ZOD TUNING

TRIONIC 5 AUTA i njihov TUNING
Korisnikov avatar
Slavisacs
President Saab Club
Postovi: 5014
Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
Lokacija: Dobanovci
Kontakt:

Re: ZOD TUNING

Postod Slavisacs » 11 Mar 2017, 19:03

Koji od ova tri ? :mrgreen:

Slika
Saab 9-3 MY07
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88

Korisnikov avatar
zodiac
Postovi: 1033
Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
Lokacija: Beograd

Re: ZOD TUNING

Postod zodiac » 11 Mar 2017, 19:06

Nisam bio ja, nego novi vlasnik, Vlada. Ali jeste taj, pazarski CS. Ovaj skroz desno :)
:9000CD:
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.

Kolja
Postovi: 1224
Pridružio se: 17 Jan 2013, 00:00
Lokacija: Novi Pazar

Re: ZOD TUNING

Postod Kolja » 11 Mar 2017, 19:12

Moj bivsi CS :-)

Korisnikov avatar
Bagzi93
Drug Član
Postovi: 1349
Pridružio se: 19 Feb 2013, 00:00
Lokacija: Zvecan

Re: ZOD TUNING

Postod Bagzi93 » 11 Mar 2017, 19:59

Taj :odl:

Korisnikov avatar
Jolly
Postovi: 657
Pridružio se: 09 Okt 2013, 14:45
Lokacija: Leskovac
Kontakt:

Re: ZOD TUNING

Postod Jolly » 11 Mar 2017, 23:23

Ne zna se koji je lepsi!!!

Korisnikov avatar
zodiac
Postovi: 1033
Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
Lokacija: Beograd

Re: ZOD TUNING

Postod zodiac » 11 Mar 2017, 23:31

Zavrsen Makov auto, ne znam da li on uopste posecuje forum da prenese utiske, ali je uspesno prosao i prvi T7 racunar. Sad je B235R standard sa extra fast throttle response-om i open SID-om. I radi kako treba.
:9000CD:
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.

Korisnikov avatar
zodiac
Postovi: 1033
Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
Lokacija: Beograd

Re: ZOD TUNING

Postod zodiac » 12 Mar 2017, 14:21

Napravio sam jedan interesantan kabl (do pola, cekam da se otvori radnja u ponedeljak pa da kupim dzek za napajanje rukavice):

Slika

Pri reprogramiranju ecu-a isti nije na bilo koji nacin zasticen od gubitka napona, jer je prikacen na ispravljac koji zavisi od mreze. Drugim recima, ako nestane struje u procesu upisivanja podataka, ode ecu, bar do popravke BDM modulom. Mapiranje se radi sa laptopa, on nije u opasnosti jer ima bateriju. Baterija na automobilu ne moze da se koristi za napajanje racunara jer je napon za programiranje prenizak, minimum je 15V.

Resenje je jednostavno - step-up konverter, lako dostupna i jako jevtina spravica (350 dinara, verovali ili ne). Na ulazu 12V, na izlazu 16V, ili sta vam vec treba. Modul moze sa ulazom od 12V da izvuce od 13V do 26V na izlazu, podesava se trimerom, struja do 3A. Podesio, ispitao, radi kao zmaj. Prosto kao pasulj i nema rizika da ecu ikad ostane bez napajanja u toku programiranja, a daleko je lakse resenje od vukljanja gomile ispravljaca sa sobom.

Drugi kabl koji napravim po ovom principu imace prikljucke i za laptop i za rukavicu, ide tri modula umesto jednog, dva za laptop u paraleli i jedan za ecu. Tako cu u potpunosti da izbacim ispravljace iz upotrebe.
:9000CD:
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.

Korisnikov avatar
zodiac
Postovi: 1033
Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
Lokacija: Beograd

Re: ZOD TUNING

Postod zodiac » 12 Mar 2017, 19:37

Svasta se nadje u furdi, kabl zavrsen i spreman za akciju:

Slika
:9000CD:
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.

Korisnikov avatar
MAD SERB
Postovi: 2362
Pridružio se: 28 Jun 2013, 09:37
Lokacija: BOR
Kontakt:

Re: ZOD TUNING

Postod MAD SERB » 12 Mar 2017, 20:14

Kod T8 je 'nemoguća misija' ali bi možda na T5 bilo izvodljivo imati 2 ECUa sa dve različite mape i pomoću prekidača i releja pre startovanja auta izabrati koji će ECU biti aktivan tj. koja mapa će se voziti...
ŽIVOT JE 1, SAAB JE 2.0 T ! :sb2:
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba :dev:
powered by Nordic performance :secret: :vrm:

Korisnikov avatar
zodiac
Postovi: 1033
Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
Lokacija: Beograd

Re: ZOD TUNING

Postod zodiac » 12 Mar 2017, 20:33

Zahtevalo bi mnogo krljanja po fabrickoj instalaciji, to nikad ne bih radio.
:9000CD:
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.

Korisnikov avatar
zodiac
Postovi: 1033
Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
Lokacija: Beograd

Re: ZOD TUNING

Postod zodiac » 09 Apr 2017, 01:00

Tjunirao sam kabl malo danas, sad ne treba voltmetar da bih znao sta dobijam na izlazu :)

Slika
:9000CD:
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.

Korisnikov avatar
VladimirS
Drug Član
Postovi: 1271
Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
Lokacija: Zrenjanin - Kruševac

Re: ZOD TUNING

Postod VladimirS » 09 Apr 2017, 20:04

Ti si (pozitivno) poludeo sa ovim kablovima! :odl: :odl: :odl:

Korisnikov avatar
zodiac
Postovi: 1033
Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
Lokacija: Beograd

Re: ZOD TUNING

Postod zodiac » 09 Apr 2017, 22:06

Ma jok. Nego razmisljam, na izlazu mogu da dobijem do 36V stabilisanog napona, zasto bih mu ogranicio upotrebu samo na 16V. Nasao ovaj voltmetar medju krsom, malo ogolio izolaciju, prilemio zice, zalio lepkom i eto ga :)
:9000CD:
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.

Korisnikov avatar
MAD SERB
Postovi: 2362
Pridružio se: 28 Jun 2013, 09:37
Lokacija: BOR
Kontakt:

Re: ZOD TUNING

Postod MAD SERB » 10 Apr 2017, 00:10

Dobra stvarčica ja razmišljam da kupim jedan i ugradim na poklopac akumulatora
ŽIVOT JE 1, SAAB JE 2.0 T ! :sb2:
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba :dev:
powered by Nordic performance :secret: :vrm:

Korisnikov avatar
kd23se4
Site Admin
Postovi: 5531
Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: ZOD TUNING

Postod kd23se4 » 10 Apr 2017, 08:52

MAD SERB je napisao:Dobra stvarčica ja razmišljam da kupim jedan i ugradim na poklopac akumulatora
Sta? Da ti stalno radi?

Korisnikov avatar
MAD SERB
Postovi: 2362
Pridružio se: 28 Jun 2013, 09:37
Lokacija: BOR
Kontakt:

Re: ZOD TUNING

Postod MAD SERB » 10 Apr 2017, 09:27

Na prekidač kako bih prilikom provere ulja i ostalih stvari jednostavno proverio i 'amburator'
ŽIVOT JE 1, SAAB JE 2.0 T ! :sb2:
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba :dev:
powered by Nordic performance :secret: :vrm:

Korisnikov avatar
kd23se4
Site Admin
Postovi: 5531
Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: ZOD TUNING

Postod kd23se4 » 10 Apr 2017, 10:22

MAD SERB je napisao:Na prekidač kako bih prilikom provere ulja i ostalih stvari jednostavno proverio i 'amburator'
Ako ti je za proveru onda mozes da kupis i Voltmetar koji ide na upaljac

Korisnikov avatar
MAD SERB
Postovi: 2362
Pridružio se: 28 Jun 2013, 09:37
Lokacija: BOR
Kontakt:

Re: ZOD TUNING

Postod MAD SERB » 10 Apr 2017, 11:50

Može i on :odl:
ŽIVOT JE 1, SAAB JE 2.0 T ! :sb2:
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba :dev:
powered by Nordic performance :secret: :vrm:


Povratak na “SAAB 9000 - 900NG/9-3 I - TRIONIC 5”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 0 gostiju