Jos jedan 9k CS u drustvu
- VladimirS
- Drug Član
- Postovi: 1271
- Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
- Lokacija: Zrenjanin - Kruševac
Re: Jos jedan 9k CS u drustvu
Bravo za majstore! I za ove što kvare i za ove što popravljaju
Bar ste nešto naučili obojica, a to nema cenu.
Neka te što duže služi, nemoj da je spržiš.
Bar ste nešto naučili obojica, a to nema cenu.
Neka te što duže služi, nemoj da je spržiš.
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: Jos jedan 9k CS u drustvu
Jok, ti ces :)
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
-
- Postovi: 1224
- Pridružio se: 17 Jan 2013, 00:00
- Lokacija: Novi Pazar
Re: Jos jedan 9k CS u drustvu
A zacetnik ove lude ideje nigde nije pomenut, i naglasio sam da mora donji cilindar od 9-5 al nema ko da slusa
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: Jos jedan 9k CS u drustvu
Zacetnice, svaka ti se dala :) Nego prvo da vidimo da li radi. Odvaja na tri cm od poda, nije to jos uvek dobro. Ali kad odvoji, jao. Ako cemo ceo istorijat, prvi koji se na ovo usudio je Vlade (Zlatoborac). On je na svom 9k Aeru vozio ovaj setup, ali samo 20km, pre nego sto mu se desila nezgodica sa motorom. Sve sto sam imao od dokumentacije su Koljina uputstva i Vladetovo kratkotrajno iskustvo koje je govorilo da je je sve u redu. Problem imam samo sa tim ranim odvajanjem, Vlade mi je eksplicitno rekao da je sve bilo u redu i da je kvacilo odvajalo kako treba. Znam, jer sam pitao. Zato sam siguran da je vadzuh u pitanju, ili je negde ostalo crevo labavo pa probija ulje i ne drzi pritisak kako treba ili tako neka budalastina, kazem videcemo uskoro. Sad se taman osusilo sto se moglo osusiti posle voznje, sutra ide zalivanje brejk klinerom pa cu da vidim sta kaze.
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
-
- Postovi: 1224
- Pridružio se: 17 Jan 2013, 00:00
- Lokacija: Novi Pazar
Re: Jos jedan 9k CS u drustvu
Treba da se dobro ozraci sistem, i da nalegne lepo.
Inace te ideje mogu samo malom broju ludaka da padnu napamet. Ja sam jedini koji je prebacivao manuelni na matik dok svi rade kontra
Inace te ideje mogu samo malom broju ludaka da padnu napamet. Ja sam jedini koji je prebacivao manuelni na matik dok svi rade kontra
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: Jos jedan 9k CS u drustvu
To bas i nije pohvalno. Mislim na tu avanturu sa matikom. Nisi normalan.
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
-
- Postovi: 1224
- Pridružio se: 17 Jan 2013, 00:00
- Lokacija: Novi Pazar
Re: Jos jedan 9k CS u drustvu
Sve u svemu radi jbt. Kikija si malko namucio ali vredelo je,inace Kiki voli svoj posao a pogotovu rad sa 9000 tako da mu nista tesko nije.
- Slavisacs
- President Saab Club
- Postovi: 5014
- Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
- Lokacija: Dobanovci
- Kontakt:
Re: Jos jedan 9k CS u drustvu
Svaka cast na svemu odradjenom, lepo ga ti sklapas za svoju dusu :)
Послато са Lenovo A606 уз помоћ Тапатока
Послато са Lenovo A606 уз помоћ Тапатока
Saab 9-3 MY07
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: Jos jedan 9k CS u drustvu
Danas sam resio da poskidam sva creva od plina i zamenim ih novim, kao i t-razvodnike, posto slini na sve strane po menjacu. Neki idiot je bas brljao, umesto da lepo veze jedan ulaz na t-racvu ulaznog creva za grejanje i drugi na t-racvu izlaznog, on je premoscavao nesto, uzimao vodu sa trotla, drugi vezao preko reducira na malo crevo grejanja iberlaufa, a onda t-racve sa creva grejanja povezao medjusobno crevom koje je prelomio na sredini tako da ne moze da prodje voda, da se ubijes lepo.
Spremio sva originalna creva, ujutro me cekaju aluminijumski t-razvodnici i nova creva i selne, pa cu sutra polako. Tada cu da zamenim i hladnjak, pa zavrsavam sa sistemom za hladjenje. Naravno, pri demontazi svega opet je popustio termodavac, pa sam opet morao da brusim plastiku kako bih imao za sta da uhvatim kleme, sledeceg puta nece biti jer vise nema sta da se brusi. Zato sam ovog puta resio da dobro zastitim same kontakte od kidanja, spolja termobuzir, unutra napunjeno vrucim lepkom (lepak se topi na 125 stepeni, tako da je to ok, valjda). Mislim da ce ovo biti dovoljno, nista ne moze da mrdne:
Ako neko ima sliku korektno povezanih creva isparivaca, bio bih vrlo zahvalan.
Spremio sva originalna creva, ujutro me cekaju aluminijumski t-razvodnici i nova creva i selne, pa cu sutra polako. Tada cu da zamenim i hladnjak, pa zavrsavam sa sistemom za hladjenje. Naravno, pri demontazi svega opet je popustio termodavac, pa sam opet morao da brusim plastiku kako bih imao za sta da uhvatim kleme, sledeceg puta nece biti jer vise nema sta da se brusi. Zato sam ovog puta resio da dobro zastitim same kontakte od kidanja, spolja termobuzir, unutra napunjeno vrucim lepkom (lepak se topi na 125 stepeni, tako da je to ok, valjda). Mislim da ce ovo biti dovoljno, nista ne moze da mrdne:
Ako neko ima sliku korektno povezanih creva isparivaca, bio bih vrlo zahvalan.
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: Jos jedan 9k CS u drustvu
Resio sam svinjac od creva za plinsku instalaciju, stavio nove aluminijumske t-racve i nova creva do isparivaca, selne nisam hteo da diram, fabricke su najbolje:
Kablovi za kasetu i senzor temperature intejka su na kriticnom mestu uvedeni u elektrobuzir, ne znam koliko se dobro vidi:
Novi hladnjak spreman za montazu:
Skoro sve spakovano, objasnicu zasto nije sve, nego skoro. Kinez omasio rupu za dugacki sraf gore, morala je guma da ide bez hilzne unutra da bi leglo, ali nije strasno, sve ostalo je na mestu:
A razlog zasto sve nije gotovo je ovaj:
Lepo cu da se ubijem sad, zavrsio sve, opet ne mogu da mrdnem auto dok ne nadjem jebeni termodavac. Ocigledno sam ga pregrejao dok sam ga pravio juce i odvojio se od navoja, sad vise nece posluziti ni za sta Hajde stvarno prekopajte po delovima ako neko ima ovo, part number je 9182205.
Kablovi za kasetu i senzor temperature intejka su na kriticnom mestu uvedeni u elektrobuzir, ne znam koliko se dobro vidi:
Novi hladnjak spreman za montazu:
Skoro sve spakovano, objasnicu zasto nije sve, nego skoro. Kinez omasio rupu za dugacki sraf gore, morala je guma da ide bez hilzne unutra da bi leglo, ali nije strasno, sve ostalo je na mestu:
A razlog zasto sve nije gotovo je ovaj:
Lepo cu da se ubijem sad, zavrsio sve, opet ne mogu da mrdnem auto dok ne nadjem jebeni termodavac. Ocigledno sam ga pregrejao dok sam ga pravio juce i odvojio se od navoja, sad vise nece posluziti ni za sta Hajde stvarno prekopajte po delovima ako neko ima ovo, part number je 9182205.
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: Jos jedan 9k CS u drustvu
Mislim da ovo niko nikad nije radio, pa je red da budem prvi. Od Kikija sam dobio neispravan termodavac koji je posluzio kao donator, moj se kao sto ste vec imali prilike da vidite na slici gore raspao, pa sam resio da prebacim NTC otpornik koji meri promene temperature u kuciste ovog neispravnog, i prilemim konektor kako se vise ne bih zezao sa zicama koje pucaju. Malo rada dremelom, lemilicom i silikon otporan na temperature do 300 stepeni za lepljenje, i ovo je rezultat:
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Jos jedan 9k CS u drustvu
A ja ti se divim kako te ne mrzi :) Dosad si mogao 100x da ga porucis
Gesendet von meinem ASUS_Z00ED mit Tapatalk
Gesendet von meinem ASUS_Z00ED mit Tapatalk
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: Jos jedan 9k CS u drustvu
Porucio sam ga, stize u Ljubljanu 24.04. Ali stize original, iz koga viri kabl, koji ce opet u jednom trenutku da pukne i to je sranje od resenja, jebo ga onaj ko ga izmislio. Zato sam i pravio ovu varijantu sa konektorom, ali se ispostavilo da ni za tim nije bilo potrebe, jer cu sada imati TRI ispravna davaca koja otvaraju na 100 stepeni. Prvi je ovaj koji sam napravio, drugi me ceka u Sloveniji, a treci... Pred put odem kod Ace da nadjem davac. Nema nijedan, sem onog koji mu se nalazio na 9-5 3.0 V6. Nije bas obecavalo, ali sam ga skinuo i resio malopre da ga isprobam, dok se susi silikon na ovom sto sam ga pravio i - BINGO. Ovaj termodavac pali tacno na 100 stepeni, skala pokazivaca radi potpuno tacno, posao zavrsen, divota od zivota :)
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: Jos jedan 9k CS u drustvu
Danas isli u voznju i ne valja ovaj eksperiment. Kvacilo mora da se zabode u patos da bi odvojilo, a posle toga ima santimetar dok ne pocne da hvata. Sto vise ugrejan motor/menjac, to gore. Morace menjac opet da se skida, samo sto sam sad u problemu jer vise nemam donji cilindar kvacila. Dakle, definitivno, ovo NE MOZE.
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
- MAD SERB
- Postovi: 2362
- Pridružio se: 28 Jun 2013, 09:37
- Lokacija: BOR
- Kontakt:
Re: Jos jedan 9k CS u drustvu
Šteta što ne radi lepo ja planiram da nabavim 95 aero set i drugi zamajac za moj F35 pa kad dođe vreme da ugradim to u moj SS
ŽIVOT JE 1, SAAB JE 2.0 T !
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba
powered by Nordic performance
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba
powered by Nordic performance
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: Jos jedan 9k CS u drustvu
Gajim jos izvesnu, mada sasvim malu nadu, po principu 'davljenik se i za slamku hvata', da gornji cilindar ne nabija dovoljan pritisak i da ga je razvalilo novo ulje pa trazi zamenu gumica, sto zna da se desi. Ide na reparaciju, ako posle toga i dalje mora da se zabada kvacilo, ide napolje sve.
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
- VladimirS
- Drug Član
- Postovi: 1271
- Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
- Lokacija: Zrenjanin - Kruševac
Re: Jos jedan 9k CS u drustvu
Držim fige!
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Jos jedan 9k CS u drustvu
Aco, pade mi na pamet da kod 9000ke postoji nekoliko modela cilindra kvacila.......cisto kao teorija, mozda je neko nekada menjao pa uzeo polovan sa druge 9000ke koji nije obavezno taj koji treba da bude......ne bi bilo prvi put, a nije da nisi nasao iznenadjenja na kolima.
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- Slavisacs
- President Saab Club
- Postovi: 5014
- Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
- Lokacija: Dobanovci
- Kontakt:
Re: Jos jedan 9k CS u drustvu
Ja sam imao problem sa tim cilindrima...U zavisnosti od menjacha drugachiji su...
Na starijim do 92 od sisavca sam nashao duzi cilindar aluminijumski bez ikakve plastike na sebi...On je jedini mogao da pogura korpu koliko je bilo potrebno da razdvoji...
Nashao sam ga konkretno na menjachu GM65103 koji je ishao na LB .
Sa ovim klasichnim plastikanerima je dohvatio korpu, ali je kvachilo bilo nisko i nije mogao da je pogura dovoljno da bi lepo menjao brzine...
Послато са Lenovo A606 уз помоћ Тапатока
Na starijim do 92 od sisavca sam nashao duzi cilindar aluminijumski bez ikakve plastike na sebi...On je jedini mogao da pogura korpu koliko je bilo potrebno da razdvoji...
Nashao sam ga konkretno na menjachu GM65103 koji je ishao na LB .
Sa ovim klasichnim plastikanerima je dohvatio korpu, ali je kvachilo bilo nisko i nije mogao da je pogura dovoljno da bi lepo menjao brzine...
Послато са Lenovo A606 уз помоћ Тапатока
Saab 9-3 MY07
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: Jos jedan 9k CS u drustvu
Kod mene je trenutno donji cilindar od 9-5, remember? Dakle, problem moze biti do gornjeg cilindra, ili do setapa. Pre ce biti da je do ovog drugog, tako da ide sve napolje pre nego sto ne polomi nesto, cim nadjem cilindar. Cilindar za moj saab je isti kao ovaj drugi na Borisovom postu, ovaj prvi mislim da je za stariji tip, moguce za B202, a ovaj treci je isti kao drugi, samo odvojen od druk lezaja.
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Jos jedan 9k CS u drustvu
Nije ti isti ili imas pogresan, ovo su samo za 9000 (ne pase nijedan ni na 901). Kod 9-5 idu potpuno drugi tj. ovi od 9-3/9-5
Gesendet von meinem ASUS_Z00ED mit Tapatalk
Gesendet von meinem ASUS_Z00ED mit Tapatalk
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Jos jedan 9k CS u drustvu
Meni uopste nije jasno sta ste vi radili............ako je kod tebe zamajac, korpa, lamela sa 9-5 i menjac kako bre moze da ne odvaja?!?!
Ili ti je jos nesto na kvacilu ostalo sa 9000?
Imas jos jedno otvoreno pitanje........ako ti je cilindar ispod pedale kod 9000 manje zapremine od onog 9-5 mozda ne mozes da potisnes dovoljno tecnosti da pomeris cilindar do kraja......jebe te mozda cika Paskal http://kluszeljka.weebly.com/paskalov-zakon.html
Ako je to u pitanju ne moras nista da skidas samo stavi cilindar sa 9-3 ili 9-5
Ili ti je jos nesto na kvacilu ostalo sa 9000?
Imas jos jedno otvoreno pitanje........ako ti je cilindar ispod pedale kod 9000 manje zapremine od onog 9-5 mozda ne mozes da potisnes dovoljno tecnosti da pomeris cilindar do kraja......jebe te mozda cika Paskal http://kluszeljka.weebly.com/paskalov-zakon.html
Ako je to u pitanju ne moras nista da skidas samo stavi cilindar sa 9-3 ili 9-5
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: Jos jedan 9k CS u drustvu
I meni je to palo na pamet. Videcemo uskoro. Probacu i sa gornjim cilindrom od 9-5.
Inace, lamela i korpa MF240 su isti i za 9000 i za 9-5. Cilindar kvacila i zamajac nisu isti.
Inace, lamela i korpa MF240 su isti i za 9000 i za 9-5. Cilindar kvacila i zamajac nisu isti.
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Jos jedan 9k CS u drustvu
100% nisu isti, ne gadjaju se brojevi ni za jedan, a imas 3-4 seta kvacila za 9000 i nijedan ne ide na 9-5, moze biti da su slicni, ali isti ne.
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: Jos jedan 9k CS u drustvu
Ne znam za brojeve, fizicki nema razlike u 240mm setovima. Govorim o Aero setovima, ne obicnim.
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 12 gostiju