Ugrađivanje SAAB motora u druga vozila - Migracija sa "BLIC PITANJA"

Korisnikov avatar
janakis
Postovi: 458
Pridružio se: 30 Dec 2012, 00:00
Lokacija: Tasmajdan

Re: BLIC PITANjA

Postod janakis » 02 Apr 2017, 08:15

Dobih juče informaciju da najjači motor Saab ov u Srbiji ima 560 hp i nije u Saabu.kombinacija b235r i 234r.

Korisnikov avatar
MAD SERB
Postovi: 2362
Pridružio se: 28 Jun 2013, 09:37
Lokacija: BOR
Kontakt:

Re: BLIC PITANjA

Postod MAD SERB » 02 Apr 2017, 13:25

Nije u Saabu bio je u BMW E30 popularnoj kockici ali je izrađen i jedno vreme je bio na polovnim automobilima (motor), ima na YouTube klipova pod nazivom M3 aero pa koga zanima može da ih odgleda :popc:
ŽIVOT JE 1, SAAB JE 2.0 T ! :sb2:
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba :dev:
powered by Nordic performance :secret: :vrm:

Korisnikov avatar
kd23se4
Site Admin
Postovi: 5531
Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: BLIC PITANjA

Postod kd23se4 » 02 Apr 2017, 14:32

Ja znam onog Kadetta sa B234 motorom sto je pobedjivao sve zivo na 400m
phpBB[video]

Kolja
Postovi: 1224
Pridružio se: 17 Jan 2013, 00:00
Lokacija: Novi Pazar

Re: BLIC PITANjA

Postod Kolja » 02 Apr 2017, 21:35

Ovaj sada nosi hibrid t25/28

Korisnikov avatar
Slavisacs
President Saab Club
Postovi: 5014
Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
Lokacija: Dobanovci
Kontakt:

Re: BLIC PITANjA

Postod Slavisacs » 02 Apr 2017, 21:47

Kad bi hteo, mogao bi Dino da nam izlozi svoj prijekat... ;)
Saab 9-3 MY07
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88

Kolja
Postovi: 1224
Pridružio se: 17 Jan 2013, 00:00
Lokacija: Novi Pazar

Re: BLIC PITANjA

Postod Kolja » 02 Apr 2017, 21:50

Pitacu ga ali nema ti on vremena

Korisnikov avatar
Slavisacs
President Saab Club
Postovi: 5014
Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
Lokacija: Dobanovci
Kontakt:

Re: BLIC PITANjA

Postod Slavisacs » 02 Apr 2017, 22:06

Znam, moze da posalje slike nekako, a tekst mozes i ti da dopunjujes,objasnjavas ako on nece, a ja cu slike da pokacim...
Imao sam ja susreta i sa modifikacijom Opel Calibre, al nemam slike... Sve sto je islo na nju je islo isto sa B234motora...
Dino je bese radio Kadeta sa B204...
Meni je nekako zanimljivija pustolovina B234 :)

Послато са Lenovo A606 уз помоћ Тапатока
Saab 9-3 MY07
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88

Kolja
Postovi: 1224
Pridružio se: 17 Jan 2013, 00:00
Lokacija: Novi Pazar

Re: BLIC PITANjA

Postod Kolja » 02 Apr 2017, 22:49

Motor iz 9000 je dosta tezi za ubaciti od onog iz 900 GMa.
Ima vise prepravki dok iz 900 ide za sat vremena u kadetta E odnosno suzu. Jos lakse ide u Calibru Vectru Astru, isto kacenje isto sve. Opelovi menjaci idu sraf na sraf bukvalno, korpa ostaje samo lamela mora od opela. Smesno koliko je lak posao. Na kadettu E prepravlja se samo jedan nosac motora. Dino je imao srece jer smo nasli 900 NG stranca u fabrickom stanju sa savrsenim motorom i zamisli ispravnim T5 APC ventilom.
Auto je stage 3 i strasno ide. Problem je bio menjac koji je F16 i bas je bio kratak za tu snagu jer je vrteo kao lud.
Sinter lamela je stavljena zajedno sa duzim F20 menjacem i zavarenim diferencijalom.
Trenutno je na 18icama pa cemo videti kako ide

Korisnikov avatar
Slavisacs
President Saab Club
Postovi: 5014
Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
Lokacija: Dobanovci
Kontakt:

Re: BLIC PITANjA

Postod Slavisacs » 02 Apr 2017, 22:56

Na T7 APC odma...
A nisam siguran za B2x5 glavu da li moze na B204... Na B234 ide bez problema, video svojim ocima i to na 9000 Aero :) To su radili i na BMW Aero projektu... Stim da su kod njega jos par sitnica odradili ;)
To je jedino sto valja od tog B2x5 motora, glava se jako dobro pokazala na B234 uz odredjene modifikacije naravno...bolja je od glave B234 za 30-40% :) Veci usisni, izduvni kanali, bolji ventili itd
Samo sto je to u Srbiji luksuz i malo je B234 turbo motora u prometu...

Послато са Lenovo A606 уз помоћ Тапатока
Saab 9-3 MY07
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88

Kolja
Postovi: 1224
Pridružio se: 17 Jan 2013, 00:00
Lokacija: Novi Pazar

Re: BLIC PITANjA

Postod Kolja » 02 Apr 2017, 23:04

Moze glava bez problrma ali njemu to nije potrebno, eventualno hibrid t25/28 i t7 apc. Ipak auto ima 900kg jedva :-)
Bregaste od b202 na b2x5 je pogodak ali taj motor nema ni blizu potencijala kao 2x4

Korisnikov avatar
Slavisacs
President Saab Club
Postovi: 5014
Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
Lokacija: Dobanovci
Kontakt:

Re: BLIC PITANjA

Postod Slavisacs » 02 Apr 2017, 23:14

Jeste, al glava B2x5 na B2x4 sa bregastim B202 je veliki potencijal :D Pogotovo sa T19 turbinom i T7 apc :D
Naravno sa adaptiranim cunkom :)
Meni fali samo T19 i cunak :) Ostalo imam ;)

Mene licno nervira sto ni jedan takav motor nije pakovan tamo gde i treba u 9000, to ce morati da se popravi, znaci trazimo 9k B234 Trionic 5 za projekat da ga nazovemo " Ciji je veci" :D ahahaha

Послато са Lenovo A606 уз помоћ Тапатока
Saab 9-3 MY07
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88

Kolja
Postovi: 1224
Pridružio se: 17 Jan 2013, 00:00
Lokacija: Novi Pazar

Re: BLIC PITANjA

Postod Kolja » 02 Apr 2017, 23:15

Kad smo vec kod toga LH 2.4.2 sa B234L iz 91-92 idu strahovito dobro cak su do 100tke preskakali aera zahvaljujuci 4.05 prenosu i crvenom apc boxu od 220ks. Trionic gleda da sacuva max motor i malo li mu nesto nije ok obara snagu dok kod LH malo se poigras sa WG i poletis :-)

Kolja
Postovi: 1224
Pridružio se: 17 Jan 2013, 00:00
Lokacija: Novi Pazar

Re: BLIC PITANjA

Postod Kolja » 02 Apr 2017, 23:19

T19 imas u swe i nova je 400e ako ces da ti se vrata otvaraju pri WOTu :-)
Na 900 og znaju vrata da zinu kod A stuba pri WOTu na 250+ konja

Korisnikov avatar
zodiac
Postovi: 1033
Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
Lokacija: Beograd

Re: BLIC PITANjA

Postod zodiac » 03 Apr 2017, 10:25

Pa nije, brate. Trionic 5 radi istu stvar koju radi i APC box. I oba cuvaju motor.
:9000CD:
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.

Kolja
Postovi: 1224
Pridružio se: 17 Jan 2013, 00:00
Lokacija: Novi Pazar

Re: BLIC PITANjA

Postod Kolja » 03 Apr 2017, 11:33

Pa pazi, po inostranstvu prave brutalne 9000 ali za trke od 100 pa na vise. Za drag race 9000 je tezak, driga stvar je menjac. Ako hoces da si miran onda se pravi 6 brzina ali to je 4000e. Bez toga naoruzas se menjacima za svaki mesec po jedan :-)


Povratak na “SAAB CLUB CAFFE”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 7 gostiju