SAAB GALLERY
- Slavisacs
- President Saab Club
- Postovi: 5014
- Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
- Lokacija: Dobanovci
- Kontakt:
Re: SAAB GALLERY
Ja sam imao CD , jako udoban auto. Meksi je od CSa...Al opet CS je savremeniji linijski i ima neke svoje prednosti
Saab 9-3 MY07
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB GALLERY
Mogao si da kupis poslednju registrovanu u voznom stanju za 350 EUR pre mesec dana. Vozi se kod mene po kraju, kupljena u Pozarevcu, metalik zelena. Cak i Thema izgleda bolje od CD-a.kd23se4 je napisao:Ja moram da su autujem na ovom mestu.....ne za
Ja obozavam pored 9000CC i CD, nekako mi taj sedan predavna linija, ja spadam medju retke ljubitelje Lancia Theme, pa mi tako stari Saab kao CD mnogo lep
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB GALLERY
Ma mogu ja da kupim njih 10, ali niti imam garazu niti vremena da vozim, tako da bi propadali samo na parkingu.
Ovo sto sada imam je neki najbolji kompromis pragmatizma i zelja.
Ovo sto sada imam je neki najbolji kompromis pragmatizma i zelja.
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- janakis
- Postovi: 458
- Pridružio se: 30 Dec 2012, 00:00
- Lokacija: Tasmajdan
Re: SAAB GALLERY
Glas za CS a,užasno praktičan auto,doduše vazda me nervirala brava na volanu al jbg oboriš sedišta i bućneš dve fotelje pozadi.poslednji lep sa velikim petim vratima.CD mi bio više za tašnu i mašnu...
-
- Postovi: 1224
- Pridružio se: 17 Jan 2013, 00:00
- Lokacija: Novi Pazar
Re: SAAB GALLERY
Sve verzije 9000 su razlicite u voznji. Npr CC se bas uvijao pozadi to je sa CSom malo ispravljeno, CD je naudobniji i najtisi. Inace sum vetra i svega ostalog u 9000 je bas bas izrazen. Do 120 je ok posle ili pojacavas muziku ili pizdis trece nema inace E34 i w124 su dosta tise od 9000.
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB GALLERY
Eto. Sum vetra kod 900ng i 9-3og ne postoji, ni pri velikim brzinama. Zato sto je saab.
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
- VladimirS
- Drug Član
- Postovi: 1271
- Pridružio se: 16 Mar 2014, 13:01
- Lokacija: Zrenjanin - Kruševac
Re: SAAB GALLERY
zodiac je napisao:Eto. Sum vetra kod 900ng i 9-3og ne postoji, ni pri velikim brzinama. Zato sto je saab.
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB GALLERY
Poslednji samostalni Saab dizajn, a ima i gepek koji je neprevazidjen.......mislim da jedino 9-5 karavan ima vecizodiac je napisao:Eto. Sum vetra kod 900ng i 9-3og ne postoji, ni pri velikim brzinama. Zato sto je saab.
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB GALLERY
Jesi ti video gepek na cs/cd?
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
-
- Postovi: 1224
- Pridružio se: 17 Jan 2013, 00:00
- Lokacija: Novi Pazar
Re: SAAB GALLERY
Da me ne shvatite pogresno, 900NG je SAAB samo po izgledu jer ga crtao isti cika koji je radio legendarnog i neprejebenog 900 OG i tu se svaka prica zavrsava. Sklepetan na brzinu, doneo je profit fabrici posle duzeg vremena ali nikad prihvacen od strane ljubitelja.Proglasen najgorim SAABom, na crash testu se zguzvao tako da su posle 1100 izmena izbacili 9-3og koji je za svetlosnu godinu bio bolji auto po pitanju bezbednosti i svega ostalog. Ovde ce Zod da se nadje uvredjenim jer jedini gaji simpatije prema njemu u ovom delu Evrope. 9000 je napravljen po SAABovoj skoli tako da moze preziveti gotovo sve i svasta ,proglasen je najizdrzljivijim SAABom svih vremena sa svim svojim vrlinama i manama. Iako je nastao u projektu Tipo 4 sem sasije nikakvih dodirnih tacaka nema sa ostalim ucesnicima projekta jer su se razisli pri prvom crash testu. Ono sto je jedino isto ali ipak nije jeste soferka i nijedan jedini deo vise.Sasija je duplo podebljana,vrata su duplo teza,zadnji trap itd itd. Sto kod 900NGa nije slucaj gde recimo pri ulasku u kabinu cujemo onaj Opel zvuk zatvaranja vrata,pedale,rucke neba, tablu kod soferke kao na Vectri A zadnji trap koji je od Astre F GSI,u motornom prostoru cantre ala Opel i to Svedi nisu varili bukvalno. 9-3 i 9-5og su kvalitetni automobili najsigurniji u svojim klasama i najudobniji ali malo su oni famozni B2x5 motori usrali stvar. Za 9-5 restajling Svedi su rekli da je dobijen skidanjem svega sto valja sa prvobitne 9-5.
9-3 SS je izgledom odusevio mnoge jer je prelep auto bio za onu davnu 2003cu godinu ali kvalitet enterijera je drasticno nizi u odnosu na 9-5. U SS restajlingu stanje jos gore i onda se pojavi 9-5NG svi sa radoscu ocekuju povratak nekadasnjeg SAABa ali qrtz, ne moze se prodavati auto u toj ceni sa onakvim plastikama i materijalima u enterijeru.
Sve u svemu SAAB je fenomenalan auto,auto koji su vozili ljudi istancanog sluha,intelektualci i individualisti. Sada ga voze ili iskreni ljubitelji ili oni koji nemaju para za nesto bolje. A sada da li CD CC CS NG OG nije ni bitno dok god ima neko ko ce ih maziti paziti i odrzavati. Da se ne lazemo vecina je na kraju svog radnog veka, mnogi su ispustili dusu davnih dana, dobri pdimerci su nepostojeci bar u SRB a cesto pomislim jbt kakav li je to auto bio dok je bio nov 80tih koji nikada slutio nije da ce njemu neki Srbin gurati alternativno gorivo da bi mogao da ga vozi kada je imao svu mogucu opremu koju ni Benz ni BMW nisu imali na listi,miris novog plisa ili Bridge of Weir koznih sedista ciji grejaci bi se automatski palili kada zahladni i slicno. E to je SAAB to je 900 OG i 9000 ostalo su priznali vi to ili ne kompromisi
9-3 SS je izgledom odusevio mnoge jer je prelep auto bio za onu davnu 2003cu godinu ali kvalitet enterijera je drasticno nizi u odnosu na 9-5. U SS restajlingu stanje jos gore i onda se pojavi 9-5NG svi sa radoscu ocekuju povratak nekadasnjeg SAABa ali qrtz, ne moze se prodavati auto u toj ceni sa onakvim plastikama i materijalima u enterijeru.
Sve u svemu SAAB je fenomenalan auto,auto koji su vozili ljudi istancanog sluha,intelektualci i individualisti. Sada ga voze ili iskreni ljubitelji ili oni koji nemaju para za nesto bolje. A sada da li CD CC CS NG OG nije ni bitno dok god ima neko ko ce ih maziti paziti i odrzavati. Da se ne lazemo vecina je na kraju svog radnog veka, mnogi su ispustili dusu davnih dana, dobri pdimerci su nepostojeci bar u SRB a cesto pomislim jbt kakav li je to auto bio dok je bio nov 80tih koji nikada slutio nije da ce njemu neki Srbin gurati alternativno gorivo da bi mogao da ga vozi kada je imao svu mogucu opremu koju ni Benz ni BMW nisu imali na listi,miris novog plisa ili Bridge of Weir koznih sedista ciji grejaci bi se automatski palili kada zahladni i slicno. E to je SAAB to je 900 OG i 9000 ostalo su priznali vi to ili ne kompromisi
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB GALLERY
Kolja ja mislim da si podlegao talasu negativnosti prema 900NG, ali i to prolazi polako i ovaj auto dobija sve vise simpatija u svetu i bice sigurno omiljen kao oldtimer.
Neke stvari koje si naveo:
- Karoserija ne pase ni po debljini limova, ni po obliku NISTA pa ni sofersajbna sa Vectre A
- Trap ti garantujem da iako je slican skoro nista ne pase sa Opela, na zadnjoj osovini silent blokovi izgledaju kao kod Opela, ali nisu isti - ne pasu - znam, jer sam ih menjao (900NG i 9-3 imaju iste) i platio 3x skuplje od Opelovih
- Trap je po debljini limova i kvalitetu u jednoj dimenziji koja nema veze sa Opel Vectrom A, to je kao da kazes da su BMW-ov M10 motor i Moskvitchov motor jedan te isti, jer se bazira na njemu - formalno si u pravu, ali jedan nema veze sa drugim ni po kvalitetu ni po karakteristikama.
- Trap je kod 900NG promenjen 1995 tj. promenili su ramena i to moze (kao sto je Zod dokazao pre neku godinu) da se promeni na svakom 900NG cime dobijas 9-3
- Crash testovi se stalno menjaju tj. propisi kako se oni rade i sta se vrednuje........npr. 9-3 je dobio 4 zvezdice zato sto je imao bocne airbagove, uostalom evo testova i videces da su povrede kod vozaca i suvozaca skoro iste za 900NG koji ima 2- zvezdicu i 9-3 4 zvezdice
9-3 4 zvezdice
900NG 2 zvezdice
Po sadasnjem NCAP-u je Volvo 740 opasan po zivot, a Renault Megan ima maksimalni broj poena........da moram da se slupam u jednom od ova dva nisam siguran da li bi odabrao Megan (nemam nista protiv Reno-a, ali samo kao primer).
Saab 900NG je jos uvek proizvod iz vremena kada je Saab mogao da radi sta je hteo, samo su imali ogranicena sredstva da testiraju sve pa je zato prvih godina bilo problema, koji su uglavnom uspesno otklonjeni........isto je i sa B2x5 motorima, jednostavno nisu imali dovoljno para/vremena da testiraju i tu su svake 2 godine izbacivali neke izmene kojima su unapredjivani motori i kazu 2004 vecinu problema otklonili.
2002 je Saab izgubio definitivno moc da sam odlucuje od koga kupuje komponente i tu krece kvalitet da se izjednacava sa Opelom (koji je doduse bio daleko bolji nego 1993) kod svega novog sto je izaslo.
Neke stvari koje si naveo:
- Karoserija ne pase ni po debljini limova, ni po obliku NISTA pa ni sofersajbna sa Vectre A
- Trap ti garantujem da iako je slican skoro nista ne pase sa Opela, na zadnjoj osovini silent blokovi izgledaju kao kod Opela, ali nisu isti - ne pasu - znam, jer sam ih menjao (900NG i 9-3 imaju iste) i platio 3x skuplje od Opelovih
- Trap je po debljini limova i kvalitetu u jednoj dimenziji koja nema veze sa Opel Vectrom A, to je kao da kazes da su BMW-ov M10 motor i Moskvitchov motor jedan te isti, jer se bazira na njemu - formalno si u pravu, ali jedan nema veze sa drugim ni po kvalitetu ni po karakteristikama.
- Trap je kod 900NG promenjen 1995 tj. promenili su ramena i to moze (kao sto je Zod dokazao pre neku godinu) da se promeni na svakom 900NG cime dobijas 9-3
- Crash testovi se stalno menjaju tj. propisi kako se oni rade i sta se vrednuje........npr. 9-3 je dobio 4 zvezdice zato sto je imao bocne airbagove, uostalom evo testova i videces da su povrede kod vozaca i suvozaca skoro iste za 900NG koji ima 2- zvezdicu i 9-3 4 zvezdice
9-3 4 zvezdice
900NG 2 zvezdice
Po sadasnjem NCAP-u je Volvo 740 opasan po zivot, a Renault Megan ima maksimalni broj poena........da moram da se slupam u jednom od ova dva nisam siguran da li bi odabrao Megan (nemam nista protiv Reno-a, ali samo kao primer).
Saab 900NG je jos uvek proizvod iz vremena kada je Saab mogao da radi sta je hteo, samo su imali ogranicena sredstva da testiraju sve pa je zato prvih godina bilo problema, koji su uglavnom uspesno otklonjeni........isto je i sa B2x5 motorima, jednostavno nisu imali dovoljno para/vremena da testiraju i tu su svake 2 godine izbacivali neke izmene kojima su unapredjivani motori i kazu 2004 vecinu problema otklonili.
2002 je Saab izgubio definitivno moc da sam odlucuje od koga kupuje komponente i tu krece kvalitet da se izjednacava sa Opelom (koji je doduse bio daleko bolji nego 1993) kod svega novog sto je izaslo.
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
-
- Postovi: 1224
- Pridružio se: 17 Jan 2013, 00:00
- Lokacija: Novi Pazar
Re: SAAB GALLERY
Taman posla da sam podlegao talasu negativnosti prema NGu samo sam naveo sta se pise i pise i pise godinama unazad. Cak sam i probao 900NG nista spektakularno u bilo kojem pogledu cak ni blizu toga. Ali ajde, meni licno SAAB je migavac/pozicija, turbo benzin i tu je kraj za mene nema dalje. Ne postoji SAAB dizel,plin ili bilo kakva slicnost sa Opelom. Bolje onda voziti Opel nego mastiti dupe za dz.
- Slavisacs
- President Saab Club
- Postovi: 5014
- Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
- Lokacija: Dobanovci
- Kontakt:
Re: SAAB GALLERY
Mogu da se slozim sa odredjenim stvarima sto se tice dizela da, al sto se tice turbine, Saab je postojao pre turbine... tad je imao svoju eleganciju, zavidne rezultate u Rally , a sve to prestaje sa Saab 99 turbo...70ih mozda pocetak 80ih...Posle toga ni jedan Saab nije vise imao to nesto sportsko u sebi, nije mogao ili nije hteo vise da se promovise na taj nacin...sem mozda da izuzmem 900og koja je imala kao naslednik 99 neku eleganciju i sigurnost, al ne tu sportsku stranu... sto mene najvise razocarava kod svakog novijeg modela.
Послато са Lenovo A606 уз помоћ Тапатока
Послато са Lenovo A606 уз помоћ Тапатока
Saab 9-3 MY07
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
-
- Postovi: 1224
- Pridružio se: 17 Jan 2013, 00:00
- Lokacija: Novi Pazar
Re: SAAB GALLERY
Opet ponavljam da me ne shvatite na pogresan nacin, svaki je dobar na svoj nacin ali ukusi su razliciti zato i imamo razlicite verzije odredjenih modela. Silom prilika u jednom selu pored Minhena ugledah salonski primerak 900 T8 nebo plave boje. Zvuk je neopisiv,nije mi bilo dobro danima ali takvi idu i preko 10 soma evra ako se i nadju na oglasu.
- nik 900t
- Drug Član
- Postovi: 1774
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Vojka
Re: SAAB GALLERY
Pre jedno 3 godine kod mog poznanika limar i farbar ,, svratim kod njega najvise zato sto sam video saab 9 3 2001 2.0t dosao da farba vrata zadnja desna neka ogrebotina nista strasno samo bije oci , vec bio skinut tapacir i ja pitam sta kazes kakav je saab on se nasmeja sve isto kao na opelu cak je spomenuo i tapacire neke kopce kao na opelu , inace taj saab je vozio neki sajdzija iz n pazove kako sam cuo bio je sav truo od dole. Saab je uvezen iz nemacke verovatno iz nekog dela gde nisu stedeli So.
Ja se bas nalozio na 9 5 naocarka jbt svi pricate da je los ......bacio sam se u bedak
Ja se bas nalozio na 9 5 naocarka jbt svi pricate da je los ......bacio sam se u bedak
Saab 900og
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB GALLERY
Dragi moj Nikola, Saab 9-3 je podcinkovan i ima lim debljine koja nema veza ni sa jednim Opelom, a vala koliko si puta zalupio vrata na mom i ako si jednom zalupio na Opelu da si operisan od automobila primetio bi razliku u zvuku.
Kod Saaba 9-3 I se tapaciri SRAFE kod Opela su uvek isli na zabice (koje nemaju veze sa Opelom) - Opelove zabice inace pasu na 900OG
Mislim da tvoj limar (nadam se da nije Misa) ne zna sta prica
Kod Saaba 9-3 I se tapaciri SRAFE kod Opela su uvek isli na zabice (koje nemaju veze sa Opelom) - Opelove zabice inace pasu na 900OG
Mislim da tvoj limar (nadam se da nije Misa) ne zna sta prica
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- zodiac
- Postovi: 1033
- Pridružio se: 28 Nov 2013, 10:26
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB GALLERY
Ovo za vrata i zvonjavu nema veze sa zivotom, ti si izgleda pored 900ng prosao samo na otpadu. 900ng je daleko tisi i ususkaniji u kabini od 9k, vrata se zatvaraju isto kao i na 9k. Sta pisu strucnjaci za slicnosti sa Opelom ne znam, ali mi se cini da posle 2x 900ng i 4x CS valjda znam sta pricam. 900ng je pravi pravcati saab, poslednji mohikanac. 9k je super i obozavam je ali nije ni priblizno toliko bliska odlikama brenda.
SAAB 900 T8 B201L Coupe 1987. SAAB 9000 CS B204L 1997.
ex SAAB 9-5 SE B205E 1998. SAAB 9000 CS B202R 1993. SAAB 900 SE B204L 1994. SAAB 900 S B204i 1997.
- nik 900t
- Drug Član
- Postovi: 1774
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Vojka
Re: SAAB GALLERY
Samo sam izneo misljenje majstora kad je skinuo tapacir po meni zvuk zatvaranja vrata je bas kako i treba da bude na saabu, meni je cak zanimljiviji 900 ng valjda ih sve manje ima na putu pa mozda zbog toga ,mada je sigurno bolji 9 3 koji je sigurno mnogo unapredjen a kad pogleda neki laik njemu su to isti saabovi, onaj 900 ng u oglasima sivi aero je meni bas bas gotivan auto al jbg zelje su jedno.....
Saab 900og
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB GALLERY
Nikola lepo je imati "misljenje", ali ako se bas hvata za tapacire onda znam da laze kao pas jer ili nikad nije video ili voli da se pravi vazan na bazi neke lazne price, a posto je Pazova u pitanju verovatno da za VW i Mercedes ojacanja u vratima ne trebaju jer su tapaciri vec dovoljno jaki da zastite putnike.
Saab 9-3 i 9-5 imaju najrobusnije tapacire koje sam ikada video, 5 srafova napred odnosno 4 nazad po vratima - 3 plasticna tipla koja sluze da uvedu tapacir u vrata, a ne kao zabice.
Opel takav sistem (nazalost) nikada nije imao.
Opel ima sistem koji ti imas na 9-3 II - dva srafa u naslonu za ruke i svuda okolo zabice.........ako je mislio na 9-3 II moze biti
Saab 9-3 i 9-5 imaju najrobusnije tapacire koje sam ikada video, 5 srafova napred odnosno 4 nazad po vratima - 3 plasticna tipla koja sluze da uvedu tapacir u vrata, a ne kao zabice.
Opel takav sistem (nazalost) nikada nije imao.
Opel ima sistem koji ti imas na 9-3 II - dva srafa u naslonu za ruke i svuda okolo zabice.........ako je mislio na 9-3 II moze biti
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB GALLERY
Jos necemu sluze ove nase matore kljusine
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
-
- Postovi: 1224
- Pridružio se: 17 Jan 2013, 00:00
- Lokacija: Novi Pazar
Re: SAAB GALLERY
Ovaj presisao od spiritusa hahahaha
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB GALLERY
Poljaci, Rusi i Finci.......mrtva trka
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- Slavisacs
- President Saab Club
- Postovi: 5014
- Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
- Lokacija: Dobanovci
- Kontakt:
Re: SAAB GALLERY
Saab 9-3 MY07
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
-
- Postovi: 1224
- Pridružio se: 17 Jan 2013, 00:00
- Lokacija: Novi Pazar
Re: SAAB GALLERY
felne jbt
Jedan od nasih
Jedan od nasih
- exumer
- Postovi: 102
- Pridružio se: 20 Okt 2013, 12:20
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB GALLERY
ja ga slikao juce ujutro dosao decko na uranak bio pored moje vikendice u beloj crkvi ujutro ustao pijem kafu kad ono..
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 11 gostiju