SAVETI OKO KUPOVINE SAAB-A 9-5
-
- Postovi: 1224
- Pridružio se: 17 Jan 2013, 00:00
- Lokacija: Novi Pazar
Re: SAVETI OKO KUPOVINE SAAB-A 9-5
Nije bas za uporedjivanje lybra i 9-5 koji je veci udobniji i bolji auto u svakom pogledu a samim tim i skuplji za odrzavanje. Za lybru imas delova i otpada koliko neces za saaba ima ali redje. Lybra 2.4 jtd od 150ks ide kao luda a i malo trosi. One prve verzije 2.4jtd od 136ks treba izbegavati jer su imali konstrukcijsku gresku. Ovi od 140 i 150 ks su mrcine i prelaze dosta.
Saab dizel i fiat dizel gledano od oka je isto a ustvari nista nije. Preporucujem ti SAABOTER servis u koliko se odlucis za igru sa saabovima.
Saab dizel i fiat dizel gledano od oka je isto a ustvari nista nije. Preporucujem ti SAABOTER servis u koliko se odlucis za igru sa saabovima.
- MAD SERB
- Postovi: 2362
- Pridružio se: 28 Jun 2013, 09:37
- Lokacija: BOR
- Kontakt:
Re: SAVETI OKO KUPOVINE SAAB-A 9-5
što se majstora tiče ili Kiki ili Viktor i nema zime
ŽIVOT JE 1, SAAB JE 2.0 T !
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba
powered by Nordic performance
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba
powered by Nordic performance
- siera
- Postovi: 26
- Pridružio se: 25 Sep 2016, 22:20
- Kontakt:
Re: SAVETI OKO KUPOVINE SAAB-A 9-5
Što se tiče poredjenja meni lično odgovara i Lybra i Saab, štose tiče (kako ide) i jedno i drugo auto su mi ok nisam od nekih trkača. Lybri 2.4 kod nas na oglasima skoro da nema ili su ubijene do te mere da to nema opravdanja kupovati a generalno mi ne smeta ni motor 2.4jtd
E sad me brine a to nisam znao da postoje razlike u motoru Fiat-Saab baš u tom segmentu koji je i najbitniji. Neće tek tako da odu klipovi radilica ležajevi ako se vodi računa o vozilu (znači nek ima ulja koje mu sleduje i da se ne pregreje) i to je glavni preduslov za dugotranjnost. Sad da se vratim na održavanje, s obzirom da sam iz Čačka nisam rad da idem za Beograd po "majstoriju" nemam toliko vremena a i problem bi mi bio da nešta ne mogu da odradim tokom dana itd itd kud ću onda. Iskustvo mi iz mog posla kaže da bi trebalo imati vozilo za koje imaš servis i majstore u ne posrednoj blizini.
I glavno kao se proverava rad klapni da li putem dijagnostike ili ima možda vizuelno, za zamajac koliko si vešt da oceniš ponašanje vozila.
E sad me brine a to nisam znao da postoje razlike u motoru Fiat-Saab baš u tom segmentu koji je i najbitniji. Neće tek tako da odu klipovi radilica ležajevi ako se vodi računa o vozilu (znači nek ima ulja koje mu sleduje i da se ne pregreje) i to je glavni preduslov za dugotranjnost. Sad da se vratim na održavanje, s obzirom da sam iz Čačka nisam rad da idem za Beograd po "majstoriju" nemam toliko vremena a i problem bi mi bio da nešta ne mogu da odradim tokom dana itd itd kud ću onda. Iskustvo mi iz mog posla kaže da bi trebalo imati vozilo za koje imaš servis i majstore u ne posrednoj blizini.
I glavno kao se proverava rad klapni da li putem dijagnostike ili ima možda vizuelno, za zamajac koliko si vešt da oceniš ponašanje vozila.
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAVETI OKO KUPOVINE SAAB-A 9-5
Klapne se proveravaju dijagnostikom, a zamajac "na sluh"
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- siera
- Postovi: 26
- Pridružio se: 25 Sep 2016, 22:20
- Kontakt:
Re: SAVETI OKO KUPOVINE SAAB-A 9-5
Za proveru klapni ide li bilo koja dijagnostika ili mora isključivo Saab, (pretpostavljam da se tako i šteluju) ne znam šta obuhvata dijagnostika može li da meri pritiske turbine, pumpe za niski pritisak, intercooler, može li da očita parametre iz prošlosti recimo max broj obrtaja u nekom trenutku, max temp motora i sl
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAVETI OKO KUPOVINE SAAB-A 9-5
Mnogo trazis..........univerzalna dijagnostika ti samo izbaci broj greske, a imas na internetu koji su kodovi, isti su za sve marke vozila.
Klapne se ne podesavaju, kod 1,9jtd imas motorcic koji to radi (i on ume da crkne ako se vozi dugo sa pokvarenim klapnama), a kod drugih vozila (npr. Saab 2.2 TID) to regulise preko vakuma.
Ove druge parametre sto si naveo sve imas, ali mora da bude neka profesionalna dijagnostika koja vidi sve te parametre, najbolje Tech2, ali imas Bosch, Gutmann i dr. profi uredjaji koji verovatno mogu da vide, takodje zavisi i koja je verzija uredjaja......skoro sam doziveo da na jednom servisu Delphi dijagnostika ne moze da pridje BMW e39, a na drugom servisu ista dijagnostika sve vidi
Klapne se ne podesavaju, kod 1,9jtd imas motorcic koji to radi (i on ume da crkne ako se vozi dugo sa pokvarenim klapnama), a kod drugih vozila (npr. Saab 2.2 TID) to regulise preko vakuma.
Ove druge parametre sto si naveo sve imas, ali mora da bude neka profesionalna dijagnostika koja vidi sve te parametre, najbolje Tech2, ali imas Bosch, Gutmann i dr. profi uredjaji koji verovatno mogu da vide, takodje zavisi i koja je verzija uredjaja......skoro sam doziveo da na jednom servisu Delphi dijagnostika ne moze da pridje BMW e39, a na drugom servisu ista dijagnostika sve vidi
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- siera
- Postovi: 26
- Pridružio se: 25 Sep 2016, 22:20
- Kontakt:
Re: SAVETI OKO KUPOVINE SAAB-A 9-5
Kad smo kod dijagnostike verovatno je u pitanju odredjeni nivo autorizacije. Pošto u mom poslu za dobar deo stvari treba dijagnostika navikao sam da imam uvid u sve te parametre koje sam pomenu i gomilu nekih drugih u koje se površno razumem a u nekim segmentima nemam pojma Ovo sam pitao čisto iz razloga da vidim šta od podataka nudi centralna jedinica. Za slučaj klapni kakva je preporuka za zamenu novo ili polovno? E sad ako je novo da li to ide iz originala ili ima varijanta aftermarket?
Šta je sa vešanjem amortizeri, stabilizatori, silen blokovi, gumice jel to Saab ili GM? Kočnice diskovi pločice
Verovatno je sve ovo opširnio ali je prilično kompleksno jbg
Šta je sa vešanjem amortizeri, stabilizatori, silen blokovi, gumice jel to Saab ili GM? Kočnice diskovi pločice
Verovatno je sve ovo opširnio ali je prilično kompleksno jbg
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAVETI OKO KUPOVINE SAAB-A 9-5
Ja za sve kazem uvek novo, jer ja placam za sve majstora i ako ponovo treba da se vadi ja moram da placam opet, a to pojede ustedu.
Moj majstor koji nije iz saabovskih voda kaze da imaju neku firmu koja kod njih odrzava kola i na Fiat kombijima stavlja polovne usisne grane i da je vek trajanja oko 30.000km.
Kocnice imas da biras ATE, Textar......ako volis kvalitet, imas i jeftinjake za stedljivije........isto za amortizere KYB, Sachs i sve ostalo.......mozes da biras do mile volje, sve imas u Srbiji, u najgorem slucaju moras da porucis pa cekas 15 dana. Imas rubriku prodavnica sa kojima imamo ugovor kao klub, pa mozes sa klubskim popustom da kupis sve sto ti treba, bilo u Cacku direktno ili da ti poslaju brzom postom.
Licno smatram da imas veci izbor potrosnog materijala za Saab nego za VW kod nas.
Moj majstor koji nije iz saabovskih voda kaze da imaju neku firmu koja kod njih odrzava kola i na Fiat kombijima stavlja polovne usisne grane i da je vek trajanja oko 30.000km.
Kocnice imas da biras ATE, Textar......ako volis kvalitet, imas i jeftinjake za stedljivije........isto za amortizere KYB, Sachs i sve ostalo.......mozes da biras do mile volje, sve imas u Srbiji, u najgorem slucaju moras da porucis pa cekas 15 dana. Imas rubriku prodavnica sa kojima imamo ugovor kao klub, pa mozes sa klubskim popustom da kupis sve sto ti treba, bilo u Cacku direktno ili da ti poslaju brzom postom.
Licno smatram da imas veci izbor potrosnog materijala za Saab nego za VW kod nas.
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- siera
- Postovi: 26
- Pridružio se: 25 Sep 2016, 22:20
- Kontakt:
Re: SAVETI OKO KUPOVINE SAAB-A 9-5
I Ja sam lično za varijantu novog dela jel sam to iskusio u ko zna koliko slučajeva i na kraju sam sa tim "prekvintao" i već odavno bitne stvari idu iz originala i radim u ovlašćenom servisu, manje bitno after market ili eventualno polovno. Konkretno "ko o čemu baba o uštipcima" klapne idu li iz originala Fiat ili GM ili after market?
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAVETI OKO KUPOVINE SAAB-A 9-5
"original" je zapravo Pierburg, a imas i druge proizvodjace.......
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- siera
- Postovi: 26
- Pridružio se: 25 Sep 2016, 22:20
- Kontakt:
Re: SAVETI OKO KUPOVINE SAAB-A 9-5
Postoji li mogućnost provere šasije putem interneta slično kao kod Fiat Lancia EPER sistem imam nekih desetak fotografija od ovih kola izmedju ostalog i broj šasije. Vidim da imaju neki "dugmići" ali nisam detaljisao kakva je namena Vector je oprema navodno da sve radi
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAVETI OKO KUPOVINE SAAB-A 9-5
Mislis ovako nesto?
http://saabclubserbia.rs/vin-dekoder/
http://saabclubserbia.rs/vin-dekoder/
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- siera
- Postovi: 26
- Pridružio se: 25 Sep 2016, 22:20
- Kontakt:
Re: SAVETI OKO KUPOVINE SAAB-A 9-5
Ovako kaže:
VIN: YS3EF55W383502177
Model: SAAB 9-5 (9600)
Version: Vector
Equipment: Model series III, Driver and passenger airbags
Body Type: 5D / 5-door Wagon
Gearbox: 5-speed manual / Front wheel drive
Engine: Z19DTH 4-in line, Turbo - Diesel
Cubic Size: 1910 cc
Power: 148 HP / 320 Nm
Year: 2008
Assembly Plant: Trollhättan, Sweden, line A
Serial Number: 502177
U oglasu mi kaže da je 2007 https://www.polovniautomobili.com/putni ... 9-5-19-tid e sad .ebem li ga nisam pametan
VIN: YS3EF55W383502177
Model: SAAB 9-5 (9600)
Version: Vector
Equipment: Model series III, Driver and passenger airbags
Body Type: 5D / 5-door Wagon
Gearbox: 5-speed manual / Front wheel drive
Engine: Z19DTH 4-in line, Turbo - Diesel
Cubic Size: 1910 cc
Power: 148 HP / 320 Nm
Year: 2008
Assembly Plant: Trollhättan, Sweden, line A
Serial Number: 502177
U oglasu mi kaže da je 2007 https://www.polovniautomobili.com/putni ... 9-5-19-tid e sad .ebem li ga nisam pametan
-
- Postovi: 1224
- Pridružio se: 17 Jan 2013, 00:00
- Lokacija: Novi Pazar
Re: SAVETI OKO KUPOVINE SAAB-A 9-5
Posto si nov ovde i ne znas o SAABu puno i neces auto za koji nema servisa na svakom cosku onda bojim se da SAAB nije to sto trazis. 9-5 OG naocarko odnosno zadnji pokusaj brice da od guz'ce napravi lice je zesca konfekcija. Moj ti je savet da trazis 9-3 prve generacije sa 2.2 TID motorom koji ne zahteva toliko paznje kao 1.9.
U opticaju bi bila i 9-5 do naocarka koji je daleko kvalitetniji auto po pitanju enterijera. Ne zaboravi ni turbo benzinca koji sa sekvent plinom radi super. Ako vec dajes 5000e mozes naci i dobar 9-3 sport sedan koji je daleko atraktivniji i laksi za odrzavanje
U opticaju bi bila i 9-5 do naocarka koji je daleko kvalitetniji auto po pitanju enterijera. Ne zaboravi ni turbo benzinca koji sa sekvent plinom radi super. Ako vec dajes 5000e mozes naci i dobar 9-3 sport sedan koji je daleko atraktivniji i laksi za odrzavanje
- siera
- Postovi: 26
- Pridružio se: 25 Sep 2016, 22:20
- Kontakt:
Re: SAVETI OKO KUPOVINE SAAB-A 9-5
Kolja nisam sve najbolje razumeo što se tiče tog modela jel generalno Saab brend mi nije poznat (znam da se pravi u Švedskoj) da postoji dizel/benzin i to je sve. Konkretno ova kola su mi u opticaju zbog uslova kupovine i što mi je odgovarajuće to što je dizel i što mi nije bitno da li će trošiti 6 ili 9 lit nafte to me nije zanimalo (dodje mi na skoro isto) Veći mi je problem da mi to neko u gradu u odredjenom trenutku popravi majstorski kada zatreba nego nešta drugo. Ima nekih Sabova po oglasima ali u ovom trenutku nemam uslove za njihovu kupovinu. Baš ovo auto gledam od septembra prošle godine iz razloga diesel jtd, i uslova kupovine. Ako bi zatrebalo neke stavke tipa kočnice, servis, gume itd bi rešavao vremenom. Morao bi da se raspitam ima li kod mene majstor u gradu da se bavi Saab-om i da zna tu materiju da ne bi morao da idem 150km dalje po tom pitanju e sad što je moja uzrečice .ebem li ga :) nisam pametan šta mi je činiti, i ovaj dekoder mi daje da je 2008godina a po libretu iz Italije (zemlja porekla) 2007
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAVETI OKO KUPOVINE SAAB-A 9-5
Kod Saaba postoje dva godista godina proizvodnje i "model za godiste", broj sasije navodi uvek "model za godiste" - to znaci da ako su kola pravljena od septembra do decembra stoji naredna godina.
To je ustvari i pravilno, jer ako su ugradjeni delovi koji su promenjeni onda te to kaci bez obzira na godinu.
Imam i sam slican primer, MY 2002, a godina proizvodnje 2001, a kupio sam kola licno od vlasnika u nemackoj, sa papirima koji idu u najsitnija crevca
Model: SAAB 9-3 (9400)
Version: SE
Equipment: Model series III, Driver and passenger airbags
Body Type: 5D / 5-door Hatchback
Gearbox: 5-speed manual / Front wheel drive
Engine: D223L 4-in line, Turbo - Diesel
Cubic Size: 2171 cc
Power: 125 HP / 280 Nm
Year: 2002
Assembly Plant: Trollhättan, Sweden, line B (900 / 9-3)
Serial Number: 000265
To je ustvari i pravilno, jer ako su ugradjeni delovi koji su promenjeni onda te to kaci bez obzira na godinu.
Imam i sam slican primer, MY 2002, a godina proizvodnje 2001, a kupio sam kola licno od vlasnika u nemackoj, sa papirima koji idu u najsitnija crevca
Model: SAAB 9-3 (9400)
Version: SE
Equipment: Model series III, Driver and passenger airbags
Body Type: 5D / 5-door Hatchback
Gearbox: 5-speed manual / Front wheel drive
Engine: D223L 4-in line, Turbo - Diesel
Cubic Size: 2171 cc
Power: 125 HP / 280 Nm
Year: 2002
Assembly Plant: Trollhättan, Sweden, line B (900 / 9-3)
Serial Number: 000265
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
-
- Postovi: 1224
- Pridružio se: 17 Jan 2013, 00:00
- Lokacija: Novi Pazar
Re: SAVETI OKO KUPOVINE SAAB-A 9-5
SAAB servise imas u BGu i jedan u KGu i to je to. U Cacku nema
- siera
- Postovi: 26
- Pridružio se: 25 Sep 2016, 22:20
- Kontakt:
Re: SAVETI OKO KUPOVINE SAAB-A 9-5
Ahaa to je lepo kad ima neko da objasni, ostala bi mi ne duomica oko toga, ova kola jesu negde mislim iz 10.2007
Jedna nepoznanica manje.
Jedna nepoznanica manje.
- saabvolvo
- Postovi: 594
- Pridružio se: 14 Apr 2013, 00:00
- Lokacija: indjija
Re: SAVETI OKO KUPOVINE SAAB-A 9-5
Siera,ja sam prodao 9-5 1.9 tid karavan 2007 god. za 4700 eura pre tačno godinu dana..bio je najbolji naočarko u srbiji(imaš temu)..Taj plavi je u oglasima sto godina i daće ga za mnogo manje para..ako smem da kažem a da mi se ne zameri..ne kupuj saab naočarka,pogotovo dizel i još karavan..prodati ga nećeš nikad..klapne usisne grane sam kupovao nove i trajale 20000 km,pierburg..ako voliš saab nađi 9-3 benzin sa malo km..
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAVETI OKO KUPOVINE SAAB-A 9-5
@Saabvolvo - jel radis kucne posete?!?
Imamo jednog clana ovde kome ne mogu da izbijem "naocarka" iz glave......zaljubio se covek, a ljubav slepa kao svaka
Imamo jednog clana ovde kome ne mogu da izbijem "naocarka" iz glave......zaljubio se covek, a ljubav slepa kao svaka
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- saabvolvo
- Postovi: 594
- Pridružio se: 14 Apr 2013, 00:00
- Lokacija: indjija
Re: SAVETI OKO KUPOVINE SAAB-A 9-5
budi uporan i odljubiće se
- siera
- Postovi: 26
- Pridružio se: 25 Sep 2016, 22:20
- Kontakt:
Re: SAVETI OKO KUPOVINE SAAB-A 9-5
Zašto se zove "naočarko" prvi put čujem nisam znao za taj izraz. Ovaj Saab je već godinu dana u ponudi ali vidim da ne ide, izgleda da sam Ja bio dosad jedini koji sam zapitkivao i interesovao se :)
- saabvolvo
- Postovi: 594
- Pridružio se: 14 Apr 2013, 00:00
- Lokacija: indjija
Re: SAVETI OKO KUPOVINE SAAB-A 9-5
zbog maske i farova..jebem li ga,ni ja nisam znao dok ga nisam kupio..
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAVETI OKO KUPOVINE SAAB-A 9-5
Ja sam prvi put video koliko su na naocarku stedeli kada sam jednom bio kod Trnavca.....Viktor menjao anlaser na naocarku - automatiku, reko sta je bilo. Ma stavljaju na automatike slabije anlasere (jer je manje opterecenje) pa kad ih stigne zamor kola tesko pale i resava se stavljanjem anlasera sa rucnog menjaca
Kada sam to video da su stedeli sve mi bilo jasno
Kada sam to video da su stedeli sve mi bilo jasno
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- siera
- Postovi: 26
- Pridružio se: 25 Sep 2016, 22:20
- Kontakt:
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 2 gosta