Ugrađivanje SAAB motora u druga vozila - Migracija sa "BLIC PITANJA"
- janakis
- Postovi: 458
- Pridružio se: 30 Dec 2012, 00:00
- Lokacija: Tasmajdan
Re: BLIC PITANjA
Dobih juče informaciju da najjači motor Saab ov u Srbiji ima 560 hp i nije u Saabu.kombinacija b235r i 234r.
- MAD SERB
- Postovi: 2362
- Pridružio se: 28 Jun 2013, 09:37
- Lokacija: BOR
- Kontakt:
Re: BLIC PITANjA
Nije u Saabu bio je u BMW E30 popularnoj kockici ali je izrađen i jedno vreme je bio na polovnim automobilima (motor), ima na YouTube klipova pod nazivom M3 aero pa koga zanima može da ih odgleda
ŽIVOT JE 1, SAAB JE 2.0 T !
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba
powered by Nordic performance
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba
powered by Nordic performance
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: BLIC PITANjA
Ja znam onog Kadetta sa B234 motorom sto je pobedjivao sve zivo na 400m
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
-
- Postovi: 1224
- Pridružio se: 17 Jan 2013, 00:00
- Lokacija: Novi Pazar
Re: BLIC PITANjA
Ovaj sada nosi hibrid t25/28
- Slavisacs
- President Saab Club
- Postovi: 5014
- Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
- Lokacija: Dobanovci
- Kontakt:
Re: BLIC PITANjA
Kad bi hteo, mogao bi Dino da nam izlozi svoj prijekat... ;)
Saab 9-3 MY07
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
-
- Postovi: 1224
- Pridružio se: 17 Jan 2013, 00:00
- Lokacija: Novi Pazar
Re: BLIC PITANjA
Pitacu ga ali nema ti on vremena
- Slavisacs
- President Saab Club
- Postovi: 5014
- Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
- Lokacija: Dobanovci
- Kontakt:
Re: BLIC PITANjA
Znam, moze da posalje slike nekako, a tekst mozes i ti da dopunjujes,objasnjavas ako on nece, a ja cu slike da pokacim...
Imao sam ja susreta i sa modifikacijom Opel Calibre, al nemam slike... Sve sto je islo na nju je islo isto sa B234motora...
Dino je bese radio Kadeta sa B204...
Meni je nekako zanimljivija pustolovina B234 :)
Послато са Lenovo A606 уз помоћ Тапатока
Imao sam ja susreta i sa modifikacijom Opel Calibre, al nemam slike... Sve sto je islo na nju je islo isto sa B234motora...
Dino je bese radio Kadeta sa B204...
Meni je nekako zanimljivija pustolovina B234 :)
Послато са Lenovo A606 уз помоћ Тапатока
Saab 9-3 MY07
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
-
- Postovi: 1224
- Pridružio se: 17 Jan 2013, 00:00
- Lokacija: Novi Pazar
Re: BLIC PITANjA
Motor iz 9000 je dosta tezi za ubaciti od onog iz 900 GMa.
Ima vise prepravki dok iz 900 ide za sat vremena u kadetta E odnosno suzu. Jos lakse ide u Calibru Vectru Astru, isto kacenje isto sve. Opelovi menjaci idu sraf na sraf bukvalno, korpa ostaje samo lamela mora od opela. Smesno koliko je lak posao. Na kadettu E prepravlja se samo jedan nosac motora. Dino je imao srece jer smo nasli 900 NG stranca u fabrickom stanju sa savrsenim motorom i zamisli ispravnim T5 APC ventilom.
Auto je stage 3 i strasno ide. Problem je bio menjac koji je F16 i bas je bio kratak za tu snagu jer je vrteo kao lud.
Sinter lamela je stavljena zajedno sa duzim F20 menjacem i zavarenim diferencijalom.
Trenutno je na 18icama pa cemo videti kako ide
Ima vise prepravki dok iz 900 ide za sat vremena u kadetta E odnosno suzu. Jos lakse ide u Calibru Vectru Astru, isto kacenje isto sve. Opelovi menjaci idu sraf na sraf bukvalno, korpa ostaje samo lamela mora od opela. Smesno koliko je lak posao. Na kadettu E prepravlja se samo jedan nosac motora. Dino je imao srece jer smo nasli 900 NG stranca u fabrickom stanju sa savrsenim motorom i zamisli ispravnim T5 APC ventilom.
Auto je stage 3 i strasno ide. Problem je bio menjac koji je F16 i bas je bio kratak za tu snagu jer je vrteo kao lud.
Sinter lamela je stavljena zajedno sa duzim F20 menjacem i zavarenim diferencijalom.
Trenutno je na 18icama pa cemo videti kako ide
- Slavisacs
- President Saab Club
- Postovi: 5014
- Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
- Lokacija: Dobanovci
- Kontakt:
Re: BLIC PITANjA
Na T7 APC odma...
A nisam siguran za B2x5 glavu da li moze na B204... Na B234 ide bez problema, video svojim ocima i to na 9000 Aero :) To su radili i na BMW Aero projektu... Stim da su kod njega jos par sitnica odradili ;)
To je jedino sto valja od tog B2x5 motora, glava se jako dobro pokazala na B234 uz odredjene modifikacije naravno...bolja je od glave B234 za 30-40% :) Veci usisni, izduvni kanali, bolji ventili itd
Samo sto je to u Srbiji luksuz i malo je B234 turbo motora u prometu...
Послато са Lenovo A606 уз помоћ Тапатока
A nisam siguran za B2x5 glavu da li moze na B204... Na B234 ide bez problema, video svojim ocima i to na 9000 Aero :) To su radili i na BMW Aero projektu... Stim da su kod njega jos par sitnica odradili ;)
To je jedino sto valja od tog B2x5 motora, glava se jako dobro pokazala na B234 uz odredjene modifikacije naravno...bolja je od glave B234 za 30-40% :) Veci usisni, izduvni kanali, bolji ventili itd
Samo sto je to u Srbiji luksuz i malo je B234 turbo motora u prometu...
Послато са Lenovo A606 уз помоћ Тапатока
Saab 9-3 MY07
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
-
- Postovi: 1224
- Pridružio se: 17 Jan 2013, 00:00
- Lokacija: Novi Pazar
Re: BLIC PITANjA
Moze glava bez problrma ali njemu to nije potrebno, eventualno hibrid t25/28 i t7 apc. Ipak auto ima 900kg jedva
Bregaste od b202 na b2x5 je pogodak ali taj motor nema ni blizu potencijala kao 2x4
Bregaste od b202 na b2x5 je pogodak ali taj motor nema ni blizu potencijala kao 2x4
- Slavisacs
- President Saab Club
- Postovi: 5014
- Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
- Lokacija: Dobanovci
- Kontakt:
Re: BLIC PITANjA
Jeste, al glava B2x5 na B2x4 sa bregastim B202 je veliki potencijal :D Pogotovo sa T19 turbinom i T7 apc :D
Naravno sa adaptiranim cunkom :)
Meni fali samo T19 i cunak :) Ostalo imam ;)
Mene licno nervira sto ni jedan takav motor nije pakovan tamo gde i treba u 9000, to ce morati da se popravi, znaci trazimo 9k B234 Trionic 5 za projekat da ga nazovemo " Ciji je veci" :D ahahaha
Послато са Lenovo A606 уз помоћ Тапатока
Naravno sa adaptiranim cunkom :)
Meni fali samo T19 i cunak :) Ostalo imam ;)
Mene licno nervira sto ni jedan takav motor nije pakovan tamo gde i treba u 9000, to ce morati da se popravi, znaci trazimo 9k B234 Trionic 5 za projekat da ga nazovemo " Ciji je veci" :D ahahaha
Послато са Lenovo A606 уз помоћ Тапатока
Saab 9-3 MY07
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
-
- Postovi: 1224
- Pridružio se: 17 Jan 2013, 00:00
- Lokacija: Novi Pazar
Re: BLIC PITANjA
Kad smo vec kod toga LH 2.4.2 sa B234L iz 91-92 idu strahovito dobro cak su do 100tke preskakali aera zahvaljujuci 4.05 prenosu i crvenom apc boxu od 220ks. Trionic gleda da sacuva max motor i malo li mu nesto nije ok obara snagu dok kod LH malo se poigras sa WG i poletis
-
- Postovi: 1224
- Pridružio se: 17 Jan 2013, 00:00
- Lokacija: Novi Pazar
Re: BLIC PITANjA
T19 imas u swe i nova je 400e ako ces da ti se vrata otvaraju pri WOTu
Na 900 og znaju vrata da zinu kod A stuba pri WOTu na 250+ konja
Na 900 og znaju vrata da zinu kod A stuba pri WOTu na 250+ konja
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: BLIC PITANjA
Pa nije, brate. Trionic 5 radi istu stvar koju radi i APC box. I oba cuvaju motor.
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
-
- Postovi: 1224
- Pridružio se: 17 Jan 2013, 00:00
- Lokacija: Novi Pazar
Re: BLIC PITANjA
Pa pazi, po inostranstvu prave brutalne 9000 ali za trke od 100 pa na vise. Za drag race 9000 je tezak, driga stvar je menjac. Ako hoces da si miran onda se pravi 6 brzina ali to je 4000e. Bez toga naoruzas se menjacima za svaki mesec po jedan
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 3 gosta