SAVETI OKO KUPOVINE SAAB-A 9-5

saab.mkd
Drug Član
Postovi: 43
Pridružio se: 14 Avg 2013, 10:22

Re: koji benzinski motor 9-5

Postod saab.mkd » 13 Okt 2015, 21:39

J**ga da dam poslednju kintu za nesto sto ne znam dali ce da vozim ili ce da lezim u garazi pod njega ne planiram.Kod svaki auto koji sam imao sipao sam najkvalitetno ulje ili castrol edge,ili liqui moly,ili za alfu selenia racing,i nisam vodio brigu dali ce da me ostavi na put.Ako je motor OK menjam ulje i put pod noge,a ne kad odem negde da se mislim dali cu se vratiti.Sa ovim izlazi da je benzinac kod saaba najnepouzdaniji motor koji moze da postoji,ne znam za vas ali ja sam stekao takav dojam.

Korisnikov avatar
MAD SERB
Postovi: 2362
Pridružio se: 28 Jun 2013, 09:37
Lokacija: BOR
Kontakt:

Re: koji benzinski motor 9-5

Postod MAD SERB » 13 Okt 2015, 23:55

nije savrsen ali nije ni toliko los, ako pogledas forum videces da se ljudi voze sa svojim saabovima
ŽIVOT JE 1, SAAB JE 2.0 T ! :sb2:
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba :dev:
powered by Nordic performance :secret: :vrm:

Korisnikov avatar
VladimirS
Drug Član
Postovi: 1271
Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
Lokacija: Zrenjanin - Kruševac

Re: koji benzinski motor 9-5

Postod VladimirS » 14 Okt 2015, 00:15

Na svakom forumu ćeš pronaći za i protiv određenog motora. Ovde su ljudi malo otvoreniji. Nemoj da te to pokoleba. I...svaki motor će te izdati ukoliko nije adekvatno održavan. Svaki.

Korisnikov avatar
Perkele
Drug Član
Postovi: 898
Pridružio se: 16 Apr 2012, 00:00
Lokacija: Indjija
Kontakt:

Re: koji benzinski motor 9-5

Postod Perkele » 14 Okt 2015, 09:59

@saab.mkd, vidi ovako... Dizel koji spominjes ima 20x vise problema od problematicnog benzinca u 9-5. Kad kupujes auto recimo onog aera u Sloveniji, naravno da neces tamo skidati karter. Ono sto mozes i TREBAS tamo da uradis je sledece: da provozas auto lagano, da sto cesce kreces i stajes i da slusas motor, ako su mu leteci i lezeci lezajevi losi i ako su iskrivili radilicu to ces CUTI! Ja sam imao taj problem i auto me NIJE nigde ostavio kako ti kazes, vozio sam ga tako neko vreme, pri svakom laganom kretanju se culo u motoru da nesto nije u redu, nije to bio zvuk raspadanja ali 10% glasniji taj zvuk je bio pri kretanju nego kad je motor kako treba, kao neko blago cekicanje. Znaci ako se to nista ne cuje, ako motor ima normalan zvuk to je ok, opet ne mora da znaci da su lezajevi savrseni ali nisu ni iskrivili radilicu. Treba da cujes kad je hladan da li mu se cuje lanac, ja kad sam kupovao svog nisam znao apsolutno nista o tom autu i cuo se lanac identicno kao kad se na hladnom autu cuju hidro podizaci, ja sam naravno mislio da su hidro podizaci i kupio auto. Treba da otvoris cep ulja na kom je i merac ulja i da vidis da li auto dimi na cep, ako duva i dimi na cep to ne valja. Ako su ove 3 stvari u redu i nema simptome koje sam ti naveo, kupi auto i ne brini! Kad ga dovezes onda odradi stvari koje sam ti vec pisao ovde, skidanje kartera, ciscenje i provera stanja i OBAVEZNO provera lezecih lezajeva pogotovo treceg. Ako su perfektni ti si sa tim motorom miram prilicno dug vremenski period i samo menjaj ulje na 8-10K km i NE BRINI! Ako su lezajevi poceli da crvene ili su vec poceli da se jedu, menjas lezajeve koji kostaju komplet oko 100e sto je jeftinije nego bilo koja popravka na dizel motoru, i vozis nekih 50K km bez problema, onda opet otvori karter i proveri lezajeve, ako su opet poceli da se jedu ili da crvene mozes opet da ih promenis za 100e i da opet teras neko vreme sto priznaces 100e na 50K km nije nikakva para, u tom slucaju ako hoces za sebe da zadrzis auto bilo bi pozeljno da otvoris motor i ili izvadis balansne osovine ili promenis lezajeve balansnih osovina sto opet nije neka stavka ne znam kakva, kosta ali ako ti na dizelu ode plivajuci zamajac a otici ce kostace te isto toliko da zamenis njega. Auto te NIKAD nece ostaviti negde da ne mozes da se vratis, moguci problem ovog auta je ako ga silujes da ce da ti pukne klip, meni je pukao, mom drugu Milanu pilotu su 2 klipa pukla letos kad je bila velika vrucina a on vozio pun gas u crveno... Cak i u tom slucaju ako se to desi auto te NECE ostaviti nigde, mocices da vozis i tako ali ce auto biti samo malo nemirniji na leru i malo ce ti slinaviti oko cepa za dolivanje ulja posto ce zbog pukotine na klipu da sabija kompresiju u karter i ulje ce da dize na cep. Klip ne puca da bas pukne i da ti se raspadne ceo blok motora, vec dobijes samo 2 linije izmedju uljne i kompresione karike i problem se resava samo zamenom klipa, ne moraju ni karike ni nista da se menja osim klipa i dihtunga glave sto je opet prilicno jeftina investicija. Znaci ja koji nisam nista znao i sve na svojim ledjima izgurao, mnogo para dao na majstore i na skolu koju sam skupo platio, vec dugo vremena se vozim sa svojim Saabom 2.3 (250 konja) i uzivam u voznjii nikad u zivotu ne bih ni razmisljo o dizelima. :CICA: :CICA: :CICA:
Nadam se da sam ti makar malo pomogao, sta te jos interesuje slobodno pitaj. :th_hi:

simpson h
Drug Član
Postovi: 95
Pridružio se: 11 Mar 2014, 11:08

Re: koji benzinski motor 9-5

Postod simpson h » 14 Okt 2015, 10:26

saab.mkd je napisao:Sa ovim izlazi da je benzinac kod saaba najnepouzdaniji motor koji moze da postoji,ne znam za vas ali ja sam stekao takav dojam.

Tako ti je generalno ovde, vole da zaplase nove clanove, sektasi bre :lol: :lol:

Korisnikov avatar
GRIPEN
Postovi: 3777
Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00

Re: koji benzinski motor 9-5

Postod GRIPEN » 14 Okt 2015, 12:12

Sebicni su sabisti, ne zele da i drugi uzivaju kao oni pa plase nove potencijalne vlasnike. :-):-):-)
All systems go, ready for takeoff!

Korisnikov avatar
boresky
Postovi: 419
Pridružio se: 02 Jul 2014, 23:50
Lokacija: Krizevci,Ex SR Hrvatska,EX SFRJ

Re: koji benzinski motor 9-5

Postod boresky » 14 Okt 2015, 13:50

Ej makedonac!Drago mi je da si zapeo za SAAB i zato ti zelom da kupis za sebe jedan dobar primjerak!
Ja a ima nas po kugli zemaljskoj puno,vozimo te predivne aute a nemamo pojma kakvi su nam lezajevi,radilice,karike i turbine al zamisli koliko ostalih marki ima i njihove vozace koji isto tako blage veze nemaju o onom ispod haube.SAAB je auto koji se cak i kvari sa stilom,hee!Forumasi su ti docarali o cemu se radi i sto moras napraviti da bi bio spreman sjesti u svoj auto i odvoziti xy kilometara bezbrizno.Osobno,ja cijenim savjete ljudi koji ociglwdno znaju sta pricaju.Meni su pomogli nekoliko puta i jako jam im zahvalan na tome!!Budi oorezan,naouruzaj se znanjem i informacijama i samo napred!
SAAB 9-5 Wagon / SAAB 900i OG

saab.mkd
Drug Član
Postovi: 43
Pridružio se: 14 Avg 2013, 10:22

Re: koji benzinski motor 9-5

Postod saab.mkd » 14 Okt 2015, 21:12

Pa nisam nov vlasnik, imao sam 9-5 2,2 tid,prodao sam i sad zelim turbo benzinca da vozim malo ko gospodin.Inace na mojim sa precenim 100 000km,koliko sam prosao apsolutno nikakav kvar nisam imao.Dok je bio kod mene promenio sam zadnje amortizere,tu mi je pomogao ovaj forum namestio sam od vectre karavan,i procistio sam sam eger ventil i leptire na grani.

Korisnikov avatar
sena58
Postovi: 297
Pridružio se: 20 Nov 2013, 02:29

Re: koji benzinski motor 9-5

Postod sena58 » 14 Okt 2015, 21:23

Prijatelju dragi...sa polovnim kolima nema sigurice, kao sto rece prijatelj saabista, za ovu marku bar imas koga da pitas kada te nesto muci i da ti oni iskreno odgovore kako bi ti problem resio. I manje vise svi smo isti...delimo savete jedni drugima od USA do Rusije i Taiwana. Tako i Saab Srbija neguje tu tradiciju i hoce da ti iskreno pomogne, a ne da te lozi, kao Saab se ne kvari i sl. Perkele ti je lepo i iskreno dao savet...i ja bih ga poslusao na tvom mestu. Ako dodje do Makedonije vec je dobar znak...zatim karter i lezajevi....i ako je ok....cutis, vozis i uzivas. Govorim sa iskustvom...meni su ovi dobri i pomalo cudni ljudi puno pomogli tako da znam sta ti pricam. :)

Korisnikov avatar
nik 900t
Drug Član
Postovi: 1774
Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Vojka

Re: koji benzinski motor 9-5

Postod nik 900t » 14 Okt 2015, 23:54

e prijatelju moj ako ti nisi na tom saabu 2.2tid nista radio 100 000km na benzincu ces da radis kolko hoces evo perkele ti napisao sta sve treba da radis ovde 100e onde 100e a na tom 2.2tid verovatno nista posebno plivajuci zamajac na 2.2 tid je neki najobicniji koji traje koliko i auto... razumem da hoces benz neces traktor ali bojim se da ces posle zamrzeti saab, ako posle nove god kod nas ukinu porez preko 2000ccm ja sebi trazim verovatno 2.2 tid manuelac karavan imam dizel auto vec sedam godina sa 430 000km na satu i nisam nikad otvarao motor ni menjao turbinu. da nepricam da svaki novi ili stari saab benzinac slinavi ulje uvek negde na motoru i to je normalno, procitas od perkele temu i sve ti je jasno kao dan
Saab 900og

Korisnikov avatar
Tarantula
Postovi: 22
Pridružio se: 19 Dec 2013, 17:22

SAVETI OKO KUPOVINE SAAB-A 9-5

Postod Tarantula » 11 Okt 2016, 18:38

Pozdrav,

pre par godina sam hteo da se vratim u saab vode, ali nažalost nisam našao pravi primerak.

Sada gledam novije 9-5ce (2011g.), pa bi hteo da se raspitam da li neko ima iskustvo oko nabavke limarijskih delova ili delova oko mehanika vezano za 2.0 dizel agregata (iako verujem da su sve stavili iz insignije), u slučaju neke havarije.

Možda je nekom glupo pitanje, ali iz polazim iz ličnog iskustva od prošle godine kada me dekica spuco na semaforu. Pored toga što su imali dovoljno zastupništva (da ne spominjem brend), ovlašćenih servisera, nešto više od 4 meseca sam čekao da se auto vrati u prvobitno stanje (do momenta udesa auto je bio star 2 dana i 14h :dash:).

Korisnikov avatar
kd23se4
Site Admin
Postovi: 5531
Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: SAAB 9-5, karoserija, delovi........

Postod kd23se4 » 11 Okt 2016, 23:05

Ne vidim nigde pitanje............ali koliko znam u Srbiji nema firme koja je Orio AB partner (ako si to misli), tako da ulazis u problem pre svega limarijskih delova.......za ovo ostalo motor, trap sigurno nije problem

Korisnikov avatar
siera
Postovi: 26
Pridružio se: 25 Sep 2016, 22:20
Kontakt:

Re: SAVETI OKO KUPOVINE SAAB-A 9-5

Postod siera » 07 Maj 2017, 18:35

Pozdrav forumaši, imam pitanje vezano za Saab 9-5 1.9TiD Gledam taj auto već duže vreme je na oglasima PA a nalazi se u Čačku (plavi) video sam ga uživo ali nisam ni za a ni protiv. U njemu je neki paket opreme Vector koža unutra, karavan alu felne i to je sve što znam. Zanimalo je me po paketima opreme kakav je redosled? Vidim farovi rekao bi u nekoj crnoj boji!!! kilometraža 200 ineka thkm doduše to je jako upitna veličina? O ovom brendu ne znam ništa pa bi mi informacije dobro došle po ovom pitanju.
P.S. Ako nekog zanima nešta oko kamiona mogu pomoći :)

Korisnikov avatar
MAD SERB
Postovi: 2362
Pridružio se: 28 Jun 2013, 09:37
Lokacija: BOR
Kontakt:

Re: SAVETI OKO KUPOVINE SAAB-A 9-5

Postod MAD SERB » 07 Maj 2017, 18:57

Vector je dobar paket opreme(samo je Aero bolji, a imaš i dva paketa 'ispod' Vectora) a što se motora tiče 1.9TID je fiatov dizel agregat bilo da je 8V sa 120 ili 16V sa 150hp tako da što se delova i održavanja mehanike tiče nemaš zime...(150hp motori imaju 'problem' sa leptirom na usisnoj grani ali nije ništa ne rešivo).Po izgledu enterijera rekao bih da je prešao bar još 100k više(karavan dizel se ne može kupiti sa malom kilometrazom a da je stariji od 3 godine, iz ličnog iskustva pišem jer sam kupio karavan dizel star 2 godine sa 160 i kusur hiljada km).Druga stvar cena jer je 4500 mala cena za 95 2007mo godište po meni.I treća i najbitnija nikako ali nikako ne kupuj bez provere nekog saab servisera jer na dizelu imaš par stvari koje nisu ni malo jeftine pa ako se ne proveri pre kupovine koštaće auto mnogo skuplje od tih 4500, po meni je jeftinija varijanta platiti pregled pa ako je loš ne kupiti nego kupiti pa popravljati...
Nadam se da sam bar malo pomogao u ovih par rečenica...
ŽIVOT JE 1, SAAB JE 2.0 T ! :sb2:
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba :dev:
powered by Nordic performance :secret: :vrm:

Korisnikov avatar
siera
Postovi: 26
Pridružio se: 25 Sep 2016, 22:20
Kontakt:

Re: SAVETI OKO KUPOVINE SAAB-A 9-5

Postod siera » 07 Maj 2017, 19:37

Pomogli kako ne, sve je bitno, Ja sam ovoga probao 1km ali to nije ništa za bilo kakav zaključak. Sad ne znam ima li ko kod mene u gradu da se bavi Saab-om ovaj je 150ks kilometraža mi nije baš realna a ova kola su otprilike godinu dana ovde. Znam vlasnika a znam i da ga ne zanima dal mu je auto čisto i usisano ili je prljavo. Ima li neko da se u mom kraju bavi Saab-om. Na šta bi valjalo obratiti pažnju? i koliko je to u parama :) +- :whistling:

Korisnikov avatar
MAD SERB
Postovi: 2362
Pridružio se: 28 Jun 2013, 09:37
Lokacija: BOR
Kontakt:

Re: SAVETI OKO KUPOVINE SAAB-A 9-5

Postod MAD SERB » 07 Maj 2017, 22:21

U Beogradu ima par baš dobrih majstora za saab, ne znam nikog ko radi SAABove u Čačku ali pošto je fiatov motor može i Fiatov ili Alfin servis, motor je pored navedenih automobila išao i u vektru C i signum pa može i pregled u opelovom servisu ako je put u BG neizvodljiv :sr:
Pa u principu mislim da je set kvačila sa plivajućim jedna od najskupljih stavki od 'potrošnih' delova 500/600€ sigurno, verovatno i Bosch pumpa nije jeftina ali cene drugih delova ne znam to bolje znaju vlasnici dizela(na sreću pa ima par TIDova rasturenih za delove pa se dosta stvari mogu polovne naći)...
ŽIVOT JE 1, SAAB JE 2.0 T ! :sb2:
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba :dev:
powered by Nordic performance :secret: :vrm:

Korisnikov avatar
siera
Postovi: 26
Pridružio se: 25 Sep 2016, 22:20
Kontakt:

Re: SAVETI OKO KUPOVINE SAAB-A 9-5

Postod siera » 07 Maj 2017, 22:44

Ne znam kakav mu je sistem ubrizgavanja mislim da bi tu trebali da su injektori u njemu, plivajući zamajac znam da je skup, pogledao sam u onom trenutku kada sam zagledao kola diskove napred i nazad vidim da imaju malo anzeca, ne bi smetalo da se promene sa pločicama u paru. Gume su upotrebljive cela sezona a možda i naredna. "Bakterija" ne znam kakva je ali ozimu je palio, ide leto valja videti klimu. Ne znam nisam pametan. Uglavnom sam vozio Italijanska kola dugo vremena Lancia Kappa 2.4 tds. Sad se malo razmišljam Lybra, ovaj Saab ili neki C5 karavan. Ovaj izgleda nema senzore za parkiranje nazad, već sam dobio prigovor od žene :whistling: mada nema ih ni Lybra. U Opelu mogu li da rade dijagnostiku Saab?

Korisnikov avatar
MAD SERB
Postovi: 2362
Pridružio se: 28 Jun 2013, 09:37
Lokacija: BOR
Kontakt:

Re: SAVETI OKO KUPOVINE SAAB-A 9-5

Postod MAD SERB » 07 Maj 2017, 22:51

Ne znam koliki je budžet za kupovinu ali pogledaj i 93 sw 1.9TID (lakše se kasnije proda od 95 naočarka sw) možda nađeš neki u BGu pa može odmah na proveru u servis
Za dijagnostiku stvarno ne znam da li mora program za SAAB ili može Opelov a i dizeli mi nisu baš jača strana jer me nikad nisu preterano zanimali :sap:
ŽIVOT JE 1, SAAB JE 2.0 T ! :sb2:
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba :dev:
powered by Nordic performance :secret: :vrm:

Korisnikov avatar
siera
Postovi: 26
Pridružio se: 25 Sep 2016, 22:20
Kontakt:

Re: SAVETI OKO KUPOVINE SAAB-A 9-5

Postod siera » 07 Maj 2017, 22:56

Od Fiata dizela nikad ne bi bežao JTD proveren i pouzdan agregat, morao bi da se raspitam ovde kod mene ima li Saab majstora, ovih Fiat "indžilira" :smesko: ima na svakom ćošku i znaju svoj posao, nemaju ne poznatih stvari

Korisnikov avatar
MAD SERB
Postovi: 2362
Pridružio se: 28 Jun 2013, 09:37
Lokacija: BOR
Kontakt:

Re: SAVETI OKO KUPOVINE SAAB-A 9-5

Postod MAD SERB » 07 Maj 2017, 22:58

U principu 1.9TID obe varijante 8 i 16V i 1.9TTID su fijati u saab 'odelu' :whistling:
ŽIVOT JE 1, SAAB JE 2.0 T ! :sb2:
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba :dev:
powered by Nordic performance :secret: :vrm:

Korisnikov avatar
kd23se4
Site Admin
Postovi: 5531
Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: SAVETI OKO KUPOVINE SAAB-A 9-5

Postod kd23se4 » 07 Maj 2017, 23:07

Dijagnostiku moze svaka nova OBD2 dijagnostika tipa Delphi koju sada imas u svakom boljem servisu. Originalna dijagnostika ti treba samo kada menjas neke parametre, za brisanje greske ne.
Sem plivajuceg kod svih motora sa 16V imas klapne koje imaju vek trajanja 150.000km i kostaju od 25-40.000rsd, a alternativa je cepovanje kojim srozavas snagu za oko 30 konja.

Fiat nije bas adekvatno poredjenje jer ove probleme sa klapnama nemaju, to samo Opel ima, tako da ti njihovi servisi (izmedju ostalog i zbog trapa) resavaju vecinu problema.
Za pumpu nisam jos cuo da je otisla na CR motorima nekom.

Ako si imao 2,4jtd mislim da ces biti razocaran.......ne kazem da je 1,9 los motor, ali ne moze da se poredi

Korisnikov avatar
MAD SERB
Postovi: 2362
Pridružio se: 28 Jun 2013, 09:37
Lokacija: BOR
Kontakt:

Re: SAVETI OKO KUPOVINE SAAB-A 9-5

Postod MAD SERB » 07 Maj 2017, 23:16

KD je mnogo upućeniji u dizele od mene tako da će on 'preuzeti' :thk:
Slažem se da će biti 'razočaran' u pogledu performansi ali ima i lepša strana a to je registracija
ŽIVOT JE 1, SAAB JE 2.0 T ! :sb2:
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba :dev:
powered by Nordic performance :secret: :vrm:

Korisnikov avatar
siera
Postovi: 26
Pridružio se: 25 Sep 2016, 22:20
Kontakt:

Re: SAVETI OKO KUPOVINE SAAB-A 9-5

Postod siera » 07 Maj 2017, 23:40

Lancia mi je bila 2.4tds pre JTD-a 126ks i išla je kao ne vreme, ovaj je 150ks e sad 8 ili 16 ventila ne znam ali bi rekao da je 16v. Sad te klapne jel imaju neke posebne parametre za podešavanje odnosno da li svaka dijagnostika može da utvrdi kako funkcionišu. Što se tiče snage voleo bi da su svi "konji" na broju tako sam nekako navikao.

Korisnikov avatar
siera
Postovi: 26
Pridružio se: 25 Sep 2016, 22:20
Kontakt:

Re: SAVETI OKO KUPOVINE SAAB-A 9-5

Postod siera » 07 Maj 2017, 23:43

Samo još jednom da utvrdimo jel ove klapne imaju svi JTD motori ili je to nešta dodato kod Saab-a?

Korisnikov avatar
kd23se4
Site Admin
Postovi: 5531
Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: SAVETI OKO KUPOVINE SAAB-A 9-5

Postod kd23se4 » 08 Maj 2017, 01:31

Klapne imaju SVI Opelovi 16V motori, dakle ako uzmes onaj od 120ks (koji je 8V) neces imati te klapne.

Klapne imaju inace skoro svi moderni motori, ali uglavnom nisu neki problem. Znam da kod Ford Mondeo-a benzinca 1.8 i 2.0 mogu da zezaju, ali je cena reparacije kao cena nove usisne grane za GM/Saab.

Kod starije generacije Opel/Saab motora 2.0 i 2.2 one su bile metalne i najgore sto je moglo da se desi da zaribaju od garezi i to se resavalo ciscenjem.
Ovde je rec o konstrukcijskoj gresci i GM je to (doduse jako tiho) priznao jer su na zapadu menjali kod nekih te usisne grane pod garancijom.

Malo da pojasnim ovo sto ti je MAD pisao......taj motor su razvili Fiat i GM zajedno, donji deo motora (blok, klipovi....) su potpuno isti, dok je glava drugacija za Fiat od GM-ove.........imaju nekih slicnosti, ali se i razlikuju, npr. kod tih klapni usisne grane, na engleskom se zovu swirl flaps ako te zanima da google-as.

Jos jedan od problema je EGR ventil koji voli da se zaprlja, pa treba cesce da se cisti.

U svakom slucaju da zakljucimo, plivajuci zamajac i ove klapne su glavni razlog prodaje kola kako kod nas tako i na zapadu, pa treba uvek gledati da ne kupujes bas takav primerak ili da nadjes na korektnog prodavca koji je spreman da koriguje cenu za ovo sto treba da se sredi.


Povratak na “SAAB 9-5”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 3 gosta