelu još manje - 9-5 2.0, LPT SE
https://www.autoscout24.ch/de/d/saab-9- ... id=4771598
Usto, prodavac navodi da postoji neki problem s lancem motora ili sl (koliko mogu da verujem google translate).
Meni to zvuči kao problem sa lancem ili onim ležajevima...
Kupovati ili ne?
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAVETI OKO KUPOVINE SAAB-A 9-5
Kaze u opisu "motor ima zvukove. Plasticna vodjica ostecena". Ja sam spreman da se kladim da je mnogo vise od plasticne vodjice u problemu
Gesendet von meinem ASUS_Z00ED mit Tapatalk
Gesendet von meinem ASUS_Z00ED mit Tapatalk
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- VladimirS
- Drug Član
- Postovi: 1271
- Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
- Lokacija: Zrenjanin - Kruševac
Re: SAVETI OKO KUPOVINE SAAB-A 9-5
Deluje pristojno ali to kod Saaba ne mora ništa da znači.
Lično, ne sviđa mi se kilometraža i vremeski period za zamenu ulja.
Lično, ne sviđa mi se kilometraža i vremeski period za zamenu ulja.
- MAD SERB
- Postovi: 2362
- Pridružio se: 28 Jun 2013, 09:37
- Lokacija: BOR
- Kontakt:
Re: SAVETI OKO KUPOVINE SAAB-A 9-5
Zvuk iz motora je ozbiljan problem u najavi, nije jedini pa bih ovaj ipak preskočio
ŽIVOT JE 1, SAAB JE 2.0 T !
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba
powered by Nordic performance
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba
powered by Nordic performance
- VladimirS
- Drug Član
- Postovi: 1271
- Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
- Lokacija: Zrenjanin - Kruševac
Re: SAVETI OKO KUPOVINE SAAB-A 9-5
Ne mora da bude ali mož', kao svaki pravi Saab.
Pa dobro, uz spuštanje cene, dažbina oko uvoza i ozbiljnog ulaganja u motor (da si miran duži niz godina) može da se namesti nešto. Sve zavisi koliko si spreman da uložiš u auto.
Pa dobro, uz spuštanje cene, dažbina oko uvoza i ozbiljnog ulaganja u motor (da si miran duži niz godina) može da se namesti nešto. Sve zavisi koliko si spreman da uložiš u auto.
- Slavisacs
- President Saab Club
- Postovi: 5014
- Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
- Lokacija: Dobanovci
- Kontakt:
Re: SAVETI OKO KUPOVINE SAAB-A 9-5
Pozdrav.Zamolio bi te da ispostujesh pravilnik i predastavish se u temi namenjenoj za to...Hvala.
Saab 9-3 MY07
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
- dragan.culum
- Postovi: 4
- Pridružio se: 26 Maj 2017, 13:31
- Perkele
- Drug Član
- Postovi: 898
- Pridružio se: 16 Apr 2012, 00:00
- Lokacija: Indjija
- Kontakt:
Re: SAVETI OKO KUPOVINE SAAB-A 9-5
Ja sam nesto razmisljao da prodam svoj auto u koji nema 100din ulaganja, odrzavan kao retko koji ali bi svi 9-5 za 2000e a da bude dobar, to ne postoji!
- dragan.culum
- Postovi: 4
- Pridružio se: 26 Maj 2017, 13:31
Re: SAVETI OKO KUPOVINE SAAB-A 9-5
Hvala dobri ljudi - kd23se4, VladimirS i Mad Serb - na savetima
- saabvolvo
- Postovi: 594
- Pridružio se: 14 Apr 2013, 00:00
- Lokacija: indjija
Re: SAVETI OKO KUPOVINE SAAB-A 9-5
Dragan Ćulum...odakle su tvoji..što kaže Dragan Torbica..
- kistu70
- Postovi: 158
- Pridružio se: 02 Dec 2014, 21:43
- Lokacija: Novi Beograd
Re: SAVETI OKO KUPOVINE SAAB-A 9-5
Ljudi, ne silazim sa oglasa vec mesecima (holandija, belgija, svedska, nemacka, svica)..
zapeo sam za 9-5 2.3T Aero , iskljucivo sedan, iskljucivo 2004 ili 2005 godiste sa onim spojlerom i “nacuh” po Saab Central Forumu da 9-5 Aero iz te dve godine se pokazao najpouzdanijim.
Posto sam malo bolestan (i necu prodavati svoj 9-3ss dizel, nego cu imati 2 Saab-a ko pravi pacijent), zeleo bi da tu budu i elektro sedista i siber ako moze, koza naravno obavezna, “sifreri” na volanu..
E ono sto me zanima (ako ima neko voljan lepo da mi odgovori) su sledece stvari:
Kao najbitnije:
• Uzeti 2.3t od 185ks pa budziti, ili 2.0 od 150 pa budziti ili da ostanem iskljuciv pri 2.3T od 250ks
• Ne svidja mi se fizicki naocarko kao ovaj 2004/2005, ali ih ima vise u ponudi, prevazici estetiku i uzeti naocarka u full full opremi (sve ima od navedenog) pa i onih 10ks vise, ili cekati dalje traziti bas ovo sto zelim.
• Aero sedista!! koliko su udobnija od obicnih? i mogu li se naci pa ugraditi?
• Sift na volanu - super ili koji ce mi...
• Elektro podesiva sedista - vise muke sa strujom nego radosti ili ? kao i da li je naknadna ugradnja u praksi izvodljiva?
Koje me muke cekaju posle? Bar one najvece u najavi? Nadjoh 1. sjajnog u Svedskoj ali imao 9 vlasnika pre mene, to me bas “tera dalje” od njega, nadjoh i u Svici ali 185ks i ima Aero sedista a vektor je (jel to budzeno ili se prodavalo i tako)? Nadjoh u Holandiji jednog ali je presao 290000 (da bezim dalje?) i nadjoh jednog “naocarka” brutalnog brutalnog sa svom mogucom opremom ali naocarko
ako vas ne mrzi da pisete - pisite..
zapeo sam za 9-5 2.3T Aero , iskljucivo sedan, iskljucivo 2004 ili 2005 godiste sa onim spojlerom i “nacuh” po Saab Central Forumu da 9-5 Aero iz te dve godine se pokazao najpouzdanijim.
Posto sam malo bolestan (i necu prodavati svoj 9-3ss dizel, nego cu imati 2 Saab-a ko pravi pacijent), zeleo bi da tu budu i elektro sedista i siber ako moze, koza naravno obavezna, “sifreri” na volanu..
E ono sto me zanima (ako ima neko voljan lepo da mi odgovori) su sledece stvari:
Kao najbitnije:
• Uzeti 2.3t od 185ks pa budziti, ili 2.0 od 150 pa budziti ili da ostanem iskljuciv pri 2.3T od 250ks
• Ne svidja mi se fizicki naocarko kao ovaj 2004/2005, ali ih ima vise u ponudi, prevazici estetiku i uzeti naocarka u full full opremi (sve ima od navedenog) pa i onih 10ks vise, ili cekati dalje traziti bas ovo sto zelim.
• Aero sedista!! koliko su udobnija od obicnih? i mogu li se naci pa ugraditi?
• Sift na volanu - super ili koji ce mi...
• Elektro podesiva sedista - vise muke sa strujom nego radosti ili ? kao i da li je naknadna ugradnja u praksi izvodljiva?
Koje me muke cekaju posle? Bar one najvece u najavi? Nadjoh 1. sjajnog u Svedskoj ali imao 9 vlasnika pre mene, to me bas “tera dalje” od njega, nadjoh i u Svici ali 185ks i ima Aero sedista a vektor je (jel to budzeno ili se prodavalo i tako)? Nadjoh u Holandiji jednog ali je presao 290000 (da bezim dalje?) i nadjoh jednog “naocarka” brutalnog brutalnog sa svom mogucom opremom ali naocarko
ako vas ne mrzi da pisete - pisite..
"Postoje Saab automobili, i ostali automobili"
- alonso
- Postovi: 251
- Pridružio se: 15 Jan 2019, 00:16
- Lokacija: Beograd
Re: SAVETI OKO KUPOVINE SAAB-A 9-5
Ja samo mogu pomoći sa par stvari...
Da li taj 2.3 ima istih poznatih problema kao i 2.0 ?
Evo i primer koji znam ... na jednom bmw e60 sedište je zaglavilo skroz u zadnjem položaju i popravka te elektronike je bila 150e. Možda bi ovde bilo jeftinije, ali bi mi bilo žao i jedan evro da dam za popravku nečega što u se u drugoj varijanti nikada i ne može pokvariti...
Nisam ni za to da treba da se vratimo na praistorijsku opremu, ali kod nekih stvari (kao što je ova) vidim više potencijalnih problema nego koristi...
Da li taj 2.3 ima istih poznatih problema kao i 2.0 ?
Ja sam se uvek vodio time da je to više muke ... Iskreno, meni lično nije ništa wow da imam električna sedišta ... i ručice vrše istu funkciju, a to je svakako nešto što se podešava jednom u sto godina pa ne vidim potrebu da bude fensi komplikovano ako može jednostavno i praktično ... A nekako sam i primetio da ljudi kad vide da se električno podešava da vole da čačkaju i isprobavaju, barem moji suvozači to rade...• Elektro podesiva sedista - vise muke sa strujom nego radosti ili ? kao i da li je naknadna ugradnja u praksi izvodljiva?
Evo i primer koji znam ... na jednom bmw e60 sedište je zaglavilo skroz u zadnjem položaju i popravka te elektronike je bila 150e. Možda bi ovde bilo jeftinije, ali bi mi bilo žao i jedan evro da dam za popravku nečega što u se u drugoj varijanti nikada i ne može pokvariti...
Nisam ni za to da treba da se vratimo na praistorijsku opremu, ali kod nekih stvari (kao što je ova) vidim više potencijalnih problema nego koristi...
- VladimirS
- Drug Član
- Postovi: 1271
- Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
- Lokacija: Zrenjanin - Kruševac
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAVETI OKO KUPOVINE SAAB-A 9-5
Od 2004 bi trebalo da su izvrsili neke promene na bloku motora kojim je to otklonjeno.
Samo nisam neki obozavalac tog fejslifta.......aj spolja me briga jer ne moram da ga gledam dok vozim, ali unutra ona jeftina plastika i onaj genericki GM (Denso) radio.....nisam bas odusevljen
Idealna kombinacija dobro ocuvan model do 2003 i motor iz kasnijih, al sad........
Samo nisam neki obozavalac tog fejslifta.......aj spolja me briga jer ne moram da ga gledam dok vozim, ali unutra ona jeftina plastika i onaj genericki GM (Denso) radio.....nisam bas odusevljen
Idealna kombinacija dobro ocuvan model do 2003 i motor iz kasnijih, al sad........
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- VladimirS
- Drug Član
- Postovi: 1271
- Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
- Lokacija: Zrenjanin - Kruševac
Re: SAVETI OKO KUPOVINE SAAB-A 9-5
Zar nisu samo ugrađivali poslednji pcv sistem?
- trx88
- Site Admin
- Postovi: 189
- Pridružio se: 30 Okt 2016, 16:44
- Lokacija: Niš
Re: SAVETI OKO KUPOVINE SAAB-A 9-5
Nista bez 2. :D
Mada mnogi idu mnogo dalje od toga...
Ako mene pitas, nemoj da budzis. Nije razlika samo u ECU-u, vec i u interkuleru i turbini. Ako hoces da napravis Aero, moras sve to da uradis, a to cete kostati vise nego da uzmes fabricki Aero. Ako ti je merak, igraj se posle. :)
Moze da bude muka, a i ne mora. Kod mene u 9000 je bila samo sajla (i to kod suvozaca), koju je Mare resio za male pare. 28 godina kasnije sve radi kako treba. Meni tu najvise znaci memorija. Posto 9-3 vozimo i majka i ja, mnogo bih voleo da imam memoriju pozicije sedista.
Kao i svaki B2x5, skini karter da vidis da li ima problema sa koksanjem ulja (iako je to navodno reseno za modele 2004 i 2005). Proveri da li ima PCV sistem novije generacije, nove svecice (verovatno i kaseta), proveri lance itd. Glavna muka - koksanje ulja.
Ako je imao kasvetnog vlasnika, menjao je ulje na 10k i sipao full sintetiku 0w40, sto bi trebalo da neutralise problem.
E da, usmeravanje vazduha u kabini hoce da zeza, pa imas ojacane delove za to. Takodje, one male zezalice za podizanje stakala (stao mi je mozak kako se zove, lici na ukosnice :D ).
B2x5 je nezniji motor od B2x4, jer su pravili lakse komponente da bi smanjili potrosnju i podigli efikasnost. B2x4 je bolje magare, ali i on moze da ima probleme. Od 2x5 mnogi beze zbog gorepomenutog. Ali ako je dobro odrzavan, nema zime.
Nemoj da te to tripuje. U Svedskoj se promena vlasnika tretira i kada ga uzme salon da ga proda. Dakle, 1. vlasnik je fabrika. 2. vlasnik je salon ili vlasnik koji je kupio auto iz fabrike. Cesto su ih uzimali kao sluzbena vozila (logicno, to je sledeci vlasnik), ali i svaki salon koji je uzeo da preproda auto je takodje vlasnik. Sto znaci, oduzmi bar 3 od te brojke.
9-3 1.9 TiDS (2005)
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAVETI OKO KUPOVINE SAAB-A 9-5
Pa PCV sistem mozes da promenis sam na svakom.........ne, bukvalno izmena na bloku (samo nemoj da me pitas koja)
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- kistu70
- Postovi: 158
- Pridružio se: 02 Dec 2014, 21:43
- Lokacija: Novi Beograd
Re: SAVETI OKO KUPOVINE SAAB-A 9-5
@tr88 hvala puno brate! znace svi saveti!
dugo sam se dvoumio izmedju 9000aero (uvezi na foru budzi krljaj) 9-5ng 2.0T (nema karoserijskih ni za lek) i ako je najlepsi auto ikad!
i na kraju se “zaljubih” u 2004/5 9-5 aero.
dugo sam se dvoumio izmedju 9000aero (uvezi na foru budzi krljaj) 9-5ng 2.0T (nema karoserijskih ni za lek) i ako je najlepsi auto ikad!
i na kraju se “zaljubih” u 2004/5 9-5 aero.
"Postoje Saab automobili, i ostali automobili"
- trx88
- Site Admin
- Postovi: 189
- Pridružio se: 30 Okt 2016, 16:44
- Lokacija: Niš
Re: SAVETI OKO KUPOVINE SAAB-A 9-5
I drugi put. :)
2004/2005 je negde najbolji kompromis ako se gleda 9-5. Misljenja sam kao i KD, jednostavno mi je 9-5 bio lepsi pre oba facefilt-a. Pricam za spoljasnost.
Sto se unutrasnjosti tice, i facelift za 9-3 (2007) i facelift za 9-5 (2006) je katastrofa ako mene pitas. Losa plastika, generican dizajn...
Stariji dizajn enterijera je specifican kod SAAB-a, i ljudima se ili svidja ili ne svidja. Nije kao Dejan Cukic - svima prihvatljiv. :D
Jesta da ima hiljadu dugmica, ali vise volim to nego da sve kontrolisem sa 3 dugmeta i/ili touch ekranom.
Ili francuska fora da iza rucica migavaca i brisaca dodaju jos jedan set rucica. A mozes i da ih vrtis za jos opcija.
Mada mi se cini da to radi i Mercedes...
9-3 1.9 TiDS (2005)
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 2 gosta